attica City Link: Δημιουργία 250 νέων θέσεων εργασίας

Ολοκληρώθηκε η επένδυση στο attica City Link, για την επέκταση 4.000 τ.μ και τον επανασχεδιασμό του 3ου και 4ου ορόφου. Συγκεκριμένα, η συνολική επένδυση ανήλθε σε € 8 εκατ., με τη συνολική έκταση να διαμορφώνεται στα 30.000 τ.μ., ενώ η εν λόγω επέκταση δημιουργεί ταυτόχρονα 250 νέες θέσεις εργασίας, αριθμός που ενισχύει σημαντικά το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού των πολυκαταστημάτων, που, πλέον, ξεπερνάει τους 2.000 εργαζόμενους και συμβάλλει στην ενδυνάμωση της απασχόλησης.

«Στόχος μας είναι να προσφέρουμε στους πελάτες των πολυκαταστημάτων attica ακόμα περισσότερες επιλογές και μία μοναδική αγοραστική εμπειρία, αξιοποιώντας στο μέγιστο τις δυνατότητες του attica Cιty Link, που αποτελεί ένα σημείο αναφοράς για το κέντρο της Αθήνας. Το πρόσφατο άνοιγμα της αγοράς αποτελεί την ιδανικότερη συγκυρία για να το πετύχουμε» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος των πολυκαταστημάτων attica, Ηλίας Κούκουτσας.

1ο Open Call Διαγωνισμός Ρομποτικής και Επιχειρηματικότητας από το Πλαίσιο

Η Πλαίσιο Computers, σε συνέχεια της κατάκτησης του χρυσού μεταλλίου από την ελληνική ομάδα Plaisiobots στη Διεθνή Ολυμπιάδα Ρομποτικής (IROC), διοργανώνει τον 1ο Open Call Διαγωνισμό «Plaisiobots: The Race», με σκοπό να αναδείξει τη ρομποτική και την εφαρμογή της στο πλαίσιο της επιχειρηματικότητας. Ο διαγωνισμός απευθύνεται σε μαθητές γυμνασίου – λυκείου και σε φοιτητές, ενώ δηλώσεις συμμετοχής μπορούν να κατατεθούν έως τις 20 Ιουλίου. Κορυφαίο έπαθλο για τους νικητές είναι ένα εκπαιδευτικό ταξίδι στο ΜΙΤ. Ο τελικός θα πραγματοποιηθεί τον Δεκέμβριο του 2021. «Μέσω του Plaisiobots: The Race, οι μαθητές και φοιτητές που συμμετέχουν θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν όλα τα στάδια υλοποίησης μιας ιδέας, από την αρχική σκέψη και το σχεδιασμό της μέχρι την κατασκευή και τον προγραμματισμό ενός τελικού prototype που μπορεί να βγει στην παραγωγή, συνδέοντας για πρώτη φορά την έννοια της Steam Education με αυτήν της επιχειρηματικότητας» αναφέρει μεταξύ άλλων σχετική ανακοίνωση της εταιρείας.

Interamerican: Απλή δομή λειτουργίας, λιγότερα επίπεδα ιεραρχίας

αναγκαιότητα της μετάβασης των επιχειρήσεων σε σύγχρονους τρόπους εργασίας και σε μια νέα αντίληψη της διοικητικής οργάνωσης και λειτουργίας αναδείχθηκε στο πλαίσιο συζήτησης του Γιάννη Καντώρου, Διευθύνοντος Συμβούλου της Interamerican με τον δημοσιογράφο Παύλο Τσίμα, στο πλαίσιο διαδικτυακής εκδήλωσης για την παρουσίαση των τελευταίων εξελίξεων στην εταιρεία. Το νέο μοντέλο, όπως είπε ο Γ. Καντώρος δεν θεωρείται και τόσο «πειραματικό», δεδομένου ότι υπάρχει βεβαιότητα για το αποτέλεσμα της εφαρμογής του. «Η κρίση αποτέλεσε τον καθοριστικό καταλύτη, τον επιταχυντή στην απόφασή μας να αλλάξουμε το μοντέλο, διαδικασία που είχε ξεκινήσει πριν την πανδημία» παρατήρησε, επισημαίνοντας ότι αυτό το μοντέλο αποδεικνύεται περισσότερο κατάλληλο και για την αντιμετώπιση κρίσεων.

Δομικά, η Interamerican στη λειτουργία της μεταβαίνει από το παλαιό, στρατιωτικού τύπου πυραμιδικό μοντέλο στο οριζόντιο, που βασίζεται στη συνεργασία και ομαδικότητα με διατμηματική σύνθεση ομάδων. Το νέο μοντέλο δομής για την εργασία, τόνισε ο Γ. Καντώρος, δεν είναι μηχανιστικό και βασίζεται, κυρίως, στην ευελιξία και δυνατότητα προσαρμογής και ανταπόκρισης στις συνθήκες που διαμορφώνονται στη ζωή και την αγορά. «Η αλληλεπίδραση των εταιρειών με τους πελάτες τους έχει αυξηθεί σε βαθμό εκθετικό. Διαπιστώνεται μια αυξανόμενη δυναμική, με τους πελάτες πολύ πιο απαιτητικούς. Σε μια οικονομία που ψηφιοποιείται, οι επιχειρήσεις χρειάζονται μια πιο απλή δομή, με λιγότερα επίπεδα ιεραρχίας και με τις ομάδες να έχουν πλήρως την ευθύνη ολοκλήρωσης ενός έργου, ώστε να μπορούν να το υλοποιήσουν χωρίς καθυστερήσεις για οδηγίες, παρεμβάσεις ή εγκρίσεις» τόνισε.

Καταργούνται τα διοικητικά σιλό

Περιγραφικά, το «υβριδικό» μοντέλο που υιοθετεί η Interamerican χαρακτηρίζεται από τη σύνθεση επιλογών για εργασία από το σπίτι και από το γραφείο, με απόλυτη αξιοποίηση των τεχνολογικών δυνατοτήτων που παρέχει η εταιρεία. «Πηγαίνουμε στο γραφείο για να συνεργαστούμε όπου χρειάζεται από κοντά, να κοινωνικοποιηθούμε, να εμπνευστούμε. Για μια εργασία που την κάνουμε μόνοι μας, υπάρχουν και άλλες επιλογές» διευκρίνισε ο Διευθύνων Σύμβουλος, συμπληρώνοντας πως αυτός ο τρόπος κάνει πιο ευχαριστημένο και αποδοτικό τον εργαζόμενο και κατ’ ακολουθία, πιο ευχαριστημένο τον πελάτη από τις υπηρεσίες που τελικά αυτός παίρνει. Όσον αφορά στο νέο μοντέλο διοικητικής οργάνωσης, ο επικεφαλής της Interamerican αναφέρθηκε στην κατάργηση των διοικητικών σιλό και στον ρόλο των tribes («φυλών») και ομάδων, οι οποίες από την απόφαση μέχρι την εκτέλεση λειτουργούν πιο άμεσα, γνωρίζοντας πολύ καλά τι γίνεται στην «πρώτη γραμμή» και αναλαμβάνοντας την ευθύνη στην πράξη. Επεσήμανε, επίσης, ότι σε αυτό το «πιο δημοκρατικό» μοντέλο είναι αυτονόητη η αποδοχή του ενδεχόμενου της γρήγορης «αποτυχίας», ως απαραίτητης δοκιμασίας για να μάθει κάτι γρηγορότερα κάποιος και κυρίως, να προλάβει η εταιρεία άστοχες επενδύσεις σε έργα για τα οποία διαφορετικά θα διαπίστωνε μετά από πολύ καιρό ότι είναι ατελέσφορα. Για τον ρόλο της ηγεσίας, είπε πως η διαφάνεια και η συλλογική εργασία μεταθέτουν τον χαρακτήρα του ηγέτη στον ρόλο του κόουτς