Η Mondelez International ενισχύει περαιτέρω τη γυναικεία χειραφέτηση

Η εταιρεία ξεκίνησε συγκεκριμένα σχέδια δράσης για την ενδυνάμωση των γυναικών στην Γκάνα και την Ακτή του Ελεφαντοστού το 2014, τα οποία τώρα επεκτείνονται και περιλαμβάνουν δύο επιπλέον χώρες, την Ινδονησία και τη Δομινικανή Δημοκρατία. Αυτά τα νέα σχέδια θα ενισχύσουν περισσότερες από 100.000 γυναίκες σε περισσότερες από 1.000 κοινότητες στις τέσσερις αυτές χώρες. Το πρόγραμμα Cocoa Life παρέχει σε 50.000 γυναίκες ετησίως πρόσβαση στη χρηματοδότηση της εκπαίδευσής τους και την ενθάρρυνση της επιχειρηματικότητας, προκειμένου να τους δώσει την ευκαιρία να αναδείξουν τις δυνατότητές τους.

Ολοκληρώθηκε το 1ο Risk & Crisis Leadership Meeting

Η διοργάνωση, με αντικείμενο τον τομέα της διαχείρισης των επιχειρησιακών ρίσκων αλλά και της αντιμετώπισης των εταιρικών κρίσεων, έλαβε χώρα στο Cape Sounio Exclusive Resort, παρουσία ανωτέρων και ανωτάτων στελεχών από όλο το φάσμα της ελληνικής επιχειρηματικής κοινότητας. Οι θεματικές που αναπτύχθηκαν αφορούσαν στον εντοπισμό του επιχειρηματικού ρίσκου, της διαφοροποίησης μεταξύ κινδύνου και ρίσκου, στις θεματικές του risk capacity, risk tolerance, risk targets, risk & crisis management case studiesworkshop. O Risk & Crisis Product Manager της TUV Hellas (TUV Nord) Νέστορας Παπαρούπας δήλωσε σχετικά: «Είναι πολύ σημαντικό για εμάς που η διοργάνωση αγκαλιάστηκε από μεγάλο αριθμό στελεχών της επιχειρηματικής και επενδυτικής κοινότητας, αλλά ακόμα πιο σημαντικός είναι ο μεγάλος βαθμός ικανοποίησης που εισπράξαμε αναφορικά με το meeting».

OTEAcademy: 25 εκπρόσωποι και 14 εταιρείες σε ένα Workshop

Στο πλαίσιο του εορτασμού, η ΟΤΕAcademy διοργάνωσε ένα δωρεάν Customer Experience Networking Workshop που στόχο είχε να αναδείξει τη σημασία της τοποθέτησης της εμπειρίας του πελάτη στο επίκεντρο κάθε επιχειρηματικής δραστηριότητας. Στο πλαίσιο του workshop, 25 εκπρόσωποι από 14 εταιρείες, προερχόμενες από διαφορετικούς κλάδους, μοιράστηκαν τις εμπειρίες τους και συζήτησαν για τις σύγχρονες πρακτικές στην Εξυπηρέτηση του Πελάτη. Επιπλέον, είχαν την ευκαιρία να παρακολουθήσουν εξειδικευμένη παρουσίαση για το πώς το Customer Experience έχει τη δύναμη να εδραιώσει ένα καινούριο και επαναστατικό brand σε παραδοσιακές αγορές.

Epsilon Net και Καφεκοπτεία Λουμίδη συνεργάζονται

Η μηχανογράφηση της επιχείρησης απαιτούσε την πλήρη ενσωμάτωση και αλληλεπίδραση, σε πραγματικό χρόνο, όλων των επιχειρησιακών λειτουργιών σε ένα ενιαίο σύστημα. Το PYLON ERP, που συγκεντρώνει σε μία εφαρμογή όλες τις μηχανογραφικές λειτουργίες, όπως η παραγωγή, η διαχείριση αποθεμάτων ανά σημείο, η διαχείριση των πωλήσεων λιανικής/χονδρικής και η λογιστική-χρηματοοικονομική παρακολούθηση, βοήθησε στη γρήγορη μετάβαση από τα παλαιότερο μηχανογραφικό σύστημα μειώνοντας το κόστος υλοποίησης του συνολικού έργου.

Σχολή Management από την INTERAMERICAN

Η Σχολή Management αναπτύσσει ένα περιβάλλον διαρκούς και συστηματικής βελτίωσης των δεξιοτήτων ηγεσίας, σε κάθε βαθμίδα  management των γραφείων πωλήσεων: στους συντονιστές, τους unit managers και τους υποψήφιους unit managers. Καλύπτει την ανάγκη για κατάρτιση και ανάπτυξη ηγετών εστιασμένη στον πελάτη και το μέλλον, αναδεικνύοντας νέες διαστάσεις λειτουργίας του συστήματος agency, νέες γνώσεις και εργαλεία. Σε αυτό το πλαίσιο, έχει σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο, μεγαλόπνοο πρόγραμμα, ενώ  αναβαθμίζεται και η σχέση συνεργασίας της εταιρείας με τη Limra, προκειμένου να αξιοποιηθεί η υψηλή ασφαλιστική και εκπαιδευτική τεχνογνωσία του ευρωπαϊκού οργανισμού, με χρήση συγχρόνων μεθοδολογιών.

Social Hackers Academy: 100% απορρόφηση για την πρώτη τάξη αποφοίτησης

Η Social Hackers Academy είναι Μη Κερδοσκοπική Εταιρεία και δημιουργήθηκε από τους Δαμιανό Βαβανό, Chris Owen και Michael Thomas. Τον τελευταίο χρόνο πραγματοποιήθηκαν 393 εκπαιδευτικές ώρες, 1.100 ώρες εργαστηρίων και πάνω από 110 ώρες σε σεμινάρια soft skills development σε 44 συμμετέχοντες. Οι 7 απόφοιτοι της πρώτης τάξης έχουν ήδη βρει εργασία ή είναι σε διαδικασία συνεντεύξεων, ενώ αναμένεται 100% απορρόφηση. Τα έσοδα της πρωτοβουλίας προέρχονται από εταιρείες και έλληνες επιχειρηματίες του κλάδου της τεχνολογίας και στις 26 Σεπτέμβρη ξεκίνησε η 2η crowdfunding καμπάνια.

Η υγιεινή τάση στη διατροφή κερδίζει έδαφος στην Ευρώπη

Η 7η έρευνα FOOD barometer επεσήμανε μια σειρά από τάσεις: την απότομη αύξηση της ζήτησης για υγιεινά και ισορροπημένα γεύματα, τον ολοένα και σημαντικότερο ρόλο που μπορούν να διαδραματίσουν οι εταιρείες προκειμένου να βελτιώσουν την ευημερία των εργαζομένων τους και το ενδιαφέρον που δημιουργεί η τεχνολογία για την ενθάρρυνση της υγιεινής διατροφής. Ειδικότερα, μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές που έχει παρατηρηθεί, είναι η μεγαλύτερη επίγνωση σχετικά με τη σημασία της υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής, ακόμη και κατά τη διάρκεια των ωρών εργασίας.

Μάλιστα, οι εργαζόμενοι θεωρούν ότι ο εργοδότης τους πρέπει να συμβάλλει στην ευημερία τους. Σήμερα, το 72% (+43 πόντοι από το 2016) των Ευρωπαίων εργαζόμενων νιώθει ότι μία εταιρεία οφείλει να βοηθά τους εργαζομένους της να τρέφονται υγιεινά και να βελτιώνει την ευημερία του στη δουλειά, μέσω ποικίλων καινοτομιών, προσφέροντας για παράδειγμα καλάθια με φρούτα. Μεταξύ άλλων, το 33% των εργαζομένων θα ήθελε να έχει πρόσβαση σε ένα δίκτυο εστιατορίων που προσφέρει ισορροπημένα γεύματα.

Ο ΟΠΑΠ στήριξε δυναμικά την Ευρωπαϊκή Εβδομάδα Αθλητισμού

Το εβδομαδιαίο πρόγραμμα δράσεων απευθυνόταν σε όλους, ανεξάρτητα από την ηλικία ή το επίπεδο φυσικής κατάστασης και περιελάμβανε μια σειρά από διασκεδαστικές δραστηριότητες όπως: Εσωτερικό Τουρνουά Μπάσκετ 3on3 στο ιδιόκτητο γήπεδο μπάσκετ της εταιρείας, ασκήσεις ήπιας φυσικής δραστηριότητας και ομαδικές ασκήσεις  στον χώρο του γυμναστηρίου καθώς και ενέργειες που συνδυάζουν τη διασκέδαση με την άσκηση και παράλληλα ενθαρρύνουν τη χρήση της σκάλας, αντί του ασανσέρ.

Μέσα από αυτή την πρωτοβουλία που στόχο είχε την προαγωγή του Αθλητισμού και την προώθηση της φυσικής δραστηριότητας, περισσότεροι από 750 εργαζόμενοι έδωσαν δυναμικό παρών συμμετέχοντας ενεργά σε όλες τις δράσεις, ώστε να εμπνευστούν και να υιοθετήσουν έναν πιο υγιεινό τρόπο ζωής, εντάσσοντας στην καθημερινότητά τους, ακόμα και στο γραφείο, την αθλητική δραστηριότητα.

Ο Όμιλος Adecco διακρίνεται για το εργασιακό του περιβάλλον παγκοσμίως

Σύμφωνα με την έρευνα, όπως αναφέρει η εταιρεία, οι εργαζόμενοι του Ομίλου Adecco αισθάνονται περήφανοι που εργάζονται σε μία εταιρεία, η οποία παρέχει ευκαιρίες απασχόλησης, εκπαίδευση και καθοδήγηση για όλους, καθόλη τη διάρκεια της καριέρας τους. Παράλληλα, οι άνθρωποι του Ομίλου Adecco ενστερνίζονται το όραμα και τον τρόπο διοίκησης της εταιρείας, ενώ εκτιμούν τις πρωτοβουλίες που λαμβάνονται για τη βελτίωση της εργασίας και του εργασιακού τους περιβάλλοντος.

Ιδιαίτερη μνεία γίνεται από τους εργαζόμενους στο εποικοδομητικό περιβάλλον, που υπάρχει εντός της εταιρείας, το οποίο ενθαρρύνει την προσωπική ανάπτυξη, ενώ παράλληλα αναφέρουν ότι αντλούν έμπνευση από τη συμβολή και την προσφορά του Ομίλου Adecco στις τοπικές κοινωνίες, οι οποίες ενισχύουν την ομαλή ένταξη όλων των κοινωνικών ομάδων στην αγορά εργασίας.

Η Rahaf Harfush στην Αθήνα

Η έρευνα της Rahaf εστιάζει στη δημιουργία κουλτούρας καινοτομίας στους οργανισμούς, αξιοποίηση big data και predictive analytics για την ενίσχυση τη διάδοσης νέων ιδεών ενδοεταιρικά και, κυρίως, τη δημιουργία adaptive επιχειρησιακών μοντέλων. H ίδια είναι συγγραφέας των best sellers «The Decoded Company: Know Your Talent Better Than You Know Your Customers» και «Yes We Did: An Insider’s Look at How Social Media Built the Obama Brand», ενώ το τρίτο της βιβλίο «Hustle & Float: Reclaim Your Creativity in a World Obsessed with Work» θα κυκλοφορήσει το 2019.

Έχει επίσης αναγνωριστεί ως Top Future Thinker από το Hay Literary Festival, Young Global Changer από το G20 Think Tank Summit και ήταν η Associate Director of the Technology Pioneer Program στο World Economic Forum. Τέλος, συνεργάζεται με εταιρείες όπως οι Starwood Capital Group, Estee Lauder, L’Oreal, UNESCO, The OECD, Cross Knowledge, A1, ING Direct για θέματα καινοτομίας και talent management στην ψηφιακή εποχή.