H McCann … εκπαιδεύεται στο μουσείο Φρυσίρα

Οι McCanners είχαν την ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά και με την βοήθεια ιστορικού τέχνης του Μουσείου να διεισδύσουν σ τις «Γόνιμες Αντιπαραθέσεις στη Σύγχρονη Ευρωπαϊκή Πρωτοπορία» μέσα από έργα δεκατεσσάρων σύγχρονων Ευρωπαίων ζωγράφων.

Το πρόγραμμα Human Futures Development είναι ένα πρωτοποριακό πρόγραμμα εκπαίδευσης και επιμόρφωσης του McCann Worldgroup, μοναδικό στο είδος του στην αγορά της επικοινωνίας. Τα 3 επίπεδά του καλύπτουν τις ανάγκες επιμόρφωσης όλων των στελεχών του McCann Worldgroup, από τους νέους υπαλλήλους μέχρι το Διευθύνοντα Σύμβουλο.

Το πρώτο επίπεδο γίνεται στα τοπικά γραφεία McCann ενώ το δεύτερο και τρίτο επίπεδο αφορούν σε μετεκπαίδευση στο εξωτερικό. Πάνω από το 70% των εργαζομένων της McCann Αθήνας έχουν εκτεθεί στο πρόγραμμα, ενώ μόνο μέσα στο 2007 πέντε στελέχη (mid-level) είχαν την ευκαιρία να βρεθούν σε χώρες του εξωτερικού όπως οι Μ. Βρετανία, Ισπανία και Κύπρος για μετεκπαίδευση και περαιτέρω ανάπτυξη των επαγγελματικών τους προσόντων.

Επίσκεψη των στελεχών του ECDL Portugal στο κολέγιο Hellenic Business School

Ο σκοπός της επίσκεψης ήταν να συζητηθούν και ν’ αναλυθούν από τη Διοίκηση του κολεγίου, σημαντικά θέματα που αφορούν στους τρόπους, στις μεθοδολογίες Marketing & Promotion, διαφημιστικές ενέργειες και εκπαιδευτικές μεθοδολογίες που εφαρμόζει το Hellenic Business School στην Ελλάδα και ειδικότερα στις πιστοποιήσεις πληροφορικής.

Στη διάρκεια της επίσκεψης έγινε αναλυτική ανταλλαγή απόψεων τόσο για τις πιστοποιήσεις στην πληροφορική στην Ευρωπαϊκή Ένωση, αλλά και για την αναγκαιότητα οι νέοι να εισέλθουν ενεργά στην κοινωνία της πληροφορίας.

Επένδυση στο Ανθρώπινο Δυναμικό: Στρατηγικές για τη χρηματοδότηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης

Αυτό είναι το κύριο ζήτημα για τους συμμετέχοντες στο συνέδριο «Επένδυση στο Ανθρώπινο Δυναμικό: Στρατηγικές για τη χρηματοδότηση της επαγγελματικής εκπαίδευσης και κατάρτισης», που γίνεται στο Cedefop, το Ευρωπαϊκό Κέντρο για την Ανάπτυξη της Επαγγελματικής Κατάρτισης στην Θεσσαλονίκη στις 19-20 Μαΐου 2008.

Τρόποι καταμερισμού του κόστους ποικίλουν στην Ευρωπαϊκή Ένωση. Οι πιο επιτυχημένοι είναι αυτοί που συνδυάζουν ιδιωτική και δημόσια επένδυση, που συχνά συμπληρώνεται από χρηματοδότηση από την Ευρωπαϊκή Ένωση – και πιο συγκεκριμένα από το Ευρωπαϊκό Κοινωνικό Ταμείο. Υπάρχει η τάση για ένα πλησίασμα που άγεται περισσότερο από τη ζήτηση, ώστε να υπάρχει καλύτερη ανταπόκριση στις ανάγκες του καταρτιζόμενου. Πολιτικές καταμερισμού του κόστους έχουν βελτιώσει την ευελιξία και την ποιότητα των διακανονισμών για την κατάρτιση και δείχνει να έχουν επηρεάσει θετικά την νοοτροπία απέναντι στη μάθηση.

Παρ’ όλα αυτά, η επένδυση στην επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση πρέπει να αυξηθεί και οι πολιτικές και μέσα καταμερισμού του κόστους να αναπτυχθούν παραπέρα. Για να εξασφαλιστεί ίση μεταχείριση, οι μέθοδοι κατάρτισης θα πρέπει να στοχεύσουν πιο συγκεκριμένα στις μικρομεσαίες επιχειρήσεις, καθώς και στους ανειδίκευτους και πιο ηλικιωμένους εργαζόμενους. Υπάρχει ανάγκη για περισσότερη καθοδήγηση.

Το CSE στην έκθεση ECOLIFE 2008

Η έκθεση διεξήχθη στις 17-19 Μαΐου στο Ολυμπιακό Κέντρο Ξιφασκίας, όπου επιχειρήσεις, οργανισμοί και οικολογικές οργανώσεις από όλη την Ελλάδα, εξέθεσαν τις προτάσεις τους προβάλλοντας ποιοτικές επιλογές σε προϊόντα, τεχνολογίες και υπηρεσίες φιλικές προς το περιβάλλον (Βιολογικά Προϊόντα Διατροφής, Υγεία – Ευεξία – Ομορφιά, Οικολογική Δόμηση, Προϊόντα & Υπηρεσίες, Ανανεώσιμες Πηγές Ενέργειας).

Communicating & Creating Impact Workshop

Το σεμινάριο έχει στόχο την αποτελεσματική ανάπτυξη δεξιοτήτων επικοινωνίας και επιρροής. Οι συμμετέχοντες θα έχουν την ευκαιρία να εξασκήσουν τις ικανότητές τους σε πραγματικές περιπτώσεις, καθώς και να λάβουν δομημένο feedback. Απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων τα οποία θα επιθυμούσαν να μεγιστοποιήσουν την επικοινωνία τους με τρίτους κατανοώντας πώς γίνονται αντιληπτοί από αυτούς και προσαρμόζοντας την επικοινωνία στις ανάγκες του δέκτη.

Για περισσότερες πληροφορίες και εγγραφές μπορείτε να επικοινωνήσετε με το 210 6843666 ή στο [email protected].

7ο Συνέδριο Οικονομικών Διευθυντών από την KPMG

Το συνέδριο, που συγκεντρώνει κάθε χρόνο 300 με 400 άτομα, απευθύνεται σε Οικονομικούς Διευθυντές, Γενικούς Διευθυντές, Προϊστάμενους Οικονομικών Διευθύνσεων και αποτελεί την ετήσια συνάντηση της ευρύτερης χρηματοοικονομικής κοινότητας της χώρας.

Στο φετινό Συνέδριο, κεντρικοί ομιλητές είναι δύο διεθνώς αναγνωρισμένοι ακαδημαϊκοί του κλάδου των οικονομικών, ο Καθηγητής Douglas McWilliams και ο Καθηγητής Dan Galai.

O Καθηγητής D. McWilliams είναι ένας από τους κορυφαίους γκουρού των οικονομικών στην Ευρώπη. Το 1992 ίδρυσε το Centre for Economics and Business Research Ltd (CEBR). Διετέλεσε Ανώτερος Σύμβουλος Οικονομικών στο Σύνδεσμο Βρετανικών Βιομηχανιών και έλαβε το βραβείο «Golden Guru award» ως ο καλύτερος σε οικονομικές προβλέψεις για το Ηνωμένο Βασίλειο (1992), καθώς και τον τίτλο «UK Chief Economist», ενώ έχει διατελέσει Διευθυντής Επιχειρησιακής Έρευνας και Διευθυντής Επιχειρησιακής Ανάλυσης στην IBM.

O Καθηγητής D. Galai, αυθεντία σε θέματα Risk Management, διδάσκει Οικονομικά και Διοίκηση Επιχειρήσεων στο τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Hebrew University. Υπήρξε Επισκέπτης Καθηγητής Οικονομικών στο INSEAD και το Stern School of Business της Νέας Υόρκης, καθώς και στα Πανεπιστήμια της Καλιφόρνια και του Σικάγο. Συμμετείχε στην επινόηση του «Δείκτη Αστάθειας» που βασίζεται στη διακύμανση των τιμών της αγοράς παραγώγων, καθώς και τη συγγραφή των βιβλίων «Risk Management» και «The Essentials of Risk Management».

Πίσω στις τεχνολογικές καινοτομίες η Ελλάδα

Αναλυτικότερα, στους περισσότερους δείκτες η Ελλάδα καταλαμβάνει τις τελευταίες θέσεις, εμφανίζοντας κακή εικόνα, με εξαίρεση κυρίως τις οργανωτικού τύπου καινοτομίες.

Καλές σχετικά επιδόσεις – περί το μέσο κοινοτικό όρο – σημειώνει η Ελλάδα, κυρίως σε δείκτες εισροών (απόφοιτοι τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, εκπαιδευτικό επίπεδο νέων, δημόσια χρηματοδότηση επιχειρήσεων για καινοτομία, ποσοστό μικρομεσαίων επιχειρήσεων με οργανωτικές καινοτομίες και πωλήσεις νέων για την επιχείρηση προϊόντων).

Αντίθετα, αρνητικές είναι οι επιδόσεις στην κατηγορία της πνευματικής ιδιοκτησίας, της δια βίου μάθησης και των επιχειρηματικών δαπανών για Έρευνα και Ανάπτυξης (Ε&Α).

Πηγή: Ισοτιμία

Ανακοινώθηκαν οι υποψηφιότητες για τα ειδικά Ευρωπαϊκά Βραβεία

Τα ‘Special Awards’ δίνονται στα πλαίσια της ετήσιας βράβευσης των 100 εταιρειών με το καλύτερο εργασιακό περιβάλλον στην Ευρώπη «100 Best Workplaces in Europe». Πάνω από 1.250 εταιρείες σε 15 Ευρωπαϊκές χώρες συμμετείχαν στη φετινή διαδικασία αξιολόγησης, στην οποία χρησιμοποιήθηκαν ευρείας κλίμακας έρευνες ικανοποίησης εργαζομένων, ταυτόχρονα με ανεξάρτητες αξιολογήσεις των εργασιακών τους πρακτικών, για να ξεχωρίσουν οι 100 καλύτερες για το εργασιακό τους περιβάλλον και να επιλεγούν οι υποψήφιες για τα Special Awards.

Οι νικητές των ειδικών βραβείων, καθώς και οι 100 Εταιρείες με το Καλύτερο Εργασιακό Περιβάλλον στην Ευρώπη θα ανακοινωθούν στην Εορταστική Τελετή Απονομής των Βραβείων στις 27 Μαΐου 2008 στο Λονδίνο. Η Λίστα των Εταιρειών θα δημοσιευτεί στους Financial Times στις 28 Μαΐου στην Ειδική Έκθεση για τα Best Workplaces.

Οι υποψήφιες εταιρείες στην Ευρώπη για τα Ειδικά Βραβεία Great Place to Work® Special Awards’ είναι:

Special Award Αξιοπιστία: “Μου μιλάνε με ειλικρίνεια”

  • Admiral Group (Ηνωμένο Βασίλειο)
  • ConSol (Γερμανία)
  • Microsoft (Ολλανδία)

Special Award Σεβασμός: “Μου συμπεριφέρονται με αξιοπρέπεια”

  • Procter & Gamble (Αυστρία)
  • Piscines Ideales (Ελλάδα)
  • Statkraft (Νορβηγία)

Special Award Δικαιοσύνη: “Αμείβομαι δίκαια για το έργο που παράγω”

  • 3 Step IT (Φινλανδία)
  • Cisco (Γερμανία)
  • Microsoft (Αυστρία, Βέλγιο, Δανία, Φινλανδία, Γαλλία, Γερμανία, Ελλάδα, Ιρλανδία, Ιταλία, Ολλανδία, Νορβηγία, Πορτογαλία, Ισπανία και Σουηδία)

Special Award Υπερηφάνεια: “Αυτή η δουλειά δεν είναι απλά μια εργασία”

  • &Samhoud (Ολλανδία)
  • Creativ Company (Δανία)
  • Reaktor Innovations (Φινλανδία)

Special Award Συντροφικότητα: “Έχουμε ιδιαίτερα ευχάριστη και κεφάτη ατμόσφαιρα”

  • ARDEX Baustoff (Αυστρία)
  • Google (Γαλλία, Ιταλία, Ιρλανδία, Ολλανδία και Ηνωμένο Βασίλειο)
  • Management Events (Φινλανδία)

Ολοκληρώθηκε το πρόγραμμα «Ticket for Life» των Γιατρών Χωρίς Σύνορα

Στόχος του προγράμματος, που ξεκίνησε το Δεκέμβριο του 2006, με κεντρικό μήνυμα «…μοιραστείτε το γεύμα σας με τους Γιατρούς Χωρίς Σύνορα», ήταν η υποστήριξη της δράσης της Οργάνωσης σε πληθυσμούς που χρειάζονται βοήθεια.

Στις εταιρείες που πήραν μέρος στο κοινωνικό αυτό πρόγραμμα τοποθετήθηκε ειδικό κουτί προσκαλώντας τους χρήστες των Ticket Restaurant να κάνουν τη δωρεά τους. Η αρχική διάρκεια της καμπάνιας ήταν για έξι μήνες, αλλά μετά τη θερμή αποδοχή της συγκεκριμένης συνεργασίας από όλες τις εταιρείες που έλαβαν μέρος, η διάρκεια έλαβε παράταση μέχρι το τέλος του 2007.

Μέσα από το πρόγραμμα “ticket for life”, οι Γιατροί Χωρίς Σύνορα κατάφεραν να καλύψουν το κόστος για τη συνολική διάρκεια θεραπείας 271 υποσιτισμένων παιδιών στο Νίγηρα, καθώς και του εμβολιασμού τους κατά της ιλαράς, σώζοντάς τα από σίγουρο θάνατο, σε μία χώρα όπου καθημερινά περισσότερα παιδιά πεθαίνουν από υποσιτισμό απ’ ό,τι από οποιαδήποτε άλλη ασθένεια.

16 Νέα Έργα στον τομέα ScanHR

Ειδικότερα, το προϊόν ScanHRMS επέλεξαν οι εταιρείες: ΑΜΕΡΙΚΑΝΙΚΟ ΚΟΛΕΓΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ, Π.Ν. ΓΕΡΟΛΥΜΑΤΟΣ, ΕΛΟΥΝΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑΚΕΣ & ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ, ΙΜΑΣ, ΚΛΩΣΤΗΡΙΑ ΚΙΛΚΙΣ, Η ΝΑΥΤΕΜΠΟΡΙΚΗ, ΠΛΑΣΤΙΚΑ ΘΡΑΚΗΣ, ΤΑΧΥΔΡΟΜΙΚΟ ΤΑΜΙΕΥΤΗΡΙΟ ΕΛΛΑΔΟΣ, AIROTEL ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ, NOVARTIS Hellas,  PRAKTIKER Hellas και ΣΑΝΗ.

Επίσης, οι εταιρείες FASHIONLINK, 1-SOURCE, PLUS (ΑΒ ΒΑΣΙΛΟΠΟΥΛΟΣ) και ACS Courier επέλεξαν λύσεις του τομέα ScanHR με συνδυασμένο λογισμικό (TIMER και MONEY) και εξοπλισμό για την κάλυψη των αναγκών τους σε θέματα ωρομέτρησης και μισθοδοσίας αντίστοιχα.