Σταθερά αυξανόμενη η ζήτηση για αποφοίτους ειδικοτήτων Marketing

Μεταξύ άλλων, σταθερά αυξανόμενη ζήτηση έχουν και οι απόφοιτοι των ειδικοτήτων Marketing, για απασχόληση στα διοικητικά τμήματα και στα τμήματα πωλήσεων εμπορικών επιχειρήσεων. Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας, τωνεπικοινωνιών και του διαδικτύου δημιούργησε αυξημένη ζήτηση αποφοίτων των παραπάνω ειδικοτήτων με εξειδίκευση στο Digital Marketing. Αυτό με τη σειρά του δημιουργεί την ανάγκη και για εξειδικευμένους αποφοίτους της ειδικότητας Γραφίστας Έντυπου & Ηλεκτρονικών Μέσων.

Παράλληλα, η ψηφιακή επανάσταση είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον κλάδο της τεχνολογίας. Η πληροφορική είναι πλέον αναπόσπαστο κομμάτι κάθε τομέα επιχειρηματικής δραστηριότητας. Τη μεγαλύτερη ζήτηση έχουν οι ειδικότητες που σχετίζονται με τις Εφαρμογές Πληροφορικής και το Web Design, αλλά και των Τεχνικών Δικτύων, κυρίως για κάλυψη θέσεων σε τμήματα IT Administration.

Η Generation Y στο 2ο Πανόραμα Εταιρικής Υπευθυνότητας και Βιώσιμης Ανάπτυξης

Στη διοργάνωση, που πραγματοποιήθηκε στη Θεσσαλονίκη, στο Συνεδριακό Κέντρο της Τράπεζας Πειραιώς την Παρασκευή 6 Σεπτεμβρίου, η Εμπορική Διευθύντρια τη Generation Y, Νανά Ιωκειμίδου, παραχώρησε ομιλία με τίτλο «Digital Transformation and Sustainability». Σημειώνεται ότι η παρουσία της Generation Y στο Πανόραμα, αλλά και η υποστήριξή της ως Επίσημος Χορηγός, έρχεται ως συνέχεια των γραφείων που διατηρεί στη Θεσσαλονίκη, τα επίσημα εγκαίνια των οποίων αναμένονται άμεσα.

Certificate in Digital Marketing απΟ την Ελληνοαμερικανική Ένωση

Μεταξύ άλλων, το πρόγραμμα προσφέρει εκπαίδευση από καταξιωμένους επαγγελματίες με εμπειρία σε διάφορους κλάδους, ειδικές ενότητες πάνω στις τελευταίες εξελίξεις στον χώρο, project-based εκπαίδευση, 25+ ώρες elearning και προετοιμασία για τη διεθνή πιστοποίηση OMCA TM. Το πρόγραμμα αφορά εργαζόμενους στον χώρο του Marketing, της Επικοινωνίας, των Πωλήσεων, ΜΜΕ και Δημοσίων Σχέσεων, νέους επιχειρηματίες, επιχειρηματίες που χρειάζονται να αξιολογήσουν τις υπηρεσίες digital marketing που λαμβάνουν από τρίτους, απόφοιτους ΑΕΙ-ΤΕΙ με κατεύθυνση σε marketing, πωλήσεις, επικοινωνία. Το πρόγραμμα διεξάγεται από 23/09 έως 18/12.

Στα αρχικά στάδια Ψηφιακού Μετασχηματισμού οι Ελληνικές εταιρείες

Σύμφωνα με τα συμπεράσματα, οι εταιρείες επικεντρώνονται σε μεγάλο βαθμό στον μετασχηματισμό της εμπειρίας πελατών. Τα στοιχεία βασίζονται στην έρευνα του Εργαστηρίου Eltrun του ΟΠΑ για καταγραφή και ανάλυση 40 μελετών περίπτωσης ψηφιακού μετασχηματισμού Ελληνικών εταιρειών και στην εμπειρική έρευνα με 60 CIOs,  στο πλαίσιο διπλωματικής εργασίας του Ι. Αδαμόπουλου στο MBA Πρόγραμμα του ΟΠΑ.

Η έρευνα εξετάζει σε πιο στάδιο ψηφιακής ωριμότητας βρίσκονται οι εταιρείες, τι πραγματικά κάνουν όσον αφορά στην αξιοποίηση των ψηφιακών τεχνολογιών, τι προβλήματα αντιμετωπίζουν και ποιες είναι οι προτεραιότητές τους.

Στις τρεις διαστάσεις του ψηφιακού μετασχηματισμού (εμπειρία πελατών, επιχειρηματικές διαδικασίες, επιχειρηματικό μοντέλο), οι εταιρείες φαίνεται να επικεντρώνονται κυρίως στον μετασχηματισμό της εμπειρίας πελατών και συγκεκριμένα στα πρώτα επίπεδα της «κατανόησης του πελάτη και της συμπεριφοράς του», στον «αυτοματισμό και εκσυγχρονισμό της διαδικασίας πώλησης» και στην «αναβάθμιση της εμπειρίας του πελάτη στα σημεία επαφής».

Στο θέμα των επιχειρηματικών διαδικασιών γίνονται επίσης κάποιες πρώτες οργανωμένες προσπάθειες με έμφαση στην ψηφιοποίηση (και όχι αναδιοργάνωση), στην υποβοήθηση (και όχι αναβάθμιση) της εργασίας των στελεχών και στη «διοίκηση μέσω επιχειρηματικών επιδόσεων», αξιοποιώντας αρχικά μοντέλα business analytics.

Μεταξύ άλλων, στην πρώτη θέση των προβλημάτων φαίνεται να είναι η ανάπτυξη αλλά και εύρεση ανθρώπινου δυναμικού με τις αναγκαίες ψηφιακές δεξιότητες, είτε σε τεχνικό επίπεδο, είτε στους χρήστες σε όλα τα τμήματα αλλά και στα διευθυντικά στελέχη που θα τρέξουν τα έργα ψηφιακού μετασχηματισμού. Στη δεύτερη θέση αναφέρονται ενδοεταιρικά ζητήματα που αφορούν στην έγκριση των αναγκαίων επενδύσεων, στην αναβάθμιση της διεύθυνσης πληροφορικής, του ρόλου του τμήματος ψηφιακού μετασχηματισμού και του υπευθύνου του.

Η ασφάλεια δεδομένων βρίσκεται επίσης ψηλά στην ατζέντα. Τέλος, ένα από τα σοβαρά προβλήματα είναι η ανταπόκριση των πελατών και συνεργατών στις νέες αναβαθμισμένες ψηφιακές υπηρεσίες, που σχετίζεται με την δίκη τους ψηφιακή ετοιμότητα αλλά και την αναγκαιότητα των προσφερόμενων υπηρεσιών.

Η Μαρία Δημοπούλου στην Παπαστράτος

Προέρχεται από τον όμιλο Ogilvy όπου ήταν τα τελευταία 9 χρόνια, έχοντας διαχειριστεί επιτυχημένα ένα ευρύ portfolio υπηρεσιών επικοινωνίας για εταιρείες όπως η Microsoft, η Coca- Cola, ο όμιλος ΟΤΕ και άλλες. Η θέση της θα ενισχύσει την ομάδα Επικοινωνίας που έχει δημιουργήσει η Παπαστράτος, υπό τη Γενική Διεύθυνση του Σταύρου Δρακουλαράκου, στο πλαίσιο του επιχειρηματικού μετασχηματισμού της.

Συνεργασία ΠΑΠΕΙ με την Κινεζική Ακαδημία Κοινωνικών Επιστημών Πεκίνου

Σημειώνεται ότι η CASS είναι το μεγαλύτερο Think Tank της Κίνας, με πάνω από 35 ερευνητικά ινστιτούτα και περισσότερους από 3.200 ερευνητές. Τέλος, στη συνάντηση συμμετείχαν οι καθηγητές Παντελής Παντελίδης, Αντιπρύτανης Ακαδημαϊκών Υποθέσεων, Διοικητικών Υποθέσεων και Φοιτητικής Μέριμνας, Αθανάσιος Πλατιάς του Τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών και η Δρ. Χριστίνα Κοντογουλίδου, Υπεύθυνη του Γραφείου Διεθνών Σχέσεων και Ευρωπαϊκών Προγραμμάτων.

ManpowerGroup: 7 στρατηγικές για την επιτάχυνση της ψηφιακής ωριμότητας

Εντοπίζοντας τις 7 βασικές στρατηγικές για την επιτάχυνση της ψηφιακής ωριμότητας των επιχειρήσεων, η ManpowerGroup καλεί τις επιχειρήσεις να επενδύσουν στην κατάρτιση της ομάδας τους και να συνδέσουν τα στελέχη τους με τον στόχο, ευθυγραμμίζοντάς τα με την πορεία των εξελίξεων. Παράλληλα, συμβουλεύει για την επίτευξη της μέγιστης συνοχής, αλλά και για τη δημιουργία στοχευμένων ομάδων για αναβάθμιση της εμπειρίας των πελατών.

Επιπλέον, προτείνει την προλαμβάνουσα προσαρμογή ρόλων, την ανακατανομή των ομάδων σε νέες δομές, καθώς και τη δημιουργία αξίας και την επικοινωνία του εταιρικού στόχου. Μέσα από το Digital Evolution Pathway assessment, η ManpowerGroup δίνει τη δυνατότητα στα στελέχη να αξιολογήσουν το επίπεδο ψηφιακής ωριμότητας της εταιρείας τους, στους τομείς της στρατηγικής, των ανθρώπων και κουλτούρας, των διαδικασιών και της καινοτομίας.

Στρατηγική συνεργασία Icap με DK Marketing

Οι δύο εταιρείες, με την υλοποίηση της συμφωνίας θα προσφέρουν ένα ολοκληρωμένο πακέτο σύγχρονων και εξειδικευμένων υπηρεσιών Συμβουλευτικής Εξαγωγικού Σχεδιασμού. Οι υπηρεσίες υλοποιούνται τόσο μέσα από την ενεργοποίηση σημαντικής εργαλειοθήκης από καλές πρακτικές, μεθοδολογίες, έρευνες, ανάλυση και τεκμηρίωση στοιχείων της ελληνικής και διεθνούς αγοράς, όσο και μέσα από πιστοποιημένα διεθνή εργαλεία (e-platforms), που εγγυώνται την ακρίβεια, την αποτελεσματικότητα και τον ρεαλισμό των προτάσεων.

Ο Εκτελεστικός Διευθυντής και Επικεφαλής Συμβουλευτικού Τομέα της Icap, Απόστολος Τσούμπρης, δήλωσε: «Εκτιμώ ότι η συγκεκριμένη χρονική συγκυρία είναι η πλέον κατάλληλη και ώριμη για να υποστηριχθεί η εξωστρέφεια των ελληνικών επιχειρήσεων. Πιστεύουμε ότι τα ελληνικά προϊόντα θα πρέπει να συγκαταλέγονται στις κορυφαίες αγορές, εκεί δηλαδή που τους αξίζει».

Ο Iδρυτής και Διευθύνων Σύμβουλος της DK Marketing, Δημήτρης Καραβασίλης, σχολίασε: «Η συνεργασία της Icap και της DK Marketing σηματοδοτεί τη διάθεση στην ελληνική αγορά και γενικότερα στην ανατολική Ευρώπη, ολοκληρωμένων υπηρεσιών με σκοπό την ανάπτυξη, τη βελτιστοποίηση της ανταγωνιστικότητας και της εξαγωγικής ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων».

New Work Tribe: Η νέα κοινότητα χρηστών τεχνολογίας

Η εν λόγω κοινότητα αποτελεί το 28% του πληθυσμού, συνδυάζει την επαγγελματική και την προσωπική ζωή, αναζητά την ελευθερία να εργάζεται ευέλικτα (80%) και να εκφράζεται δημιουργικά μέσα από την εργασία της. Η κοινότητα αυτή ονομάστηκε από την Samsung «New Work Tribe», καθώς ο κύριος άξονας ζωής που επηρεάζεται από τη χρήση της τεχνολογίας, είναι η εργασία της, η οποία συνυπάρχει με την ψυχαγωγία χωρίς διακριτά όρια.

Η έρευνα, που πραγματοποιήθηκε σε συνεργασία με την εταιρεία ερευνών Pollfish, διαπίστωσε πως η New Work Tribe ηλικιακά ανήκει στους μεγαλύτερους millennials (27-45 ετών), είναι multitasking (71%), με το επάγγελμα να αποτελεί το πάθος της (89%), ενώ το κύριο χαρακτηριστικό της είναι ότι διατηρεί στενή σχέση με την τεχνολογία, την οποία αξιοποιεί για να ενδυναμώσει κάθε έκφρανση της δημιουργικότητάς της.

Συγκεκριμένα, η συντριπτική πλειοψηφία (84%) της New Work Tribe χρησιμοποιεί εφαρμογές γραφείου σε ηλεκτρονικό υπολογιστή ή smartphone και επεξεργάζεται εικόνα και ήχο σε ποσοστό 68%.
Το 70% αυτής της κοινότητας χρησιμοποιεί το smartphone για ψυχαγωγία (παρακολούθηση ταινιών, gaming κ.ά.), ενώ είναι συνδεδεμένη στα social media, δημιουργώντας περιεχόμενο σε ισάριθμο ποσοστό (70%).

Γι’ αυτήν την κοινότητα, η τεχνολογία και ειδικά το smartphone, είναι το κύριο εργαλείο εργασίας και ψυχαγωγίας της. Μεταξύ άλλων, είναι πολυπράγμονες, καθώς το 71% επιλέγει επάγγελμα με πολλά αντικείμενα (συναφή ή μη), ενώ για το 89% το επάγγελμα αποτελεί το πάθος της.

Ο όμιλος TDG υποδέχθηκε την 5η γενιά Digital Thinkers

Οι υποψήφιοι ξεχώρισαν μέσα από εκατοντάδες αιτήσεις και από την πρώτη μέρα παρακολούθησαν ένα εντατικό πρόγραμμα εισαγωγής στο Digital Marketing. Οι Digital Thinkers εκπαιδεύτηκαν με συνεδρίες και workshops, μεταξύ άλλων στη στρατηγική επικοινωνίας και στη διαφημιστική δημιουργικότητα στο digital περιβάλλον, στις βασικές αρχές digital media planning, buying και optimization, εμβάθυναν στην κατανόηση των τεχνολογικών εργαλείων που χρησιμοποιούν οι επαγγελματίες του χώρου, ενώ παράλληλα μυήθηκαν στην εταιρική κουλτούρα και φιλοσοφία του ομίλου.

Μετά την επιτυχημένη ολοκλήρωση της βασικής εκπαίδευσης, οι μαθητευόμενοι έχουν τοποθετηθεί ήδη σε οργανικές θέσεις του ομίλου. Το «Digital Thinkers» είναι ένα πρόγραμμα αμειβόμενης μαθητείας, που ξεκίνησε η TDG το 2012. Μέχρι σήμερα, έχουν συμμετάσχει και αποφοιτήσει 40 νέοι επαγγελματίες που συνεχίζουν να εργάζονται επιτυχώς στον όμιλο ή σε μεγάλες εταιρείες και αναπτυσσόμενες start-ups στην Ελλάδα και στο εξωτερικό.