--> 

Υγεία: Απαιτούνται στελέχη και εξειδικευμένο προσωπικό με άλλες γνώσεις και δεξιότητες

200 CEOs εταιρειών από όλο τον κόσμο που ασχολούνται με τον τομέα της υγείας μοιράζονται τις απόψεις τους για τον μετασχηματισμό του κλάδου στην πρώτη έρευνα “Healthcare CEO Future Pulse” της KPMG. Σύμφωνα με τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας, το 97% αναφέρει ότι η πανδημία της νόσου του Covid-19 έχει επιταχύνει σημαντικά την ατζέντα των αλλαγών, το 79% πιστεύει ότι εντός των επόμενων τριών ετών όλες οι πτυχές των μοντέλων παροχής φροντίδας θα μετασχηματιστούν, ενώ το 84% θεωρεί ότι ο μετασχηματισμός δεν θα επέλθει χωρίς πραγματικές αλλαγές, μεταξύ των οποίων ο τρόπος παροχής κινήτρων στους παρόχους φροντίδας.

Η Πέγκυ Βελλιώτου, Γενική Διευθύντρια στον τοµέα Συµβουλευτικών Υπηρεσιών στην KPMG στην Ελλάδα δήλωσε σχετικά «Η χώρα μας δεν αποκλίνει από τα ευρήματα της έρευνας στις υπόλοιπες χώρες. Ο κλάδος της υγείας αντιμετωπίζει ενδιαφέρουσες προκλήσεις και μία πίεση για αλλαγή σε διαφορετικές πτυχές της λειτουργίας του, όπως είναι ο ψηφιακός μετασχηματισμός, η αλλαγή οργανογραμμάτων και ρόλων, η αναζήτηση στελεχών και εξειδικευμένου προσωπικού με άλλες γνώσεις και δεξιότητες, η αλλαγή της σχέσης με τον ασθενή και το θεσμικό πλαίσιο μέσα στο οποίο καλείται να λειτουργήσει. Κάθε ανάγκη για αλλαγή αποτελεί μία ευκαιρία και αυτό μόνο θετικό μπορεί να είναι».

«Act Achieve, Change, Together» από την Τράπεζα Πειραιώς

Στο νέο πρόγραμμα με τίτλο «Act Achieve, Change, Together» της Τράπεζας Πειραιώς αναφέρθηκε η Αγγελίνα Κουτσομητοπούλου, Head of Organizational Development & Ιnternal Communications της Τράπεζας Πειραιώς, μιλώντας στο Αθηναϊκό – Μακεδονικό Πρακτορείο Ειδήσεων (ΑΠΕ-ΜΠΕ). Όπως είπε, αντιλαμβανόμενη η Τράπεζα τα νέα δεδομένα της πανδημίας, ενσωμάτωσε τις νέες μορφές εργασίας που αυτή επέβαλλε στις πρωτοβουλίες του προγράμματος Μετασχηματισμού της Τράπεζας «Act Achieve, Change, Together».

Μέσα από το «Act» η Τράπεζα στοχεύει μεταξύ άλλων στην ενδυνάμωση των ανθρώπων της, την ενίσχυση των δεξιοτήτων τους και τη δημιουργία ενός εργασιακού περιβάλλοντος, όπου η εξαιρετική απόδοση αναγνωρίζεται και επιβραβεύεται. «Σε παγκόσμιο επίπεδο, η πανδημία έφερε το ψηφιακό μετασχηματισμό πιο κοντά και μας έκανε να αναλογιστούμε εκ νέου τον τρόπο που εργαζόμαστε.

Με σύμμαχό μας την τεχνολογία και παρακολουθώντας στενά το σχεδιασμό του νέου νομοθετικού πλαισίου, η νέα μεγάλη πρόκληση που έχουμε μπροστά μας είναι να βρούμε την εξίσωση που ισορροπεί την εργασία από απόσταση με τη φυσική παρουσία στο γραφείο» ανέφερε η ίδια. Και κατέληξε: «Το ανταγωνιστικό πλεονέκτημα της Τράπεζας Πειραιώς είναι οι άνθρωποί της και η ισχυρή κουλτούρα συνεργασίας που χτίστηκε όλα τα χρόνια με τη δια ζώσης καθημερινή επαφή. Η επόμενη μέρα απαιτεί να αξιοποιήσουμε τα οφέλη που προσφέρουν οι νέοι τρόποι εργασίας, χωρίς να θυσιάσουμε τους δεσμούς μας και τα χαρακτηριστικά που μας ξεχωρίζουν».

ΕΥΔΑΠ: Για πρώτη φορά κίνητρο απόδοσης συνδεδεμένο με τους εταιρικούς στόχους

Νέα Επιχειρησιακή Συλλογική Σύμβαση Εργασίας (ΕΣΣΕ) συντάχθηκε κατόπιν κοινής συμφωνίας της διοίκησης και των εργαζομένων της ΕΥΔΑΠ, με την οποία, για πρώτη φορά, παρέχεται στους εργαζόμενους κίνητρο απόδοσης συνδεδεμένο με τους στόχους της εταιρείας.

Ειδικότερα, η νέα ΕΣΣΕ επισφραγίζει την κοινή προσπάθεια που καταβάλλουν διοίκηση και εργαζόμενοι για την επίτευξη θετικών αποτελεσμάτων και την ανάδειξη της ΕΥΔΑΠ, σε εταιρεία πρότυπο του επιχειρείν, ενώ αποτελεί καταλύτη για την πρόοδο του μεγάλου επενδυτικού πλάνου της εταιρείας που θα επεκτείνει τις δραστηριότητες της, θα δημιουργήσει νέες θέσεις εργασίας και θα ενισχύσει την οικονομική της ευρωστία.

Παράλληλα, αναμένεται να δημιουργήσει τις κατάλληλες συνθήκες για περαιτέρω τομές, ώστε να γίνει η εταιρεία περισσότερο αποδοτική και αποτελεσματική, με υιοθέτηση σύγχρονων πρακτικών στην καθημερινή εργασία και στην ανάπτυξη του ανθρώπινου δυναμικού προς όφελος των εργαζομένων, των πελατών και της κοινωνίας ευρύτερα. «Σε μια περίοδο μεγάλων προκλήσεων και δυσκολιών καταφέραμε να πετύχουμε σημαντικούς στόχους χάρη στις προσπάθειες όλων των εργαζομένων.

Η εταιρεία μας παραμένει ισχυρή, ικανή να ανταποκριθεί στην αποστολή της κι αυτό οφείλεται σε πολλούς λόγους. Ο σημαντικότερος όμως όλων είναι η στήριξη και η γόνιμη συνεργασία που έχουμε μεταξύ μας. Αυτή ήταν η βασικότερη προτεραιότητά μας και θα συνεχίσει να είναι και σε αυτή εστιάζουν όλες μας οι προσπάθειες και ενέργειες» δήλωσε ο Διευθύνων Σύμβουλος της ΕΥΔΑΠ, Χάρης Σαχίνης