ΕΡΓΑΝΗ: Θετικό ισοζύγιο για τον Αύγουστο

Θετικό ήταν το ισοζύγιο προσλήψεων – αποχωρήσεων για τον Αύγουστο του 2020, με 4.342 θέσεις εργασίας, σύμφωνα με τα στοιχεία του πληροφοριακού συστήματος «ΕΡΓΑΝΗ». Συγκεκριμένα, οι αναγγελίες πρόσληψης ανήλθαν σε 160.583 και οι αποχωρήσεις σε 156.241, εκ των οποίων οι 73.365 προήλθαν από οικειοθελείς αποχωρήσεις και οι 82.876 από καταγγελίες συμβάσεων αορίστου χρόνου ή λήξεις συμβάσεων ορισμένου χρόνου.

Επιπροσθέτως, από τη σύγκριση των στοιχείων με τον Αύγουστο του 2019, προκύπτει αυξημένη επίδοση κατά 1.231 περισσότερες θέσεων εργασίας για τον φετινό Αύγουστο (+4.342 θέσεων εργασίας) έναντι θετικού ισοζυγίου (+3.111) τον Αύγουστο του 2019. Τέλος, αθροιστικά για την περίοδο Ιανουάριος – Αύγουστος 2020, οι αναγγελίες προσλήψεων ανήλθαν στις 1.317.792 θέσεις εργασίας και οι αποχωρήσεις έφτασαν τις 1.202.145, εκ των οποίων οι 692.314 ήταν αποτέλεσμα καταγγελιών συμβάσεων αορίστου χρόνου ή λήξεων συμβάσεων ορισμένου χρόνου και οι 509.831 οικειοθελείς αποχωρήσεις. Ως εκ τούτου, το ισοζύγιο των ροών μισθωτής απασχόλησης για το πρώτο οκτάμηνο του έτους 2020 είναι θετικό και διαμορφώνεται στις 115.647 νέες θέσεις εργασίας.

Νέες ενέργειες ενάντια στην υπογεννητικότητα από τις Eurolife FFH και HopeGenesis

H Eurolife FFH και η HOPEgenesis ενώνουν, για δεύτερη χρονιά, τις δυνάμεις τους και σχεδιάζουν νέες δράσεις κατά της υπογεννητικότητας στην Ελλάδα. Ειδικότερα, η συνεργασία των δύο οργανισμών, η οποία υλοποιείται στο πλαίσιο του προγράμματος κοινωνικής ευθύνης της Eurolife FFH, έχει στόχο να ενημερώσει και να ευαισθητοποιήσει γύρω από το θέμα αυτό, καθώς και να υποστηρίξει γυναίκες που επιθυμούν να γίνουν μητέρες.

Σημειώνεται ότι ο σχεδιασμός των κοινών ενεργειών των δύο εταιρειών χωρίζεται σε δύο άξονες: την επιστημονική προσέγγιση της υπογεννητικότητας και την υποστήριξη ομάδων και τοπικών κοινωνιών, ενώ η συνεργασία εμπλουτίζεται με νέες δραστηριότητες, που αναμένεται να ανακοινωθούν το επόμενο διάστημα.

EPSILON NET: Αύξηση 7,3% στον κύκλο εργασιών του ομίλου και 17,07% στο EBITDA

Αύξηση στο EBITDA και στα καθαρά κέρδη εμφανίζει ο όμιλος της Epsilon Net στο Α’ Εξάμηνο του 2020, επιβεβαιώνοντας τη δυναμική του πορεία ακόμη και μέσα στις δύσκολες και αντίξοες συνθήκες της τελευταίας περιόδου. Συγκεκριμένα, σύμφωνα με τις ενοποιημένες οικονομικές καταστάσεις που έληξαν την 30.06.2020 που καταρτίσθηκαν βάσει των Διεθνών Προτύπων Χρηματοοικονομικής Αναφοράς (Δ.Π.Χ.Α), ο κύκλος εργασιών του ομίλου διαμορφώθηκε στα €8,45 εκ., έναντι €7,87εκ. κατά το αντίστοιχο Α’ εξάμηνο του 2019, σημειώνοντας αύξηση 7,3%.

Τέλος, τα κέρδη προ φόρων – χρηματοδοτικών – επενδυτικών αποτελεσμάτων και αποσβέσεων (EBITDA) για τον όμιλο διαμορφώθηκαν σε €1,83 εκ., έναντι € 1,56 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019, σημειώνοντας αύξηση 17,07 %, ενώ για την μητρική διαμορφώθηκαν σε €1,42 εκ., έναντι €1,25 εκ. την αντίστοιχη περίοδο του 2019, σημειώνοντας αύξηση 13,54 %.

CIM: Απώλεια 40.000 θέσεων marketing στη Μεγάλη Βρετανία λόγω κορωνοϊού

Σε 40.000 ανέρχονται οι θέσεις εργασίας στον κλάδο του marketing που καταργήθηκαν στη Μεγάλη Βρετανία, εξαιτίας της πανδημίας του Covid-19, σύμφωνα με έρευνα του Chartered Institute of Marketing (CIM).Αναλυτικότερα, το 9% των συμμετεχόντων δήλωσε ότι απολύθηκε, το 20% δέχτηκε μείωση στον μισθό του και το 17% τέθηκε σε υποχρεωτική άδεια, ενώ το 17,5% χρειάστηκε να εξαντλήσει την ετήσια άδειά του. Ανάγοντας τα ευρήματα αυτά στον πραγματικό πληθυσμό του επαγγέλματος στη χώρα, η έρευνα υπολόγισε ότι οι χαμένες θέσεις εργασίας ανέρχονται σε 37.000, με τις μειώσεις μισθών να αφορούν 83.000 άτομα.

Εντούτοις, το 87% των ερωτηθέντων δήλωσε βέβαιο ή πολύ βέβαιο ότι ο κλάδος θα ανακάμψει, μόλις η απειλή του Covid-19 εξαλειφθεί. Τα ευρήματα, τέλος, έδειξαν ότι προτεραιότητα των marketers αποτελεί το brand reputation, ενώ συνειδητοποιούν την ανάγκη να «περάσουν» μηνύματα για την ασφάλεια των εργαζομένων και του κοινού. (Πηγή: DailyFax)

L’OREAL: Έκτη θέση στον Refinitiv 2020 για τη διαφορετικότητα και το inclusion

Στην έκτη θέση βρέθηκε η L’Oréal στον Δείκτη Διαφορετικότητας και Συμπερίληψης Refinitiv 2020, ο οποίος κατατάσσει τους 100 κορυφαίους οργανισμούς παγκοσμίως, βάσει ενός ευρέος φάσματος μετρήσεων του Diversity & Inclusion. Συγκεκριμένα, η L’Oréal υποστηρίζει την ισότητα και την έμφυλη ισότητα στις αμοιβές σε ολόκληρο τον όμιλο, ενώ καλωσορίζει και τα άτομα με αναπηρίες, μέσω προγραμμάτων που περιλαμβάνουν προσβασιμότητα, προσλήψεις και εκπαιδεύσεις, καθώς και σεμινάρια ευαισθητοποίησης. Επίσης, ο όμιλος αξιολογεί τον τρόπο με τον οποίο οι managers αξιοποιούν τη Διαφορετικότητα και τη Συμπερίληψη, προκειμένου να χτίσουν ένα περιβάλλον εργασίας με μεγαλύτερο inclusion, διασφαλίζοντας την ανάπτυξη των εργαζομένων.

EUROCERT: Λαμβάνει μέτρα προστασίας για τους εργαζομένους της

Μέτρα προστασίας για την ελαχιστοποίηση του κινδύνου μετάδοσης του Covid-19 λαμβάνει η Eurocert για τους εργαζομένους της. Συγκεκριμένα, η εταιρεία διαθέτει δωρεάν όλα τα μέσα ατομικής προστασίας και υγιεινής, απολυμαίνει τους χώρους και τις επιφάνειες εργασίας, ενώ έχει υιοθετήσει ειδικές διαδικασίες ελεγχόμενης πρόσβασης στο κτίριο των γραφείων της, διασφαλίζοντας τις κατάλληλες συνθήκες για τη μετάβαση των ανθρώπων της στα σημεία επιθεωρήσεων ανά την Ελλάδα, αλλά και την ασφαλή επανένταξή τους στο εργασιακό περιβάλλον. Τέλος, διενεργεί συνεχείς θερμομετρήσεις, καταγράφοντας, με βάση την προστασία των προσωπικών δεδομένων, τις ενδείξεις. Σημειώνεται ότι, μετά την επιστροφή από τις καλοκαιρινές διακοπές, το ανθρώπινο δυναμικό της εταιρείας υπεβλήθη προληπτικά σε διαγνωστικά tests, τα οποία ήταν αρνητικά.

Online ο επόμενος κύκλος του CSR School

Έπειτα από τη διεξαγωγή του πρώτου προγράμματος εκπαίδευσης για την Εταιρική Yπευθυνότητα και Βιωσιμότητα, με τίτλο CSR School, που έλαβε χώρα το 2019 στις εγκαταστάσεις του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, το Πρόγραμμα επαναλαμβάνεται για δεύτερη χρονιά. Συγκεκριμένα, το πρόγραμμα θα πραγματοποιηθεί online, λόγω της πανδημίας, από 2 Nοεμβρίου έως 18 Δεκεμβρίου, με τη μορφή 12 webinars.

Η πρωτοβουλία, την οποία συνδιοργανώνουν το CSR Hellas, το Alba Graduate Business School, The American College of Greece και το Πανεπιστήμιο Κρήτης, με την υποστήριξη του Center of Excellence for Sustainability του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, έχει θέσει τους ακόλουθους στόχους: να προσφέρει προηγμένη εκπαίδευση στον εντοπισμό επιχειρηματικών ευκαιριών σχετικών με τη βιωσιμότητα, να συμπεριλάβει τη βιωσιμότητα στον πυρήνα της επιχειρηματικής στρατηγικής, καθώς και στην απορρέουσα υπεύθυνη εταιρική διοίκηση με στόχο τη διαμόρφωση και καθοδήγηση των νεότερων επαγγελματιών και ερευνητών, και να αναδείξει τη σημασία της δημιουργίας αξίας με όρους βιωσιμότητας, που αποτελεί πλέον παγκόσμια προτεραιότητα.

Η Microsoft Ελλάδας και το ReGeneration παρουσιάζουν το «DigiYouth»

Η Microsoft Ελλάδας και το ReGeneration ενώνουν για πρώτη φορά τις δυνάμεις τους και, μέσω της πρωτοβουλίας DigiYouth, δίνουν τη δυνατότητα σε νέες και νέους πτυχιούχους να επιστρέψουν στα «ψηφιακά θρανία» για εκπαίδευση σε περιζήτητες ψηφιακές δεξιότητες. Στόχος του DigiYouth είναι να προσφέρει ευκαιρίες εκμάθησης και ανάπτυξης νέων δεξιοτήτων (up/re skilling) σε νέους πτυχιούχους και, καταρτίζοντάς τους σε περιζήτητες ψηφιακές δεξιότητες, να τους βοηθήσει στα επαγγελματικά τους βήματα, τοποθετώντας τους σε καίριες θέσεις στην αγορά εργασίας.

Η πρωτοβουλία περιλαμβάνει 2 Ακαδημίες για 50 νέους και νέες (Cloud Tools & Technology και Big Data & Artificial Intelligence) και δωρεάν πρόσβαση για όλους τους αποφοίτους του ReGeneration σε online courses και εργαλεία του MS Learn, τoυ LindkedIn Learning και του GitHub, μέσω της παγκόσμιας πρωτοβουλίας της Microsoft Global skills Initiative. Όπως χαρακτηριστικά τόνισε o Θεοδόσης Μιχαλόπουλος, CEO της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου και Μάλτας: «Το ανθρώπινο κεφάλαιο είναι ο πιο σημαντικός παράγοντας για την ανάπτυξη και πρόοδο της χώρας και σε αυτό το πλαίσιο η δέσμευσή μας είναι να βοηθήσουμε τους νέους να αντιστοιχήσουν το πάθος, το ταλέντο και τα όνειρά τους με τις δεξιότητες που είναι απαραίτητες για τη σημερινή αγορά εργασίας».

Σημειώνεται ότι, ολοκληρώνοντας τη συμμετοχή στις Ακαδημίες, οι απόφοιτοι θα μπορούν να απασχοληθούν σε ελκυστικούς κλάδους της αγοράς εργασίας όπως Web και Software Development, Cloud Engineering, Data Analysis και Data Science, Machine Learning, A.Ι. κ.ά.

Ελληνογερμανικό Επιμελητήριο: 6 στις 10 εταιρείες μετέτρεψαν την κρίση σε ευκαιρία ανάπτυξης

Ως ευκαιρία ανάπτυξης αντιμετωπίζουν την πανδημική κρίση οι 6 στις 10 εταιρείες-μέλη του Ελληνογερμανικού Εμπορικού και Βιομηχανικού Επιμελητηρίου. Αναλυτικότερα, σε σχετική έρευνα, το 58,82% δήλωσε ότι αξιοποίησε την κρίση του Covid-19 ως ευκαιρία έντασης της επιχειρηματικής του δράσης, επαναπροσδιορίζοντας τη στρατηγική του(51,52%), διευρύνοντας τα προϊόντα και τις υπηρεσίες του (27,27%), επιδιώκοντας συνέργειες – συνεργασίες με τρίτες εταιρείες(9,09%), δίνοντας έμφαση στις εξαγωγές (6,06%) και προχωρώντας σε νέες επενδυτικές κινήσεις (6,06%).

Επιπροσθέτως, τo 40% αξιοποίησε το μέτρο της τηλεργασίας, το 22% έδωσε έμφαση στην ψηφιοποίηση των υποδομών και των διαδικασιών, το 12% αξιοποίησε το «Συν-Εργασία» και την Αναστολή Σύμβασης Εργασίας, το 12% προ’εβη σε μείωση των έιτουργικών εξόδων, το 10% έκανε χρήση κάποιων εκ των μέτρων–εργαλείων τόνωσης της ρευστότητας, το 2% αξιοποίησε το μέτρο περί μείωσης των ενοικίων και το 2% έδωσε έμφαση στη μερική απασχόληση. Επισημαίνεται, τέλος, ότι, στο σύνολό τους οι εταιρείες που συμμετείχαν στην έρευνα, δεν προέβησαν σε μείωση του ανθρώπινου δυναμικού τους, προκειμένου να περιορίσουν τα κόστη τους.

TÜV Austria Hellas: Δωρεά ιατρικού εξοπλισμού στο Γενικό Νοσοκομείο Λακωνiας

Στην προσφορά ιατρικού εξοπλισμού στη Νοσηλευτική Μονάδα Μολάων του Γενικού Νοσοκομείου Λακωνίας προχωρά ο οργανισμός Πιστοποίησης και Επιθεωρήσεων, TÜV Austria Ηellas, στο πλαίσιο των δράσεών του για τη στήριξη του ΕΣΥ από τις επιπτώσεις του Covid-19. Συγκεκριμένα, προσφέρονται 2.000 τεμάχια ειδών προστασίας -χειρουργικές μάσκες και γάντια-, με στόχο την κάλυψη των αναγκών σε πρακτικά ζητήματα που σχετίζονται με την πανδημία.