Επετειακό ετήσιο συνέδριο του Sales Promotion Center

Κατά την πρώτη μέρα του συνεδρίου, πραγματοποιήθηκε αναδρομή στα 40 χρόνια πορείας της εταιρείας από το 1978, και βραβεύτηκε για τη συνολική συνεισφορά του, πορείας 30 χρόνων, ο Διευθυντής Β. Ελλάδος, Βαγγέλης Τριανταφύλλου. Στη συνέχεια έγινε η ανασκόπηση του 2017, ενώ απονεμήθηκαν διακρίσεις στα σημαντικότερα projects και στα στελέχη με τα καλύτερα αποτελέσματα του προηγούμενου έτους. Τέλος, παρουσιάστηκε η στρατηγική ανάπτυξης της εταιρείας για την επόμενη 3ετία, σε 4 πυλώνες και αναλύθηκαν οι στόχοι για το 2018. Το συνέδριο πλαισιώθηκε με διάφορα ψυχαγωγικά δρώμενα, αλλά και εξειδικευμένα, interactive team building sessions με στόχο τη συνεχή εκπαίδευση όλων των στελεχών.

Νέοι συνεργατικοί χώροι εργασίας δημιουργούνται στην Αθήνα

Στο πλαίσιο αυτό, η εταιρεία δημιούργησε ένα σύγχρονο χώρο εργασίας στην οδό Ερμού 56 στην Αθήνα. Μάλιστα, ο χώρος ανακαινίστηκε εξ ολοκλήρου, με βάση τις προδιαγραφές της Spaces και με στόχο τη συνεργασία, το networking και την καινοτομία στο οποίο μπορεί κάποιος να συγκεντρωθεί στο αντικείμενό του. Πρόκειται για ένα κτίριο με 270 θέσεις εργασίας και 85 co-working desks, ενώ όλο το κέντρο εκτείνεται σε 1.309 τ.μ. Ο Martijn Roordink, συνιδρυτής της Spaces, δήλωσε ενδεικτικά: «Η Spaces επαναπροσδιορίζει τον τρόπο που γίνεται η εργασία, παρέχοντας ένα σύγχρονο και εμπνευσμένο περιβάλλον με πραγματική έμφαση στη συνεργασία και στη δικτύωση».

9th Leadership Forum 2018

«Η ανθρωποκεντρική προσέγγιση της Mercedes-Benz Ελλάς είναι δεδομένη, το ίδιο και η… “αδυναμία” της στη νεολαία, την οποία πάντα υποστηρίζει με ενέργειες mentoring, job pairing, πρακτικής άσκησης κ.ά. Άλλωστε και το 1ο Συνέδριο Ηγεσίας το 2014 είχε διενεργηθεί στην εταιρεία μας και είχε σημειώσει μεγάλη επιτυχία, οπότε όταν συζητήθηκε το θέμα της διοργάνωσης του 9ου Leadership Forum στην Επιτροπή Ηγεσίας του Ελληνο-αμερικανικού Εμπορικού Επιμελητηρίου δεν υπήρξε δεύτερη σκέψη: Το Συνέδριο αυτό θα το φιλοξενούσαμε εμείς, στις εγκαταστάσεις μας!» δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Mercedes-Benz Ελλάς, Ι. Καλλίγερος. Στην πρόσκληση ανταποκρίθηκαν περισσότεροι από 230 νέοι άνθρωποι με τη συντριπτική πλειοψηφία τους να μην υπερβαίνει την ηλικία των 25 ετών. Προέρχονταν από διάφορα εκπαιδευτικά ιδρύματα της δευτεροβάθμιας και τριτοβάθμιας εκπαίδευσης, γεγονός που αποδεικνύει το πάθος των νέων ανθρώπων για γνώση, εμπειρίες και προσωπική εξέλιξη.

Δημιουργία εκπαιδευτικού κέντρου από την Daikin Hellas

Μέρος στα εκπαιδευτικά προγράμματα της Daikin Academy έχουν πάρει ήδη περισσότεροι από 300 επαγγελματίες από τον περασμένο Οκτώβριο μέχρι σήμερα. Οι διδάσκοντες είναι καταρτισμένα στελέχη που πληρούν τα αυστηρά κριτήρια που θέτει η Daikin κατά την αναζήτηση εξειδικευμένου προσωπικού. Οι συμμετέχοντες στα προγράμματα εντρυφούν στη φιλοσοφία και το όραμα της Daikin, μαθαίνουν τις τελευταίες τάσεις στον χώρο του κλιματισμού, θέρμανσης και της επαγγελματικής ψύξης και έχουν στη διάθεσή τους πρωτοποριακά προϊόντα του κλάδου για hands on εμπειρίες και εξάσκηση.

Με το πέρας των μαθημάτων, οι συμμετέχοντες αποκτούν γνώση τόσο σε επίπεδο προϊόντων όσο και υπηρεσιών ώστε να ανταποκριθούν αποτελεσματικότερα στις αυξανόμενες ανάγκες των πελατών τους. «Μέσω του εκπαιδευτικού μας κέντρου, που ονομάσαμε Daikin Academy φιλοδοξούμε να εμφυτεύσουμε την παρακαταθήκη του ονόματος της Daikin σε απαιτητικούς επαγγελματίες, οι οποίοι αναζητούν τους πλέον ειδικούς. Η Daikin Academy ενισχύει την εμπιστοσύνη των συνεργατών μας προς την εταιρεία, διοχετεύοντας τον αέρα του αύριο. Μάλιστα σύντομα θα εγκαινιάσουμε ανάλογες εγκαταστάσεις και στη Θεσσαλονίκη» δήλωσε ο Βασίλη Κοκκίνης, Υπεύθυνος του Daikin Academy.

Ο Γ. Ξηρογιαννόπουλος στην ΕΕΔΕ

Ο ίδιος διαθέτει πάνω από 30 χρόνια εμπειρία στην Ελλάδα και στο εξωτερικό, στις εταιρείες ΕΛΑΙΣ Α.Ε. (Unilever), ΘΡΑΚΗ Α.Ε., Frigoglass S.A., ΜΕΒΓΑΛ Α.Ε., Συστήματα Sunlight A.E. και Media Strom σε υψηλόβαθμες θέσεις Marketing, Εταιρικής Επικοινωνίας, Στρατηγικού Σχεδιασμού, Επιχειρηματικής Ανάπτυξης, Εμπορικής και Γενικής Διεύθυνσης. Μάλιστα, από τις αρχές του 2013 δραστηριοποιείται ως ανεξάρτητος Σύμβουλος Επιχειρήσεων σε θέματα εταιρικού και εμπορικού στρατηγικού σχεδιασμού, επέκτασης σε διεθνείς αγορές, καθώς και σε θέματα ηγεσίας, coaching και εκπαίδευσης στελεχών. Ο Γ. Ξηρογιαννόπουλος είναι μέλος της ΕΕΔΕ από το 1992 και διδάσκει στρατηγική, marketing και ανάπτυξη σε αγορές του εξωτερικού στα μεταπτυχιακά της προγράμματα, καθώς και στα προγράμματα του βρετανικού C.I.M. (Chartered Institute of Marketing).

«Έναν κόσμο σε μετάβαση» εξέτασε ο Economist

Αυτά ήταν μερικά από τα ερωτήματα που συζητήθηκαν στο συνέδριο του Economist, με θέμα «Ένας κόσμος σε μετάβαση: Νέα αντικείμενα εργασίας, νέες δεξιότητες», που πραγματοποιήθηκε την Παρασκευή 9 Μαρτίου, στο Μέγαρο Μουσικής Αθηνών. Το συνέδριο, το οποίο διοργανώθηκε με την ακαδημαϊκή υποστήριξη του ALBA Graduate Business School, Αμερικανικό Κολλέγιο Ελλάδος, φιλοξένησε διακεκριμένους ομιλητές από την Ελλάδα και το εξωτερικό, οι οποίοι, μέσα από τη δική τους οπτική και εμπειρία, προσπάθησαν να προβλέψουν το μέλλον στην απρόβλεπτη εποχή που ζούμε. Στον χαιρετισμό του, ο Κώστας Αξαρλόγλου, Πρύτανης του ALBA, ανέφερε χαρακτηριστικά: «Οι τεχνολογικές εξελίξεις που μέχρι χθες ήταν επιστημονική φαντασία, σήμερα είναι πραγματικότητα. Οι δεξιότητες που χρειαζόμαστε είναι εντελώς διαφορετικές από ό,τι ήταν μέχρι τώρα. Η αντίδρασή μας στις εξελίξεις θα είναι η ικανότητά μας να μαθαίνουμε».

Ανακοινώθηκαν οι 21 «Most Sustainable Companies Ιn Greece 2017»

Οι 21 αυτές εταιρείες, μετά από μέτρηση και αξιολόγηση των μη χρηματοοικονομικών δεδομένων τους, μπορούν να λειτουργήσουν ως παραδείγματα καλής επιχειρηματικής πρακτικής και μπορούν να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στη διαμόρφωση ενός νέου αναπτυξιακού μοντέλου που συνδέεται άμεσα με την ανταγωνιστικότητα των ελληνικών επιχειρήσεων και την προσέλκυση επενδύσεων. Πρόκειται για τις Τσιμέντα Τιτάν, ΑΓΕΤ Ηρακλής, Βιανέξ, Διαγνωστικό Και Θεραπευτικό Κέντρο Αθηνών Υγεία, Εθνική Τράπεζα Της Ελλάδος, ΕΛΒΑΛΧΑΛΚΟΡ, Ελληνικά Πετρέλαια, Ελληνικός Χρυσός, Ευρωπαϊκή Πίστη Α.Ε.Γ.Α., Μυτιληναίος, ΟΤΕ Όμιλος Εταιρειών, ΠΑΕΓΑΕ, Τράπεζα Eurobank Ergasias, Enel Green Power Hellas, Imerys Βιομηχανικά Ορυκτά Ελλάς, Interamerican, Lidl Hellas & Σια, Msd Merck Sharp & Dohme, Polyeco, Quest Συμμετοχών, Wind Ελλάς.

Η L’Oreal προωθεί την ισορροπία μεταξύ των φύλων

Ο στόχος του είναι να συμβάλλει στην καλύτερη ισορροπία μεταξύ των φύλων στον τομέα της Επιστήμης, για μια πιο αποτελεσματική πρόοδο. Συνολικά 25 επιφανείς άνδρες επιστήμονες έχουν ήδη δεσμευτεί να στηρίξουν την πρωτοβουλία αυτή, υπογράφοντας Διακήρυξη με σαφείς και μετρήσιμες Δεσμεύσεις με στόχους: την προώθηση της πρόσβασης των γυναικών στην χρηματοδοτούμενη έρευνα, την παροχή ίσων ευκαιριών πρόσληψης και την προσπάθεια για την επίτευξη μεγαλύτερης ισορροπίας στις δημοσιεύσεις και τα πνευματικά δικαιώματα.

1ο Executive Dinner: #culture_in_digital_era

Το κλειστό αυτό δείπνο τίμησαν με την παρουσία τους διακεκριμένοι Επιχειρηματίες, Γενικοί Διευθυντές και Διευθυντές Ανθρώπινου Δυναμικού γνωστών ελληνικών και πολυεθνικών εταιρειών. Keynote speaker της βραδιάς ήταν ο Γιώργος Μαθάς, ο πρώτος Έλληνας κολυμβητής που ολοκλήρωσε επίσημα τον διάπλου της Μάγχης, μετά τον Ιάσωνα Ζηργάνο, πριν 50 χρόνια. Ο ίδιος, κατά τη διάρκεια της ομιλίας του, περιέγραψε την εμπειρία του και τις δυσκολίες που αντιμετώπισε σε αυτό το δύσκολο εγχείρημα, καταφέρνοντας να εμπνεύσει τους παρευρισκόμενους. Στη συνέχεια, η Ρεβέκκα Πιτσίκα, Πρόεδρος & CEO της PfB Group και ο Κώστας Καδής, MD της Talentia Software Hellas εστίασαν στο πώς η σύγχρονη επιχείρηση μπορεί να προετοιμάσει κατάλληλα το ανθρώπινο δυναμικό της, αξιοποιώντας τα χαρακτηριστικά της νέας γενιάς, της Generation Z, στην εποχή της τεχνολογίας, που είναι γεμάτη προκλήσεις για όλους.

Ergonomia: Πραγματοποιήθηκε συνάντηση συνεργατών και κοπή πίτας

Στην εκδήλωση παρευρέθηκαν Τεχνικοί Ασφάλειας και Ιατροί Εργασίας του πανελλήνιου δικτύου συνεργατών, αλλά και το διοικητικό προσωπικό της εταιρείας. Σκοπός αυτής της συνάντησης ήταν η καλύτερη γνωριμία μεταξύ όλων των συνεργατών, καθώς και η παρουσίαση των υπηρεσιών ξεχωριστά, όπου κάθε service leader συνοπτικά παρουσίασε το έργο του δικού του τμήματος, με τη διοίκηση της Ergonomia να δίνει επίσης το παρόν.

Ο Ηλίας Μπανούτσος, Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος, αφού καλωσόρισε τους παρευρισκόμενους, ανέφερε: «Η Ergonomia αναπτύσσεται μαζί με τους συνεργάτες της. Αυτό είναι το κεντρικό θέμα μας και ταυτόχρονα η δέσμευσή μας. Γι’ αυτό διαρκώς επενδύουμε σε οργάνωση και στελέχη με εμπειρία και την απαιτούμενη εξειδίκευση, επενδύουμε σε εξοπλισμό και σε εφαρμογές πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών», συνεχίζοντας ότι: «Σκοπός μας είναι η διαρκής ανάπτυξη, με άξονα την πρόληψη του επαγγελματικού και βιομηχανικού κινδύνου προσφέροντας προσαρμοσμένες στον πελάτη λύσεις». Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την κοπή της πίτας και όλοι οι συνεργάτες ανανέωσαν το ραντεβού τους για τον επόμενο χρόνο.