«Είναι στη φιλοσοφία μας ό,τι γίνεται να γίνεται για καλό, και ό,τι έρχεται “από τα Lidl”είναι πάντα καλό. Αποφασίσαμε λοιπόν πριν λίγο καιρό για κάθε σχετική αναφορά στα social media, άλλοτε αυθόρμητα αστεία και άλλοτε ηθελημένα απαξιωτική για εμάς, να την αντιστρέφουμε σε κάτι δημιουργικό, κάνοντας παράλληλα και καλό», δήλωσε η Υπεύθυνη ΕΚΕ της Lidl Ελλάς, Κωνσταντίνα Δεληαργύρη. Έτσι δημιουργήθηκε η ενέργεια #apotalidl, με κάθε έκφραση «από τα Lidl» να μεταφράζεται σε τουλάχιστον 10 μερίδες φαγητού ως προσφορά στην ΜΚΟ «Μπορούμε» για τους λιγότερο προνομιούχους πολίτες. Η ενέργεια ολοκληρώθηκε με 17.912 αναφορές, παραδίδοντας 200.000 μερίδες φαγητού στην ΜΚΟ Μπορούμε.
Issue: HRN 260218
24 ομάδες στην ημιτελική φάση του MITEF
O διαγωνισμός στοχεύει στο να συμβάλει ουσιαστικά στη δυναμική ανάπτυξη, την ποιοτική αναβάθμιση και την προώθηση της ελληνικής τεχνολογικής επιχειρηματικότητας. Οι 24 ομάδες που αναδείχθηκαν είναι με αλφαβητική σειρά οι: ΑΓΩ, Advanced Intelligent Robotics, Agile Agriculture Technologies, AJM Med-i-caps, Algotracing Technologies, BoatsAdvisor®, Cashloop, DeepMed IO LTD, Disabledbook, Drizz, eNVy softworks, HireProfs, iBusiness, IFAAacademy, Ingredio, Innate Repair, Intellihost, Lawcals, Local Buddy, New Element, Pegneon, Quantimetrica, Solumbro και SWAP.
Το πρόγραμμα της δεύτερης φάσης άρχισε στις 15 Φεβρουαρίου και θα λήξει στις 15 Μαΐου. Κατά τη διάρκεια του, μέντορες από την ελληνική και διεθνή επιχειρηματική και επενδυτικήςσκηνής θα καθοδηγήσουν τις ομάδες. Παράλληλα, οι διαγωνιζόμενοι θα έχουν την ευκαιρία να συμμετέχουν δωρεάν σε σειρά εκπαιδευτικών εργαστηρίων επιχειρηματικού ενδιαφέροντος όπως Perfect Pitch, Νομικά θέματα, Marketing & Επικοινωνία, Στρατηγικές Ανάπτυξης & Χρηματικό-οικονομικά, Διαπραγματευτικές Ικανότητες και Ανθρώπινο Δυναμικό, που θα πραγματοποιηθούν από στρατηγικούς συνεργάτες του MITEF Greece.
Πολλαπλές διακρίσεις ΕΚΕ για τη Wind Ελλάς
Χρυσό απέσπασε η ενημερωτική εκστρατεία Kids@safety με θέμα την ανάγκη των παιδιών και των εφήβων για εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες, αλλά και τους τρόπους αντιμετώπισης των προκλήσεων του ψηφιακού κόσμου. Ακολούθησαν πέντε silver και τέσσερα bronze για το «Μυστικό της Ανάφης», την πρώτη τηλεπικοινωνιακή υιοθεσία νησιού από την εταιρεία, τη δράση «Δείχνουμε τον δρόμο για καλό σκοπό» και τα 1.500 μέλη της Wind Running Team, το πρόγραμμα διαχείρισης φυσικών πόρων Going Paperless για την εξοικονόμηση 36 τόνων χαρτιού χάρη στην εφαρμογή του ηλεκτρονικού λογαριασμού e-bill και το πρόγραμμα απασχόλησης Wind Young Talents. Οι δράσεις ΕΚΕ της Wind βραβεύθηκαν και από τα Retail Business Awards 2017, για τη δεύτερη τηλεπικοινωνιακή υιοθεσία νησιού, της Σικίνου, ως την καλύτερη πρακτική ΕΚΕ για το περασμένο έτος.
«Ναυτιλιακή Χρηματοοικονομική» από το Πανεπιστημίο Πειραιά
Σκοπός του σεμιναρίου είναι η ανάλυση και η σε βάθος κατανόηση των ιδιαίτερων χαρακτηριστικών της ναυτιλιακής χρηματοοικονομικής και απευθύνεται σε όσους απασχολούνται ως: Credit Officer in Shipping, Shipping Finance Analyst, Μaritime Economist, Risk Manager, Ship Broker, Financial Services Consultant κ.ά. Μετά την ολοκλήρωση του σεμιναρίου χορηγείται Πιστοποιητικό Παρακολούθησης από το Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Η διάρκειά του είναι 4 μήνες, οι αιτήσεις συμμετοχής υποβάλλονται ηλεκτρονικά έως 14 Μαρτίου και τα μαθήματα αρχίζουν στις 19 Μαρτίου.
Η KPMG βραβεύτηκε στα Hellenic Responsible Business Awards
Η Σιάνα Κυριάκου, Γενική Διευθύντρια και επικεφαλής Εταιρικής Κοινωνικής Ευθύνης της KPMG, κατά την παραλαβή του βραβείου, δήλωσε: «Οι έννοιες της προσφοράς και του καθήκοντος είναι μέρος του DNA μας. Και σε αυτό συμμετείχαν και συμμετέχουν όλα αυτά τα χρόνια δεκάδες συνάδελφοι της μεγάλης οικογένειας της KPMG».
Χρυσό βραβείο για την Groupama Ασφαλιστική
Συγκεκριμένα, βραβεύθηκε για την προσφορά της στα Παιδικά Χωριά SOS Ελλάδος, τα οποία υποστηρίζει σταθερά και έμπρακτα τα τελευταία 10 χρόνια. «Aυτό το βραβείο επιβεβαιώνει την πάγια δέσμευση της Groupama Ασφαλιστικής να υλοποιεί συστηματικά ενέργειες ΕΚΕ θέτοντας την κοινωνία στο επίκεντρο», επισημαίνει η εταιρεία. Στη φετινή τελετή, η εταιρεία εκπροσωπήθηκε από τον Αναπληρωτή Γενικό Διευθυντή, Laurent Thuillier, καθώς και από τον Τομέα Επικοινωνίας και ΕΚΕ.
Μια από τις πιο ηθικές εταιρείες η Xerox
Η Xerox βρίσκεται σε αυτή τη λίστα από το 2006 και είναι μία από τις δύο τιμώμενες εταιρείες στον Κλάδο των Πληροφοριακών Συστημάτων, οι οποίες αναγνωρίζονται για τη δέσμευσή τους στην ακέραιη εταιρική διακυβέρνηση και στην ιεράρχηση των ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών. «Κάθε απόφαση και δράση μας θα πρέπει να φανερώνει τη σταθερή προσήλωσή μας στον κώδικα ηθικών επιχειρηματικών πρακτικών» τόνισε ο CEO της Xerox Jeff Jacobson. «Η συνεχής αναγνώρισή μας από τη Ethisphere είναι μια αντανάκλαση αυτής της προσήλωσης».
ΕΥ: Σεμινάριο για τα νέα πρότυπα βιώσιμης ανάπτυξης GRI
Η εκπαίδευση θα πραγματοποιηθεί από εγκεκριμένους από το GRI εκπαιδευτές του τμήματος Υπηρεσιών Κλιματικής Αλλαγής & Βιώσιμης Ανάπτυξης της EY Ελλάδος, με τη συμμετοχή προσκεκλημένων ομιλητών από κορυφαίες ελληνικές επιχειρήσεις. Το συγκεκριμένο σεμινάριο απευθύνεται σε στελέχη επιχειρήσεων που αναζητούν καθοδήγηση για την κατάρτιση του πρώτου τους απολογισμού βιώσιμης ανάπτυξης ή που ενδιαφέρονται να βελτιώσουν την προσέγγισή τους στην κατάρτιση απολογισμών από τις κατευθυντήριες οδηγίες GRI G4 στα νέα Πρότυπα GRI. Ειδική αναφορά θα γίνει στις απαιτήσεις της νέας Ευρωπαϊκής Οδηγίας για τη δημοσιοποίηση μη-χρηματοοικονομικών πληροφοριών. Σημειώνεται ότι πιστοποιητικό ολοκλήρωσης της εκπαίδευσης θα αποσταλεί στους συμμετέχοντες απευθείας από τον οργανισμό GRI.
Η LG Electronics στηρίζει την Ithaca
Στο πλαίσιο αυτό, το κινητό πλυντήριο-βαν της Ithaca επισκέφθηκε περιοχές της Αθήνας και του Πειραιά, και μοίρασε κουβέρτες στους άστεγους και ωφελούμενους της δράσης με την βοήθεια εθελοντών και εργαζομένων.
Επίκαιρα και σημαντικά θέματα για την εκπαίδευση στο customer service
Συγκεκριμένα, ο Γιώργος Πιερράκος, Supervisor, Quality & Information Services στο Athens International Airport, θα αναλύσει το επίκαιρο θέμα του GDPR σε σχέση με τη διαχείριση παραπόνων. Η Λίλιαν Τσέρτου, Talent and Career Development Senior Consultant, θα αναλύσει το ABC strategic advantage της OPEL HELLAS στην υπηρεσία του After Sales. H Νάνσυ Σαραντίδου, η πολύπειρη Head Trainer των καταστημάτων Freshline, θα παρουσιάσει την καλή πρακτική της εταιρείας στην εκπαίδευση προσωπικού με στόχο την άριστη εξυπηρέτηση. Ο Παντελής Κονταξάκης, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος στη Χρυσή Ευκαιρία θα αναφερθεί στο trend του πελατοκεντρισμού και της προσωποποιημένης εξυπηρέτησης με το case study «make a customer, not a sale!».
Ένα ενδιαφέρον και διαφορετικό case study πρόκειται να παρουσιάσει ο Χρήστος Καρακασίδης, συνιδρυτής του THE HAPPY ART, αναφορικά με την πραγματοποίηση και καθιέρωση των sensory friendly προβολών για πρώτη φορά στην Ελλάδα, καθώς και τη βέλτιστη εξυπηρέτηση πελάτη που λαμβάνουν άτομα στο φάσμα του αυτισμού και άτομα με αισθητηριακά προβλήματα, με ζητούμενο την αναθεώρηση προσέγγισης και την αλλαγή νοοτροπίας στην εξυπηρέτηση του πελάτη-ΑμεΑ. Τέλος, αναμένονται με ενδιαφέρον τα case studies από τον Όμιλο ΟΤΕ, την Stanley Black & Decker, την IQOS, τη NESPRESSO HELLAS, την BERGMANN KORD, την Cosmos Sport, την TEMES / Costa Navarino και αρκετές ακόμα επιχειρήσεις. Πληροφορίες για το συνέδριο: www.customerconference.gr.