--> 

Σεμινάριο Νegotiation Skills – Δεκέμβριος 2008

Το τριήμερο πρόγραμμα δίνει ιδιαίτερη έμφαση στην προετοιμασία και τον προγραμματισμό της διαπραγμάτευσης, την πρακτική εξάσκηση των συμμετεχόντων με ασκήσεις πραγματικής διαπραγμάτευσης σε ομάδες, καθώς και την πληροφόρηση για την απόδοσή τους.

H διεξαγωγή του προγράμματος αυτού είναι δυνατόν καλυφθεί από την επιδότηση 0,45% του ΟΑΕΔ. Οι ενδιαφερόμενοι για περισσότερες πληροφορίες μπορούν να απευθύνονται στα τηλέφωνα 210 29 25 100 Email: [email protected]

Σχεδιάστε το επόμενο σας βήμα, σήμερα

Χαρακτηρίζεται ως ο απόλυτος διανοητής του σύγχρονου management, που κατόρθωσε να αλλάξει την παγκόσμια οργανωσιακή γλώσσα και πρακτική. Σήμερα, θέτει εκ νέου την επιχειρηματική ατζέντα του 21ου αιώνα και μοιράζεται τις σκέψεις του για το Management Innovation με το ελληνικό κοινό.

Την 1η Δεκεμβρίου ο Gary Hamel θα βρίσκεται στην Αθήνα, σε μια μοναδική για τα ελληνικά δεδομένα εκδήλωση.

Στην 4,5 ωρών παρουσίασή του ο G. Hamel θα εστιάστε στη διαμόρφωση ενός περιβάλλοντος, όπου η καινοτομία αποτελεί καθημερινό στόχο κάθε εργαζόμενου, σε κάθε οργανισμό. Αξιοποιώντας την 20ετή ανατρεπτική του έρευνα, και την εμπειρία του σε μερικές από τις πλέον σημαντικές επιχειρήσεις στον κόσμο, ο G. Hamel ανοίγει το δρόμο προς την απελευθέρωση της καινοτομικής δραστηριότητας κάθε εργαζόμενου και την καθιέρωση στρατηγικών που θα αλλάξουν τους κανόνες του παιχνιδιού.

Σε έναν κόσμο όπου η καινοτομία καθίσταται μονόδρομος για την αντιμετώπιση ανταγωνιστών «χαμηλού κόστους», παντοδύναμων πελατών και συνεχώς μεταβαλλόμενων αγορών, ο «επαναστάτης της διοικητικής οργάνωσης» προσφέρει στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να πολλαπλασιάσουν την απόδοση της επένδυσης στην καινοτομία, εδραιώνοντας συστήματα διοίκησης που θα επικεντρώνουν την προσοχή των εργαζομένων σε αυτή. Ταυτόχρονα, θα προτείνει χρήσιμες λύσεις για τη διαχείριση των τριβών που σε καθημερινή βάση προκύπτουν μεταξύ καινοτομίας και επιχειρησιακής αποτελεσματικότητας.

Η εκδήλωση “Gary Hamel on The Future of Management” θα δώσει απαντήσεις σε μερικά από τα πιο κρίσιμα ερωτήματα των ημερών, υπογραμμίζοντας την ανάγκη αλλαγής για την προσαρμογή σε ένα επιχειρησιακό περιβάλλον που πιέζεται και αλλάζει ταχύτατα και την απόκτηση του απόλυτου ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος.

Για περισσότερες πληροφορίες επισκεφθείτε την ιστοσελίδα www.peoplemanagement.gr ή επικοινωνήστε με την Ειρήνη Φαφούτη (τηλ. 2106617777 εσωτ. 229, [email protected]).

Οι διακρίσεις εναντίον των εγκύων γυναικών είναι ακόμα εδώ

Σύμφωνα με πρόσφατη ανάλυση Αμερικάνικης Επιτροπής για τη Διασφάλιση Ίσων Ευκαιριών στην Εργασία (EEOC), που βασίστηκε σε στοιχεία από το 1992 έως το 2007, σημειώθηκε αύξηση κατά 65% στα πρόστιμα για διακρίσεις εναντίον εγκύων.

Το πρόβλημα είναι ακόμα εντονότερο στις εθνοτικές και φυλετικές μειονότητες. Πιο συγκεκριμένα, από το οικονομικό έτος 1996 μέχρι το 2005 οι καταγγελίες από την πλευρά των έγχρωμων Αμερικανίδων αυξήθηκαν κατακόρυφα (76%).

Το 53% των καταγγελιών έχουν γίνει στους κλάδους των Υπηρεσιών, του Λιανεμπορίου και των Χρηματοοικονομικών, τομείς που απασχολούν το 70% των εργαζομένων γυναικών. Ακόμα πιο απογοητευτικό είναι το γεγονός ότι τις μισές περιπτώσεις διακρίσεων απέναντι σε εγκύους αποτελούν παράνομες απολύσεις.

Πηγή: www.workforcemanagement.com

ΣΕΛΠΕ: κρούει τον κώδωνα του κινδύνου για την ανεργία

Παράλληλα, προέβλεψε αρνητικούς ή και μηδενικούς ρυθμούς ανάπτυξης εντός του 2009, αν εντός των ημερών δεν επιλυθεί το χρηματοπιστωτικό πρόβλημα. Ο Θ. Βαρδας προέβη σε δηλώσεις στο πλαίσιο γεύματος εργασίας που παρέθεσε ο σύνδεσμος με επίσημη προσκεκλημένη την υπουργό Απασχόλησης και Κοινωνικής Προστασίας, Φάνη Πάλλη Πετραλιά.

Πηγή: Κέρδος

H Adecco διατηρεί τα περιθώρια κέρδους

Σε σύγκριση με το αντίστοιχο τρίμηνο του 2007, τα αποτελέσματα διαμορφώθηκαν ως εξής:
– Κύκλος εργασιών € 5.1 δισ., μείωση 6% (οργανική μείωση: – 4%)
– Σταθερό μικτό περιθώριο κέρδους 18%
– Μείωση του EBITA margin κατά 30 μονάδες, στο 5%
– Eξαγορά Γαλλικής εταιρείας ανθρώπινου δυναμικού του Ομίλου Datavance.

Aldemar: Η πιο πράσινη στην Ευρώπη

H συγκεκριμένη βράβευση, που τοποθετεί την Ελλάδα στο χάρτη του πράσινου τουρισμού, πραγματοποιήθηκε στην AquaCity στο Poprad της Σλοβακίας, που έχει κερδίσει τον τίτλο της πιο οικολογικής πόλης του πλανήτη. Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν στελέχη των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων και του τουρισμού.

Πηγή: Ναυτεμπορική

Η GENESIS Pharma ενισχύει την παρουσία του Gary Hamel στην Ελλάδα

Πρόκειται για μια χορηγία που εντάσσεται στο μακροπρόθεσμο χορηγικό πρόγραμμα που πραγματοποιεί η GENESIS Pharma, στηρίζοντας σημαντικές εκδηλώσεις και σεμινάρια, που έχουν ως στόχο την εκπαίδευση των στελεχών των επιχειρήσεων στις σύγχρονες τάσεις διοίκησης και την ενίσχυση της ελληνικής επιχειρηματικότητας.

Όμως, για την GENESIS Pharma η συμβολή της στην παρουσία του διεθνούς φήμης guru του management, Gary Hamel, στην Ελλάδα, ξεπερνά τη σημασία μιας απλής χορηγίας. Η εταιρεία τιμά τον Gary Hamel, καθώς οι θέσεις του για το σύγχρονο management αποτέλεσαν την έμπνευση για χιλιάδες managers και την ευρύτερη επιχειρηματική κοινότητα διεθνώς.

Πράγματι, ο Gary Hamel αποτελεί τον πλέον περιζήτητο παρουσιαστή σε συνέδρια που απευθύνονται στα ανώτατα επιχειρηματικά στελέχη διεθνώς, και το βιβλίο του ‘The Future of Management’ ψηφίστηκε «καλύτερο βιβλίο για το 2007», αφού φέρνει μια τεράστια αλλαγή και βοήθεια, στον τρόπο που οι μάνατζερ εφαρμόζουν το μάνατζμεντ.

Για περισσότερες πληροφορίες γύρω από την εκδήλωση επισκεφθείτε το www.futureofmanagement.gr ή τηλεφωνήστε στο 210-6617777.

Οι Baby Boomers πάνε για δεύτερη καριέρα

Για τους baby boomers τα πράγματα είναι τελείως διαφορετικά, όπως αποκαλύπτει η έρευνα που πραγματοποίησαν από κοινού η Civic Ventures και το MetLife Foundation αφού 5,3 με 8,4 εκατομμύρια ανθρώποι ηλικίας 44- 70 ετών στις ΗΠΑ έχουν ξεκινήσει μια νέα καριέρα. Στη μελέτη,η οποία υλοποιήθηκε από την εταιρεία ερευνών Peter D. Hart Research Associates, συμμετείχαν 3.585 άτομα που ανήκουν στην ηλικιακή ομάδα των baby boomers. Οι μισοί από αυτούς που δεν έχουν ήδη ξεκινήσει τη δεύτερη φάση της εργασιακής τους ζωής θα ήθελαν να το κάνουν.

Και όλα αυτά παρά το γεγονός ότι οι νόμοι προσπαθούν να περιορίσουν την απασχόληση των ατόμων τα οποία έχουν συνταξιοδοτηθεί.

Πάντως, οι περισσότεροι baby boomers που εργάζονται, δηλώνουν ότι απολαμβάνουν κάποιο βαθμό ευελιξίας, αν και στην πλειοψηφία τους (59%) εργάζονται για περισσότερες από 40 ώρες την εβδομάδα.

Η πλειοψηφία των ερωτηθέντων κυνηγάει μια δεύτερη καριέρα στην Εκπαίδευση, τα Προϊόντα Υγείας και Ομορφιάς, τις Κυβερνητικές Θέσεις και τους Μη Κερδοσκοπικούς Οργανισμούς.

Πηγή: www.workforcemanagement.com

Ο Μέρντοκ προειδοποιεί για απολύσεις

O μεγιστάνας τονίζει, εντούτοις, ότι είναι βέβαιος ότι η News θα βρει τρόπο να ξεφύγει από την οικονομική θύελλα, λόγω της ισχυρής οικονομικής της θέσης και περιορίζοντας τα έξοδα στην Αυστραλία και Βρετανία.

Το τελευταίο σημαίνει κατάργηση ενός αριθμού θέσεων εργασίας, είπε, χωρίς όμως να αποκαλύψει ακριβή στοιχεία, «γιατί δεν επιθυμεί να δημιουργήσει θόρυβο». Επίσης, θα αποφύγει να προβεί σε επεκτατικές κινήσεις, μέχρι να «καθαρίσει ο ορίζοντας της παγκόσμιας οικονομικής σκηνής».

Ο ίδιος προβλέπει ότι το 2009 θα αποδειχτεί έτος δύσκολο, θα αποτελέσει δε μεγάλη πρόκληση για τα ΜΜΕ. Το βρίσκει εντούτοις φυσικό, μέσα στο γενικό οικονομικό κλίμα που επικρατεί.

Πηγή: Ελεύθερος Τύπος

Σκληρότερη δουλειά στους δύσκολους καιρούς

Αυτό κατέδειξε έρευνα που υλοποιήθηκε από την Friends Provident και δημοσιεύτηκε στις 5 Νοεμβρίου, την Εθνική Ημέρα Ενημέρωσης γύρω από το Στρες.

Το 61% των συμμετεχόντων στην έρευνα υποστηρίζουν ότι νιώθουν περισσότερο αγχωμένοι και είναι πιο πρόθυμοι να δουλέψουν, ακόμα και όταν είναι άρρωστοι, σε σύγκριση με τρία χρόνια πριν.

Πάντως, αν και το επίπεδο στρες και οι ώρες εργασίας των Βρετανών έχουν αυξηθεί, δεν επωφελούνται οικονομικά από αυτή την εξέλιξη. Η αναφορά με τίτλο “The Britain Under Pressure” φέρνει στο φως το γεγονός ότι οι εργαζόμενοι στο Ηνωμένο Βασίλειο δουλεύουν κατά μέσο όρο επτά ώρες υπερωρίες την εβδομάδα, για τις οποίες δεν αμείβονται. Αυτό σημαίνει ότι χάνουν 23 εκατομμύρια λίρες κάθε χρόνο.

Πηγή: www.hrlook.com