Εθελοντική Δράση της The Nielsen Company

Για πρώτη φορά, ομάδα εθελοντών της Nielsen βοήθησε στην προετοιμασία γεύματος και διανομή του φαγητού σε 150 άστεγους της Αθήνας, οι οποίοι επισκέπτονται τον χώρο της Κοινωνικής Κουζίνας «Ο Άλλος Άνθρωπος».

Τη δράση αυτή αγκάλιασαν και οι ακόλουθες εταιρείες με τις δωρεές τους σε Προϊόντα Διατροφής καθώς και Προσωπικής Υγιεινής & Περιποίησης: Arla, Beiersdorf, Haribo, Jacobs Douwe Egberts, Metro AEBE, Nestle, Olympos, Papoutsanis, Unilever.

Επιπλέον, ομάδα εθελοντών Αθήνα και Θεσσαλονίκη ανέλαβε την κατασκευή μπομπονιέρων στο Δημιουργικό Εργαστήρι του Χαμόγελου του Παιδιού ολοκληρώνοντας ένα σημαντικό αριθμό παραγγελιών για γάμους και βαφτίσεις.

Ημέρα αιμοδοσίας στο Creta Maris

Μάλιστα, η πλειοψηφία των εργαζόμενων και μελών της Διοίκησης του ξενοδοχείου εκδήλωσε ενδιαφέρον να συμμετάσχει στην Ημέρα Αιμοδοσίας, ενώ τελικά, 40 στελέχη έλαβαν έγκριση από την υπεύθυνη γιατρό και συμμετείχαν στην ετήσια αιμοδοσία, που διοργανώθηκε στις εγκαταστάσεις του ξενοδοχείου, υπό την αιγίδα του Βενιζέλειου – Πανάνειου Νοσοκομείου Ηρακλείου.

Αξίζει να σημειωθεί πως η Ημέρα Αιμοδοσίας πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά το 1992 από τη Διοίκηση του Creta Maris Beach Resort, με στόχο να ενθαρρύνει όσο το δυνατόν περισσότερους εργαζόμενους, αλλά και την τοπική κοινωνία, να γίνουν εθελοντές αιμοδότες και να προσφέρουν ένα δώρο ζωής σε όσους το έχουν ανάγκη. Η μεγάλη ανταπόκριση και συμμετοχή των εργαζομένων του ξενοδοχείου οδήγησε στην ετήσια καθιέρωσή της, όπως επίσης και στη δημιουργία Τράπεζας Αίματος στο Βενιζέλειο Νοσοκομείο Ηρακλείου.

My market: Ενέργεια εθελοντισμού από τους εργαζόμενους

Οι εργαζόμενοι των τοπικών καταστημάτων My market και METRO Cash & Carry της ευρύτερης περιοχής των Ιωαννίνων, της Πρέβεζας και της Άρτας, έγιναν εθελοντές για μια ημέρα, την Κυριακή 23 Ιουνίου, με τη βοήθεια της μη κερδοσκοπικής οργάνωσης Ethelon. Παράλληλα, την Κυριακή, 30 Ιουνίου, εθελοντές από τα τοπικά καταστήματα My market & METRO Cash & Carry της Νέας Σμύρνης, του Αγίου Δημητρίου και του Αλίμου, με τη βοήθεια της Ethelon έδωσαν τον καλύτερό τους εαυτό για να αναπλάσουν την πλατεία της περιοχής τους.

Με την ολοκλήρωση αυτών των δύο δράσεων, τα My market μετρούν πλέον τέσσερεις  δράσεις αστικής παρέμβασης για το 2019, καθώς έχουν ήδη προηγηθεί δύο δράσεις στην Καλαμάτα και στον Πύργο Ηλείας. Αξίζει να αναφερθεί ότι στις δύο τελευταίες δράσεις η προσέλευση ξεπέρασε κάθε προηγούμενο, καθώς συμμετείχαν συνολικά πάνω από 190 εθελοντές.

Workshop για τη συμβολή της νευροεπιστήμης στις πωλήσεις από τον ΙΠΕ

O βραβευμένος σύμβουλος επικοινωνίας και πιστοποιημένος neuromarketer ανέλυσε τα «μυστικά» του τρόπου δράσης-αντίδρασης του εγκεφάλου και τόνισε την αναγκαιότητα της επικοινωνίας με τη χρήση της νευροεπιστήμης. Το workshop διοργανώθηκε σε συνεργασία με το Optimal HR Group που προσφέρει εξατομικευμένες υπηρεσίες ανθρώπινου δυναμικού σε μεγάλους οργανισμούς στους τομείς της προσέλκυσης/διαχείρισης ταλέντων, συμβουλευτικής και διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού. Σημειώνεται ότι, καθώς οι συμμετέχοντες εκδήλωσαν ενδιαφέρον για περαιτέρω συζήτηση και εμβάθυνση στο θέμα, το ΙΠΕ θα φροντίσει για ένα επόμενο workshop με παρόμοια θεματολογία.

Ο όμιλος ΟΠΑΠ υποδέχτηκε τα παιδιά των εργαζομένων του

Ειδικότερα, για τρίτη συνεχή χρονιά ο Όμιλος διοργάνωσε εκδήλωση στα κεντρικά γραφεία του για τα παιδιά ηλικίας 5 έως 12 ετών ώστε οι γονείς να μοιραστούν μαζί τους την καθημερινή τους εμπειρία στην εργασία και να περάσουν μια διασκεδαστική ημέρα στο γραφείο. Σε συνεργασία με εξειδικευμένη ομάδα, σχεδιάστηκε ένα  διαδραστικό πρόγραμμα που περιλάμβανε ξενάγηση στους χώρους χαλάρωσης και ψυχαγωγίας των γραφείων και μια σειρά από δραστηριότητες όπως: πλανητάριο, ρομποτική, δημιουργικά workshops, αθλητικές δραστηριότητες, σεμινάριο ΙΤ Security, μαθήματα αυτοάμυνας, εργαστήριο καλλιτεχνικής ανακύκλωσης, διαγωνισμό καλύτερου μάγειρα και παιδικό γεύμα στο εστιατόριο της εταιρείας.

Ο Διευθύνων Σύμβουλος του ΟΠΑΠ, Damian Cope. και η ομάδα People καλωσόρισαν τα παιδιά και ανακοίνωσαν την έναρξη μίας ημέρας γεμάτη από διασκέδαση, που στόχο είχε να γνωρίσουν το περιβάλλον εργασίας των γονιών τους και παράλληλα να εμπνευστούν από την κουλτούρα της εταιρείας. 205 παιδιά αγκάλιασαν με ενθουσιασμό αυτή την ξεχωριστή ενέργεια συμμετέχοντας ενεργά στο πρόγραμμα και διασκεδάζοντας στους ειδικά διαμορφωμένους χώρους των δραστηριοτήτων. Παράλληλα, ομάδα εθελοντών των εργαζομένων του ΟΠΑΠ στήριξε την ημερίδα και μοιράστηκε με τα παιδιά την καθημερινή εργασιακή εμπειρία στον Όμιλο.

Πραγματοποιήθηκε το 1ο Commitment Day από τη MeXOXO

Η Iδρύτρια και Διευθύνουσα Σύμβουλος της MeXOXO, Ελπίδα Κόκκοτα, υποδέχτηκε μαζί με τον Πρέσβη της Γαλλίας, Christophe Chantepy και τον Ιδρυτή και Διευθύνοντα Σύμβουλο του Mazinnov, Olivier Dovergne, τους επίτιμους καλεσμένους τους, ανάμεσα στους οποίους ήταν εκπρόσωποι του επιχειρηματικού και πολιτικού κόσμου αλλά και δημοσιογράφοι κι εκπαιδευτικοί.

Μεταξύ άλλων, στον τομέα «Γυναίκες στις Επιχειρήσεις» και με βάση το σημερινό οικονομικό πλαίσιο στο οποίο οι μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις παίζουν έναν πολύ βασικό ρόλο, αποτελώντας το 95% των επιχειρήσεων, η δέσμευση ήταν να ενθαρρύνονται οι γυναίκες να δημιουργήσουν τις δικές του επιχειρήσεις και να «κυνηγούν» μια επιτυχημένη καριέρα.

Μέσα από 1) τη γνώση των ορθών διεθνών πρακτικών αναφορικά με τη συμμετοχή των γυναικών στην οικονομική ζωή, συμπεριλαμβανομένης και της αγροτικής οικονομίας, διοργανώνοντας ταξίδια με γυναίκες-πρωτοπόρους στον τομέα τους, οι οποίες θα μοιράζονται τη δική τους προσωπική ιστορία, 2) την εφαρμογή ευρύτερων νομοθετικών μέτρων για τη συμμετοχή στα διοικητικά συμβούλια των εταιρειών και τη διεύρυνση της άδειας πατρότητας και τέλος, 3) τη δημιουργία κοινών παιδικών σταθμών για εταιρείες ώστε να βοηθηθούν οι νέες μητέρες στο να ακολουθήσουν μια επιτυχημένη καριέρα, πλέον θα μπορούν οι γυναίκες να χαράξουν τη δική τους πορεία στον επιχειρηματικό κόσμο.

Οι νέοι επαγγελματίες επωφελούνται περισσότερο μετακινούμενοι στο εξωτερικό

Πιο συγκεκριμένα, οι νέοι επαγγελματίες βλέπουν μέση αύξηση 35% στον ετήσιο μισθό τους (από 40.358 σε 54.484 δολάρια ΗΠΑ), όταν μετακινούνται στο εξωτερικό. Αυτή η αύξηση είναι σημαντικά υψηλότερη από την αντίστοιχη των μεγαλύτερων σε ηλικία ατόμων – τα άτομα 35-54 ετών βλέπουν αύξηση της τάξεως του 24% και όσοι είναι άνω των 55 αυξάνουν τις αποδοχές τους κατά 9%, όταν μετακινούνται στο εξωτερικό για εργασία.

Ταυτόχρονα, σε αντίθεση με το στερεότυπο για όσους ανήκουν στη δημογραφική κατηγορία των millennials, οι νέοι άνθρωποι μετακομίζουν στο εξωτερικό για να εξελίξουν την καριέρα τους (47%) και για να αυξήσουν τον μισθό τους (29%) περισσότερο από κάθε άλλη ηλικιακή ομάδα – και η στρατηγική αυτή φαίνεται να αποδίδει. Μάλιστα, 31% των millennials που μετακομίζουν στο εξωτερικό εξελίσσονται ταχύτερα επαγγελματικά ενώ 71% αναπτύσσουν τις δεξιότητές τους.

Αναφορικά με τις «κορυφαίες» χώρες για να ζει και να εργάζεται κανείς, η Ελβετία θεωρείται πλέον, η καλύτερη προσπερνώντας την Σιγκαπούρη η οποία βρισκόταν στην κορυφή της κατάταξης της HSBC επί τέσσερα συνεχή χρόνια. Ακολουθεί η Σιγκαπούρη, ως ο καλύτερος προορισμός στον κόσμο για εκείνους που είναι γονείς, ενώ ο Καναδάς είναι η πιο φιλόξενη χώρα για τους ξένους επισκέπτες.

Την λίστα συμπληρώνουν οι: Ισπανία, Νέα Ζηλανδία, Αυστραλία, Τουρκία, Γερμανία, Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα, Βιετνάμ. Τέλος, για τους νέους ηλικίας 18-34 ετών, οι οποίοι έχουν διαφορετικές  προτεραιότητες, οι καλύτερες χώρες να ζει και να εργάζεται κάποιος διαφέρουν από αυτές του συνολικού δείγματος της έρευνας. Η συγκεκριμένη ηλικιακή κατηγορία κατατάσσει στις 3 κορυφαίες θέσεις: το Χονγκ Κόνγκ, τα Ηνωμένα Αραβικά Εμιράτα και το Ηνωμένο Βασίλειο.

H Εθνική Τράπεζα στηρίζει τις καινοτόμες ιδέες

Το πρόγραμμα NBG Business Seeds της Εθνικής Τράπεζας δημιουργήθηκε με στόχο την προώθηση και ενίσχυση της καινοτομίας και της εξωστρέφειας στον τομέα της επιχειρηματικότητας. Στο πλαίσιο του προγράμματος περιλαμβάνονται ενημερωτικές ημερίδες, προγράμματα εκπαίδευσης και mentoring αλλά και ο διαγωνισμός Καινοτομίας & Τεχνολογίας, στον οποίο μπορούν να συμμετέχουν νέοι επιχειρηματίες με φρέσκιες ιδέες που πιστεύουν ότι μπορούν να μετουσιωθούν σε επιτυχημένες επιχειρήσεις.

Οι επιτυχόντες του προγράμματος έχουν λάβει οικονομική στήριξη από την Εθνική Τράπεζα, καθώς και επιπλέον «εργαλεία» ανάπτυξης. Ενδεικτικά οι συμμετέχοντες κέρδισαν δωρεάν υπηρεσίες και προϊόντα καθώς και δράσεις καθοδήγησης-mentoring σε συνεργασία με επιχειρήσεις της χώρας, αλλά και του εξωτερικού. Ο δέκατος κύκλος του προγράμματος ξεκινάει σύντομα.

Ολοκληρώθηκε η συνεργασία της SARGIA Partners με τον Κωστή Κατσακιώρη

Η SARGIA Partners, διακεκριμένος οργανισμός στην παροχή εξειδικευμένων λύσεων ηγετικού ανασχηματισμού σε ηγετικά στελέχη και τις διοικητικές τους ομάδες, είχε επί δύο έτη εμπιστευθεί τη θέση του Client Relations Director στον Κ. Κατσακιώρη, αναγνωρισμένο στέλεχος της αγοράς με πολυετή εμπειρία σε θέματα Εταιρικής Υπευθυνότητας, Στρατηγικής και Επικοινωνίας.

«Θα ήθελα να ευχαριστήσω προσωπικά την κυρία Καρτσάνη και την ομάδα της SARGIA Partners και να σημειώσω ότι ήταν ιδιαίτερη χαρά και τιμή η συνεργασία με τον κορυφαίο αυτό οργανισμό ηγεσίας»,  δήλωσε ο Κ. Κατσακιώρης ολοκληρώνοντας μια αμοιβαία επωφελή συνεργασία. Τα επόμενα επαγγελματικά του βήματα θα ανακοινωθούν σύντομα.

Όμιλος Adecco Ελλάδας: Οι παροχές, βασική προτεραιότητα για την επιλογή εργοδότη

Σύμφωνα με τον Όμιλο Adecco Ελλάδας, ένα ανταγωνιστικό πακέτο παροχών σε συνδυασμό με το πακέτο αποδοχών, επηρεάζει καθοριστικά την απόφαση ενός υποψηφίου για το αν θα πει το μεγάλο «ναι» σε μια εταιρεία. Οι εργαζόμενοι θέλουν να αισθάνονται ότι η δουλειά τους εκτιμάται, ότι είναι σημαντικοί για την εταιρεία και τέτοιου είδους προνόμια/παροχές αποτελούν απόδειξη γι’ αυτούς ότι η επιχείρηση είναι εκεί για να καλύψει και τις δικές τους ανάγκες, τόσο για τους ίδιους όσο και για την οικογένειά τους.

Για να μπορέσουν οι εργοδότες να ανταπεξέλθουν στο σύγχρονο εργασιακό περιβάλλον, θα πρέπει να προσφέρουν ένα αρκετά δελεαστικό πακέτο παροχών, που θα συμβαδίζει με τις ανάγκες των ταλαντούχων στελεχών τους. Αυτά τα πολύ σημαντικά προνόμια για τους εργαζόμενους, αφενός παίζουν πολύ σπουδαίο ρόλο στην κατάκτηση των επαγγελματικών αλλά και των προσωπικών τους στόχων, αφετέρου τους δίνουν αυξημένη αίσθηση ασφάλειας.

Ο Όμιλος Adecco Ελλάδος επισημαίνει επίσης ότι η επιτυχία και η εξέλιξη, τόσο των εργαζομένων όσο και των ίδιων των εταιρειών είναι σε άμεση συνάρτηση με το κατά πόσο οι επιχειρήσεις σήμερα διατηρούν τα ταλέντα τους. Η τάση δείχνει την αυξανόμενη προτίμηση των εργαζομένων σε ένα συνολικό πακέτο αποδοχών και παροχών έναντι απλώς ενός καλού μισθού. Οι επιπλέον του μισθού παροχές δίνουν κίνητρο για την αύξηση της παραγωγικότητάς τους, την ανάπτυξη τους και κατ’ επέκταση την ευημερία των ίδιων των εταιρειών στις οποίες εργάζονται.