«Διακριθήκαμε στη λίστα με τους 100 Καλύτερους Εταιρικούς Πολίτες από το περιοδικό Corporate Responsibility, μια διάκριση που αντιπροσωπεύει τις αξίες των 35.000 υπαλλήλων της Xerox σε όλον τον κόσμο, που προσθέτουν καθημερινά στην κληρονομιά αειφορίας της Xerox με τον πρωτοποριακό τρόπο σκέψης τους και τη δημιουργικότητά τους» τόνισε η Wendi Latko, Αντιπρόεδρος, Περιβάλλοντος, Υγείας, Ασφάλειας και Αειφορίας της Xerox. Σημειώνεται ότι οι βαθμολογίες βασίζονται σε 260 σημεία από δημοσιευμένες πληροφορίες που αφορούν 7 τομείς: περιβάλλον, κλιματική αλλαγή, σχέσεις με το προσωπικό, ανθρώπινα δικαιώματα, διακυβέρνηση, οικονομικά και φιλανθρωπικά. Η λίστα βασίζεται στο Russell 1000 Index, που είναι μία λίστα με τις 1.000 μεγαλύτερες εταιρείες στην κεφαλαιακή αγορά.
Issue: HRN 290518
Ενέργεια εθελοντισμού από την ΑΒ Βασιλόπουλος
Την Κυριακή 27 Μαΐου, σε όλες τις γειτονιές της Ελλάδας, οι εργαζόμενοι της εταιρείας μαζί με φίλους, συγγενείς και πελάτες, έκαναν πράξη την αξία της προσφοράς, μέσα από εκατοντάδες δράσεις για τους συνανθρώπους που έχουν ανάγκη, για μικρούς φίλους που χρειάζονται τη φροντίδα μας, για την προστασία του περιβάλλοντος. Σημειώνεται ότι κάθε ΑΒητικό κατάστημα οργανώνει τη δική του δράση.
Cosmote Hackathon: Αναδείχθηκαν οι νικήτριες ιδέες
Ο μαραθώνιος διαγωνισμός καινοτομίας και τεχνολογίας διοργανώθηκε για δεύτερη χρονιά από την Cosmote, με στόχο να δώσει βήμα σε ταλαντούχους ανθρώπους που ειδικεύονται σε θέματα προγραμματισμού, design, επικοινωνίας και επιχειρηματικότητας και να αναδείξει ιδέες που θα κάνουν τον κόσμο μας καλύτερο. Ο Γιώργος Αθανασόπουλος, Chief Officer Λειτουργιών & Συστημάτων Πληροφορικής ομίλου ΟΤΕ, δήλωσε σχετικά «Ως μέλος της ομάδας Πληροφορικής της Cosmote, είμαι διπλά χαρούμενος που ο θεσμός του Cosmote Hackathon ανέδειξε και φέτος νέους ανθρώπους με πάθος, ταλέντο, αγάπη για την τεχνολογία και την καινοτομία, και βέβαια, σπουδαίες ιδέες». Σημειώνεται ότι το 1ο βραβείο απονεμήθηκε στην ομάδα TremorFreeMe, το 2ο βραβείο στην ομάδα MaGOS και το 3ο βραβείο στην ομάδα Cosmoke.
Η Τεχνητή Νοημοσύνη στο επίκεντρο του 3ου Microsoft Summit
Το παγκόσμιας κλάσης συνέδριο της Microsoft Hellas, πραγματοποιήθηκε την Τρίτη 22 Μαΐου στην αίθουσα «Σταύρος Νιάρχος» της Εθνικής Λυρικής Σκηνής και τη συζήτηση σχεδόν μονοπώλησε η τεχνητή νοημοσύνη, ενώ με τη συμμετοχή των διεθνούς φήμης ομιλητών, μεταξύ των οποίων, ο καταξιωμένος Έλληνας επιστήμονας και Καθηγητής του Τμήματος Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Επιστήμης Υπολογιστών του Πανεπιστημίου Μ.Ι.Τ, Κωνσταντίνος Δασκαλάκης, ο πρώην Πρόεδρος της Εσθονίας, Toomas Hendrik Ilves, o Visionary της Microsoft, James Whittaker και ο ελληνικής καταγωγής καθηγητής ακτινολογίας, MD Dimitri Amiras, το συνέδριο άνοιξε ένα παράθυρο στο μέλλον μεταφέροντας τη διεθνή συζήτηση για την τεχνολογία στην Ελλάδα του σήμερα.
Η Πέγκυ Αντωνάκου, CEO της Microsoft Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, καλωσορίζοντας τους συμμετέχοντες τόνισε τις δυνατότητες που προσφέρει η τεχνολογία και αναφέρθηκε στο κύριο θέμα της παγκόσμιας συζήτησης, που δεν είναι άλλο από την τεχνητή νοημοσύνη. «Το ερώτημα που τίθεται πλέον» ανέφερε «δεν είναι τι μπορεί να κάνει η τεχνητή νοημοσύνη, αλλά τί πρέπει να κάνει». Στη συνέχεια, η ίδια, αναφερόμενη στην ελληνική πραγματικότητα, μίλησε για το πώς μπορούμε να αξιοποιήσουμε αυτή την ευκαιρία ώστε να ακολουθήσουμε σαν χώρα εγκαίρως το τρένο των εξελίξεων.
Στο πλαίσιο του συνεδρίου, η Microsoft Hellas βράβευσε τους πέντε συνεργάτες, που φέτος ξεχώρισαν. Συγκεκριμένα, βραβείο παρέλαβε η εταιρεία Pollfish (στην κατηγορία Data & Artificial Intelligence: The art of possible), η Kinetix IT Solutions από τη Μάλτα (Embracing the Microsoft Modern Workplace), η DOT.CY (Unique Customer experiences with Microsoft Modern Business Applications), η InTTrust S.A. (Empower Business with Microsoft Cloud) και η Logicom Public Ltd (Microsoft Cloud Solution Provider).
Η ΑΧΑ διοργάνωσε το Ετήσιο Συνέδριο της
Την Παρασκευή 11 Μαΐου 2018, οι προσκεκλημένοι στο Μουσείο Βορρέ όπου έγινε το συνέδριο, είχαν την ευκαιρία, μέσα από πρωτότυπα δρώμενα, να παρακολουθήσουν τον τρόπο με τον οποίο μπορούν να οξύνουν τις αισθήσεις, να προσεγγίσουν ακόμα περισσότερο τον άνθρωπο-πελάτη και να εμβαθύνουν στις ανάγκες του ανθρώπου που επιθυμεί να ασφαλιστεί. Μεταξύ άλλων, ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΑΧΑ στην Ελλάδα, Ερρίκος Μοάτσος, συνέδεσε την έννοια της ενσυναίσθησης με τις αξίες και την κουλτούρα της ΑΧΑ.
Πρωτοβουλία στήριξης των νέων από το Πλαίσιο
Με στόχο να βρίσκεται κοντά στους νέους ανθρώπους, έρχεται σε επαφή με εκείνους που αγαπούν την τεχνολογία και επιθυμούν να γίνουν μέλη της ομάδας της. Η εταιρεία Πλαίσιο απασχολεί περί τα 1.300 άτομα συνολικά και υποστηρίζει τους νέους ανθρώπους από το ξεκίνημα της επαγγελματικής τους σταδιοδρομίας. Δημιουργώντας την καμπάνια με το μήνυμα «Εσένα Θέλουμε!» υλοποίησε την πρώτη εκδήλωση με σταθμό τα Χανιά προβάλλοντας τα στοιχεία που συνθέτουν την ταυτότητα της και προσκάλεσε τους νέους ανθρώπους να την γνωρίσουν καλύτερα και να ενσωματωθούν στην ομάδα της. Η παρουσία και η ομιλία του CEO, Κωνσταντίνου Γεράρδου, έδωσε το στίγμα της κίνησης αυτής, επιβεβαιώνοντας με έμφαση τη σημασία που έχει για την εταιρεία η νέα αυτή πρωτοβουλία, η οποία αναδεικνύει τον απόλυτα ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα.
Πολλαπλές διακρίσεις για την RDC Informatics
Συγκεκριμένα, η RDC Informatics και οι συνεργάτες της παρέλαβαν 3 Gold βραβεία, 1 Silver και 1 Bronze. Ανάμεσα στους συνεργάτες της εταιρείας που διακρίθηκαν ήταν η Unicert για τη Στρατηγική Μάρκετινγκ του Πανεπιστημίου Frederick στην κατηγορία «Στρατηγική Μάρκετινγκ», το Safe Water Sports για το Πρόγραμμα Εκπαίδευσης Προσέχω – Μαθαίνω – Νοιάζομαι στην κατηγορία «Δεσμός με την Κοινωνία», η Σχολή Γαστρονομίας Chef d’ Oeuvre για τη Στρατηγική Digital Marketing της Σχολής Γαστρονομίας Chef d’ Oeuvre στην κατηγορία «Στρατηγική Μάρκετινγκ», η RDC Informatics και η Schoolnet για το σύστημα Ψηφιακής Εκπαίδευσης β’-βάθμιας εκπαίδευσης LEARN DIGITAL στην κατηγορία «Ψηφιακή Εκπαίδευση».
Επιπρόσθετα, η πρωτοποριακή Εφαρμογή κινητών τηλεφώνων για Φροντιστήρια Μέσης Εκπαίδευσης, MySchoolApp της RDC Informatics απέσπασε το GOLD βραβείο στην κατηγορία «Βέλτιστη Μαθησιακή Εμπειρία». Σημειώνεται ότι η RDC Informatics έχει συμπληρώσει 20 χρόνια παρουσίας στην διεθνή αγορά πληροφορικής και τηλεπικοινωνιών με έμφαση στην ανάπτυξη καινοτόμων εφαρμογών λογισμικού. Η εταιρεία επικεντρώνεται στην λειτουργική αυτοματοποίηση των εργασιών και των ρόλων που χρησιμοποιούν καθημερινά οι Εκπαιδευτικοί Οργανισμοί κάθε κατηγορίας και επιπέδου.
Ο Οδυσσέας Αθανασίου Manager of the Year 2017
Κατά την έναρξη της βραδιάς, ο πρόεδρος του ΔΣ της ΕΕΔΕ, Κωνσταντίνος Λαμπρινόπουλος, αναφέρθηκε σε δύο βασικές αξίες. Αυτές τις αριστείας και του εθελοντισμού, με αναφορές στους μεγάλους εθνικούς ευεργέτες (Ζάππα, Τοσίτσα, Αρσάκη, κ.ά) αλλά και στους σύγχρονους (Ωνάση, Νιάρχο κ.ά.) «που μας άφησαν παρακαταθήκη μεγάλα έργα και υποδομές, που αξιοποιήθηκαν, αλλά διακινδυνεύεται ο χρόνος ζωής τους από τη νοοτροπία που μας διακατέχει σαν λαό».
Παραλαμβάνοντας το βραβείο, ο Ο. Αθανασίου ευχαρίστησε την ΕΕΔΕ για την αναγνώριση της επιτυχημένης πορείας του, όπως και τους εργαζομένους της LAMDA Development, οι οποίοι, όπως χαρακτηριστικά ανέφερε «αποτελούν την καρδιά της εταιρείας». Τόνισε πως η LAMDA Development βρίσκεται στη σημερινή θέση, χάρη στην απόλυτη στήριξη του ομίλου Λάτση και θα παραμείνει πιστή στις αξίες της εξωστρέφειας, της αξιοπιστίας και της καινοτομίας – αρχές που διέπουν την εταιρική της φιλοσοφία.
«Χρυσή» διάκριση για το ReGeneration
Το πρόγραμμα έχει σημειώσει έως σήμερα 490 προσλήψεις, έχει 180 συνεργαζόμενες εταιρείες, 13.000 ώρες εκπαίδευσης, 35.000 ώρες εθελοντικής προσφοράς και πάνω από 80% ανανέωση συμβολαίων πέραν του εξαμήνου. Το ReGeneration, μια ενέργεια των Global Shapers Athens Hub (πρωτοβουλία του World Economic Forum) δημιουργήθηκε για να καλύψει το κενό μεταξύ ταλαντούχων νέων πτυχιούχων και εταιρειών που δυσκολεύονται να βρουν στους σημερινούς αποφοίτους τις δεξιότητες που θεωρούν απαραίτητες. Το χρυσό βραβείο για το ReGeneration παρέλαβαν η Κατερίνα Κυπραίου, Senior Project Manager και η Τέτα Καραμπίνη, Business Development & Academic Affairs Manager.
Απαραίτητη η συνεργασία marketing και HR
Εταιρείες όπως η Google και η Starbucks έχουν καταφέρει εκτός από επιτυχημένα brands να παραμένουν employers of choice για έναν και μοναδικό λόγο: επειδή έχουν ευθυγραμμίσει το εσωτερικό με το εξωτερικό brand που διαθέτουν, με όχημα της επιτυχίας τους τη συνεργασία των τμημάτων HR και Marketing όπως αναφέρει σε πρόσφατο άρθρο στο HR Magazine, η Heather Stern, Chief Marketing and Talent Officer, Lippincott. Όπως η ίδια σημειώνει, η συνεργασία μεταξύ των δύο τμημάτων θα πρέπει να είναι συνεχής και να παραμένει προσηλωμένη στον στόχο της, που δεν είναι άλλος από τη δημιουργία ενός ενιαίου brand τόσο για τους εσωτερικούς όσο και για τους εξωτερικούς πελάτες. Άλλωστε μέχρι τώρα και οι δύο ομάδες διέθεταν την ίδια επιδίωξη απευθυνόμενες σε διαφορετικό κοινό: τη δημιουργία σύνδεσης και awareness σε υπάρχοντες ή υποψήφιους πελάτες. Η μεταξύ τους συνεργασία λοιπόν, θα διαμορφώσει εκείνο το περιβάλλον που θα εμπνέει το ανθρώπινο δυναμικό και ταυτόχρονα θα ενισχύει την εταιρική φήμη, με απτά αποτελέσματα σε επίπεδο οργανισμού.