Httpool: Άδεια στους εργαζομένους για να παίξουν…Cyberpunk 2077

Η Httpool, ο μεγαλύτερος παγκόσμιος συνεργάτης του Twitter, υποστηρίζει το CD Projekt Red’s Launch of Cyberpunk 2077 και προσφέρει δωρεάν license και μια μέρα άδεια για να παίξουν στους εργαζομένους της gamers. Συγκεκριμένα, όπως επισημαίνει η ανακοίνωση, η Httpool είναι ο μεγαλύτερος ads partner του Twitter και αγωνίζεται για τη δημιουργία μιας θετικής νέας Covid-19 πραγματικότητας. Έτσι, οι gamers της εταιρείας έχουν επιβραβευτεί με ένα δωρεάν εισιτήριο για τη Night City, με δωρεάν licenses και μια ημέρα άδειας για να παίξουν Cyberpunk 2077. Σημειώνεται ότι τo Cyberpunk είναι το πιο αναμενόμενο βιντεοπαιχνίδι της σύγχρονης εποχής, καθώς χρειάστηκαν οκτώ χρόνια αναμονής για την κυκλοφορία του.

Μασούτης: Τρία εκατομμύρια ευρώ στους εργαζόμενους της πρώτης γραμμής

Στην καταβολή του 30% των ετήσιων καθαρών κερδών στους ανθρώπους της πρώτης γραμμής, δηλαδή τους εργαζόμενους στα καταστήματα και στις αποθήκες, προχώρησε η Μασούτης, με την εν λόγω έξτρα παροχή να συνιστά την έμπρακτη αναγνώριση και ουσιαστική ανταπόδοση της υπερπροσπάθειας που έχει γίνει και συνεχίζει να γίνεται από τους ανθρώπους της εταιρείας. Ο Γιάννης Μασούτης, Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, σε προσωπικό του μήνυμα προς τους εργαζόμενους, μεταξύ άλλων, τόνισε: «Στις αρχές της πανδημίας, τον περασμένο Μάρτιο, σας είχα ζητήσει να συμβάλετε με όλες σας τις δυνάμεις για να στηρίξουμε μαζί ως ομάδα τόσο τους καταναλωτές μας όσο και την εταιρεία μας. Είμαι πολύ χαρούμενος και περήφανος γιατί όλοι μαζί τα καταφέραμε».

 

Ολοκληρωθηκε το Developers:Day: Digital του kariera.gr

Περισσότεροι από 550 υποψήφιοι από τον κλάδο της Πληροφορικής διεξήγαγαν 3.871 online συνεντεύξεις στο Developers:Day:Digital που διοργανώθηκε ψηφιακά από το kariera.gr. Η πλειοψηφία των θέσεων εργασίας που αναζητούν να καλύψουν οι εταιρείες αφορούσαν ενδεικτικά Data Scientist, Full Stack Engineers, Front-end Engineers κ.ά. Επιπρόσθετα, στο επίκεντρο των συζητήσεων, μέσω των online webinars, ήταν η Data-driven λήψη επιχειρηματικών αποφάσεων, πώς το ανθρώπινο δυναμικό μπορεί να αξιοποιήσει γνώσεις και εμπειρία για να καλύψει νέα αντικείμενα που αναδεικνύει η ψηφιοποίηση της εργασίας και το μοντέλο του remote working, όπως και οι digital nomads και η αναζήτηση, από οργανισμούς, ανθρώπων με γνώσεις και δεξιότητες γύρω από το digital economy.

 

Mikel Coffee: Υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας

Τη Χάρτα Διαφορετικότητας, μία πρωτοβουλία της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την εφαρμογή της ισότητας, η οποία υλοποιείται με πρωτοβουλία του ΚΕΑΝ, υπέγραψε η Mikel Coffee Company, στηρίζοντας την προσπάθεια για την εξάλειψη των ανισοτήτων στο εργασιακό περιβάλλον. Με την εν λόγω αφορμή, ο Aλέξανδρος Κατιγούδης, Human Resources Director της εταιρείας, σημείωσε: «Είμαστε περήφανοι που γίναμε η πρώτη επιχείρηση από τον χώρο της εστίασης που υπέγραψε τη Χάρτα Διαφορετικότητας. Είμαστε περήφανοι που θα συνεχίσουμε –και επίσημα πια- να πιστεύουμε ότι κάθε ομάδα ανθίζει όταν αναγνωρίζει τη μοναδικότητα των μελών της και θα συνεχίσουμε να αξιοποιούμε τη διαφορετικότητα ως συνθήκη που συμβάλει στην ανάπτυξη και στην δημιουργικότητα».

 

Bayer Ελλας: Τριπλή διάακριση στα HR Awards 2020

Μία χρυσή και δύο αργυρές διακρίσεις απέσπασε η Bayer Ελλάς στα HR Awards 2020. Η ομάδα Ανθρώπινου Δυναμικού της εταιρείας απέσπασε Χρυσή διάκριση στην κατηγορία «HR Team of the Year» για την ευθυγράμμιση της στρατηγικής του τμήματος με την αντίστοιχη επιχειρησιακή στρατηγική. Επιπλέον, η ομάδα απέσπασε Αργυρή διάκριση τόσο στην κατηγορία «Learning & Development: Best Change Management Strategy Initiative» όσο και στην κατηγορία «Covid-19 Response Actions – Most valuable HR team», για τα γρήγορα αντανακλαστικά που επέδειξαν όλες οι Διευθύνσεις στα μέτρα για τον περιορισμό της πανδημίας.

Η Αγγέλικα Τζέμου, Head of HR της Bayer Ελλάς, μεταξύ άλλων, δήλωσε: «Οι φετινές διακρίσεις της Bayer Ελλάς στις κατηγορίες HR Team of the Year, Learning & Development και Covid-19 Response Actions έρχονται να επιβραβεύσουν τις πρωτοβουλίες και τις πρακτικές που εφαρμόζει η εταιρεία και αποδεικνύουν περίτρανα πως όταν μια εταιρεία επενδύει στην υγεία, στην ασφάλεια και στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού της, επενδύει στο ίδιο της το μέλλον και την εξέλιξή της».

Οι εργασιακές σχέσεις θα χαρακτηρίζονται από agility και flexibility

Στις 2 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε το δεύτερο virtual dialogue στην ενότητα «People Next», το οποίο παρακολούθησαν 49 εταιρείες διάφορων κλάδων, ακαδημαϊκοί, σύμβουλοι επιχειρήσεων, φοιτητές και ιδιώτες. Αναλυτικότερα, η Μαρία Φιλίππου, HR Director Central & Eastern Europe, The Coca-Cola Company με την Αιμιλία Τσεϊμαζίδου, President of IoC & Chairman Attp, συζήτησαν με αφορμή τις αλλαγές στην εργασιακή δομή και το μέλλον της εργασίας γενικότερα, με τις ευέλικτες δομές εργασίας, την ιεραρχία, την ηγεσία, το workplace, τον ρόλο της τεχνολογίας και του AI, το well-being και το unlearn culture να πρωταγωνιστούν.

Αναφορικά με τα συμπεράσματα του εν λόγω διαλόγου, προέκυψε ότι ζούμε σε ένα περιβάλλον που μεταβάλλεται με εκθετικούς και απρόβλεπτους ρυθμούς και ότι η ιεραρχία σήμερα γίνεται συνεργασία, ενώ το agility, το flexibility, αλλά ακόμα και το fluidity θα χαρακτηρίσουν τις εργασιακές σχέσεις. Επίσης, η τεχνολογία και η τεχνητή νοημοσύνη είναι σύμμαχοι της αλλαγής, με τη συνεχή μάθηση και το unlearn culture να είναι μονόδρομος. Σημειώνεται ότι το επόμενο Virtual Dialogue θα πραγματοποιηθεί στις 16 Δεκεμβρίου.

ManpowerGroup: Έρευνα των Προοπτικών Απασχόλησης για το Α’ Τρίμηνο 2021

Συγκρατημένα αισιόδοξες προοπτικές προσλήψεων για το χρονικό διάστημα από τον Ιανουάριο έως και τον Μάρτιο καταγράφουν οι εργοδότες στην Ελλάδα σύμφωνα με την έρευνα Προοπτικών Απασχόλησης της ManpowerGroup. Συγκεκριμένα, το 14% των εργοδοτών αναμένει αύξηση του αριθμού των απασχολουμένων, το 11% προβλέπει μείωση και το 74% δεν αναμένει κάποια αλλαγή, ενώ οι Προοπτικές Απασχόλησης διαμορφώνονται στο +3%. Επιπροσθέτως, οι προθέσεις προσλήψεων εμφανίζονται ενισχυμένες κατά 2 ποσοστιαίες μονάδες σε σύγκριση με το προηγούμενο τρίμηνο, αλλά αποδυναμώνονται κατά 16 ποσοστιαίες μονάδες σε σχέση με το αντίστοιχο τρίμηνο του προηγούμενου έτους, ενώ το 39% αναμένει να επιστρέψει στα προ-κορωνοϊού επίπεδα εντός των επόμενων 12 μηνών.

Ανά Τομέα Οικονομικής Δραστηριότητας, οι ισχυρότερες προθέσεις προσλήψεων αναμένεται να παρατηρηθούν στον τομέα της Βιομηχανίας/Παραγωγής, με τις συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης να ανέρχονται σε +19%. Τέλος, αναφορικά με το μέγεθος του οργανισμού, την ισχυρότερη αγορά εργασίας αναμένουν οι εργοδότες των Μεγάλων επιχειρήσεων, οι οποίοι αναφέρουν υγιείς Συνολικές Προοπτικές Απασχόλησης της τάξης του +24%.

Eurostat: Στο 8,4% η ανεργία τον Οκτώβριο στην Ευρωζώνη

Στο 8,4% διαμορφώθηκε το εποχικά προσαρμοσμένο ποσοστό ανεργίας στη ζώνη του ευρώ για τον Οκτώβριο του 2020, με το αντίστοιχο ποσοστό για την ΕΕ να είναι στο 7,6%, σύμφωνα με τα στοιχεία της Eurostat. Αναλυτικότερα, εκτιμάται ότι 16,236 εκατομμύρια άνδρες και γυναίκες στην ΕΕ, εκ των οποίων 13,825 εκατομμύρια στη Ευρωζώνη, ήταν άνεργοι τον Οκτώβριο του 2020, με τον αριθμό, σε σχέση με τον Σεπτέμβριο του 2020, να είναι μειωμένος κατά 91.000 στην ΕΕ και κατά 86.000 στην ζώνη του ευρώ.

Επίσης, τον φετινό Οκτώβριο, 3.115 εκατομμύρια νέοι κάτω των 25 ετών ήταν άνεργοι στην ΕΕ, από τους οποίους τα 2.551 εκατομμύρια ήταν στη ζώνη του ευρώ, παρουσιάζοντας αύξηση, συγκριτικά με τον Σεπτέμβριο του 2020, κατά 46.000 στην ΕΕ και κατά 29.000 στη ζώνη του ευρώ, με το ποσοστό ανεργίας τους να διαμορφώνεται στο 17,5% στην ΕΕ και 18% στην Ευρωζώνη. Τέλος, το ποσοστό ανεργίας για τις γυναίκες ήταν 8% στην ΕΕ και 8,9% στην Ευρωζώνη και για τους άνδρες 7,2% και 8% αντίστοιχα.

ΟΑΕΔ: Πρόγραμμα αναβάθμισης δεξιοτήτων εποχικά εργαζομένων στον τουρισμό

Ξεκίνησαν οι αιτήσεις για το νέο πιλοτικό πρόγραμμα κατάρτισης 100 εποχικά εργαζομένων στον τουρισμό του ΟΑΕΔ, μέσω συνεργασίας με το Κέντρο Επιμόρφωσης και Δια Βίου Μάθησης του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών (ΟΠΑ). Ειδικότερα, το εν λόγω πρόγραμμα απευθύνεται σε εποχικά εργαζόμενους 18-49 ετών στον τουρισμό, που είτε λαμβάνουν ή έλαβαν τακτική επιδότηση από τον Σεπτέμβριο 2019 έως τον Μάρτιο 2020 και πληρούν τα κριτήρια επιλογής της Δημόσιας Πρόσκλησης. Μέσω αυτού, οι καταρτιζόμενοι θα έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν ένα από τα παρακάτω μαθήματα ΟΠΑ e-Learning: Ψηφιακό Μάρκετινγκ και Κοινωνικά Δίκτυα (e-DigiMa) (30 ωρών), Διοίκηση Μικρομεσαίων Επιχειρήσεων Παροχής Υπηρεσιών (25 ωρών), Επιχειρηματικές Εφαρμογές με το MS Excel (35 ωρών), Personal Branding (36 ωρών).

Σημειώνεται, τέλος, ότι η υποβολή των αιτήσεων γίνεται μέχρι την Τετάρτη 16 Δεκεμβρίου, αποκλειστικά ηλεκτρονικά μέσω της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης του Ελληνικού Δημοσίου, ενώ σε όσους ολοκληρώσουν επιτυχώς το πρόγραμμα χορηγείται Πιστοποιητικό Επαγγελματικής Εκπαίδευσης και Κατάρτισης.

Ο ρόλος του Ηγέτη στην Covid-19 εποχή

Χρήσιμες και πρακτικές παρουσιάσεις, «ασκήσεις», διάδραση, συμμετοχή, αλληλεπίδραση και ερωτοαπαντήσεις ήταν τα βασικά συστατικά του 16ου κατά σειρά People Management Executive Seminar, που πραγματοποιήθηκε διαδικτυακά, την Τετάρτη 9 Δεκεμβρίου. Αναλυτικότερα, ο Mark Mortensen, Associate Professor of Organizational Behaviour στο INSEAD, σε ένα άκρως διαδραστικό workshop ανέδειξε τις προκλήσεις που αντιμετωπίζουν οι ηγέτες, το πώς μπορούν να «χτιστούν» αποτελεσματικές ομάδες, το πώς θα είναι το υβριδικό εργασιακό μέλλον και τα τρία θέματα που ταλανίζουν την πλειοψηφία των ηγετών, ήτοι την Εμπιστοσύνη, τη Μοναξιά και τις διαφορετικές ομάδες.

Ο Timm Urschinger, Co-Founder και CEO της LIVEsciences, εξήγησε γιατί ένας agile οργανισμός είναι σημαντικός, παρουσιάζοντας τα βήματα προς αυτήν την κατεύθυνση, ενώ η Ανδριάνα Θεοδωρακοπούλου, Partner της Stanton Chase Athens και ο Peter Berry, Managing Director της Peter Berry Consultancy αναφέρθηκαν σε μια νέα γενιά ηγετών και στα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά αυτών.

Επίσης, η Παναγιώτα Θεοδώρου, Human Capital Solutions Consulting Leader GR & CY της Aon μίλησε για το μέλλον της εργασίας και τα θέματα που οφείλουμε να κατανοήσουμε και να αντιμετωπίσουμε, με τον Filip Moriau, Founder & CEO της Stragilon, να προτείνει πέντε «συνταγές» επιτυχίας της Ψηφιακής Ηγεσίας και την Aisling Teillard, CEO της Our Tandem να κάνει λόγο για τη διαχείριση της απόδοσης και την αλλαγή της σχετικής κουλτούρας.

Σημειώνεται, τέλος, ότι χορηγοί της εκδήλωσης ήταν η Aon και η Stanton Chase, χορηγός επικοινωνίας η Real News και χορηγός διερμηνείας η interpretit. Οι παρουσιάσεις των ομιλητών είναι διαθέσιμες στο website του συνεδρίου:
www.peoplemanagement.gr/history/presentations-2020/