1st Southeastern European Conference in Purchasing & Supply Management

Σκοπός του συνεδρίου είναι:

  • Η παρουσίαση των βέλτιστων supply chain strategies, του optimization των distribution channels, του category planning and commodity management, του management του συνολικού κόστους και των υπηρεσιών του supply chain εν μέσω της τρέχουσας οικονομικής συγκυρίας στην περιοχή της Νοτιοανατολικής Ευρώπης.
  • Η επαγγελματική δικτύωση Γενικών Διευθυντών, Διευθυντών Αγορών/Προμηθειών, Εφοδιασμού και Logistics, Operations & Τεχνικών Διευθυντών, Οικονομικών Διευθυντών, Quality Assurance, Επιχειρηματιών, Στελεχών των ανωτέρω λειτουργιών με απώτερο στόχο τη μεταφορά τεχνογνωσίας, την ανταλλαγή εμπειριών και την ενδυνάμωση του πνεύματος συνεργασίας.

Στο 1st Southeastern European Conference in Purchasing & Supply Management συμμετέχουν κορυφαία στελέχη και οργανισμοί από τους κλάδους της ενέργειας, των τηλεπικοινωνιών, κατασκευών, τεχνολογίας, τροφίμων και ποτών, μεταφορών, μεταλλουργίας, χημικών, καθώς και χρηματοπιστωτικών οργανισμών και οργανισμών κοινής ωφέλειας, υγείας κ.ά. της Ελλάδας, Κύπρου, Αλβανίας, Σερβίας, Βουλγαρίας, Σλοβενίας, Ισραήλ, Ρουμανίας, Π.Γ.Δ.Μ. και Τουρκίας
Το συνέδριο υποστηρίζεται από το Σύνδεσμο Επιχειρήσεων και Βιομηχανιών.

Για περισσότερες πληροφορίες: www.hpi.gr/hellenicpurchasinginstitute/conference2011.

Master Certificate in Project Management

Το πρόγραμμα είναι 75 ώρες συνολικά (60 ώρες διδασκαλία και 15 ώρες teleconference) και διαρκεί συνολικά 8 εβδομάδες (7,5 ώρες μάθημα την εβδομάδα) ή 15 εβδομάδες (ένα απόγευμα την εβδομάδα  17:30 – 21:30). Ο τόπος υλοποίησης είναι το ΑΙΘΡΙΟ Εμπορικό κέντρο στο Μαρούσι, 300 μέτρα από το κτίριο του ΟΤΕ.
Στο τέλος οι καταρτιζόμενοι μπορούν να πιστοποιηθούν κατά «Project Management Professional – PMP®». Ως γνωστόν η πιστοποίηση PMP® αποδίδει τις υψηλότερες αποδοχές παγκοσμίως: $101.695 ανά έτος!

Επίσης, στο επόμενο διάστημα έχουν προγραμματισθεί τα επόμενα workshops σε Project Management:
1) Project Management Basics
2) PMP Preparation
3) BUSINESS ANALYSIS WORKSHOP
4) Building a Project Management Office – PMO
5) Project Risk Management
6) Project Quality Management Workshop
7) Project Human Resource Management Workshop
8) Project Communications Management Workshop

Περισσότερες πληροφορίες: 12pm.gr.

Εσπερίδα από το Ελληνικό Ινστιτούτο Μάνατζμεντ Ανθρώπινου Δυναμικού

Στην Εποχή του Ανθρώπου, όπως την ονόμασε ο Jeff Joerres, επικεφαλής της ManpowerGroup στο Νταβός, καλούμαστε να πετύχουμε περισσότερα με λιγότερα. Χρειαζόμαστε ανθρώπους με ταλέντο, αλλά και δέσμευση. Ενώ η ανεργία αυξάνεται, οι επιχειρήσεις δεν βρίσκουν τους ανθρώπους που χρειάζονται. Στην εκδήλωση, οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να ενημερωθούν για τη Διεθνή Εικόνα της αγοράς εργασίας και τις Νέες Τάσεις, όπως τις έχει καταγράψει η ManpowerGroup.

Επίσης, θα παρακολουθήσουν τρία ενδιαφέροντα videos με τον Tim Sanders για τη διαχείριση των ταλέντων από τη σειρά QuickTalks μέσω της πλατφόρμας Leadership Development Channel της εταιρίας SkillSoft.

Η εκδήλωση απευθύνεται σε στελέχη που ηγούνται, διοικούν και αναπτύσσουν ανθρώπους, καθώς και σε όσους ασχολούνται με θέματα Ανθρώπινου Δυναμικού.

Ενημέρωση από την iCon για Ευέλικτες Εμπλουτισμένες Σπουδές

Οι ενδιαφερόμενοι αποκτούν σημαντικούς τίτλους σπουδών επιπέδου μεταπτυχιακού και διδακτορικού χωρίς να φύγουν από τον τόπο τους, χωρίς να αφήσουν τη δουλειά τους και χωρίς περιττά έξοδα. Περισσότερες πληροφορίες θα δοθούν στην ανοικτή εκδήλωση ενημέρωσης που θα πραγματοποιηθεί στην Αθήνα, σήμερα στις 19:00. Για κράτηση θέσεων: www.icon.gr, [email protected].

Allied Irish Banks: Προς περικοπή τουλάχιστον 2.000 θέσεων εργασίας

Η ιρλανδική τράπεζα ανακοίνωσε επίσης προ φόρων ζημίες ύψους 12,1 δισ. ευρώ για το 2010, έναντι ζημιών 2,7 δισ. ευρώ το 2009. Σε αυτές αυμπεριλαμβάνονται ζημίες 7 δισ. ευρώ από τη μεταβίβαση στοιχείων ενεργητικού στη Nama, την κρατική υπηρεσία διαχείρισης ενεργητικού.

Υπενθυμίζεται ότι η AIB έλαβε οικονομική βοήθεια ύψους 3,5 δισ. ευρώ από την ιρλανδική κυβέρνηση το 2009 και το πλειοψηφικό πακέτο των μετοχών της ανήκει πλέον στο κράτος. Στο πλαίσιο των σχεδίων της κυβέρνησης να μειώσει τον αριθμό των ιρλανδικών τραπεζών, η ΑΙΒ πρόκειται να συγχωνευθεί με την EBS, δημιουργώντας τον έναν εκ των δύο ισχυρών τραπεζικών πυλώνων της Ιρλανδίας. Ο άλλος θα είναι η Bank of Ireland.

Πηγή: www.naftemporiki.gr

Spring Public Poll στο website της SECRET KEY

Μέσα από το www.secretkey.gr θα διεξάγονται εποχικές δημοσκοπήσεις σε ενδιαφέροντα θέματα που αφορούν στην παραγωγικότητα των Πωλήσεων και στη βελτίωση της Εξυπηρέτησης Πελατών. Το Spring Public Poll της Secret Key διερευνά ανά επίπεδο ιεραρχίας των στελεχών την αντίληψη που έχουν ως προς την πιο ζωτική περιοχή ικανοτήτων στην απόδοση των πωλήσεων.

Παράλληλα, δίνεται η δυνατότητα εγγραφής ως μέλη για να λαμβάνεται το Newsletter της Secret Key, με νέα ερευνητικά στοιχεία και τάσεις στην αποτελεσματικότητα των Πωλήσεων και της Εξυπηρέτησης από το διεθνή χώρο.

H Secret Key είναι ο αποκλειστικός εκπρόσωπος της Porter Henry & Co σε 8 χώρες.

Πρόγραμμα «European Creativity & Innovation Challenge»

Στον πανελλαδικό διαγωνισμό που πραγματοποιήθηκε στις 11 Απριλίου 2011 στο χώρο του Athens Information Technology συμμετείχαν 160 μαθητές από 8 Επαγγελματικά Λύκεια από όλη την Ελλάδα (Πειραιάς, Πετρούπολη, Αθήνα, Πύργος Ηλείας, Ρέθυμνο και Ηράκλειο Κρήτης).

Το μονοήμερο πρόγραμμα European Creativity & Innovation Challenge απευθύνεται σε μαθητές ηλικίας 15-18 ετών οι οποίοι καλούνται να συνεργαστούν στην εκπόνηση επιχειρηματικών σχεδίων για την αντιμετώπιση ενός συγκεκριμένου προβλήματος.

Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι μαθητές χωρίστηκαν σε 16 ομάδες με στόχο να επιλύσουν με καινοτόμο τρόπο την επιχειρηματική πρόκληση που τους έθεσε η εταιρεία ManpowerGroup. Η εταιρεία, που ειδικεύεται στις καινοτόμες λύσεις ανθρώπινου δυναμικού, προέτρεψε τους νεαρούς μαθητές να προετοιμάσουν επιχειρηματικό πλάνο για την ένταξη νέων ατόμων (αποφοίτων τεχνικών ή άλλων σχολών) στην αγορά εργασίας.

Νικήτρια ομάδα για την «Αρτιότερη κατάρτιση επιχειρηματικού σχεδίου» αναδείχθηκε η εταιρεία «COMPANY HEALTH» που συστάθηκε από τo 1ο ΕΠΑΛ Πετρούπολης, 2ο ΕΠΑΛ Πύργου, 1ο ΕΠΑΛ Ελευσίνας, 1ο ΕΠΑΛ Πειραιά, 3ο ΕΠΑΛ Πειραιά και 1ο ΕΠΑΛ Γαλατσίου αποσπώντας το πρώτο βραβείο από την εταιρεία ManpowerGroup.

Το Αριστοτέλειο Κολλέγιο στην Πανευρωπαϊκή Εμπορική Έκθεση

Στην έκθεση εξέθεσαν τα προϊόντα και τις υπηρεσίες τους 50 μαθητικές επιχειρήσεις από 24 ευρωπαϊκές χώρες, οι οποίες αξιολογήθηκαν για την παρουσίαση των επιχειρηματικών τους προτάσεων, τα υλικά που χρησιμοποιήθηκαν, την καινοτομία, αλλά και τον αντίκτυπό τους στο περιβάλλον. Οι νεαροί επιχειρηματίες του Αριστοτέλειου Κολλεγίου είχαν διακριθεί ανάμεσα σε 50 μαθητικές εικονικές επιχειρήσεις στην αντίστοιχη πανελλαδική έκθεση που διοργανώθηκε από το Σωματείο «Επιχειρηματικότητα Νέων»/Junior Achievement Greece (ΣΕΝ/JA GREECE) σε Αθήνα και Κατερίνη στις 2 Μαρτίου και 24 Φεβρουαρίου αντίστοιχα.

Η εταιρεία τους, με την επωνυμία «Wonder 8» παράγει ατομικά φακελάκια γαλλικού καφέ μίας χρήσης. Η έκθεση αποτελεί μέρος του προγράμματος «Εικονική Επιχείρηση» στο πλαίσιο του οποίου μαθητές Λυκείου δημιουργούν και λειτουργούν τη δική τους επιχείρηση. Στόχος του προγράμματος είναι οι μαθητές να γνωρίσουν πώς λειτουργεί μία σύγχρονη επιχείρηση, να εκτεθούν σε συνθήκες ανταγωνισμού και να αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες που είναι απαραίτητες για μία επιτυχημένη πορεία στον επαγγελματικό στίβο.

Έρευνα της Aon Hewitt: Η συνέχιση της περικοπής δαπανών μειώνει τη δέσμευση και την εμπιστοσύνη των εργαζομένων

Σύμφωνα με τα αποτελέσματα της έρευνας, οι απολύσεις πραγματοποιούνται σε χαμηλότερο ποσοστό, συγκριτικά με το 2010, ενώ το πάγωμα μισθών και οι περικοπές των ετήσιων μπόνους των στελεχών εξακολουθούν να τείνουν αυξητικά.

Η ανάλυση των στοιχείων δείχνει πως οι περικοπές δαπανών δεν αφήνουν αλώβητους τους παράγοντες της δέσμευσης και της εμπιστοσύνης, που εμφανίζονται ως ο επικρατέστερος «κίνδυνος» για την παραγωγικότητα. Είναι σημαντικό, πως το 40% του δείγματος αναφέρει μειωμένη δέσμευση/εμπιστοσύνη των εργαζομένων του, ενώ το 33% των εταιρειών που συμμετείχαν στην έρευνα εκδηλώνει ανησυχία απώλειας ταλαντούχων εργαζομένων, αμέσως μόλις η αγορά ανακάμψει.

Η απόδοση εξακολουθεί να είναι το μεγάλο ζητούμενο και οι επιχειρήσεις αναδεικνύουν την ανάγκη για επαναπροσδιορισμό των πρακτικών τους στα συστήματα διαχείρισης της απόδοσης, προκειμένου να εφαρμόζουν πιο δίκαια και αντικειμενικά κριτήρια αναφορικά με τις προαγωγές εργαζομένων, την πολιτική αποχωρήσεων αλλά και την ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού.

Η επένδυση στην εκπαίδευση και την ανάπτυξη ηγεσίας διατηρήθηκε στις επιλογές του 50% των εταιρειών του δείγματος για το 2010, ενώ η μία στις τρεις επιχειρήσεις σκοπεύει να επενδύσει στον σαφή προγραμματισμό ευκαιριών καριέρας και το 2011.

Η επικοινωνία, τέλος, δείχνει να απασχολεί την πλειοψηφία των εταιρειών, οι οποίες εφαρμόζουν εσωτερικά μοντέλα ενημέρωσης γύρω από τα οικονομικά αποτελέσματα, την αξία των παροχών, αλλά και τις προοπτικές τους στο μακροπρόθεσμο μέλλον.

3.500 χαμένες θέσεις εργασίας στον κλάδο των ταχυδρομικών επιχειρήσεων

Είναι χαρακτηριστικό ότι μόνο το 2010 χάθηκαν περίπου 3.500 θέσεις εργασίας από τον κλάδο των ταχυδρομικών επιχειρήσεων, καθώς, σύμφωνα με τα στοιχεία που παρουσίασε προ ημερών ο πρόεδρος της Εθνικής Επιτροπής Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων, Λεωνίδας Κανέλλος, σε ημερίδα για την απελευθέρωση της ταχυδρομικής αγοράς, το προσωπικό των επιχειρήσεων του κλάδου μειώθηκε κατά 16,8%.

Την ίδια στιγμή παρατηρήθηκε μείωση του τζίρου κατά 5%, ποσοστό που αντιστοιχεί σε 37 εκατομμύρια ευρώ αλλά και των διακινούμενων αντικειμένων κατά 7,6%, ποσοστό το οποίο αντιστοιχεί σε 55,5 εκατομμύρια αντικείμενα. Παράλληλα, αυξημένος κατά 35 επιχειρήσεις εμφανίζεται ο κλάδος, παρά το γεγονός ότι πέρυσι διεγράφησαν από τα μητρώα της ΕΕΤΤ 55 ταχυδρομικές επιχειρήσεις.

Πηγή: ΕΘΝΟΣ Online