Κορονοϊος: Προτροπή για κατ’ οίκον εργασία από μια σειρά εταιρειών στις ΗΠΑ

Συγκεκριμένα, η Amazon, με 50.000 και πλέον εργαζόμενους στο Σιάτλ, συνέστησε στο ανθρώπινο δυναμικό της να εργαστεί από το σπίτι του μέχρι το τέλος του μήνα, με την Microsoft, που βρίσκεται και αυτή στο Σιάτλ, να προτρέπει το ίδιο μέχρι και τις 25 Μαρτίου. Κάλεσμα στους εργαζομένους να εργαστούν από την οικία τους απεύθυνε, επίσης, τόσο η Google για την περιοχή της Ουάσινγκτον, όσο και το Twitter που εδρεύει στο Σαν Φρανσίσκο.

Eurolife ERB: Εκπαιδευτική δράση σε συνεργασία με την eduACT

Ειδικότερα, τα παιδιά που συμμετείχαν είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν το πρόγραμμα δραστηριοτήτων Train Your Brain!, το οποίο βασίζεται στις αρχές της μη τυπικής εκπαίδευσης, με σκοπό να εξασκήσει τις δεξιότητες τους σε ατομικό και ομαδικό επίπεδο, καλλιεργώντας ταυτόχρονα την ομαδικότητα, τη συνεργασία και την αυτοπεποίθησή τους, μέσα από βιωματικά εργαστήρια και προσομοιώσεις.

Παράλληλα, οι γονείς ενημερώθηκαν για τα οφέλη των εκπαιδευτικών προγραμμάτων της eduACT, ενώ συμμετείχαν σε διαδραστικό παιχνίδι με τουβλάκια Lego, δοκιμάζοντας κι εκείνοι τις δεξιότητές τους. Το αποκορύφωμα της ημέρας ήταν η γνωριμία με την ομάδα ρομποτικής «First Global Challenge Team Greece», μια πρωτοβουλία της eduACT και του μη κερδοσκοπικού οργανισμού Mathisis.

Το Epsilon Net College στη Διεθνή Έκθεση Πανεπιστημίων της QS

Συγκεκριμένα, το Epsilon Net College θα συμμετάσχει στην έκθεση μαζί με περισσότερα από 40 κορυφαία διεθνή πανεπιστήμια, δίνοντας την ευκαιρία στους επισκέπτες να ενημερωθούν αναλυτικά από Ακαδημαϊκούς Συμβούλους στο περίπτερο του Epsilon Net College για όλα τα προγράμματα σπουδών που προσφέρονται, καθώς και για τις προοπτικές απασχόλησης που δίνονται. Σημειώνεται, τέλος, ότι ειδικά για τους επισκέπτες της έκθεσης, το Epsilon Net College θα προσφέρει πέντε υποτροφίες για φοίτηση σε ένα Μεταπτυχιακό Πρόγραμμα της επιλογής τους, με έκπτωση 50%.

Interlife: Στήριξη στον Σύλλογο Συνδρόμου Down Ελλάδος

Επισημαίνεται ότι, πέραν από την χορηγία της εταιρείας, όλοι οι εργαζόμενοι ανταποκρίθηκαν σε αίτημα του συλλόγου, προσφέροντας μία ειδική συσκευή με αισθητήρες κίνησης για τη βελτίωση της αδρής κινητικότητας, φυσικής δραστηριότητας και ψυχαγωγίας των παιδιών, αλλά και άλλες συσκευές.

Avon: Νέα καμπάνια για τη γυναικεία ενδυνάμωση

Αναλυτικότερα, η εν λόγω εκστρατεία, που λανσαρίστηκε στις 8 Μαρτίου, Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας, και εκτυλίσσεται σε ολόκληρο το 2020, καλεί τις γυναίκες να μοιραστούν την ιστορία τους, αλλά και τις λέξεις και τις εκφράσεις που θέλουν να αναθεωρήσουν, δημοσιεύοντας μια selfie στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, χρησιμοποιώντας το hashtag #SpeakOut.

Η Avon θα συγκεντρώσει αυτές τις ιστορίες, δημιουργώντας μια παγκόσμια γκαλερί, ώστε να γιορτάσει τις ιστορίες των γυναικών από όλο τον κόσμο. Η Avon δεσμεύθηκε, επίσης, να προσφέρει 10 εκατ. δολάρια κατά τη διάρκεια του 2020 σε σημαντικούς σκοπούς παγκοσμίως, συμπεριλαμβανομένης της εκπαίδευσης, της έμφυλης βίας και του αγώνα κατά του καρκίνου του μαστού. Σημειώνεται, τέλος, ότι η εκστρατεία θα κορυφωθεί με τα πρώτα βραβεία Avon #SpeakOut τον Νοέμβριο.

Interamerican: Διάκριση για την πρωτοβουλία της σχετικά με τον ρόλο των γυναικών

Συγκεκριμένα, η εταιρεία, σε συνεργασία με τον οργανισμό Women On Top, οργάνωσε έναν ιδιαίτερο κύκλο θεματικών συναντήσεων αποκλειστικά για γυναίκες, ο οποίος αναπτύχθηκε με τέσσερεις εκδηλώσεις, στις οποίες φιλοξενήθηκαν, ως ομιλήτριες, γυναίκες με ξεχωριστή πορεία σε τομείς εκτός του επιχειρείν, λειτουργώντας δυνητικά ως role models για τις εργαζόμενες που έλαβαν μέρος.

Customer Service Open Days 2020, παρουσία 500 στελεχών

Αναλυτικότερα, εταιρείες, με ηγετική θέση στον τομέα δραστηριότητάς τους, συμμετείχαν στον εορτασμό και μοιράστηκαν με τα υπόλοιπα μέλη του Ινστιτούτου, γνώση και βέλτιστες πρακτικές γύρω από την αναβάθμιση της εξυπηρέτησης των πελατών. Σημειώνεται ότι το ΕΙΕΠ ενισχύει την υιοθέτηση επιτυχημένων πρακτικών, προωθεί τη δικτύωση των επαγγελματιών της εξυπηρέτησης πελατών και προσφέρει εξειδίκευση στην αποτελεσματική εξυπηρέτηση, μέσα από την εκπαίδευση, ενώ για το πρόγραμμα των Customer Service Open Days, επικοινώνησε με εταιρείες μη μέλη προκειμένου να παρουσιάσουν τις πρακτικές που ακολουθούν στις εταιρείες τους, με την ανταπόκριση να είναι μεγαλύτερη από κάθε φορά.

Lidl Ελλάς: Διπλή διάκριση στα Hellenic Responsible Business Awards 2020

Έτσι, στη φετινή διοργάνωση η εταιρία απέσπασε βραβείο Silver στην κατηγορία Βιώσιμη Ανάπτυξη | Διαχείριση Ενέργειας για την πιστοποίηση κατά ISO 50001 στο σύστημα διαχείρισης ενέργειας και βραβείο Bronze στην κατηγορία Εργαζόμενοι | Επικοινωνία – Καμπάνια Δέσμευσης Εργαζομένων για το «1ο Διεθνές Φεστιβάλ Παραδοσιακών Χορών», μία πρωτοβουλία του τομέα Employee Engagement της Lidl Ελλάς, στο πλαίσιο προαγωγής της σωματικής και ψυχικής ευεξίας, αλλά και της ενίσχυσης της δέσμευσης των εργαζομένων της και με αφορμή τα είκοσι χρόνια παρουσίας της στην Ελλάδα.

Επισημαίνεται ότι ξεχωριστός σκοπός για αυτή τη δράση αποτέλεσε και η ανάδειξη της διαφορετικότητας στο χώρο εργασίας, καθώς η υλοποίηση ενός φεστιβάλ παραδοσιακών χορών έδωσε την ευκαιρία σε εργαζομένους διαφορετικών ηλικιακών ομάδων, φύλου, τομέων και ιεραρχιών να έρθουν κοντά, από κάθε μέρος της Ελλάδας, και να ζήσουν μοναδικές εμπειρίες.

Team building κυνήγι θησαυρού από το Museum of Illusions Athens

Συγκεκριμένα, με οδηγό τον Illusionist Amazing DiO, στήνεται μέσα στο Μουσείο ένα διασκεδαστικό κυνήγι θησαυρού (Treasure Hunt) γεμάτο προκλήσεις, ψευδαισθήσεις και mind games, ενώ, παράλληλα, δίνεται η ευκαιρία και για φωτογραφίες. Σημειώνεται ότι το Treasure Hunt στο Museum of Illusions Athens μπορεί να λειτουργήσει είτε ως αυτόνομη δραστηριότητα είτε μπορεί να ενταχθεί και στο πλαίσιο μιας εταιρικής εκδήλωσης ή σεμιναρίου.