Τους πιο συνηθισμένους λόγους για τους οποίους οι εργαζόμενοι επικοινωνούν με τα HR τμήματα από την αρχή της πανδημίας αποκαλύπτει έρευνα του Factorial HR, με δείγμα 2.300 εργαζομένων πλήρους απασχόλησης στο Ηνωμένο Βασίλειο. Συγκεκριμένα, το 71% των συμμετεχόντων έχουν επικοινωνήσει με το τμήμα HR τουλάχιστον μία φορά τους προηγούμενους 15 μήνες από το ξεκίνημα της πανδημίας.
Ως προς τους πιο συνηθισμένους λόγους, στην πρώτη θέση της λίστας βρίσκεται το αίτημα για ευέλικτο ωράριο εργασίας (43%) και ακολουθούν η συζήτηση για κάποια ασθένεια ή κάποιο ζήτημα ψυχικής υγείας (42%), η επιστροφή στην εργασία μετά από κάποια ασθένεια (31%), η εγκυμοσύνη ή η γονική άδεια (27%) και η συζήτηση για τον όγκο της εργασίας (25%), ενώ ένα 10% παραδέχτηκε ότι μίλησε με το τμήμα HR για να αιτηθεί να μπει σε αναστολή, αν και μόλις το 1% σημείωσε ότι το αίτημα αυτό έγινε αποδεκτό.
Επιπλέον, τον τελευταία μήνα, λόγω και της χαλάρωσης των περιορισμών, το 22% των εργαζομένων απευθύνθηκε στο HR προκειμένου να προγραμματίσει τις διακοπές του. Τέλος, το 24% επικοινώνησε με το τμήμα HR για να εκφράσει τη δυσαρέσκειά του με τον ρόλο του και ένα 17% για να υποβάλει την παραίτησή του.