Eagle Hill: To αρνητικό employee experience επηρεάζει την εξυπηρέτηση των πελατών

Σύμφωνα με έρευνα της Eagle Hill, με δείγμα πάνω από 1.000 εργαζόμενους στις ΗΠΑ, το 64% των εργαζομένων υποστήριξε ότι το employee experience έχει άμεσο αντίκτυπο με την ικανότητά του να εξυπηρετεί τους πελάτες, ενώ μόνο το 38% δήλωσε ότι η εταιρεία του δίνει σημασία στο employee experience και το employee satisfaction. Αναλυτικότερα, το 70% των συμμετεχόντων εξήγησε ότι τα αισθήματά του – θετικά ή αρνητικά- ως προς την καθημερινή του εμπειρία στην εργασία επηρεάζουν την παραγωγικότητά του και το 69% την ικανότητα να πραγματοποιήσουν μια εργασία που να έχει νόημα, με ένα 63% να τονίζει ότι επηρεάζεται και η ικανότητά του να βοηθά τους άλλους.

Επιπρόσθετα, αναφορικά με τους παράγοντες που επηρεάζουν την καθημερινή τους εμπειρία, οι ατομικοί παράγοντες, όπως το work-life balance (41%) και το νόημα της εργασίας (32%) ενδιαφέρουν περισσότερο τους εργαζόμενους σε σχέση με τους ομαδικούς παράγοντες, όπως οι αυθεντικές σχέσεις με τους προϊσταμένους/managers (13%) ή με τους ηγέτες (11%). Τέλος, σύμφωνα με την εν λόγω έρευνα, το 67% των ερωτηθέντων επισημαίνει ότι η τεχνολογία βελτιώνει την ικανότητά τους για εξυπηρέτηση των πελατών, με το 22% να εκφράζει την αντίθετη γνώμη, ενώ ένα 31% δήλωσε ότι δεν λαμβάνει την κατάλληλη εκπαίδευση ως προς τις νέες τεχνολογίες και ένα 36% υπογράμμισε ότι η φύση της εργασίας του άλλαξε λόγω της πανδημίας.

Μ. Βρετανία: To 78% των εργαζομένων 16-24 ετών αναζητά νέα εργασία

Σύμφωνα με μελέτη των Achievers και Censuswide, με δείγμα 1.000 εργαζόμενους στη Βρετανία, οι εργαζόμενοι ηλικίας 16-24 ετών δεν αισθάνονται ότι τους ακούν ή τους εμπιστεύονται, με το 78% να αναζητά νέα εργασία. Αναλυτικότερα, βάσει της εν λόγω μελέτης, το 58% των ερωτηθέντων εξηγεί ότι είναι αρκετά ή πολύ δεσμευμένο με την τωρινή του εργασία, ενώ το 29% αισθάνεται υποτιμημένο.

Επιπλέον, αναφορικά με την ομάδα 16-24 ετών, το 21% υποστήριξε ότι αισθάνεται καλύτερα όταν έχει την αναγνώριση των πελατών, το 19% την αναγνώριση του senior, το 15% τη δημόσια αναγνώριση και το 15% κάποια χρηματική επιβράβευση.

Επιπρόσθετα, το 49% των συμμετεχόντων στην μελέτη έχει ερωτηθεί από τον εργοδότη του για το πώς μπορεί να βελτιωθεί η συνολική εργασιακή εμπειρία. Οι συνηθέστερες ερωτήσεις αφορούσαν τη βελτίωση της κουλτούρας την περίοδο της πανδημίας (45%), τις προτιμήσεις για το υβριδικό μοντέλο της μετά κορωνοϊού εποχής (42%), τη φυλετική/κοινωνική δικαιοσύνη (37%) και το D&I (41%). Εντούτοις, το 20% των ερωτηθέντων τόνισε ότι οι εργοδότες του δεν ήταν καλή στο να ζητούν feedback.

Admine: Ο Kamil Studzienny People & Culture Manager

Σε μια people-first strategy προχωρά η Admine, αναθέτοντας στον Kamil Studzienny τη διαμόρφωση μιας συνολικής ανθρωποκεντρικής στρατηγικής. «Ως People & Culture Manager, o Kamil θα γίνει το σημείο αναφοράς για τον οργανισμό, σχεδιάζοντας καινοτόμες πρακτικές και πολιτικές που ξεφεύγουν από τα τετριμμένα και βάζουν μπροστά τους Adminers.

Είμαστε πολύ χαρούμενοι που ο Kamil έρχεται σε μια στιγμή ορόσημο για την Admine, με νέες ομάδες, νέους πελάτες και πολλές μεγάλες προκλήσεις για το μέλλον» δήλωσε ο Τηλέμαχος Μαυράκης, CEO της εταιρείας.

O Κ. Studzienny έχει διευρυμένη εμπειρία σε θέματα διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού (Performance/Talent management, Learning & Development, Wellbeing & Engagement Processes), ενώ κατέχει μεταπτυχιακό στο HR Management από το Napier University του Εδιμβούργου και προϋπηρεσία σε μεγάλες πολυεθνικές εταιρείες (Accenture, Allianz Group) τόσο στο εξωτερικό όσο και στην εγχώρια αγορά.