Virtual College:Κουρασμένοι, πιεσμένοι και σε λιγότερο καλή φόρμα οι τηλε-εργαζόμενοι

Σύμφωνα με νέα έρευνα της Virtual College, το 48,6% όσων αναγκάστηκαν να εργαστούν από το σπίτι εξηγεί ότι νιώθει λιγότερο σε καλή φόρμα και το 39,35% αισθάνεται περισσότερο κουρασμένο, ενώ το 20% των σημειώνει ότι νιώθει συχνά πιεσμένο στο νέο του εργασιακό περιβάλλον και το πάνω από το 30% υποστηρίζει ότι η εργασία στο σπίτι είναι περισσότερο αγχωτική σε σχέση με το γραφείο. Επιπρόσθετα, το 20% των ερωτηθέντων τονίζει ότι η ψυχική του υγεία έχει χειροτερέψει εξαιτίας της εργασίας από το σπίτι, με το 30% να δηλώνει ότι υποφέρει περιστασιακά από άγχος και το 37% να κάνει λόγω για περιστασιακά αισθήματα μοναξιάς, ενώ το 35% υπογραμμίζει ότι του έχει λείψει υπερβολικά η αλληλεπίδραση με τους άλλους και ένα 20% ότι πολλές φορές βιώνει ανασφάλεια και αίσθημα κατάθλιψης.

Επιπλέον, ένας στους πέντε συμμετέχοντες αναφέρει ότι δεν διαθέτει άνετο χώρο εργασίας στο σπίτι, με το 65% να εργάζεται από την κρεβατοκάμαρα, το σαλόνι, την κουζίνα ή την τραπεζαρία, ενώ ο ένας στους τρεις επισημαίνει ότι δεν του έχει παρασχεθεί επιπλέον εξοπλισμός και το ίδιο ποσοστό αναφέρει προβλήματα στην πλάτη. Τέλος, βάσει της εν λόγω έρευνας, το 38,74% δηλώνει ότι ασκείται μία ή δύο μέρες την εβδομάδα, με το 13,5% να μην ασκείται καθόλου και το 10% να μην βγαίνει καθόλου έξω, ενώ το 39,64% προσπαθεί να διασφαλίσει το ότι θα «πάρει φρέσκο αέρα» μία ή δύο μέρες την εβδομάδα. 

Σημαντική η ευελιξία και η υποστήριξη του D&I για το 64% των Millennials και της Gen Z

Σύμφωνα με το The Purpose Pulse, με δείγμα 3.000 άτομα της γενιάς των Millennials και της Gen Z από το Ηνωμένο Βασίλειο, τις ΗΠΑ, τη Γερμανία και τη Νιγηρία, το 70% θεωρεί ως πρόκληση την ψυχική υγεία, την οποία ταξινομούν δεύτερη πίσω μόλις από τον Covid-19 (76%), ενώ ακολουθούν η οικονομική ανισότητα (66%), η κλιματική αλλαγή (65%) και η εργασιακή ασφάλεια (65%). Επιπλέον, το 64% των ερωτηθέντων λαμβάνει σοβαρά υπόψη του την ευελιξία στην εργασία, όταν αποφασίζει για το που θα εργαστεί, ενώ το 69% επιθυμεί οι εργοδότες του να το ενθαρρύνουν να «φέρνει ολοκληρωτικά τον εαυτό του στην εργασία του».

Επιπρόσθετα, το 66% των συμμετεχόντων εκφράζει την επιθυμία να εργαστεί σε έναν οργανισμό, ο οποίος προάγει εμπράκτως το Diversity & Inclusion, με το 60% να επιθυμεί οι εργοδότες να θέτουν ξεκάθαρες δεσμεύσεις προς αυτή την κατεύθυνση και το 68% να στηρίζει τα brands που νοιάζονται για τους εργαζομένους τους, ενώ το 43% των Millennials και της Gen Z στο Ηνωμένο Βασίλειο και στη Γερμανία δήλωσαν ότι έχουν μποϊκοτάρει μια εταιρεία τους τελευταίους 12 μήνες επειδή δεν συμφωνούσαν με τις αξίες ή τη συμπεριφορά της.

Generali: Εσωτερικές δράσεις για την προώθηση του Diversity & Inclusion

Για 4η συνεχόμενη χρονιά διοργανώθηκε η παγκόσμια δράση του Ομίλου Generali «Be Bold For Inclusion», η πρωτοβουλία με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, που ο όμιλος γιορτάζει τη δέσμευση του στην προώθηση πολιτικών που ενισχύουν τη διαφορετικότητα και την ένταξη. Ειδικότερα, από τις 8 έως και τις 19 Μαρτίου πραγματοποιήθηκε μία σειρά εσωτερικών δράσεων, με την εταιρεία να προσκαλεί τους εργαζόμενους σε έναν ανοιχτό διάλογο, με στόχο την ευαισθητοποίηση αλλά και την ενημέρωση για θέματα που σχετίζονται με τη διαφορετικότητα και την ισότητα.

Οι δράσεις κορυφώθηκαν με δύο διαδικτυακά σεμινάρια, στα οποία συμμετείχαν πάνω από 130 εργαζόμενοι, όπου μεταξύ των θεμάτων που αναλύθηκαν ήταν η ισότητα των φύλων στην εργασία και η διαφορετικότητα που προκύπτει από πολιτισμικές, κοινωνικές, ηλικιακές και φυλετικές διαφορές, καθώς και διαφορές σεξουαλικού προσανατολισμού και θέματα ταυτότητας φύλου.

«Σε ένα περιβάλλον συνεχούς αλλαγής, όπου οι διαφορές σε κάθε τομέα -φύλο, φυλή, ηλικία, εθνοτική καταγωγή, σεξουαλικό προσανατολισμό, κουλτούρα, αναπηρία, θρησκεία ή προσωπικές πεποιθήσεις- μπορούν να αποτελέσουν πηγή προκατάληψης, αδιαφορίας ή διακρίσεων, η ικανότητα διαχείρισης αυτών των διαφορών αποτελεί ένα από τα κλειδιά για την επιτυχία ενός οργανισμού. Η Generali ως ένας συμπεριληπτικός εργοδότης δεσμεύεται στη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος χωρίς αποκλεισμούς, το οποίο θα ενισχύει τη συμμετοχικότητα των ανθρώπων, την ανάπτυξη των δεξιοτήτων τους και θα καθιστά τη διαφορετικότητα πηγή καινοτομίας» ανέφερε χαρακτηριστικά η Ελένη Κορδάτου, Head HR του Ομίλου.