Το σύγχρονο πρόσωπο της επιχειρηματικότητας στο επίκεντρο των προγραμμάτων του ΚΟΛΛΕΓΙΟΥ ATHENS GSM/ΚΕΜΕ

Ο σχεδιασμός των προγραμμάτων εκπαίδευσης στηρίζεται στους άξονες:
• Κριτική σκέψη και Ολιστική επιχειρηματική οπτική
• Λήψη αποφάσεων και στρατηγική
• Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα
• Ομαδική συνεργασία και ηγετική συμπεριφορά
• Διεθνής Διοικητική και Επιχειρησιακή Τεχνογνωσία.

Η νέα σειρά προγραμμάτων ξεκινά τον Φεβρουάριο 2011 στην Αθήνα και τη Θεσσαλονίκη, διδάσκεται και αξιολογείται στα Ελληνικά από καταξιωμένη ομάδα ακαδημαϊκών και επιχειρησιακών στελεχών και περιλαμβάνει:
1. Πρόγραμμα ΜΒΑ, διάρκειας 24 μηνών, με κατευθύνσεις στο Μάρκετινγκ, τα Χρηματοοικονομικά, τα Πληροφοριακά Συστήματα, το Ανθρώπινο Δυναμικό και τη Στρατηγική.
2. Πρόγραμμα ΜΒΑ in Health Services Management, διάρκειας 24 μηνών.
3. Προγράμματα Επαγγελματικής και Διοικητικής Ανάπτυξης, διάρκειας 8 εβδομάδων στο Μάρκετινγκ, τα Χρηματοοικονομικά, το Ανθρώπινο Δυναμικό, τη Στρατηγική, τη Διοίκηση Υπηρεσιών Υγείας, τις Δημόσιες Σχέσεις, τη Διαφήμιση, την Επικοινωνία και στην Εταιρική Κοινωνική Υπευθυνότητα.

Στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητάς του το ΚΟΛΛΕΓΙΟ ATHENS GSM/KEME, προσφέρει περιορισμένο αριθμό υποτροφιών για την κάλυψη μέρους των διδάκτρων των προγραμμάτων αυτών. Η υποβολή αιτήσεων ολοκληρώνεται τη Δευτέρα 7 Φεβρουαρίου 2011, ενώ για περισσότερες πληροφορίες οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να καλέσουν το 210 3223352-3 για την Αθήνα και το 2310 227119 για τη Θεσσαλονίκη (www.agsm.gr).

Συνεργασία ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ – FUTURE BUSINESS SCHOOL

To FUTURE BUSINESS SCHOOL διοργάνωσε για τα στελέχη του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ εκπαιδεύσεις σε θέματα Διαχείρισης Κρίσεων, Γραμματείας Διοίκησης & Συναισθηματικής Νοημοσύνης με εισηγητές που διαθέτουν μεγάλη εκπαιδευτική κατάρτιση και πολύχρονη επαγγελματική εμπειρία. Ο πρώτος κύκλος των εκπαιδεύσεων, στον οποία συμμετείχαν 100 άτομα, ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία.

Η αδιάλειπτη συμμετοχή των στελεχών του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ στις εκπαιδεύσεις ήταν καθοριστικός παράγοντας για την επιτυχία και την ανταπόκριση που είχαν. Ήδη προγραμματίζονται οι νέες εκπαιδεύσεις για τον Ιανουάριο 2011 για τα υπόλοιπα στελέχη του ΚΕ.ΕΛ.Π.ΝΟ σε αντίστοιχα θέματα.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τις δραστηριότητες του FUTURE BUSINESS SCHOOL: 210-57.82.931-2-3, [email protected],www.futurebs.gr.

Δράση ΕΚΕ της SCOTWORK ΕΛΛΑΣ

Η SCOTWORK Ελλάς, εταιρεία Δεξιοτήτων Διαπραγμάτευσης, στο πλαίσιο της Εταιρικής της Κοινωνικής υπευθυνότητας, επέλεξε να αναλάβει πλήρως το ετήσιο κόστος του ενοικίου ενός διαμερίσματος για το 2011, με στόχο τη στέγαση άπορων και άστεγων μητέρων, στηρίζοντας το έργο του μη κερδοσκοπικού οργανισμού «Κιβωτός του Κόσμου».

Εκδήλωση ενημέρωσης από το CeMS

Πρόκειται για αυθεντικά προγράμματα (τύπου Ανοικτού Πανεπιστημίου) σε ενδιαφέρουσες και σύγχρονες ειδικότητες όπως Business Administration, Marketing, Finance, Human Resource Management, Real Estate Investment and Finance, Construction Management, Facilities Management, Civil Engineering, Quantity Surveying, Architectural Engineering, Safety and Risk Management κ.ά.

Τα προγράμματα προσφέρονται αυτούσια από το Heriot Watt University Εδιμβούργου, Βρετανικό Πανεπιστήμιο με το οποίο το CeMS συνεργάζεται επί σειρά ετών. Περισσότερες πληροφορίες στην ανοικτή εκδήλωση ενημέρωσης που θα πραγματοποιηθεί στις 12/1 και ώρα 19:00.

Για κρατήσεις θέσεων: τηλέφωνα 210.9248356, 210.92 48 534, 210.92 48 065 και στα www.cems.gr, [email protected].

Hellenic Coaching Association

Σκοπός του είναι η ανάπτυξη του coaching, η θέσπιση υψηλών προτύπων ποιότητας στην άσκησή του, καθώς και η προώθηση και ενίσχυση του θεσμού στην Ελλάδα. Με γνώμονα το σκοπό αυτό, τα μέλη του Συνδέσμου ακολουθούν συγκεκριμένο Κώδικα Δεοντολογίας και βασίζονται σε Βέλτιστες Πρακτικές καλύπτοντας θέματα επαγγελματισμού, εμπιστευτικότητας, δεξιότητας, εποπτείας, αναγνώρισης ορίων, κ.ά. Στόχος του Συνδέσμου είναι μέσω αυτής της διαδικασίας και με την υποστήριξη του EMCC να γίνει δυνατή και στη χώρα μας μία διεθνώς αναγνωρισμένη διαδικασία πιστοποίησης για τους επαγγελματίες του coaching.

Στο τέλος του 2010, το Hellenic Coaching Association έχει πλέον πάνω από 200 μέλη και υποστηρικτές στην Ελλάδα και οι δράσεις του περιλαμβάνουν την ανάπτυξη και παροχή ενός προγράμματος προσφοράς coaching σε μη κερδοσκοπικές, μη κυβερνητικές εταιρείες και τη διεξαγωγή πρωτογενούς έρευνας για το coaching στην Ελλάδα.

Κάθε μέρα Ηγέτης

Παρά την καθολική απεργία των ΜΜΜ και την πορεία στην πλατεία Συντάγματος, η αίθουσα ήταν κατάμεστη, επιβεβαιώνοντας το επίκαιρο του θέματος που πραγματεύεται το βιβλίο στη δύσκολη σημερινή συγκυρία.

Για το βιβλίο που κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ΠΕΔΙΟ, και το έργο του συγγραφέα μίλησαν οι Μ. Δραϊνάκης, Αναπληρωτής Διευθύνων Σύμβουλος- Χρυσός Οδηγός Α.Ε., Κ. Λαμπρινόπουλος, Πρόεδρος Δ.Σ. ΕΕΔΕ, Α. Σάμιτας, Επίκουρος Καθηγητής Πανεπιστημίου Αιγαίου, Διευθύνων Σύμβουλος Ο.Γ.Ε.Ε.Κ.Α.-ΔΗΜΗΤΡΑ, Δ. Σκάλκος, Πολιτικός επιστήμονας- Διεθνολόγος και Κ. Μπουρλετίδης, Οικονομολόγος, Σύμβουλος Αντιπρύτανη Ακαδημαϊκών Υποθέσεων του ΕΚΠΑ.

Οι ομιλητές εστιάζοντας στην έλλειψη ηγεσίας που βιώνουμε καθημερινά, τόνισαν ότι στο βιβλίο του ο Μ. Γιαννουλέας προσεγγίζει με τρόπο μεθοδικό και επιστημονικά τεκμηριωμένο το φαινόμενο της ηγεσίας, επηρεάζοντας τις αντιλήψεις του αναγνώστη για την ηγεσία και τις συμπεριφορές που πρέπει να υιοθετεί για να την ασκεί αποτελεσματικά.

Mediterranean College: Έρευνα προπτυχιακών φοιτητών για την οικονομική κρίση

Σύμφωνα με την έρευνα, η οικονομική κρίση δείχνει να επηρεάζει αρκετά τους Έλληνες καταναλωτές και την περίοδο των Χριστουγέννων. Η έρευνα διεξήχθη με ηλεκτρονικό ερωτηματολόγιο που εστάλη σε επιλεγμένο κοινό 588 ατόμων και πραγματοποιήθηκε από τις 08/12 έως 14/12/2010. Όπως προέκυψε, το 2009 οι Έλληνες καταναλωτές ξόδεψαν περισσότερα χρήματα, καθώς το 44,9% ξόδεψε πάνω από 200 ευρώ για τις αγορές δώρων σε φίλους και συγγενείς, ενώ το ποσοστό αυτό θα πέσει στο 22,9% το 2010, σύμφωνα με τις απαντήσεις των ερωτηθέντων.

Οι βασικές αιτίες για τη μείωση του διαθέσιμου εισοδήματος για χριστουγεννιάτικες αγορές είναι η μείωση του εισοδήματος μέσα στο 2010 (67% των ερωτηθέντων απάντησε ότι το εισόδημά του έχει μειωθεί ως το 2010) και το γεγονός ότι μόνο το 39% θα πάρει κανονικά το δώρο των Χριστουγέννων.

Χαρακτηριστικό της έλλειψης ρευστότητας είναι η πρόθεση των καταναλωτών που συμμετείχαν στην έρευνα, να μην προβούν σε εκτενείς αγορές για είδη ένδυσης και υπόδησης την περίοδο των Χριστουγέννων αλλά να περιμένουν την περίοδο των εκπτώσεων, αφού μόνο το 4,33% των ερωτηθέντων δήλωσε ότι θα κάνει όλες τις αγορές του άμεσα, ενώ το 30,33% θα πάρει μόνο τα απαραίτητα και το υπόλοιπο 65% θα περιμένει την περίοδο των εκπτώσεων που ξεκινά αμέσως μετά την περίοδο των εορτών.

Attitude: στήριξη στο κέντρο Υποδοχής & Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων

Αντί για ευχητήριες κάρτες προς τους πελάτες της, διέθεσε τα χρήματα στο κέντρο Υποδοχής & Αλληλεγγύης Δήμου Αθηναίων για το πρωτοχρονιάτικο γεύμα, στηρίζοντας έμπρακτα την προσπάθεια για βοήθεια και αλληλεγγύη προς τους συνανθρώπους μας.

Manpower: Temp Awards για 7η συνεχόμενη χρονιά

Η εκδήλωση πραγματοποιήθηκε για έβδομη συνεχή χρονιά, τη Δευτέρα 13 Δεκεμβρίου, παρουσία περισσότερων από 170 πελατών και συνεργατών της Manpower, οι οποίοι τίμησαν τους προσωρινά απασχοληθέντες εργαζόμενους που διακρίθηκαν για τις επαγγελματικές επιδόσεις και το ήθος τους τη χρονιά που πέρασε.

Τα ετήσια βραβεία Temp Awards, τα οποία συνοδεύονται από χρηματικό έπαθλο, αποτελούν θεσμό για τη Manpower και αποδεικνύουν την προσήλωση της εταιρείας στο ποιοτικό ταίριασμα εργοδότη – εργαζόμενου, ανεξάρτητα από τη διάρκεια της απασχόλησης. Τα κριτήρια και οι διαδικασίες εξασφάλισης ποιότητας που ακολουθεί η εταιρεία, σε συνδυασμό με την εξειδίκευση των συμβούλων της ανά κλάδο δραστηριότητας, έχουν ως αποτέλεσμα αφενός το υψηλό επίπεδο ικανοποίησης των πελατών της και αφετέρου την ικανοποίηση των εργαζομένων της. Ενδεικτικά αναφέρουμε ότι το 40%, των εργαζομένων που τοποθετεί η Manpower σε θέσεις προσωρινής απασχόλησης, μονιμοποιούνται στις επιχειρήσεις που προσέφεραν τις υπηρεσίες τους.

Ξενοδοχείο Μεγάλη Βρεταννία: Παιδική γιορτή σε συνεργασία με τη UNICEF

Ο λόγος που έκανε την συγκεκριμένη γιορτή ακόμα πιο ξεχωριστή και μοναδική, είναι η φετινή συνεργασία του Ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία με τη Unicef, με κύριο σκοπό την ενίσχυση του σπουδαίου έργου του οργανισμού, μέσω τριών διαφορετικών ενεργειών:
Α) Την αγορά όλων των δώρων για τα παιδιά των εργαζομένων του Ξενοδοχείου από τη Unicef.
Β) Τη διενέργεια εράνου, κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης γιορτής, με σκοπό την οικονομική ενίσχυση του οργανισμού, μέσα από την ευγενική συνεισφορά των εργαζομένων.
Γ) Παράλληλα πραγματοποιήθηκε καμπάνια, η οποία συγκέντρωσε χρήματα για να υποστηρίξει το πρόγραμμα της UNICEF «Schools for Africa – Ελάτε να στείλουμε μαζί όσο το δυνατό περισσότερα παιδιά στο σχολείο», το οποίο εστιάζει στην παροχή βασικής εκπαίδευσης για 8 εκατομμύρια παιδιά στη Νότια Αφρική.

Επιπλέον, όπως και κάθε χρόνο, παρευρέθηκε στην Εταιρική Παιδική γιορτή μια ομάδα παιδιών από τα Παιδικά Χωριά SOS.

Συμπληρωματικά, για δεύτερη φορά μέσα στο 2010 συγκεντρώθηκαν ρούχα, παπούτσια και παιχνίδια από τους εργαζόμενους του Ξενοδοχείου Μεγάλη Βρεταννία τα οποία δόθηκαν στο Ίδρυμα αστέγων του Δήμου Αθηνών αλλά και στα Παιδικά χωριά SOS, αποδεικνύοντας με αυτό τον τρόπο, για άλλη μια φορά, την έμπρακτη ευαισθητοποίηση του ξενοδοχείου σε θέματα κοινωνικού χαρακτήρα και ιδιαίτερα την περίοδο των Χριστουγέννων.

Το κεντρικό σύνθημα αυτής της Εταιρικής Εκδήλωσης μας ήταν: «Ελάτε να δώσουμε στα παιδιά των εργαζομένων μας μια ευκαιρία να διασκεδάσουν και να χαμογελάσουν και παράλληλα στα παιδιά όλου του κόσμου μια ίση ευκαιρία στην εκπαίδευση».