H Xerox λανσάρει εφαρμογή για ασφαλέστερους χώρους εργασίας

Η Xerox λαμβάνοντας υπόψη την τρέχουσα υγειονομική κρίση, όπου η ελαχιστοποίηση των σημείων επαφής για τη δημιουργία ενός ασφαλέστερου χώρου εργασίας είναι υψίστης σημασίας, προχώρησε στο λανσάρισμα της εφαρμογής Xerox® Touchless Access App, η οποία συμβάλλει στη διατήρηση της ασφάλειας των εργαζομένων μειώνοντας την ανάγκη αγγίγματος κοινόχρηστων συσκευών πολλαπλών λειτουργιών. Η εφαρμογή παρέχει τη δυνατότητα στους χρήστες να έχουν πρόσβαση σε υπηρεσίες εκτύπωσης, σάρωσης και αντιγραφής μέσω των κινητών συσκευών τους. Σύμφωνα με την εταιρεία, η εφαρμογή λειτουργεί σε πολυλειτουργικούς εκτυπωτές Xerox® AltaLink® και VersaLink®, ενώ κάποιος μπορεί να συνδεθεί σε μια συσκευή για να εκτελέσει τις εργασίες της αντιγραφής, της σάρωσης και της εκτύπωσης χωρίς να χρειάζεται να αγγίξει ούτε ένα κουμπί.

Η εφαρμογή Xerox® Touchless Access λειτουργεί μέσω του cloud. «Η τεχνολογία Xerox® ConnectKey®  μεταμορφώνει και προσαρμόζεται στις μεταβαλλόμενες ανάγκες των εργαζομένων και στις νέες επιχειρηματικές προκλήσεις. Η εφαρμογή Xerox® Touchless Access το αποδεικνύει ξεκάθαρα. Καθώς οι ανάγκες των επιχειρήσεων έχουν αλλάξει λόγω εξωτερικών επιρροών, όπως και οι ανησυχίες που σχετίζονται με θέματα υγείας, η τεχνολογία ConnectKey®  δίνει την ευελιξία στον χρήστη να αλλάζει τις συσκευές του σύμφωνα με τις ανάγκες του» αναφέρει σχετική ανακοίνωση της Xerox.

 

ΟΑΕΔ: Πρόγραμμα εκπαίδευσης εργαζομένων στο digital marketing

Ξεκίνησε από χθες η υποβολή ηλεκτρονικών αιτήσεων των επιχειρήσεων για συμμετοχή στο νέο πρόγραμμα του ΟΑΕΔ, για την απόκτηση επαγγελματικής εμπειρίας ανέργων έως 29 ετών που έχουν καταρτιστεί στο ψηφιακό μάρκετινγκ. Η προθεσμία υποβολής αιτήσεων θα λήξει στις 19 Απριλίου. Ο ΟΑΕΔ θα καταβάλλει απευθείας στους ασκούμενους 550 ευρώ μηνιαία, καλύπτοντας κατά 100% την αποζημίωσή τους και τις ασφαλιστικές εισφορές για ιατροφαρμακευτική περίθαλψη και επαγγελματικό κίνδυνο. Η επαγγελματική εμπειρία θα διαρκεί 6 ώρες την ημέρα, 5 ημέρες την εβδομάδα για 6 μήνες και δεν υπάρχει δέσμευση για τις επιχειρήσεις μετά το τέλος του προγράμματος.

Στη δράση εντάσσονται επιχειρήσεις που δραστηριοποιούνται σε κλάδους (κύριους ή δευτερεύοντες) με συνάφεια στο ψηφιακό μάρκετινγκ ή διαθέτουν τμήματα μάρκετινγκ, καθώς και σε επιχειρήσεις που ο ιδιοκτήτης ή ένας εργαζόμενος απασχολούνται στο ψηφιακό μάρκετινγκ (δημιουργία και διαμοιρασμός ψηφιακού περιεχομένου, στρατηγικές βελτίωσης θέσης μιας ιστοσελίδας στα αποτελέσματα μηχανών αναζήτησης, σχεδιασμός και υλοποίηση στρατηγικής μάρκετινγκ στο διαδίκτυο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, τρόποι χρήσης των κινητών τεχνολογιών και συσκευών, εμπειρία στο επιχειρηματικό μοντέλο του ηλεκτρονικού εμπορίου) για τουλάχιστον ένα έτος. Οι ενδιαφερόμενες επιχειρήσεις θα πρέπει να υποβάλουν αίτηση εκδήλωσης ενδιαφέροντος του ιστότοπου του ΟΑΕΔ www.oaed.gr στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) που ανήκει η έδρα ή το υποκατάστημά τους.

 

Επιχειρήσεις με Προσωπικό Ανώτατος Αριθμός Ωφελουμένων
0 άτομα 1
1-3 άτομα 2
4-9 άτομα 3
10-19 άτομα 4
20-30 άτομα 6
31-50 άτομα 10
άνω των 50 ατόμων 25% του απασχολούμενου προσωπικού

 

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Δημιουργεί «Ακαδημία Πωλήσεων» για τα στελέχη της

Η Coca-Cola Τρία Έψιλον, προχωρά σε αναβάθμιση της δομής πωλήσεων για να ανταποκριθεί στις εξελισσόμενες ανάγκες των πελατών της και στη νέα πραγματικότητα που έχει διαμορφωθεί εν μέσω πανδημίας, με στόχο την άριστη εξυπηρέτησή τους.  Στο πλαίσιο της νέας αυτής στρατηγικής, πραγματοποιεί περισσότερες από 25 προσλήψεις για κάλυψη μόνιμων θέσεων σε ολόκληρη την Ελλάδα. Παράλληλα, προσηλωμένη στη συνεχή εξέλιξη των ανθρώπων της και την καλύτερη εξυπηρέτηση του πελάτη, προχωρά στη δημιουργία της νέας «Ακαδημίας Πωλήσεων». Πρόκειται για ένα νέο πρόγραμμα που προσφέρει μια πλήρως ολοκληρωμένη εμπειρία ανάπτυξης και καλύπτει επιχειρηματικές και εμπορικές γνώσεις, ηγετικές ικανότητες και προσωπικές δεξιότητες.

«Top HR Best Practices Series» από τον ΣΔΑΔΕ

O ΣΔΑΔΕ εγκαινιάζει μία νέα σειρά ενημερωτικών εκδηλώσεων με τίτλο «Top HR Best Practices Series», προσκαλώντας στελέχη του HR να μοιραστούν βραβευμένες πρακτικές που έχουν υλοποιηθεί επιτυχώς στις επιχειρήσεις τους, καθώς επίσης και τις προκλήσεις που αντιμετώπισαν.

Στο πλαίσιο της νέας αυτής πρωτοβουλίας, την Τρίτη 6 Απριλίου στις 18:30 (– 20:00) θα διεξαχθεί η 1η on line ενημερωτική εκδήλωση με θέμα “Transforming Interamerican to a living organism” με εισηγήτρια την Δροσιά Καρδάση, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού της Interamerican. Αναφερόμενη στην εκδήλωση, η ίδια ανέφερε τα εξής: «Το περιβάλλον αλλάζει συνεχώς όπως και οι ανάγκες των πελατών μας, ενώ ο ψηφιακός κόσμος φέρνει συνεχόμενες και γρήγορες αλλαγές. Για να είμαστε επιτυχημένοι σε ένα τέτοιο περιβάλλον έπρεπε να “κτίσουμε” έναν ζωντανό οργανισμό, έναν οργανισμό που θα μπορεί να αισθάνεται, να αντιλαμβάνεται και να ανταποκρίνεται σε κάθε νέα πρόκληση. Σε αυτή την παρουσίαση, θα μοιραστούμε τις εμπειρίες μας από αυτό το ταξίδι του μετασχηματισμού της Interamerican, που ξεκίνησε με την δημιουργία ενός νέου οράματος, την υιοθέτηση ενός νέου μοντέλου εργασίας και τις τομές που έγιναν τόσο στην οργανωτική δομή του οργανισμού, όσο και σε βασικές HR πολιτικές και διαδικασίες, όπως η εξεύρεση και η επιλογή προσωπικού, η απόδοση και η ανταμοιβή κ.α.». Δηλώσεις συμμετοχής στο [email protected] μέχρι τη Δευτέρα 5 Απριλίου. Το κόστος για τα μη μέλη του ΣΔΑΔΕ είναι 30 ευρώ.