--> 

#JobDay 45+ ετών από το Skywalker.gr

Συγκεκριμένα, μέσω του #JobDay 45+ ετών, που πραγματοποιείται υπό την αιγίδα του δήμου Αθηναίων και της Περιφέρειας Κεντρικής Μακεδονίας, οι επισκέπτες θα έχουν τη δυνατότητα, μεταξύ άλλων, να συναντήσουν εκπροσώπους εταιρειών, να έρθουν σε επαφή με coaches και να παρακολουθήσουν μια σειρά από workshops.

Mondelēz: 240 ώρες εθελοντικής προσφοράς για τους εργαζόμενους της το 2019

Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενοι συμμετείχαν σε τρεις εθελοντικές δράσεις για το Χαμόγελο του Παιδιού στις περιόδους του Πάσχα και των Χριστουγέννων, ενώ τον Ιούνιο, περισσότεροι από 25 εργαζόμενοι, σε συνεργασία με τη HELMEPA, καθάρισαν την παραλία του Αγίου Κοσμά στο Ελληνικό. Επίσης, σε συνεργασία με το Make A Wish, οι εργαζόμενοι της Mondelēz συμμετείχαν στο πρόγραμμα «Bake A Wish», συγκεντρώνοντας χρήματα τα οποία και πρόσφεραν στον οργανισμό. Τέλος, συνεχίστηκε, για μία ακόμη χρονιά, το Πρόγραμμα Εθελοντικής Αιμοδοσίας.

Lidl Ελλάς: Ταξίδι σε τρεις πόλεις για το «The Lidl Skills Trap»

Συγκεκριμένα, το «The Lidl Skills Trap» ταξίδεψε σε Θεσσαλονίκη, Πάτρα και Αθήνα, εισάγοντας τους παίκτες σε έναν κόσμο γρίφων και αινιγμάτων, προκαλώντας τους να ακονίσουν τις ικανότητές τους. Σχηματίζοντας ομάδες των πέντε ατόμων, οι συμμετέχοντες έλυσαν γρίφους, συνεργάστηκαν, διασκέδασαν και είχαν την ευκαιρία να δείξουν στην πράξη, μέσα από μια διασκεδαστική διαδικασία παιχνιδιού, πόσο γρήγοροι, επινοητικοί, ευέλικτοι και δημιουργικοί είναι. Σημειώνεται ότι οι 20 καλύτεροι, δηλαδή εκείνοι που απέδρασαν στον μικρότερο χρόνο και με τις λιγότερες βοήθειες, κέρδισαν τις 20 θέσεις σε ένα career workshop που πραγματοποιήθηκε στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος.

Όλυμπος: Μπόνους 1,2 εκατομμυρίων ευρώ στους εργαζόμενους

Επίσης, από την εταιρεία αποφασίστηκε να κατανεμηθεί κονδύλι 300.000 ευρώ στους εργαζομένους που έχουν ή αποκτούν παιδιά, με στόχο την αύξηση της γεννητικότητας μεταξύ των οικογενειών των εργαζομένων. Επιπλέον, στην ίδια εκδήλωση, η διοίκηση της εταιρείας απένειμε τιμητικές πλακέτες και χρηματικά βραβεία ύψους €150.000 σε 25 κτηνοτρόφους – προμηθευτές της που διακρίθηκαν, με βάση ποιοτικά και ποσοτικά κριτήρια, στην παραγωγή γάλακτος. Σημειώνεται, τέλος, ότι η κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας περιλάμβανε πέντε φλουριά, τα οποία αντιστοιχούσαν σε 500 ευρώ για τον κάθε τυχερό.

KnowCrunch: E-Learning Masterclass για Digital & Social Media Marketing

Συγκεκριμένα, το E-Learning Masterclass Digital & Social Media Marketing είναι διαθέσιμο στην Ελλάδα και στην Κύπρο, για όλους όσοι προτιμούν την εκπαίδευση εξ αποστάσεως. Έτσι, μπορούν να εκπαιδευτούν στο course της KnowCrunch, λαμβάνοντας την πιστοποίησή τους κατόπιν εξετάσεων online, χωρίς να χρειάζεται φυσική παρουσία στα μαθήματα.

Επιπλέον, υπάρχει διαθέσιμο support group για απορίες στο Facebook, στο οποίο συμμετέχουν όλοι οι instructors της KnowCrunch. Επισημαίνεται, τέλος, ότι οι θεματικές ενότητες του εν λόγω προγράμματος είναι: Digital Marketing Fundamentals, Websites & Landing Pages, Ε-shops, Social Media & Social Networks, Content Marketing, Search Engine Optimization, Social Media Marketing, Advertising Campaigns, Influencer Marketing, Reputation, Messaging, Monitoring, Reporting, Growth Hacking, Performance Marketing, Strategy, Services.

Deloitte: Τρία νέα bootcamps για προγραμματιστές

Τα εν λόγω bootcamps, που θα πραγματοποιηθούν στο Alexander Competence Center στη Θεσσαλονίκη, απευθύνονται σε τελειόφοιτους ή απόφοιτους σχολών πληροφορικής, αλλά και σε νέους που ενδιαφέρονται για τον προγραμματισμό. Αναλυτικότερα, το πρώτο εξ αυτών έχει στόχο την εξειδίκευση στη JavaEE, η οποία αποτελεί βασικό συστατικό για τον ψηφιακό μετασχηματισμό των εταιρειών.

Στο δεύτερο bootcamp θα παρουσιαστεί μία ολοκληρωμένη εκπαίδευση σε Robotic Process Automation (RPA) για προγραμματιστές, με το τρίτο να αφορά στην τεχνολογία γύρω από το SAP, μέσω του 4ου SAP School, επικεντρώνοντας στην εκμάθηση της πλατφόρμας και της αντίστοιχης γλώσσας προγραμματισμού SAP ABAP, προσφέροντας, παράλληλα, στους συμμετέχοντες την ευκαιρία να αναπτύξουν περαιτέρω τις δεξιότητές τους.

Σημειώνεται ότι οι συμμετέχοντες χρειάζεται να έχουν την ικανότητα να επιλύουν προβλήματα ανάπτυξης λογισμικού, καθώς και να συνεργάζονται ομαδικά, αφομοιώνοντας την εταιρική κουλτούρα της Deloitte, ενώ η καταληκτική ημερομηνία δήλωσης συμμετοχής είναι στις 31 Ιανουαρίου 2020.

Ε-learning για HR Metrics από το Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών

Ειδικότερα, το πρόγραμμα προσεγγίζει στρατηγικά τη χρήση των δεδομένων σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό, δίνοντας έμφαση στην επιλογή και στην εφαρμογή των μετρήσεων HR, που ευθυγραμμίζονται με την στρατηγική του οργανισμού και υποστηρίζουν τα KPIs, ενώ οι συμμετέχοντες προετοιμάζονται για τον εντοπισμό, την συλλογή και την επεξεργασία στοιχείων σχετικά με το ανθρώπινο δυναμικό.

Επιπροσθέτως, παρουσιάζονται οι τεχνικές αναλύσεων και τα κοινά λάθη που πρέπει να αποφεύγονται κατά την ερμηνεία δεδομένων ή/και όταν αξιολογούνται εκθέσεις και ερμηνείες από τρίτους, ενώ δίνεται μεγάλη έμφαση στην κριτική αξιολόγηση των αποτελεσμάτων και στην αποτελεσματική επικοινωνία των ευρημάτων, ώστε να στηρίζουν πειστικά την αλλαγή προς το καλύτερο.

Σημειώνεται ότι το πρόγραμμα απευθύνεται σε άτομα που κατέχουν βασικές γνώσεις στη Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού και θέλουν να μάθουν περισσότερα για την ανάλυση δεδομένων και τα HR Metrics, καθώς και ότι σε όλα τα προγράμματα e-learning του ΟΠΑ προσφέρονται εκπτώσεις για ομαδικές εγγραφές και η δυνατότητα προσαρμογής/ανάπτυξης tailor-made προγραμμάτων για εταιρικούς πελάτες.

Ίδρυση Ακαδημίας από την GEP

Συγκεκριμένα, με βασικούς πυλώνες το Health & Wellbeing, το Safety & Security και το Business Excellence, η GEP Academy αναπτύσσει και παρέχει μέσω των επιλεγμένων εισηγητών της καινοτόμα εκπαιδευτικά προγράμματα, που δίνουν στους συμμετέχοντες νέες γνώσεις και δεξιότητες, με τις οποίες βελτιώνουν την καθημερινότητά τους και ενισχύουν την αποδοτικότητά τους σε όλα τα επίπεδα.

Σημειώνεται ότι οι μέθοδοι e-learning, blended learning, αλλά και η παραδοσιακή face to face εκπαίδευση, χρησιμοποιούνται είτε μεμονωμένα είτε συνδυαστικά, προκειμένου να παρέχουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα για κάθε εκπαιδευόμενο, ενώ η εκπαίδευση μέσω του διαδραστικού e-learning δίνει τη δυνατότητα εκπαίδευσης σε οποιοδήποτε χώρο και χρόνο.

ΟΑΕΔ: Πρόγραμμα για την ευέλικτη μάθηση ενηλίκων

Αναλυτικότερα, στόχος του διετούς προγράμματος είναι η συστηματική ανάπτυξη της ευέλικτης μάθησης και της αναβάθμισης δεξιοτήτων ενηλίκων 30-44 ετών στις περιφέρειες τις Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης, Δυτικής Ελλάδας και Στερεάς Ελλάδας, ενώ ο σχεδιασμός του έγινε με σκοπό την ποιοτική ανταπόκριση στην ανάγκη για αποτελεσματικές μαθησιακές διαδρομές ενηλίκων με χαμηλά προσόντα και τη διευκόλυνση της ένταξής τους στην αγορά εργασίας.

Σημειώνεται ότι με το συγκεκριμένο πρόγραμμα θα αναπτύσσονται επαγγελματικά προφίλ σύμφωνα με την τοπική ζήτηση, θα διαμορφώνονται σπονδυλωτά προγράμματα κατάρτισης, τόσο για τις βασικές όσο και για τις επαγγελματικές δεξιότητες, και θα παρέχεται εξατομικευμένη προσφορά μάθησης, βασισμένη σε αξιολόγηση δεξιοτήτων, λαμβάνοντας ως σημείο εκκίνησης το τρέχον επίπεδο δεξιοτήτων του καταρτιζόμενου.

Παροχή κινητών στους εργαζόμενους για το 56% των Ελληνικών επιχειρήσεων

Αναλυτικότερα, σχεδόν όλες οι επιχειρήσεις στις σκανδιναβικές χώρες παρείχαν κινητές συσκευές με σύνδεση στο διαδίκτυο στο προσωπικό τους, με πρώτη στην σχετική λίστα να έρχεται η Φινλανδία (96%) και τις Δανία (92%), Σουηδία (87%), Λιθουανία (86%), Σλοβενία (83%) και Αυστρία (80%) να ακολουθούν. Αντιθέτως, τα χαμηλότερα ποσοστά σημειώθηκαν στο Ηνωμένο Βασίλειο (60%), στη Ρουμανία (58%), στην Ελλάδα (56%) και στην Βουλγαρία (46%).