Nestlé Ελλας: Δωρεά εξοπλισμού στο ΑΧΕΠΑ

Συγκεκριμένα, η δωρεά καλύπτει φορεία βαρέως πασχόντων ασθενών, καρδιογράφους, καπνογράφο, μόνιτορ βραχείας νοσηλείας και παρακολούθησης ασθενών, μόνιτορ μεταφοράς βαρέως πάσχοντος ασθενούς, εξεταστικά κρεβάτια, υπολογιστές, εξοπλισμό για υπέρηχους καθώς και μηχανήματα καθαρισμού αέρα.

Με την εν λόγω αφορμή, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Nestlé, Νίκος Εμμανουηλίδης, μεταξύ άλλων, ανέφερε: «Διανύουμε μια κρίσιμη περίοδο που απαιτεί υποστήριξη, φροντίδα, συνεργασία και εφαρμογή των οδηγιών που δίνουν οι ειδικοί ώστε να κερδίσουμε αυτή τη μάχη. Και θα την κερδίσουμε».

Κωτσόβολος: Προσφορά ιατρικού υλικού και προϊόντων

Παράλληλα, εξόπλισε με ηλεκτρικές και ηλεκτρονικές συσκευές τις νέες δομές φιλοξενίας του Δήμου Αθηναίων, ενώ ανταποκρίθηκε και στο κάλεσμα του Γηροκομείου Αθηνών, παρέχοντας οικιακό εξοπλισμό για τη διευκόλυνση της καθημερινότητας των ενοίκων του. Επισημαίνεται ότι η εταιρεία συνεχίζει να συνεργάζεται με τις αρμόδιες αρχές για περεταίρω υποστήριξη, ενώ στέλνει το μήνυμα #μένουμεσπίτι και παραμένει δίπλα σε όσους την έχουν ανάγκη.

Eurocatering: Διάθεση προϊόντων σε νοσηλευτικό προσωπικό, Κ.Υ.Α.Δ.Α. και Γηροκομείο Αθηνών

Συγκεκριμένα, η εταιρεία προσφέρει σαλάτες – γεύματα στο Γενικό Νοσοκομείο Ελευσίνας «Θριάσιο», στο Πανεπιστημιακό Γενικό Νοσοκομείο Θεσσαλονίκης ΑΧΕΠΑ αλλά και στο νοσοκομείο Παμμακάριστος, που λειτουργεί ως κέντρο αποκλειστικής νοσηλείας ασθενών με Covid-19.

Παράλληλα, η εταιρεία συνεισφέρει εμπράκτως στο έργο του Κέντρου Υποδοχής και Αλληλεγγύης του Δήμου Αθηναίων (Κ.Υ.Α.Δ.Α.) προσφέροντας σαλάτες, φρούτα και σάντουιτς για την κάλυψη επισιτιστικών αναγκών των ευπαθών πληθυσμιακών ομάδων που στηρίζει, καθώς και του Γηροκομείου Αθηνών, καλύπτοντας τις εβδομαδιαίες ανάγκες σε φρέσκα φρούτα και λαχανικά.

My market: Δράσεις αλληλεγγύης σε τρείς πυλώνες

Ειδικότερα, η αλυσίδα προχώρησε σε στρατηγική συνεργασία με την Κεντρική Ένωση Δήμων Ελλάδος (ΚΕΔΕ) για την κάλυψη των αναγκών κατοίκων περιοχών που βρίσκονται σε καραντίνα, αποστέλλοντας 60.000 τεμάχια κάθε κατηγορίας. Επίσης, τις τελευταίες εβδομάδες, η εταιρεία πρόσεφερε πάνω από 15.000 συσκευασίες τροφίμων και ειδών πρώτης ανάγκης για τη στήριξη Νοσοκομείων, Ιδρυμάτων, Κοινωνικών Παντοπωλείων και Δομών Φιλοξενίας σε όλη τη χώρα.

Τέλος, ο τρίτος πυλώνας αφορά στο ανθρώπινο δυναμικό της My market, η οποία θα καταβάλλει πρόσθετες αμοιβές στους εργαζομένους ύψους 2.500.000 ευρώ για το χρονικό διάστημα του Μαρτίου, προχωρώντας παράλληλα σε 450 προσλήψεις για τις ανάγκες των καταστημάτων, του e-shop και των κέντρων διανομής της.

Volton: Δωρεά 10 κλινών ΜΕΘ στο ΕΣΥ

Σημειώνεται ότι ο σχεδιασμός και η υλοποίηση της δωρεάς, καθώς και η κατανομή της, πραγματοποιείται σε συνεννόηση με το Υπουργείο Υγείας, ώστε να αυξηθούν οι επιχειρησιακές δυνατότητές του και να καλυφθούν οι ανάγκες περιοχών που παρουσιάζουν εντονότερες ελλείψεις ιατρικού εξοπλισμού.

Project Future: Χρήση ψηφιακών μέσων για τον 4ο κύκλο του

Συγκεκριμένα, οι συνεντεύξεις των νέων πτυχιούχων που θα συμμετάσχουν στο στάδιο της αξιολόγησης (Live Assessment Center) του 4ου κύκλου θα πραγματοποιηθούν μέσω πλατφόρμας τηλεδιασκέψεων, με κάθε στέλεχος να πραγματοποιεί συνέντευξη με έναν υποψήφιο σε εικονικό «δωμάτιο», το οποίο έχει δημιουργηθεί προκειμένου να διασφαλιστεί η αποτελεσματικότητα της διαδικασίας.

Σημειώνεται ότι ανάλογη θα είναι η διαδικασία για το 3 day training, το πρώτο μέρος της εκπαίδευσης των συμμετεχόντων του Project Future, που θα πραγματοποιηθεί μέσω διαδραστικής πλατφόρμας, ενώ στη συνέχεια, θα πραγματοποιηθούν μέσω ψηφιακής πλατφόρμας και οι εξειδικευμένες εκπαιδεύσεις.

Lidl Ελλάς: Δωρεά σε ΕΣΥ και Περιφέρεια Αττικής

Ταυτόχρονα, προχωρά σε δωρεά 50.000 μασκών στην Περιφέρεια Αττικής για τον ίδιο σκοπό. «Η στήριξη και η φροντίδα των συνανθρώπων μας αποτελεί στρατηγική προτεραιότητα της Lidl Ελλάς. Στις δύσκολες αυτές στιγμές θεωρούμε καθήκον μας να στρέψουμε το ενδιαφέρον μας στο Εθνικό Σύστημα Υγείας και να σταθούμε αρωγός στη μάχη του κατά του Covid-19», δήλωσε η Βασιλική Αδαμίδου, Διευθύντρια Επικοινωνίας, Εταιρικής Υπευθυνότητας και Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης της εταιρείας.

Gartner: Μονιμοποίηση της τηλεργασίας για τρεις στις τέσσερις επιχειρήσεις

Αναλυτικότερα, το 27% των συμμετεχόντων στην εν λόγω έρευνα ανέφερε ότι θα μονιμοποιήσει την τηλεργασία για τουλάχιστον το 5% του ανθρώπινου δυναμικού του, με το 25% να δηλώνει ότι θα την μονιμοποιήσει για τουλάχιστον το 10% των εργαζομένων του και το 17% για τουλάχιστον το 20% των εργαζομένων του, ενώ ένα 6% των οικονομικών διευθυντών υποστηρίζει ότι οι μισοί ή και περισσότεροι από τους μισούς εργαζόμενοί του θα παραμείνουν σε καθεστώς απομακρυσμένης εργασίας. Εντούτοις, σημειώνεται ότι το 26% των ερωτηθέντων απάντησε ότι, μετά το τέλος της κρίσης του COVID-19 δεν θα μονιμοποιήσει την εξ αποστάσεως εργασία για κανέναν εργαζόμενό του.

Reload Greece: Ανακοίνωσε τους νικητές του Young Entrepreneurs Programme

Συγκεκριμένα, από τον Οκτώβριο του 2019 έως και τον Μάρτιο του 2020, περισσότεροι από 850 φιλόδοξοι νέοι και νέες έλαβαν μέρος σε workshops και events του RGYEP στο Ηνωμένο Βασίλειο, την Ελλάδα, την Κύπρο και την Ολλανδία, με την τελική διαγωνιστική εκδήλωση να λαμβάνει χώρα διαδικτυακά, λόγω του Covid-19 και νικητές να αναδεικνύονται οι εταιρείες Nanoshield (βραβείο Rising Star), Gluco Live (βραβείο καινοτομίας) και Solex (βραβείο Socialand Environmental Impact).

Σημειώνεται ότι το Young Entrepreneurs Programme αποτελεί έναν, τριών σταδίων, επιταχυντή, ο οποίος εκπαιδεύει και προετοιμάζει νέους επιχειρηματίες ώστε να αναπτύξουν πρώιμες επιχειρηματικές ιδέες σε βιώσιμες startups, με θετικό κοινωνικό και οικονομικό αντίκτυπο στην Ελλάδα.

PwC Ελλάδας: Δράσεις αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού

Έτσι, η εταιρεία συνεισφέρει στην ενίσχυση των νοσοκομείων, προσφέροντας εξειδικευμένο τεχνολογικό εξοπλισμό για τους ασθενείς του Κορωνοϊού, ενώ, παράλληλα, συμβάλλει και στην προσπάθεια του «Μένουμε σπίτι», εφαρμόζοντας τον τελευταίο μήνα εργασία εξ αποστάσεως για το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της.

Επιπλέον, οι εργαζόμενοι της εταιρείας προσφέρουν έκτακτη βοήθεια σε ευπαθείς κοινωνικές ομάδες, συμβάλλοντας στη σίτιση και στη παροχή εξοπλισμού σε 130 αστέγους, σε συνεργασία με τον ΜΚΟ ΣΧΕΔΙΑ, και ταυτόχρονα, σε συνεργασία με μια σειρά επιλεγμένων ΜΚΟ, παρέχεται υποστήριξη σε άτομα τρίτης ηλικίας, οικογένειες και παιδιά που βρίσκονται σε ανάγκη εξαιτίας των επιπτώσεων της πανδημίας.

Τέλος, προκειμένου να διασφαλιστεί η υγεία των εργαζομένων πραγματοποιήθηκαν συνεχείς απολυμάνσεις, λήψη μέτρων προφύλαξης, αξιοποίηση των τεχνολογικών εργαλείων επιτρέποντας την απρόσκοπτη εργασία εξ αποστάσεως, καθώς και παροχή 24ωρης τηλεφωνικής γραμμής ψυχολογικής στήριξης.

Ο Μάριος Ψάλτης, CEO της PwC Ελλάδας, μεταξύ άλλων, δήλωσε: «Με αποκλειστικό ενδιαφέρον την προστασία της υγείας και την ασφάλεια όλων μας, συνεισφέρουμε στην πρωτόγνωρη κρίση που βιώνει η χώρα πάντα με γνώμονα τον σκοπό μας, που είναι η δημιουργία κλίματος εμπιστοσύνης και η επίλυση σημαντικών προβλημάτων».