Πιο συγκεκριμένα, η 3αλφα μαγείρεψε και μοίρασε μερίδες φαγητού στον άστεγο πληθυσμό της πόλης, που βρίσκεται κάτω από την ομπρέλα του ΚΥΑΔΑ, προσφέροντας μεσημεριανό γεύμα µε συνταγές από ρεβίθια, γίγαντες και φακόρυζο σε περισσότερους από 1.800 πολίτες που αντιμετωπίζουν προβλήματα διαβίωσης.
Issue: HRN 170220
Μπάρμπα Στάθης: Βραβεύτηκε από την ένωση «Μαζί για το Παιδί»
Συγκεκριμένα, η Μπάρμπα Στάθης, στο πλαίσιο των δράσεων Εταιρικής Υπευθυνότητας που υλοποιεί, προσέφερε την περασμένη διετία 9 τόνους καταψυγμένα λαχανικά, συμβάλλοντας στην κάλυψη των διατροφικών αναγκών των παιδιών της Ένωσης. Παράλληλα, μέσα από το πρόγραμμα «Τρέχουμε με την καρδιά μας», που πραγματοποιήθηκε κατά τη διάρκεια της διοργάνωσης Spetses Mini Marathon, το brand προϊόντων ζύμης της εταιρείας, η Χρυσή Ζύμη, προσέφερε περισσότερο από έναν τόνο προϊόντων ζύμης.
«Με προτεραιότητα τα παιδιά, η Μπάρμπα Στάθης συνεισφέρει στη βελτίωση της καθημερινότητας των συνανθρώπων μας που το έχουν περισσότερο ανάγκη και συμβάλλει έμπρακτα στην καταπολέμηση της φτώχιας και του κοινωνικού αποκλεισμού, μέσα από δράσεις και ενέργειες σημαντικών οργανισμών, όπως της Ένωσης Μαζί για το Παιδί», καταλήγει η σχετική ανακοίνωση.
ΒΙΑΝΕΞ: Έκοψε την πρωτοχρονιάτικη πίτα της για το 2020
Κατά τη διάρκεια της εκδήλωσης δόθηκαν τιμητικές διακρίσεις σε δύο εργαζόμενους του Ομίλου, οι οποίοι αποχωρούν μετά από πολλά χρόνια προσφοράς, λόγω συνταξιοδότησης, ενώ οι τυχεροί που βρήκαν τα «φλουριά» κέρδισαν πλούσια δώρα. Στο χαιρετισμό του, ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του Ομίλου, Δημήτρης Γιαννακόπουλος, μεταξύ άλλων δήλωσε: «Το μέλλον είναι μπροστά μας, είναι λαμπερό, και είμαι βέβαιος πως όλοι μαζί, θα μπορέσουμε να κατακτήσουμε και νέες κορυφές για την εταιρεία».
Εκδήλωση για τις νέες τάσεις στα χρηματοοικονομικά από το Business School του ACT και το INEFAN
Σημειώνεται ότι ομιλητές θα είναι οι Λάζαρος Βογιάζας, Υποδιευθυντής της Alpha Private Bank Κεντρικής & Βορείου Ελλάδος, Παναγιώτης Γλαρούδης, Senior Private Banker, Eurobank – Private Banking Βορείου Ελλάδος και Ιωάννης Κρασσάς, PhD, Επίκουρος Καθηγητής Χρηματοοικονομικών, Business School, ACT , οι οποίοι θα αναφερθούν σε θέματα διαχείρισης χαρτοφυλακίου, επιχειρηματικών κινδύνων και επενδυτικής ψυχολογίας, απαντώντας σε ερωτήσεις και παρουσιάζοντας τις ευκαιρίες και τις προκλήσεις του συγκεκριμένου χώρου ως εργασιακού περιβάλλοντος για τους νέους ανθρώπους.
Secret Key: Βιωματική εκπαίδευση στο SERVICE DESIGN THINKING
Συγκεκριμένα, το εν λόγω CX εκπαιδευτικό πρόγραμμα είναι ανοιχτό σε στελέχη που διαμορφώνουν, παρακολουθούν και επηρεάζουν την προσφερόμενη εμπειρία των οργανισμών προς τους πελάτες από τα τμήματα Customer Experience, Consumer Insights, Marketing, Customer Service, Human Resources, Training & Development, ενώ οι συμμετέχοντες θα εκπαιδευτούν βήμα προς βήμα στη μεθοδολογία SERVICE DESIGN, χρησιμοποιώντας σε ομάδες τα πιο σύγχρονα εργαλεία σχεδιασμού και βελτίωσης της εμπειρίας των πελατών / χρηστών.
Ολοκληρώθηκε η #JobDay 45+ ετών σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη
Συγκεκριμένα, το JobDay 45+ ετών υλοποιήθηκε υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας την Τρίτη 21 Ιανουαρίου στο Σεράφειο του δήμου Αθηναίων και στο Μέγαρο Μουσικής Θεσσαλονίκης, με ελεύθερη είσοδο.
Οι 900 επισκέπτες που έδωσαν το «παρών» είχαν την ευκαιρία να εκθέσουν την εμπειρία, την εξειδίκευση και τις δεξιότητές τους στις συναντήσεις με τους εκπροσώπους των παριστάμενων εταιρειών και παράλληλα να εκσυγχρονίσουν το βιογραφικό τους αξιοποιώντας τα social media.
Σημειώνεται ότι οι παρευρισκόμενοι μπόρεσαν να συμμετάσχουν σε συνεντεύξεις για περισσότερες από 525 θέσεις εργασίας, να πραγματοποιήσουν προσωπικό coaching, να δεχθούν συμβουλές για τα επαγγελματικά τους δικαιώματα και να παρακολουθήσουν δωρεάν workshop.
Open Day στο ΟK!Τhess: Γνωριμία με το Κέντρο Καινοτομίας & Επιχειρηματικότητας
Αναλυτικότερα, στόχος του Open Day είναι να φέρει πιο κοντά στο Οικοσύστημα ταλαντούχους ανθρώπους που έως τώρα δεν είχαν την ευκαιρία να το γνωρίσουν και να ενημερωθούν για τις δυνατότητες και τις δράσεις που αναπτύσσονται σε αυτό.
Μέσω της εκδήλωσης θα γίνει μια συνολική ενημέρωση για το οικοσύστημα καινοτομίας της Θεσσαλονίκης και τις δράσεις του OK!Thess, ενώ θα ακολουθήσει τρίωρη εκπαίδευση πάνω στα βασικά μεθοδολογικά εργαλεία ανάπτυξης μιας startup (mini Bootcamp).
Επιπλέον, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία μέσω της ενότητας «Startup Stories» να μάθουν για τη διαδρομή και την εξέλιξη τριών startup που υποστηρίχθηκαν από το OK!Thess. Στο τέλος της ημέρας θα υπάρχει η δυνατότητα για matchmaking και networking.
Συσσωρευμένη γνώση στο 6ο Συνέδριο Καλών Πρακτικών στην Εξυπηρέτηση Πελατών
Ειδικότερα, στο πλαίσιο του εν λόγω συνεδρίου θα παρουσιαστούν 36 case studies σχετικά με την εξυπηρέτηση από τους κλάδους του Λιανεμπορίου, της Αυτοκίνησης, των Τραπεζών, των Τηλεπικοινωνιών, της Ενέργειας, της Βιομηχανίας, των Ασφαλειών, της Διασκέδασης, της Κοινωνικής Επιχειρηματικότητας και των Υπηρεσιών, ενώ τα στελέχη που θα συμμετάσχουν θα εκπαιδευτούν σε μια θεματολογία που εκτείνεται από την αξιοποίηση ψηφιακών λύσεων όπως τα customer portals, τα phygital workplaces, το interactive video chat, τα digital research tools και η τεχνητή νοημοσύνη, μέχρι την αξιοποίηση μεθόδων και λύσεων στην εκπαίδευση, τα contact centers, την τεχνική εξυπηρέτηση, την παροχή κινήτρων και την ενδυνάμωση των ανθρώπων που εξυπηρετούν κ.ά.
Ελληνοαμερικανική Ένωση: Δωρεάν crash-course
Ειδικότερα, το συγκεκριμένο crash course απευθύνεται σε Marketers και επαγγελματίες με καθόλου ή ελάχιστη εμπειρία από digital marketing, αποφοίτους σχολών διοίκησης και marketing, επιχειρηματίες, στελέχη εταιρειών και επαγγελματίες του ευρύτερου τομέα διαφήμισης, marketing, δημοσίων σχέσεων, επικοινωνίας, γραφιστικών τεχνών κ.ά, ενώ, ως προς το περιεχόμενο, θα εξηγηθεί τι είναι το digital marketing, τί χρειάζεται να προσεχθεί κ.ά. Επισημαίνεται ότι το event διοργανώνεται στο πλαίσιο του Certificate in Digital Marketing που ξεκινά στις 27/3 στην Ελληνοαμερικανική Ένωση.
Coca-Cola Τρία έψιλον: Αναζητά 100 εποχικούς Μarket Developers
Συγκεκριμένα, ως Market Developers της εταιρείας θα εκπαιδευτούν πάνω σε σύγχρονες τεχνικές πωλήσεων από καταξιωμένα στελέχη, θα αποκτήσουν πολύτιμες γνώσεις για την αγορά και θα αναπτύξουν δεξιότητες που θα τους βοηθήσουν να χτίσουν την μετέπειτα καριέρα τους.
Επισημαίνεται ότι στο πέρας της 6μηνης περιόδου, οι Market Developers αξιολογούνται μέσα από σύγχρονες διαδικασίες και ένα μεγάλο ποσοστό εντάσσεται μόνιμα στο δυναμικό της εταιρείας σε οργανικές θέσεις, με πολλά υψηλόβαθμα στελέχη της εταιρείας να έχουν ξεκινήσει την επαγγελματική τους πορεία από Market Developer, ενώ το 2019, το 40% των εποχικών εργαζόμενων ανέλαβε οργανικές θέσεις.