--> 

Εθελοντική αιμοδοσία από την Interamerican

Συνεχίζοντας το πρόγραμμα εθελοντικής αιμοδοσίας «Κατάθεση Ζωής», η εταιρεία συγκέντρωσε 104 μονάδες αίματος στην πρώτη φετινή εξόρμησή της, που αναπτύχθηκε στα κεντρικά γραφεία της στην Αθήνα για τους διοικητικούς υπαλλήλους και σε δύο γραφεία πωλήσεων στην Κρήτη. Συγκεκριμένα, συγκεντρώθηκαν 28 μονάδες αίματος, ενώ με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Εθελοντή Αιμοδότη στις 14 Ιουνίου, τα γραφεία της Interamerican στην Κρήτη οργάνωσαν αιμοδοσία συνεργατών, πελατών και φίλων της εταιρείας. Στα Χανιά, σε συνεργασία με τον τοπικό Σύλλογο Αιμοδοτών «Άγιος Ιωάννης» η συγκομιδή ανήλθε στις 55 μονάδες αίματος, ενώ στο Ηράκλειο η εθελοντική αιμοδοσία απέφερε 21 μονάδες.

Η TÜV Austria Academy, Regional Training Partner της IATA

Η συνεργασία αυτή συμβάλει στην περαιτέρω ανάδειξη της Ελλάδας ως διεθνές κέντρο υψηλού επιπέδου εκπαίδευσης, δεδομένου ότι τα εκπαιδευτικά προγράμματα απευθύνονται στην παγκόσμια αγορά. Στο πλαίσιο της αναβάθμισης των εκπαιδευτικών υπηρεσιών της, η TÜV Austria Academy θα υλοποιήσει έως το τέλος του έτους τα δύο πρώτα εκπαιδευτικά προγράμματα: το IFRS 16, Accounting for Leases in the Aviation Industry (12-13/11) και Digital Airline and Change Strategy (19-21/11).

Ο Στέλιος Μαργέτης, Διευθυντής της TÜV Austria Academy, δήλωσε: «Με πίστη στην ολοκληρωμένη και αξιόπιστη εκπαίδευση, πιστεύουμε από καρδιάς ότι μέσα από τη συνεργασία μας με τον κορυφαίο οργανισμό ΙΑΤΑ κάνουμε ένα βήμα παραπάνω στην υλοποίηση του οράματος της εταιρείας μας, να αποτελεί δηλαδή, τον κορυφαίο εκπαιδευτικό οργανισμό δια βίου μάθησης και εκπαίδευσης».

Η Eurolife ERB στηρίζει τη «Σχεδια»

Στο εξής, κάθε μήνα 350 τεύχη του περιοδικού θα βρίσκονται στα γραφεία της Eurolife ERB, σε μια συμβολική κίνηση που έχει ως στόχο να προσφέρει προοπτική σε πληθυσμιακές ομάδες που έχουν ανάγκη από υποστήριξη. Με τη «Συνδρομή Αλληλεγγύης» η εταιρεία συμμετέχει στο έργο ενημέρωσης και ευαισθητοποίησης που έχει αναλάβει να φέρει εις πέρας το περιοδικό Σχεδία, βοηθώντας συμπολίτες μας να επανακτήσουν την αίσθηση του ανήκειν στον κοινωνικό ιστό. Η Eurolife ERB δίνει, με τον τρόπο αυτό, στο περιοδικό τη δυνατότητα να εξασφαλίσει σε δύο συνανθρώπους μας τρίτης ηλικίας από μια θέση απασχόλησης στα γραφεία του για κάποιες ημέρες το μήνα, οργανώνοντας τις αποστολές του στη βάση συνδρομητών.

Στρατηγική συνεργασία Epsilon Net και HiT στον χώρο του τουρισμού και της εστίασης

Μέσω αυτής της στρατηγικής συνεργασίας, οι δύο εταιρείες, θα αναπτύξουν περαιτέρω τις ήδη υπάρχουσες λύσεις που διαθέτουν και ταυτόχρονα θα αναπτύξουν νέα προγράμματα και υπηρεσίες, στην πιο προηγμένη και πρωτοποριακή τεχνολογία, που θα στοχεύουν στην αναβάθμιση των υπηρεσιών όλων των εσωτερικών τμημάτων του τουριστικού κλάδου. Όλα τα παραπάνω θα είναι βασισμένα στις ανθρώπινες ανάγκες (Guest experience), στις νέες τάσεις της αγοράς, στην παροχή απομακρυσμένων ξενοδοχειακών υπηρεσιών (Mobility) και σε νέες υπηρεσίες SaaS (Software as a service) σύμφωνα με τις απαιτήσεις και τα διεθνή πρότυπα.

Τα Μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην αναζήτηση εργασίας

Για αυτό ο υποψήφιος πρέπει πρώτα να βεβαιωθεί  ότι το προφίλ του στα Social Media (Facebook, Twitter, Linkedin, Instagram)  παρουσιάζει τα θετικότερα στοιχεία του στους πιθανούς εργοδότες. Στο πλαίσιο αυτό, η ManpowerGroup εντοπίζει τις βασικές ενέργειες που απαιτούνται από τους υποψήφιους για τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης στην αναζήτηση εργασίας. Το LinkedIn ενδεχομένως να είναι το πρώτο Μέσο Κοινωνικής Δικτύωσης που σκέφτονται οι περισσότεροι υποψήφιοι όταν πρόκειται για αναζήτηση εργασίας.

Ωστόσο, το branding στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης μπορεί να πραγματοποιηθεί σε οποιαδήποτε πλατφόρμα, από το Instagram μέχρι και το Twitter. Για όσους αναζητούν εργασία, μπορούν να βρουν χρήσιμες συμβουλές για μια στρατηγική χρήση των Μέσων Κοινωνικής Δικτύωσης με σκοπό τη μεγιστοποίηση και βελτιστοποίηση της θετικής παρουσίας σε αυτά, με βάση τέσσερις βασικές ενέργειες: Τον έλεγχο του προφίλ στα Μέσα Κοινωνικής Δικτύωσης, τη βελτιστοποίησή του, τη δικτύωση με άλλους χρήστες και την επαγγελματική εξέλιξη μέσω των μέσων αυτών.

Η Hellas EAP με νέα εταιρική ταυτότητα

Βασικό σύμβολο του νέου λογοτύπου της Hellas EAP είναι το «τετράγωνο» που υποδηλώνει το «κουτί» από το οποίο η εταιρεία προτρέπει τους οργανισμούς και τους ανθρώπους τους να «απελευθερωθούν», να «πετάξουν» ώστε να μπουν σε ένα ταξίδι μετασχηματισμού σε προσωπικό και επαγγελματικό επίπεδο, έχοντας ως «φτερά» τις καινοτόμες και ποιοτικές υπηρεσίες της Hellas EAP.

Η CEO της Hellas EAP, Τατιάνα Τούντα, με αφορμή την αλλαγή της οπτικής επικοινωνίας της εταιρείας, δήλωσε ότι: «Επιμένουμε με το ίδιο όραμα και την ίδια φροντίδα που δείχνουμε χρόνια τώρα στις επιχειρήσεις και τον κάθε εργαζόμενο ξεχωριστά, να προσεγγίζουμε μέσα από διαφορετικό πρίσμα την έννοια της αποτελεσματικότητας του ανθρώπινου κεφαλαίου.

Με ανανεωμένο πλέον «αέρα» αλλά πάντα μέσα από την  επιστημονική μας εξειδίκευση, θα συνεχίσουμε να υπηρετούμε την αποστολή μας, που δεν είναι άλλη από το να καθοδηγούμε τους οργανισμούς να βελτιστοποιήσουν τις δυνατότητες των ανθρώπων τους και να παράξουν επιχειρησιακή αξία».

1ο Ηealth, Safety, Wellbeing and Sustainability HUB από τη GEP

Το 1ο Ηealth, Safety, Wellbeing and Sustainability HUB της GEP είναι μοναδικό στο είδος του όχι μόνο στη χώρα μας αλλά και σε ολόκληρη τη Νοτιοανατολική Ευρώπη, όπως σημειώνει η εταιρεία σε σχετική της ανακοίνωση. Οι σύγχρονες και μεγάλης έκτασης εγκαταστάσεις του αναμένεται να αποτελέσουν σημείο συνάντησης μεταξύ Παρόχων υπηρεσιών και Ωφελούμενων επιχειρήσεων και Οργανισμών κάθε είδους, που επιθυμούν να ενισχύσουν την καρδιά της επιχειρησιακής λειτουργίας τους, μέσα από στρατηγικές βιωσιμότητας που βασίζονται στην αειφορία, στην καλή υγεία, στην ασφάλεια και στην ευεξία των εργαζομένων τους.

Εκπαιδευτικά εργαστήρια του CSR Hellas σε επιχειρήσεις

Στελέχη των ανωτέρω εταιρειών, που είναι αρμόδια ή έρχονται σε επαφή με το προσωπικό, εκπαιδεύτηκαν στην έννοια της ενδοοικογενειακής βίας, στις επιπτώσεις που έχει στην εργασιακή ζωή των θυμάτων, στην αναγνώριση των προειδοποιητικών σημαδιών της βίας, στην υποστήριξη και διαχείριση εργαζόμενων-θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας και στην κατανόηση του ρόλου τους για την καταπολέμηση του φαινομένου.

Το περιεχόμενο των εκπαιδεύσεων έχει μια ολιστική προσέγγιση στοχεύοντας μέσω βιωματικών και διαδραστικών μεθόδων μάθησης: στην κατανόηση του θέματος, στην παροχή πρακτικών εργαλείων/τρόπων υποστήριξης και ενδυνάμωσης εργαζομένων-θυμάτων ενδοοικογενειακής βίας εντός του πλαισίου εργασίας τους. Συνολικά εκπαιδεύτηκαν περίπου 100 στελέχη στο διάστημα Ιούνιος – Ιούλιος 2019, με σκοπό να καλυφθεί το κενό που υπάρχει αναφορικά με την εκπαίδευση στελεχών επιχειρήσεων στο συγκεκριμένο αντικείμενο.

Συνεργάτης στις εκπαιδεύσεις ήταν ο Δήμος Αθηναίων με τον Ξενώνα Φιλοξενίας Κακοποιημένων Γυναικών – Θυμάτων Βίας & των παιδιών τους και το Τμήμα Πολιτικών Ισότητας και Αντιμετώπισης Διακρίσεων της Δ/νσης Κοινωνικής Αλληλεγγύης ενώ συνοδοιπόροι ήταν το ΚΕΘΙ με το Συμβουλευτικό Κέντρο Αθήνας και οι ΜΚΟ Διοτίμα και Ελίζα.

Ενισχύεται η αισιοδοξία των στελεχών ελληνικών επιχειρήσεων

Το ποσοστό των στελεχών που εκτιμούν ότι η ελληνική οικονομία βελτιώνεται, φθάνει το 88%, έναντι 54% πριν ένα χρόνο. Αυτό προκύπτει από την τελευταία έκδοση της εξαμηνιαίας έρευνας της ΕΥ για την Ελλάδα, Capital Confidence Barometer. Η αισιοδοξία αυτή συμπληρώνεται από μια θετική εικόνα για επιμέρους θεμελιώδη μεγέθη της οικονομίας, όπως τα κέρδη, η βραχυπρόθεσμη σταθερότητα της αγοράς και η διαθεσιμότητα πιστώσεων.

Ως αποτέλεσμα, 88% των στελεχών αναμένουν ότι οι επιχειρήσεις τους θα αναπτυχθούν την επόμενη χρονιά με ρυθμό 6-15%. Τα στελέχη στην Ελλάδα διαφοροποιούνται από τους συναδέλφους τους διεθνώς και ως προς τις προκλήσεις που θεωρούν ότι αντιμετωπίζει η επιχείρησή τους. Ενώ τα στελέχη παγκοσμίως αναφέρουν την αύξηση του κόστους παραγωγής ως βασική πηγή ανησυχίας τους, τα στελέχη στην Ελλάδα ανησυχούν περισσότερο για την προσέλκυση ανθρώπινου ταλέντου, την επιβράδυνση της ζήτησης και την πρόσβαση σε κεφάλαια.

Την ίδια στιγμή, πάνω από τα μισά στελέχη στην Ελλάδα (54%) προβλέπουν ότι θα χρησιμοποιήσουν συγχωνεύσεις και εξαγορές (Σ&Ε) στο πλαίσιο της αναπτυξιακής τους προσπάθειας, στη διάρκεια του επόμενου χρόνου. Με δεδομένο ότι το ανθρώπινο ταλέντο αποτελεί μία από τις βασικές προκλήσεις για την ανάπτυξη, δεν προκαλεί έκπληξη το γεγονός ότι σχεδόν ένα στα πέντε στελέχη αναφέρουν ότι θα επικεντρωθούν στις προσπάθειες αυτοματοποίησης και αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης για να ενισχύσουν την προσέλκυση και τη διαδικασία πρόσληψης ανθρώπινου ταλέντου.

Θέλουν, επίσης, να χρησιμοποιήσουν αυτές τις τεχνολογίες για να βελτιώσουν τα εξατομικευμένα προϊόντα και υπηρεσίες που προσφέρουν και να βελτιώσουν την εξυπηρέτηση των πελατών. Και για τις δύο αυτές προσπάθειες, μια σημαντική πλειοψηφία των στελεχών (77% – προσέλκυση ανθρώπινου ταλέντου – και 86% – εξυπηρέτηση πελατών) δηλώνουν ότι θα αναπτύξουν τις απαραίτητες δυνατότητες στο εσωτερικό της επιχείρησης.

PRAKSIS και Citi Foundation ανανεώνουν τη συνεργασία τους

Πιο συγκεκριμένα, το Ίδρυμα Citi ανανεώνει μέχρι τον Ιανουάριο 2021 τη χρηματοδότηση του προγράμματος επιχειρηματικότητας PRAKSIS BCC, με στόχο την υποστήριξη τουλάχιστον 120 νέων επιχειρηματιών, με τα εφόδια που χρειάζονται προκειμένου να μετατρέψουν την επιχειρηματική τους ιδέα σε βιώσιμη επιχείρηση.

Το Citi Foundation, μέσω της παγκόσμιας πρωτοβουλίας Pathways to Progress, είναι αποκλειστικός χρηματοδότης του PRAKSIS BCC από τον Αύγουστο 2016 και μέχρι τώρα αυτή η συνεργασία έχει να επιδείξει τρεις βραβεύσεις (Education Business Awards 2017 & 2018), τη δημιουργία 85 μικρομεσαίων επιχειρήσεων και 200 θέσεων εργασίας.