--> 

Οι εργαζόμενοι του ΟΠΑΠ βρίσκονται κοντά στα άτομα με αναπηρία

Στο πλαίσιο χορηγικής συνεργασίας, οι εργαζόμενοι του ΟΠΑΠ είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν από κοντά το Final 4 του 20ου Κυπέλου της Ελληνικής Ομοσπονδίας Μπάσκετ με αμαξίδιο στη Θεσσαλονίκη καθώς και να παρευρεθούν στο 2ο Hope Streetball (3on3) στο Σύνταγμα, όπου δυναμικό παρών έδωσε και η Ομάδα Μπάσκετ των εργαζομένων του ΟΠΑΠ. Παράλληλα, στις 3 Δεκεμβρίου, στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας, οι εργαζόμενοι του οργανισμού  είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν μια ενημερωτική ομιλία για τη Σύγχρονη Προσέγγιση της Αναπηρίας, από την Παιδοψυχίατρο της ΕΛΕΠΑΠ Αθηνών. Στην ομιλία συμμετείχαν δυο ακόμη απόφοιτοι της ΕΛΕΠΑΠ, οι οποίοι μοιράστηκαν τις προσωπικές τους συγκινησιακές εμπειρίες προωθώντας με αυτό τον τρόπο το μήνυμα της αισιοδοξίας, της αποδοχής και της υποστήριξης των ατόμων με αναπηρία.

Απολογισμός Βιωσιμότητας 2017 από την PwC Ελλάδας

Ο απολογισμός για το οικονομικό έτος 2017 παρουσιάζει τις δράσεις Εταιρικής Υπευθυνότητας, οι οποίες είναι στενά συνδεδεμένες με τις εταιρικές αξίες και τον σκοπό, που είναι η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης στην κοινωνία και η επίλυση σημαντικών προβλημάτων. Η στρατηγική και οι δράσεις της PwC Ελλάδας, καθώς και η προσέγγισή της για την Εταιρική Υπευθυνότητα εστιάζει σε τέσσερις άξονες: Υπεύθυνη επιχειρηματικότητα, Ποικιλομορφία και ενσωμάτωση στο ανθρώπινο δυναμικό και στο εργασιακό περιβάλλον, Υποστήριξη της κοινωνίας, Περιβαλλοντική διαχείριση. Η Γιολάντα Κουρασμενάκη, Επικεφαλής Corporate Responsibility της PwC Ελλάδας, δήλωσε: «Στόχος μας είναι να κάνουμε θετική διαφορά στην κοινωνία μέσα στην οποία λειτουργούμε, προσφέροντας τόσο τις υψηλού επιπέδου υπηρεσίες μας όσο και την έντονη διάθεση εθελοντισμού των ανθρώπων μας».

Το πρώτο του Hackathon διοργανώνει το ΑΠΘ

Πρόκειται για Μαραθώνιο προγραμματισμού στο πλαίσιο της στρατηγικής συμφωνίας που έχει υπογράψει το ΑΠΘ με τη Microsoft Hellas, με στόχο την ανάπτυξη των ψηφιακών δεξιοτήτων του ανθρώπινου δυναμικού στις Τεχνολογίες Πληροφορικής και Επικοινωνιών. Το «Let’s Have a Hackathon» ξεκινά με Workshop, τόσο για έμπειρους προγραμματιστές όσο και για φοιτητές με ελεύθερη συμμετοχή. Οι επόμενες δύο μέρες είναι αφιερωμένες σε παρουσιάσεις demos και live coding, καθώς και σε διαγωνισμό προγραμματισμού αποκλειστικά για φοιτητές. Οι θέσεις είναι περιορισμένες και απαιτείται εγγραφή.

Δράση ΕΚΕ από My market

Η ανάπλαση πραγματοποιήθηκε στην πλατεία Φιλικής Εταιρείας στο Βόλο και αποτέλεσε συνέχεια των τεσσάρων δράσεων, που έχουν προηγηθεί μέσα στο 2018, τόσο εντός όσο και εκτός Αττικής. Στην πρωτοβουλία έλαβαν μέρος 99 εθελοντές, μεγάλοι και παιδιά από την οικογένεια των My market της πόλης του Βόλου καθώς και μέλη της ομάδας της αστικής μη κερδοσκοπικής εταιρείας ethelon. Συνολικά, στις πέντε δράσεις που έχουν πραγματοποιηθεί όλο το 2018  σε Βύρωνα, Ίλιον, Λαμία, Περιστέρι και Βόλο στο πλαίσιο του «Πάμε Μπροστά – Δίνουμε Πίσω» έχουν συμμετάσχει περισσότεροι από 390 εθελοντές, έχουν τοποθετηθεί περισσότερα από 280 φυτά, ενώ έχουν επιδιορθωθεί πάνω από 84 παγκάκια.

Νέα διάκριση για την Data Communication

Ο διαχρονικός θεσμός των Greek ICΤ Awards αναδεικνύει την προσφορά σημαντικών στελεχών της ελληνικής αγοράς Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών (ΤΠΕ) καθώς επίσης, επιτυχημένες υλοποιήσεις και τη σημασία τους στην οικονομική ανάπτυξη και την κοινωνία. To βραβείο παρέλαβε η Ζωή Δουζένη, Vice President της Data Communication, κατά την ειδική τελετή βράβευσης, που πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 4 Δεκεμβρίου 2018 στο ξενοδοχείο «Wyndham Grand Athens» στην Αθήνα. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν εκπρόσωποι της Πολιτείας και στελέχη των σημαντικότερων επιχειρηματικών φορέων της αγοράς Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών στην Ελλάδα. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, η Data Communication αναδείχθηκε ως μια από τις πλέον δυναμικές εταιρείες στη χώρα, με 30+ χρόνων επιτυχή πορεία και ένα από τα καλύτερα εργασιακά περιβάλλοντα στην ελληνική επιχειρηματική σκηνή.

Ποιές είναι οι κυριότερες προκλήσεις για την ηγεσία των οργανισμών;

Αντικείμενο συζήτησης ανάμεσα στον ομιλητή Chuck Mitchell, Executive Director του «The Conference Board» και στους ομιλητές του Forum, αποτέλεσε η παρουσίαση των αποτελεσμάτων της έρευνας «C-Suite Challenge 2019» που είχε ως κεντρικό θέμα τη σύγχρονη ηγεσία οργανισμών και στην οποία έλαβαν μέρος Έλληνες CEOs. Σύμφωνα με την έρευνα, τα θέματα που απασχολούν τους CEOs παγκοσμίως και ειδικότερα στην Ελλάδα είναι η οικονομική ύφεση, το ασταθές παγκόσμιο πολιτικό περιβάλλον και η έλλειψη εμπιστοσύνης στους δημόσιους οργανισμούς.

Επιπλέον, τα κύρια ζητήματα που διαχειρίζονται εσωτερικά είναι η στελέχωση και η ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού, το κόστος λειτουργίας της επιχείρησής τους και η μετάβασή της στον ψηφιακό μετασχηματισμό. Τα αποτελέσματα της έρευνας υποδεικνύουν επίσης ότι η εταιρική στρατηγική θα πρέπει να είναι ευθυγραμμισμένη με τις αξίες που θα οδηγήσουν στην ψηφιακή μεταμόρφωσή της. Τέλος, το πιο σημαντικό για τη σωστή λειτουργία μιας επιχείρησης είναι η δημιουργία ευέλικτων και παραγωγικών εργασιακών ομάδων, η διαφάνεια και η αξιοπιστία στο εσωτερικό της. Στο πλαίσιο αυτό, η συνεχής εκπαίδευση των στελεχών κρίνεται ιδιαίτερα σημαντική.

Ennovation και Young Entrepreneurs Programme στα Ιωάννινα

Οι συμμετέχοντες που θα παρουσιάσουν την επιχειρηματική τους ιδέα θα έχουν την ευκαιρία, κατόπιν αξιολόγησης, να λάβουν μέρος στην τελική φάση του διαγωνισμού Ennovation, καθώς και να προκριθούν στη 2η φάση (ACCELERATE) του RG YEP. O τελικός του RG YEP θα διεξαχθεί στις 30 Μαρτίου 2019 στο Λονδίνο.

Απολογισμός δράσεων του #love2give από την Mercedes-Benz Ελλάς

Με αφορμή τον εορτασμό της 5ης Δεκεμβρίου ως «Διεθνής Ημέρα Εθελοντισμού», η Mercedes-Benz Ελλάς προχώρησε σε έναν απολογισμό των δράσεων που πραγματοποίησε στο πλαίσιο του #love2give κατά τους πρώτους 9 μήνες της ύπαρξής του.
Πιο συγκεκριμένα, πραγματοποιήθηκαν 20 διαφορετικές δράσεις, στις οποίες συμμετείχαν ενεργά συνολικά 135 εργαζόμενοι – εθελοντές, υποστηρίζοντας 16 διαφορετικές ΜΚΟ. Μεταξύ άλλων, η «Ημέρα της Διαφορετικότητας» εορτάστηκε με πολύ ιδιαίτερες ενέργειες, που περιλάμβαναν έναν αγώνα μπάσκετ με αμαξίδια ανάμεσα στην ομάδα της Mercedes – Benz Ελλάς και την Ομάδα Ατόμων με Αναπηρία.

«Οι δράσεις της μεγάλης ομάδας εθελοντών του #love2give της Mercedes-Benz Ελλάς θα συνεχιστούν ακόμη πιο δυναμικά το 2019, όχι επειδή “πρέπει”, αλλά επειδή τις θέλουν και τις επιζητούν οι ίδιοι οι εργαζόμενοι!» δήλωσε η Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Νικολέττα Καβαθούλη. Η ίδια αναφέρει ότι: «Είναι πραγματικά αξιοσημείωτο, το γεγονός ότι ολοένα και περισσότεροι συνάδελφοι αγκαλιάζουν τις εθελοντικές δράσεις που διενεργούνται σε τακτική βάση και αυτό που εισπράττουμε μέσα από το feedback που λαμβάνουμε είναι τουλάχιστον συγκινητικό. Μας δίνει το έναυσμα να συνεχίσουμε και να εμπλουτίζουμε με ακόμη μεγαλύτερο πάθος τις ενέργειες που κάνουμε!».

HR Stories Group στο LinkedIn

Θέλεις να εντοπίσεις υποψηφίους; Να ενισχύσεις το Employer Brand του οργανισμού σου;  Ή να προσφέρεις ψηφιακές εκπαιδεύσεις υψηλού επιπέδου σε πολύτιμες επαγγελματικές ικανότητες; Όλα τα παραπάνω, μπορείς να τα πετύχεις μέσω του LinkedIn. Οι Igor Bobryk, Nikolas Tore και George Tsalaportas δημιούργησαν ένα group στο LinkedΙn, το HR Stories, στο οποίο τα μέλη του έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν ανώνυμα τους προβληματισμούς τους αλλά και να ανταλλάζουν σκέψεις και best practices, παρέχοντας έναν ψηφιακό χώρο για την ασφαλή συζήτηση γύρω από HR θέματα.

Η AXA στηρίζει το κίνημα Movember

Με σύνθημα «Mo-bilise yourself!», η ομάδα εθελοντών της ΑΧΑ έτρεξε την Τρίτη 20 Νοεμβρίου μια διαδρομή 4 χιλιομέτρων, μεταφέροντας το μήνυμα για τη σημασία της πρόληψης στην καταπολέμηση περιστατικών του καρκίνου του προστάτη. «Συνοδοιπόρος» και πρεσβευτής αυτής της πρωτοβουλίας ήταν ο Wilm Langenbach, CFO International New Markets του ομίλου ΑΧΑ.

Παράλληλα, η ΑΧΑ Ελλάδας κάλεσε τους εργαζομένους της να «αφήσουν στην άκρη τις ξυριστικές τους μηχανές» και με «σύμμαχο» το μουστάκι τους, να συμμετέχουν σε αυτή την παγκόσμια πρωτοβουλία του ομίλου, ανεβάζοντας τη φωτογραφία τους στα social media με το hashtag #Movember και #axa Hearts in Action. Για κάθε φωτογραφία, η εταιρεία προσέφερε 50 ευρώ στο Movember Foundation, ΜΚΟ για τον καρκίνο του προστάτη και τις άλλες μορφές καρκίνου από τις οποίες νοσούν οι άνδρες.