Φοιτητές του Deree στο Advertising Summer School της EACA

Το Deree είναι μέλος του Ινστιτούτου Επικοινωνίας, το οποίο συνεργάζεται με την edcom. Η ομάδα φοιτητών του Deree, μαζί με άλλους φοιτητές και νέους επαγγελματίες της διαφήμισης από διάφορες ευρωπαϊκές χώρες, παρακολούθησαν σχετικά workshops και έλαβαν μέρος σε διαγωνισμό, με brief τη δημιουργία καμπάνιας αύξησης αναγνωρισιμότητας του περιοδικού The Economist σε νεότερους ανθρώπους. Στη νικήτρια ομάδα, που δημιούργησε την καμπάνια «Not only Economist», συμμετείχε και η φοιτήτρια Δέσποινα Καρακώστα, μαζί με συναδέλφους της από το Βέλγιο, τη Γαλλία και την Τσεχία.

«Το απλό insight της καμπάνιας σε συνδυασμό με τη δημιουργική προσέγγιση αποτέλεσαν καθοριστικό παράγοντα για τη νίκη μας. Ωστόσο, ακόμα και να μην είχαμε κερδίσει την πρώτη θέση, κερδίσαμε τόσα πολλά από το EACA Summer School και αποτελεί μια εμπειρία που θα πρότεινα ανεπιφύλακτα σε όλους της φοιτητές της Διαφήμισης», σχολίασε η Δέσποινα Καρακώστα. Το Summer School διοργανώθηκε την πρώτη εβδομάδα του Ιουλίου στο Παρίσι.

1ος Μαραθώνιος Καινοτομίας από τον ΣΕΒ

Το Industry 4.0 NOW Crowdhackathon είναι μία πρωτοβουλία ανοιχτής καινοτομίας του ΣΕΒ, με στόχο να φέρει το οικοσύστημα της καινοτομίας και των startups πιο κοντά στην ελληνική βιομηχανία, και να διερευνηθούν δυνατότητες και σενάρια ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομικής ανάπτυξης των ελληνικών επιχειρήσεων. Η πρωτοβουλία “4.0 NOW” επιδιώκει να συμβάλει: στην ανάπτυξη οικοσυστήματος καινοτομίας γύρω από εδραιωμένες επιχειρήσεις, στη συνεργασία μεταξύ νεοφυών και εδραιωμένων επιχειρήσεων, στην ανάπτυξη συμπράξεων επιχειρήσεων με Πανεπιστήμια και ερευνητικές ομάδες με στόχο την υλοποίηση έργων έρευνας και ανάπτυξης, στον προσανατολισμό των προγραμμάτων έρευνας σε επιστημονικές και τεχνολογικές περιοχές, που σχετίζονται με την Ελληνική οικονομία, τη βιομηχανία και τις ανάγκες της, στον εντοπισμό και στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού με δεξιότητες που χρειάζονται οι επιχειρήσεις για τον σχεδιασμό, την υλοποίηση και την επιχειρησιακή υποστήριξη των εφαρμογών του “Industry 4.0”. Αντικείμενο του Μαραθωνίου είναι η εξεύρεση λύσεων, εφαρμογών, συστημάτων και επιχειρησιακών μοντέλων επί πραγματικών προβλημάτων που αντιμετωπίζουν επιχειρήσεις της βιομηχανίας και των συναφών προς αυτή, υπηρεσιών στους τομείς της δικτύωσης, της ψηφιοποίησης και της τεχνητής νοημοσύνης.

Νέος Διευθυντής Πωλήσεων στη Daikin Hellas

Στη θέση αυτή διαδέχεται τη Χριστίνα Αντωνίου, η οποία από τον Ιανουάριο του 2019 έχει αναλάβει καθήκοντα Διευθύνουσας Συμβούλου. «Καλωσορίζουμε τον Σάμι στη θέση του Διευθυντή Πωλήσεων της Daikin Hellas. Είμαστε βέβαιοι ότι με την προσθήκη ενός τόσο ικανού στελέχους με αξιοσημείωτο track record σε επίπεδο πωλήσεων και διεθνή εμπειρία, η Daikin Hellas θα εδραιώσει την ανοδική της πορεία στην αγορά, στοχεύοντας ακόμη ψηλότερα» σημείωσε η Χριστίνα Αντωνίου.

Σημαντική διάκριση για τη ΒΙΑΝΕΞ

Η τελετή απονομής των διακρίσεων πραγματοποιήθηκε την Τετάρτη 10 Ιουλίου 2019, στο ξενοδοχείο Grand Bretagne, με μεγάλη συμμετοχή τόσο του επιχειρηματικού όσο και του πολιτικού κόσμου της χώρας. Εκ μέρους της ΒΙΑΝΕΞ, το βραβείο παρέλαβε ο Πρόεδρος & Δ/νων Σύμβουλος, Δημήτρης Π. Γιαννακόπουλος ο οποίος δήλωσε μεταξύ άλλων: «Είναι σημαντικό για εμάς να αναγνωρίζεται η συμβολή μας στην εθνική οικονομία αλλά και στην υγεία των Ελλήνων, τόσο σαν κλάδος όσο και σαν ΒΙΑΝΕΞ. Η εταιρεία που δημιούργησε ο πατέρας μου, η μεγαλύτερη ελληνική φαρμακοβιομηχανία, συνεχίζει να αναπτύσσεται, με επίκεντρο πάντα την αρχή του Παύλου Γιαννακόπουλου: “Ποιότητα στην Παραγωγή – Φροντίδα για τον Άνθρωπο”».

Ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός The Digital Gate III του ΔΑΑ

Ειδικότερα, την Τετάρτη 03/07, διεξήχθη η διαγωνιστική διαδικασία μεταξύ των προτάσεων που είχαν προκριθεί στο δεύτερο στάδιο του διαγωνισμού και βραβεύθηκαν οι ομάδες που κατάφεραν να διακριθούν. Στις τελικές παρουσιάσεις της δεύτερης φάσης συμμετείχαν 15 επιχειρημα- τικές ομάδες, οι οποίες παρουσίασαν τις προτάσεις τους στην ειδική 12μελή επιτροπή από στελέχη του αεροδρομίου της Αθήνας, των συμμετεχόντων funds, του startup οικοσυστήματος και της αγοράς. Οι ομάδες που ξεχώρισαν μέσα από τη διαδικασία αυτή και έλαβαν χρηματικό βραβείο στον τελικό της δεύτερης φάσης είναι οι Enorasys, Kinems και VitrinaBox. Επιπλέον, στις ομάδες Cyrus Hydrogen και Narratologies δόθηκαν οι έπαινοι Scientific Research και Early Stage αντίστοιχα.

Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης για το 2018 δημοσίευσε ο όμιλος ΟΤΕ

Τα ενοποιημένα αποτελέσματα των δράσεων του ομίλου, καθώς και η συνολική του συνεισφορά στην επίτευξη των Στόχων Βιώσιμης Ανάπτυξης των Ηνωμένων Εθνών, παρουσιάζονται στον Απολογισμό Βιώσιμης Ανάπτυξης του ομίλου ΟΤΕ 2018. «Θέλουμε να κληροδοτήσουμε στα παιδιά μας έναν κόσμο καλύτερο για όλους, πρέπει να αναλάβουμε όλοι δράση. Πρέπει να βρούμε τρόπους ώστε να καλύπτουμε τις ανάγκες μας, διασφαλίζοντας το μέλλον των επόμενων γενιών. Αυτό είναι το νόημα της βιώσιμης ανάπτυξης», αναφέρει στο μήνυμά του ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος του ομίλου ΟΤΕ, Μιχάλης Τσαμάζ.

Ενδεικτικά, σε επίπεδο εργαζομένων, το 2018, ο όμιλος ΟΤΕ σχεδίασε ειδικά εκπαιδευτικά προγράμματα και ανέπτυξε νέα μοντέλα εργασίας. Σε επίπεδο κοινωνίας υλοποιεί πλήθος δράσεων για την ενίσχυση των τοπικών κοινωνιών, της επιχειρηματικότητας, του πολιτισμού και του αθλητισμού, ενώ με επενδύσεις ύψους 2 δισ. ευρώ έως το 2022, έχει στόχο να φέρει το Fiber to the Home σε 1 εκατομμύριο νοικοκυριά και επιχειρήσεις στα μεγάλα αστικά κέντρα της Ελλάδας.

Metaxa Hospitality Group: Σε εθελοντική δράση συμμετείχαν 100 εργαζόμενοι

Συγκεκριμένα, οι εθελοντές-εργαζόμενοι και εθελοντές-επισκέπτες του Creta Maris Beach Resort καθάρισαν τη βραβευμένη με το σύμβολο ποιότητας «Γαλάζια Σημαία», για 6η συνεχόμενη χρονιά παραλία Καστρί/Creta Maris. Οι εθελοντές-εργαζόμενοι του Santo Maris Oia Luxury Suites & Spa καθάρισαν την παραλία «Λιμανάκι Μπαξέδων» και μάζεψαν 20 σακούλες με κάθε λογής απορρίμματα, ενώ οι εθελοντές-εργαζόμενοι και εθελοντές-επισκέπτες του Tui Magic Life Candia Maris καθάρισαν την παραλία της Αμμουδάρας.

Η ετήσια περιβαλλοντική δράση έλαβε χώρα στο πλαίσιο της εβδομάδας προστασίας της Μεσογείου «Blue Flag Mediterranean Week 2019» που υλοποιεί η διεθνής οργάνωση «Γαλάζιες Σημαίες» (Blue Flags), ενώ αποτελεί μία από τις δράσεις-ορόσημο του Προγράμματος Εταιρικής Υπευθυνότητας και Αειφορίας του Metaxa Hospitality Group.

LG: Οι εργαζόμενοι στηρίζουν την πρωτοβουλία Ithaca

Πηγαίνοντας την πρωτοβουλία αυτή ένα βήμα παραπέρα, οι εργαζόμενοι της εταιρείας έγιναν εθελοντές της Ithaca και συμμετείχαν στην καθημερινή δράση και λειτουργία της οργάνωσης προσφέροντας κοινωνικό έργο στο πλαίσιο της Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης «Είναι Ωραίο να Συμμετέχεις». Με τον τρόπο αυτό, η LG συμβάλλει για ακόμα μία φορά στην επίλυση των προβλημάτων καθαριότητας των αστέγων της Αθήνας με σεβασμό στα προβλήματα που αντιμετωπίζει η τοπική κοινωνία. Ειδικότερα, οι LG εθελοντές απασχολήθηκαν μία ημέρα κάθε εβδομάδα του Ιουνίου στη Στέγη ΣυνΑθηνά στο κέντρο της Αθήνας και συμμετείχαν στην υποδοχή και εξυπηρέτηση των ωφελούμενων βοηθώντας συνανθρώπους που το έχουν ανάγκη, προσφέροντας και αυτοί κοινωνικό έργο με αμείωτο ενδιαφέρον.

Δανειστική Βιβλιοθήκη για τους εργαζόμενους του Ομίλου Fourlis

Δανειστικές βιβλιοθήκες λειτουργούν στα κεντρικά γραφεία του Ομίλου στο Μαρούσι, στις εγκαταστάσεις της TRADE LOGISTICS στο Σχηματάρι καθώς και σε πέντε καταστήματα Ιkea στην Ελλάδα (Αεροδρόμιο, Αιγάλεω, Θεσσαλονίκη, Ιωάννινα και Λάρισα). Πρόκειται για μία δράση η οποία αναπτύχθηκε με στόχο να φέρει τους εργαζόμενους κοντά στο βιβλίο και να προωθήσει τη φιλαναγνωσία.

Για τον σκοπό αυτό οι βιβλιοθήκες διαθέτουν μία σειρά τίτλων από διαφορετικές κατηγορίες, φιλοδοξώντας να καλυφθούν οι πολλές και διαφορετικές προτιμήσεις των εργαζομένων. Τη νέα αυτή δράση έχουν αγκαλιάσει όλοι οι εργαζόμενοι του Ομίλου δείχνοντας ιδιαίτερο ενδιαφέρον από την πρώτη μέρα λειτουργίας των δανειστικών βιβλιοθηκών. Ο Όμιλος θα συνεχίσει να εμπλουτίζει τις Δανειστικές βιβλιοθήκες με νέους τίτλους, θέλοντας να ενισχύσει περαιτέρω τη δράση αυτή και να διατηρήσει αμείωτο το ενδιαφέρον των εργαζομένων του.

Groupama Ασφαλιστική: Διοργάνωσε την ετήσια εκδήλωση για τους συνεργάτες της

Τα στελέχη της Groupama Ασφαλιστικής και οι Συνεργάτες της, είχαν την ευκαιρία να συναντηθούν μακριά από το περιβάλλον εργασία τους, να κάνουν έναν απολογισμό της προηγούμενης παραγωγικής χρονιάς καθώς και να ανταλλάξουν απόψεις για το μέλλον της εταιρείας, επιβεβαιώνοντας με τον καλύτερο τρόπο την άριστη συνεργασία ανάμεσα στην εταιρεία και τους συνεργάτες της.