Ε.Ι. ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΣ: Υποστηρικτικές ενέργειες και επιπλεόν αμοιβή στους εργαζόμενούς της

Αναλυτικότερα, η εταιρεία εξασφάλισε την προμήθεια 12 άμεσα παραδοτέων αναπνευστήρων, τους οποίους θέτει στη διάθεση του Υπουργείου Υγείας, ενώ προχώρησε στην προμήθεια συστήματος υπερηχοτομογραφίας, καθώς και φορητού ακτινολογικού συστήματος στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας.

Παράλληλα, προέβη, μέσω του Junior Achievement Greece, σε χρηματική δωρεά ώστε να αποκτηθούν 455 φορητές ηλεκτρονικές συσκευές, οι οποίες θα διατίθενται σε μαθητές που δεν έχουν πρόσβαση στα απαιτούμενα τεχνολογικά μέσα για τη συμμετοχή τους στη διδασκαλία μέσω διαδικτύου.

Ωστόσο, μέριμνα λαμβάνεται και για τους εργαζομένους της, στα εργοστάσια παραγωγής, τις αποθήκες, τη διανομή και τις πωλήσεις, οι οποίοι, ως ένδειξη αναγνώρισης της συνεισφοράς τους από την εταιρεία, θα λάβουν επιπλέον αμοιβή, συνολικού ύψους 1,5 εκατ. ευρώ.

Διακρίσεις για την Interamerican & Δράση εθελοντικής αιμοδοσίας

Κεντρική ιδέα αποτελεί η δημιουργική συμμετοχή των εργαζομένων με κατάθεση νέων ιδεών στην ψηφιακή πλατφόρμα του προγράμματος και η υλοποίησή τους, σε επόμενα βήματα, μέσα από διατμηματικές ομάδες και συνεργασίες που βασίζονται σε ένα νέο, ευέλικτο τρόπο εργασίας. Στόχος είναι η καλλιέργεια μιας κουλτούρας καινοτομίας. Μέχρι και σήμερα, έχουν υποβληθεί στην πλατφόρμα του «Imagine» περισσότερες από 120 νέες ιδέες από τις οποίες οι περισσότερο υποσχόμενες έχουν υποβληθεί στη μεθοδολογία «Accelerator», που υιοθετήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2016, δίνοντας ως αποτέλεσμα 17 minimum value propositions, 5 business cases και 3 value propositions, σημαντικής αξίας για την Interamerican.

Έως τώρα, 17 ομάδες «Accelerator» αποτελούμενες από 66 υπαλλήλους της εταιρείας -η συμμετοχή των οποίων ήταν εθελοντική- αντιμετώπισαν τις προκλήσεις του προγράμματος, ενώ εκπαιδεύτηκαν εφαρμόζοντας την «Accelerator» μεθοδολογία. Επιπλέον, 150 εργαζόμενοι της Interamerican έχουν έρθει σε επαφή με το πρόγραμμα συμμετέχοντας σε ομάδα, workshop, demo day ή σε άλλη σχετική με το πρόγραμμα εκδήλωση. Ακόμη, 11 εργαζόμενοι της εταιρείας έχουν ολοκληρώσει το coaching πρόγραμμα και είναι σε θέση να εκπαιδεύσουν και να σχηματίσουν νέες ομάδες, αναλαμβάνοντας νέες πρωτοβουλίες.

Μάλιστα, το πρόγραμμα «Imagine» απέσπασε δύο διακρίσεις στα Marketing Excellence Awards, που οργανώνει το Ελληνικό Ινστιτούτο Marketing (ΕΙΜ) της Ελληνικής Εταιρίας Διοικήσεως Επιχειρήσεων (ΕΕΔΕ) στην κατηγορία «Employee Marketing Communications» και στην ειδική κατηγορία «Being the Best of the Best». Παράλληλα, με αξιόλογη συμμετοχή, που απέφερε 126 μονάδες αίματος, ολοκληρώθηκαν οι φετινές κινητοποιήσεις αιμοδοσίας των ανθρώπων της Interamerican, εργαζομένων και συνεργατών του εταιρικού δικτύου πωλήσεων.

Ο σύλλογος υπαλλήλων και η διεύθυνση εταιρικών σχέσεων και υπευθυνότητας συνεργάστηκαν με τη νεοφυή επιχείρηση κοινής ωφέλειας «Bloode», ενισχύοντας με καμπάνια την κουλτούρα εθελοντή αιμοδότη. Οι εργαζόμενοι, κατά το 2017, ενίσχυσαν την τράπεζα αίματος του Συλλόγου με 72 μονάδες αίματος. Παράλληλα, και φέτος τα Γραφεία Πωλήσεων Interamerican στην Κρήτη συγκέντρωσαν συνολικά 54 μονάδες αίματος από συνεργάτες και φίλους της εταιρείας, με τη σύμπραξη τοπικών συλλόγων αιμοδοτών.

Στην Ελλάδα το ετήσιο συνέδριο της Premier Capital

Σχεδόν 400 άνθρωποι από τις έξι χώρες της Premier Capital (Εσθονία, Λετονία, Λιθουανία, Ελλάδα, Μάλτα και Ρουμανία) ταξίδεψαν στην Ελλάδα για το συνέδριο. Μεταξύ των συμμετεχόντων βρέθηκαν εργαζόμενοι από τα τμήματα Operations, Supply Chain, Finance, Marketing & Public Relations, HR, Legal, IT, Development, Administration και διευθυντές εστιατορίων. Με θέμα «Think Big», το Communication Day φέτος είχε σκοπό να αναδείξει την επίδραση του καθενός στην πορεία της εταιρείας και στην ανάπτυξη τόσο της Premier Capital όσο και των ίδιων των ανθρώπων της.

Στη διάρκεια του συνεδρίου παρουσιάστηκαν οι εξελίξεις σε κάθε αγορά και από όλα τα τμήματα και οι καλύτερες πρακτικές, ο σχεδιασμός για το 2018 και η συνολική στρατηγική και το όραμα του ομίλου. Το 2017 ήταν μια θετική χρονιά για την Premier Capital, καθώς οι πωλήσεις και ο αριθμός των επισκεπτών αυξήθηκαν κατά 9,7% και 5,3% αντίστοιχα. Το 2018, ο όμιλος θα επεκτείνει το δίκτυό του στα 153 εστιατόρια με νέες επενδύσεις ύψους 15 εκατ. ευρώ. Το νέο μοντέλο εξυπηρέτησης της McDonald’s «Experience of the Future» είναι κεντρικός άξονας στην ανάπτυξη της Premier Capital. Οι πελάτες θα απολαμβάνουν νέες υπηρεσίες όπως εξυπηρέτηση στο τραπέζι (table service) και βελτιωμένα kiosk αυτόματων παραγγελιών.

Ο Zoran Bogdanovic CEO της Coca-Cola HBC

Διαδέχεται τον Δημήτρη Λόη, ο οποίος απεβίωσε τον Οκτώβριο. Ο Z. Bogdanovic θα προταθεί, επίσης, ως εκτελεστικό μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου της εταιρείας στην επόμενη Γενική Συνέλευση των μετόχων. Ο ίδιος διατελούσε Περιφερειακός Διευθυντής με ευθύνη για 12 χώρες και μέλος της Εκτελεστικής Επιτροπής της Coca-Cola HBC από το 2013. Άρχισε να εργάζεται στην Coca-Cola HBC το 1996, αναλαμβάνοντας μία σειρά από διευθυντικές θέσεις, συμπεριλαμβανομένων αυτών του Γενικού Διευθυντή Κροατίας, Ελβετίας και Ελλάδας. «Η ικανότητά του να αξιοποιεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας και να εφαρμόζει καινοτόμες πρακτικές στις νέες προκλήσεις που αντιμετωπίζουμε, καθιστούν τον Zoran ιδανική επιλογή προκειμένου να ηγηθεί της Coca-Cola HBC σε αυτή τη εποχή ανάπτυξης που διανύουμε», δήλωσε ο Αναστάσιος Δαυίδ, Πρόεδρος του ΔΣ της Coca-Cola HBC.

Πιστοποίηση για την Τράπεζα Πειραιώς

Παράλληλα, πιστοποιήθηκε αναφορικά με τη διαδικασία της ένταξης των ενδιαφερομένων στο Πρόγραμμα Πρόωρης Συνταξιοδότησης Αγροτών, την Ταμειακή διαχείριση και τις μηχανογραφημένες πληρωμές των δικαιούχων του προγράμματος καθώς και τους προβλεπόμενους Διοικητικούς και Δειγματοληπτικούς Ελέγχους.
Η πιστοποίηση πραγματοποιήθηκε κατόπιν διενέργειας ελέγχου την TUVHellas A.E.

Εκδήλωση από την ΕΥ Ελλάδος και τον ΣΒΒΕ

Την εκδήλωση χαιρέτησε ο Αθανάσιος Σαββάκης, Πρόεδρος του ΣΒΒΕ. Στις απαιτήσεις, αλλά και τις προϋποθέσεις εφαρμογής του νέου Ευρωπαϊκού Κανονισμού για την Προστασία Δεδομένων (General Data Protection Regulation-GDPR) επικεντρώθηκε η πρώτη ενότητα, ενώ στη διαδικασία του εξωδικαστικού συμβιβασμού, αλλά και στις δυσκολίες που αντιμετωπίζουν οι εταιρείες κατά την υπαγωγή τους, επικεντρώθηκε η δεύτερη ενότητα της εκδήλωσης. Την εκδήλωση έκλεισαν ο Στέφανος Μήτσιος, Επικεφαλής του Φορολογικού Τμήματος της ΕΥ Ελλάδος, και η Κωνσταντίνα Γαλλή, Director, Φορολογικές Υπηρεσίες της EY Ελλάδος, παρουσιάζοντας τις πιο σημαντικές εξελίξεις σε φορολογικά θέματα.

Καθοριστικός ο ψηφιακός μετασχηματισμός στην εξέλιξη των οργανισμών Υγείας

Η εν λόγω έρευνα διεξήχθη σε περίπου 400 διευθυντικά στελέχη εταιρειών του κλάδου της υγείας παγκοσμίως τα οποία συμμετείχαν στη μελέτη της SAP για τον Ψηφιακό Μετασχηματισμό Στελεχών με τίτλο «4 Τρόποι με τους οποίους οι Ηγέτες Μπορούν να Ξεχωρίσουν». Παρότι, σύμφωνα με  τα αποτελέσματα της μελέτης, τα οφέλη των μέχρι στιγμής προσπαθειών για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών δεν έχουν επί της ουσίας εμπεριστατωθεί, οι ερωτηθέντες αναμένουν σημαντικές επιπτώσεις κατά τα επόμενα δύο χρόνια στους τομείς της ικανοποίησης των πελατών (61%) αλλά και της καινοτομίας (59%). Τα ευρήματα στοιχειοθετούν ότι οι οργανισμοί υγείας σχεδιάζουν να επενδύσουν πολύ περισσότερο στον τομέα των Big Data & Analytics (76%) και των τεχνολογιών cloud (65%) μέσα στα επόμενα δύο χρόνια.

Νέα εκπαιδευτική ημερίδα από τη Δέλτα

Ανάμεσα στους ομιλητές της Ημερίδας ήταν ο Καθ. του Πανεπιστημίου Θεσσαλίας Γεώργιος Αμοιρίδης και ο Ευάγγελος Βέργος, επικεφαλής της Σχολής Επαγγελματικής Εκπαίδευσης της Αμερικανικής Γεωργικής Σχολής.

HackInnow 2017 από την Groupama Ασφαλιστικη και το Corallia

Στο HackInnow συμμετείχαν 10 ομάδες, αποτελούμενες από 2-5 άτομα, εστιάζοντας σε μία από τις 4 θεματικές προκλήσεις του διαγωνισμού: State-of-the-art technologies, Social CRM, Digital Client και Emerging Risks. Όλες οι ομάδες έλαβαν καθοδήγηση από καταρτισμένους μέντορες-στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και αξιολογήθηκαν από την κριτική επιτροπή, η οποία αποτελούταν από τους Χρήστο Κάτσιο, CEO, Groupama Ασφαλιστική, Βασίλη Αντωνιάδη, Managing Director, Boston Consulting Group, Γιώργο Τζήρο, Οικονομολόγο, American College of Greece, Αλέξανδρο Κωστόπουλο, CEO, Reportbrain, και Γιωργή Κριτσοτάκι, Senior Manager, Accenture. Τα βασικά κριτήρια αξιολόγησης των προτάσεων ήταν η καινοτομία τους, η δυνατότητα εμπορικής αξιοποίησης, ο βαθμός ωριμότητας και τέλος, η αρτιότητα και η συμπληρωματικότητα των μελών της ομάδας.

Πραγματοποιήθηκε το 2ο «Ashoka Talks»

«Το Ashoka Talks είναι μια πλατφόρμα συναντήσεων και ανταλλαγής ιδεών και εμπειριών, στο πλαίσιο των οποίων θα μοιραστούμε πετυχημένες πρωτοβουλίες που πιστεύουμε ότι μπορούν  να εμπνεύσουν, να βοηθήσουν και να στηρίξουν  την Ελληνική κοινωνική επιχειρηματικότητα» δήλωσε στο καλωσόρισμά της η Λυδία Παπανδρέου, Υπεύθυνη Ανάπτυξης για την Ashoka Ελλάδος. Σε κάθε συνάντηση, η Ashoka φιλοξενεί έναν κοινωνικό επιχειρηματία του δικτύου της από το εξωτερικό, αλλά και Έλληνες που καινοτομούν στη συγκεκριμένη θεματική.