Walmart: Λάνσαρε εφαρμογή για την απλοποίηση των διαδικασιών

Το λανσάρισμα της νέας εφαρμογής Me@Walmart ανακοίνωσε η Walmart, με σκοπό να απλοποιήσει μια σειρά από καθημερινές διαδικασίες και να εξυπηρετήσει καλύτερα τους πελάτες της. Αναλυτικότερα, η εν λόγω εφαρμογή, η οποία δημιουργήθηκε από την ίδια την εταιρεία, αξιοποιεί τεχνολογίες αιχμής, όπως το machine learning, η επαυξημένη πραγματικότητα και η AI.

Μέσω αυτής, οι εργαζόμενοι μπορούν να δουν τον προγραμματισμό των βαρδιών μέχρι και των δύο ερχόμενων εβδομάδων, πότε έχουν άδεια και, εφόσον χρειαστεί, να κάνουν διάφορα αιτήματα, ενώ αξιοποιώντας την τεχνολογία εντοπισμού τοποθεσίας, οι εργαζόμενοι μπορούν να «χτυπήσουν κάρτα» με το πάτημα ενός κουμπιού.

Επιπλέον, παρέχεται η δυνατότητα άμεσης επικοινωνίας μεταξύ των εργαζομένων αλλά και επικοινωνίας με τον Σαμ, έναν προσωπικό ψηφιακό βοηθό, ο οποίος λειτουργεί με φωνητικές εντολές και βοηθά στον καλύτερο εντοπισμό των προϊόντων. Επιπρόσθετα, όπως σημειώνεται στην ανακοίνωση, μέχρι το τέλος του έτους, η εταιρεία θα προσφέρει δωρεάν σε πάνω από 740.000 εργαζόμενους ένα smartphone τελευταίας τεχνολογίας, μαζί με προστατευτική θήκη, από το οποίο θα έχουν αποκλειστικά πρόσβαση στην συγκεκριμένη εφαρμογή.

Εντούτοις, μετά το πέρας του ωραρίου τους, οι εργαζόμενοι μπορούν, εφόσον το επιθυμούν, να χρησιμοποιήσουν τα smartphones αυτά και για προσωπική χρήση. Τέλος, η εταιρεία επισημαίνει ότι τους επόμενους μήνες θα προστεθούν και άλλες δυνατότητες στην εφαρμογή, που θα σχετίζονται με τις αποθήκες.

Prince’s Trust International: Προγράμματα Απασχολησιμότητας για νέους και νέες 18-35 ετών

Tο Ίδρυμα του Πρίγκηπα Καρόλου (Prince’s Trust International) υλοποιεί, για 3η συνεχή χρονιά, ένα μοναδικό πρόγραμμα Απασχολησιμότητας που στηρίζει νέους και νέες 18-35 ετών, παρέχοντάς τους τις απαραίτητες δεξιότητες για να διεκδικήσουν με αξιώσεις μια βιώσιμη θέση στην αγορά εργασίας.

Ειδικότερα, στην Αττική, το πρόγραμμα υλοποιείται από την Κοινωνική Επιχείρηση knowl για την Εκπαίδευση και τη Δια Βίου Μάθηση (Delivery Partner), σε συνεργασία με σημαντικές εταιρείες, διαφόρων κλάδων, οι οποίες διαθέτουν, έναν συγκεκριμένο αριθμό ανοιχτών θέσεων εργασίας.

Οι υποψήφιοι υποβάλλουν αίτηση και λαμβάνουν αναλυτική πληροφόρηση / συμβουλευτική για τις συγκεκριμένες θέσεις εργασίας, ενώ όσοι πληρούν τα κριτήρια, λαμβάνουν δωρεάν και εστιασμένη εκπαίδευση από εξειδικευμένους εισηγητές της knowl, με σκοπό να αναπτύξουν τις απαραίτητες δεξιότητες που αναζητούν οι εκάστοτε εργοδότες για τις συγκεκριμένες θέσεις. Όλοι οι συμμετέχοντες, εφόσον ολοκληρώσουν με επιτυχία το πρόγραμμα, διεκδικούν με αξιώσεις μία από τις ανοιχτές θέσεις εργασίας.

Τα προγράμματα αυτά είναι το «Get Into», μια εντατική εκπαίδευση και on the job κατάρτιση στη συγκεκριμένη θέση εργασίας, με διάρκεια συνήθως 2 εβδομάδων, το «Ready2Work», μια ταχύρρυθμη εκπαίδευση και ευκαιρία συνέντευξης με δυνατότητα πρόσληψης εντός 2-4 ημερών και το «Get Hired», που περιλαμβάνει 1-2 ημέρες στοχεύμενη συνάντηση υποψηφιών και εργοδοτών.

«Starting a career in marketing» από το The Marketing Hub Greece

Το πρώτο roundtable discussion του The Marketing Hub Greece σε συνεργασία με το Τμήμα Μάρκετινγκ & Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών ξεκινά την Τρίτη 15 Ιουνίου στις 7 το απόγευμα. Στο πλαίσιο αυτό θα υπάρξει συζήτηση με φοιτητές και επαγγελματίες marketers για το ξεκίνημα της καριέρας στο Marketing, τις προσδοκίες, τις ανησυχίες, τα πρώτα βήματα και την προετοιμασία για μια επιτυχημένη επαγγελματική πορεία.

Το roundtable έχει τίτλο «Starting a career in marketing» και σε αυτό θα συμμετάσχουν ως guests οι Ανέλ Μόσχου, Marketing Director, Consumer and Shopper insights Lead for pet care, Mars multi sales Europe and South Africa, Αλέξανδρος Μπαλτατζής, Marketing Manager Heineken, International Brands & Sponsorships, Kωστής Bηλαράς, 3ετής φοιτητής, Τμήμα Marketing & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών και Δώρα Κανελλοπούλου, 4ετής φοιτήτρια, Τμήμα Marketing & Επικοινωνίας, Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών. Τη συζήτηση θα συντονίσει η Κατερίνα Νικολάου.