Εθελοντικές πρωτοβουλίες από την Μέλισσα Κίκιζας

Ειδικότερα, την Κυριακή 12 Οκτωβρίου 2018, 100 εργαζόμενοι με τις οικογένειες τους συναντήθηκαν στο Πρότυπο Εθνικό Νηπιοτροφείο Καλλιθέας που φιλοξενεί και διαπαιδαγωγεί αγόρια και κορίτσια προσχολικής ηλικίας από όλη την Ελλάδα, οι οποίοι υλοποίησαν εργασίες βελτίωσης και καλλωπισμού των εξωτερικών χώρων του ιδρύματος, ενώ δημιούργησαν και εγκαινίασαν έναν νέο χώρο Παιδικής Βιβλιοθήκης και Παιδότοπου.

Αντίστοιχα, την Κυριακή 4 Νοεμβρίου 2018, σε συνεργασία με τον Δήμο Λάρισας, οι 150 εργαζόμενοι του εργοστασίου μαζί με τις οικογένειές τους ανέλαβαν την αναμόρφωση και τον καλλωπισμό της παιδικής χαράς του Αισθητικού Άλσους στην περιοχή του Αλκαζάρ. Ο Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, Αλέξανδρος Κίκιζας, δήλωσε σχετικά: «Η εθελοντική δράση είναι αναπόσπαστο κομμάτι της εταιρείας μας, μέσω της οποίας προσπαθούμε να συνεισφέρουμε στο περιβάλλον, να ομορφαίνουμε την καθημερινότητα μας και να εμφυσήσουμε στα παιδιά μας τη σπουδαιότητα της προσφοράς στην κοινωνία».

Νέα συνεργασία για την Owiwi με την Monogram

Η αρχή της συνεργασίας σημειώνεται ότι πραγματοποιήθηκε στο Ηνωμένο Βασίλειο και αφορούσε στην παροχή υπηρεσιών διαφήμισης σε Google Search & Google Display, στα κοινωνικά μέσα δικτύωσης Facebook και LinkedIn αντίστοιχα. Πιο συγκεκριμένα, η Owiwi, χρησιμοποιώντας τα παιχνίδια στρατηγικής ως ψυχομετρικά τεστ, παρέχει άμεση και σε βάθος γνώση των υποψηφίων, αναδεικνύοντας τη γενικότερη φύση και προσωπικότητά τους.

Παράλληλα, λαμβάνοντας υπόψη ότι ο χρόνος είναι πολύτιμος, τα αποτελέσματα είναι διαθέσιμα μόλις λίγα δευτερόλεπτα μετά την ολοκλήρωση της διαδικασίας, κατακερματίζοντας έτσι τις παραδοσιακές χρονοβόρες και πολυδάπανες μεθόδους. Όπως επισημαίνεται «η Monogram δηλώνει έτοιμη μέσα από τη συνεργασία της με την Owiwi να συμβάλει στην ανάδειξη της εμπειρίας του παιχνιδιού ως το “εργαλείο” πρόσληψης της νέας εποχής».

Η Heineken επενδυει στην εκπαιδευση των νεων

Το πρόγραμμα απευθύνεται σε νέους απόφοιτους που έχουν φιλόδοξο και δυναμικό χαρακτήρα και επιθυμούν να εργαστούν σε μια από τις μεγαλύτερες ζυθοποιίες παγκοσμίως. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι συμμετέχοντες θα ακολουθήσουν ένα εντατικό πρόγραμμα εκπαίδευσης ξεκινώντας το ταξίδι τους από τα κεντρικά γραφεία της Heineken, στο Άμστερνταμ. Στη συνέχεια, θα αναλάβουν τρεις ρόλους, σε ισάριθμα τμήματα και χώρες όπου δραστηριοποιείται ο Όμιλος, ανακαλύπτοντας νέες κουλτούρες και αποκτώντας πολυδιάστατη εμπειρία.

Συγκεκριμένα, οι τομείς στους οποίους θα εργαστούν περιλαμβάνουν το Μάρκετινγκ, τις Πωλήσεις, τα Οικονομικά, τις Εταιρικές Σχέσεις, τη Διαχείριση Ανθρώπινου Δυναμικού, τα Τεχνολογικά Συστήματα, την Εφοδιαστική Αλυσίδα, την Οικονομική Διαχείριση και τις Προμήθειες. Το όραμα της Heineken είναι να δημιουργήσει ένα φυτώριο νέων και δυναμικών εργαζομένων με φιλοδοξία για διεθνή καριέρα και ικανότητες να αναλάβουν, μελλοντικά, θέσεις ευθύνης στην οικογένειά της. Σημειώνεται ότι οι αιτήσεις γίνονται ηλεκτρονικά έως και τις 10 Φεβρουαρίου 2019.

Η προσέλκυση ταλέντων μια από τις μεγαλύτερες προκλήσεις των οικογενειακών επιχειρήσεων

Στη φετινή έρευνα οι ηγέτες των οικογενειακών επιχειρήσεων παγκοσμίως, αναφέρουν ότι οι επιχειρήσεις τους είναι πιο υγιείς από ποτέ, με την αισιοδοξία για τα επόμενα 2 χρόνια να βρίσκεται στα υψηλότερα επίπεδα από το 2007. Βάσει των εκτιμήσεων τους, τα έσοδα αναμένεται να διατηρήσουν ανοδική πορεία για την ισχυρή πλειοψηφία των επιχειρήσεων (84%), με το 15% αυτών να την χαρακτηρίζουν «ταχύτατη». Συγκεκριμένα για τις ελληνικές οικογενειακές επιχειρήσεις, βάσει των τάσεων που σημειώνει η έρευνα, το 66% έχει καταγράψει ανάπτυξη τους τελευταίους 12 μήνες (έναντι 56% το 2016), εκ των οποίων το 41% δηλώνει διψήφια άνοδο, ενώ υψηλές είναι οι εκτιμήσεις για ανάπτυξη (91% έναντι 84% του παγκόσμιου μέσου όρου).

Ως κυριότερες προκλήσεις για τα επόμενα 2 χρόνια και θέματα που απασχολούν πάνω από τις μισές Ελληνικές επιχειρήσεις, αναδεικνύονται η ανάγκη για καινοτομία, το οικονομικό περιβάλλον, η πρόσβαση στις κατάλληλες δεξιότητες της αγοράς, η διαχείριση δεδομένων και ο ψηφιακός μετασχηματισμός. Σε επίπεδο επιχειρηματικών στόχων κυριαρχούν με ποσοστό 94% η προσέλκυση και διατήρηση ταλαντούχων στελεχών (87% παγκοσμίως), η εφαρμογή συστημάτων επιβράβευσης των εργαζομένων με ποσοστό 94% (62% παγκοσμίως) και ακολουθεί η βελτίωση της κερδοφορίας με ποσοστό 91% (80% παγκοσμίως). Τέλος, το 56% των ερωτηθέντων ανέφερε ότι στοχεύει στην πραγματοποίηση σημαντικών δράσεων σε σχέση με τις ψηφιακές δεξιότητες μέσα στους επόμενους 24 μήνες, ενώ 31% των επιχειρήσεων νιώθουν ευάλωτες στις ηλεκτρονικές απειλές.

Spec 911.600 ευρω απο την ΚΕΕΕ

Το έργο έχει ως αντικείμενο την ενημέρωση και ευαισθητοποίηση των επιχειρήσεων για τον θεσμό της Μαθητείας, καθώς και τη συμβουλευτική υποστήριξη των επιχειρήσεων που θα επιλεγούν και ενταχθούν, με στόχο να προσφέρουν θέσεις μαθητείας. Το έργο θα υλοποιηθεί σε τρεις φάσεις με την πραγματοποίηση ενεργειών ενημέρωσης και επικοινωνίας και τουλάχιστον 20.500 συναντήσεων του αναδόχου με τις επιχειρήσεις. Ο προϋπολογισμός του προς ανάθεση έργου ανέρχεται σε 911.600 ευρώ, συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ, ενώ ως καταληκτική ημερομηνία υποβολής των προσφορών έχει οριστεί η 26η Νοεμβρίου 2018.