Stoiximan: Ομάδα εθελοντισμού που «κάνει παιχνίδι για καλό σκοπό»

Συγκεκριμένα, περισσότεροι από 150 εργαζόμενοι συμμετέχουν τόσο σε ενέργειες για την κοινωνία και το περιβάλλον, όσο και στην ευαισθητοποίηση και την εκπαίδευσή τους για θέματα ΕΚΕ και τη δημιουργία δικών τους προτάσεων και δράσεων, ώστε να ενταχθούν ενεργά στη στρατηγική ΕΚΕ της Stoiximan. Αναλυτικότερα, η πρώτη δράση για τους The Gaimers by Stoiximan ξεκίνησε από την ευαισθητοποίηση, την εκπαίδευση και τη στρατηγική.

Έτσι, σε συνεργασία με το Higgs, τον πρώτο incubator/accelerator για μη κυβερνητικές οργανώσεις στην Ευρώπη, 27 Gaimers συμμετείχαν σε ένα Angel Seminar, που στόχο είχε να φέρει κοντά εταιρείες και οργανισμούς, καταλήγοντας στον σχεδιασμό δράσεων με κοινωνικό σκοπό. Επόμενος σταθμός ήταν ο οικισμός του Νέου Πόντου στην περιοχή του Νέου Βουτζά, για τη φύτευση 500 δέντρων στην πρώτη εταιρική ενέργεια αναδάσωσης της we4all.

DEMO: Συμμετοχή στον Μαραθώνιο της Αθήνας με το «Make A Wish»

Συγκεκριμένα, 91 εργαζόμενοι της DEMO έτρεξαν στον αγώνα των 5 και των 10 χλμ , με έναν ακόμα να συμμετέχει στην κλασσική διαδρομή των 42χλμ. Σημειώνεται ότι η Διοίκηση και οι εργαζόμενοι της DEMO έχουν θέσει ως πρώτη προτεραιότητα, στο πλαίσιο των προγραμμάτων Εταιρικής Κοινωνικής Υπευθυνότητας, την έμπρακτη στήριξη κοινωνικών φορέων που βοηθούν τα παιδιά, ενώ με τον Οργανισμό «Make A Wish» έχουν συνεργασία από το 2015.

Diageo: Στηρίζει την επιστροφή γυναικών σε θέσεις creative

Το πρόγραμμα, που θα τρέξει σε Λονδίνο, Νέα Υόρκη και Μουμπάι το 2020, φιλοδοξεί να βοηθήσει 100 γυναίκες να επιστρέψουν στη δημιουργική βιομηχανία, μετά από career break, ενός έτους ή περισσότερο. Κατά τη διάρκεια των 2 εβδομάδων του training, οι συμμετέχουσες θα ενημερώνονται για όλες τις τελευταίες εξελίξεις στη βιομηχανία, προτού λάβουν briefs από brands της Diageo, ενώ στη συνέχεια θα τοποθετηθούν για 4 εβδομάδες σε κάποιο agency.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η πρωτοβουλία #CreativeComeback υλοποιείται σε μια στιγμή κατά την οποία η διαφημιστική βιομηχανία αγωνίζεται να γεφυρώσει το χάσμα μεταξύ ανδρών και γυναικών στα ανώτερα κλιμάκια θέσεων δημιουργικότητας, αλλά και να βελτιώσει την αναπαράσταση φύλου στις διαφημίσεις.
(Πηγή: DailyFax)

PressiousArvanitidis: Συμμετοχή στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών

Εναλλαγές στις θέσεις εργασίες, διαγωνισμός με θέμα «Εξυπηρέτηση για εμένα σημαίνει…», ομιλίες και παρουσιάσεις με θέμα την «Εξυπηρέτηση του πελάτη», αποστολή μηνυμάτων προς τους πελάτες που τους ευχαριστούσαν για την εμπιστοσύνη που δείχνουν στην PressiousArvanitidis, ήταν μόλις μερικές από τις δράσεις που έλαβαν χώρα την αντίστοιχη περίοδο. Επισημαίνεται, τέλος, ότι η Εβδομάδα ολοκληρώθηκε με ένα σημαντικό γεγονός για την εταιρεία, δηλαδή την μετεγκατάσταση του Εμπορικού Τμήματος, καθώς και του τμήματος ψηφιακών εκτυπώσεων σε νέο χώρο επί της Λεωφόρου Κηφισίας.

Brain Regain: Επτά νέες εταιρείες στη συμμαχία κατά του brain drain

Επισημαίνεται ότι οι εθελοντές μέντορες συζητούν απευθείας με τους Έλληνες που ζουν και εργάζονται στο εξωτερικό, τους ενημερώνουν για την εργασιακή πραγματικότητα στις ελληνικές επιχειρήσεις, αλλά και για τις προοπτικές που υπάρχουν σε αυτές.

KPMG: Με 109 δρομείς για τα παιδιά της ΕΛΕΠΑΠ

Τα στελέχη της εταιρείας αγωνίστηκαν στο κορυφαίο αθλητικό γεγονός της χρονιάς, στηρίζοντας παράλληλα το σημαντικό έργο της ΕΛΕΠΑΠ, η οποία καθημερινά αγωνίζεται να προσφέρει υπηρεσίες αποκατάστασης σε παιδιά με αναπηρία.

Deree: Career Days 2019, παρουσία 132 εταιρειών

Ο εν λόγω θεσμός έχει στόχο να βοηθήσει τους φοιτητές να συνδεθούν με την αγορά εργασίας, να τους εξασφαλίσει την πολύτιμη εμπειρία μίας συνέντευξης και να θέσει τις βάσεις για μία συνεργασία. Συγκεκριμένα, οι φοιτητές έχουν την ευκαιρία να δοκιμάσουν τις δεξιότητές τους σε τεστ αξιολόγησης, να προετοιμαστούν κατάλληλα μέσα από προσομοιώσεις συνεντεύξεων (mock interviews) που θα προσφέρουν στελέχη τμημάτων ανθρώπινου δυναμικού και εταιρείες συμβούλων, καθώς και να πραγματοποιήσουν συνεντεύξεις για θέσεις εργασίας και πρακτικής.

Σημειώνεται ότι τα φετινά Career Days υλοποιούνται με την υποστήριξη του Γραφείου Ανάπτυξης και Αποφοίτων, το οποίο αποτελεί τη γέφυρα μεταξύ των εταιρειών, οργανισμών και αποφοίτων και του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος για τη δημιουργία περισσότερων ευκαιριών για τους φοιτητές, όπως το πρόγραμμα υποτροφιών και τα προγράμματα πρακτικής άσκησης.

Σύμπραξη Mytilineos και «The Tipping Point» για επαγγελματικό προσανατολισμό των νέων

Συγκεκριμένα, η Mytilineos εγκαινιάζει τη συνεργασία της με τον οργανισμό The Tipping Point, στηρίζοντας την υλοποίηση του ομώνυμου βιωματικού εκπαιδευτικού προγράμματος σε 15 σχολεία ανά την Ελλάδα, για το σχολικό έτος 2019-2020. Το πρόγραμμα δίνει την ευκαιρία σε μαθητές και μαθήτριες να μάθουν περισσότερα για τις σπουδές ή το επάγγελμα που θέλουν να ακολουθήσουν, ώστε να είναι κατάλληλα προετοιμασμένοι ενόψει των σημαντικών ακαδημαϊκών και επαγγελματικών αποφάσεων, ενώ υλοποιείται εξ ολοκλήρου με τη χρήση της νέας τεχνολογίας μέσω live mentoring (συνεδρίες). Σημειώνεται ότι απώτερος στόχος είναι τόσο η ενίσχυση της νεανικής επιχειρηματικότητας σε τοπικό επίπεδο όσο και η πληρέστερη ενημέρωση των νέων, προκειμένου να ακολουθήσουν την κατάλληλη εκπαίδευση που θα διευκολύνει την εύρεση εργασίας στην Ελλάδα και τη μείωση του brain drain.

Nielsen: Νέο Category Management Workshop στις 19 και 20 Νοεμβρίου

Ειδικότερα, μέσα από τα 8 βήματα της διαδικασίας του Category Management, θα παρουσιαστεί μία βελτιωμένη κατανόηση του «αγοραστικού ταξιδιού», των αναγκών και των αγοραστικών συνηθειών των καταναλωτών, παρέχοντας την δυνατότητα στους συμμετέχοντες να αξιοποιήσουν νέες ευκαιρίες και να λάβουν ιδανικότερες στρατηγικές αποφάσεις που αφορούν στη διαχείριση των κατηγοριών τους, συντελώντας στην αύξηση της αποδοτικότητας και της κερδοφορίας. Σημειώνεται ότι τo εν λόγω workshop θα δώσει τη δυνατότητα στους συμμετέχοντες να βελτιώσουν τις γνώσεις και τις δεξιότητές τους και να αποκτήσουν τα εφόδια που θα τους βοηθήσουν στην αποτελεσματική λήψη μιας σειράς σημαντικών αποφάσεων.

Thrive Global: Ανακοίνωσε την απόκτηση της Boundless Mind

Συγκεκριμένα, η τεχνολογία της Boundless Mind συνδυάζει την νευροεπιστήμη και την τεχνητή νοημοσύνη για να προσφέρει εξατομικευμένες συμβουλές, με στόχο να εμπνεύσει τη θετική αλλαγή συμπεριφοράς. Η τεχνολογία της μαθαίνει να προβλέπει -για κάθε μοναδικό χρήστη- πότε και πως να τον επιβραβεύσει μέσω της τεχνολογίας, ώστε να συμβάλει στη διαμόρφωση υγιεινών συνηθειών.

Όπως ανέφερε, μεταξύ άλλων, η Arianna Huffington, ιδρύτρια και CEO της Thrive Global: «Αυτή η απόκτηση είναι ένα συναρπαστικό ορόσημο για τη Thrive Global. Είναι σημαντικότερο από ποτέ να χρησιμοποιήσουμε τα πιο καινοτόμα τεχνολογικά επιτεύγματα και να βοηθήσουμε τους ανθρώπους να αποκτήσουν υγιεινές συνήθειες. Με την Boundless Mind έχουμε κοινή αποστολή τη δημιουργία ενός κόσμου, όπου όλοι μπορούν να ευημερούν».