PwC: Υπηρεσίες mentoring στο Elevate Greece

H PwC Ελλάδας στηρίζει το Elevate Greece, την πρωτοβουλία της Ελληνικής Κυβέρνησης, που αποσκοπεί στην ενίσχυση, ανάπτυξη και εξωστρέφεια του ελληνικού οικοσυστήματος καινοτομίας. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, από τον Φεβρουάριο έως και τον Ιούνιο του 2021, η PwC Ελλάδας έχει συμμετάσχει ενεργά στην ενίσχυση και καθοδήγηση νεοφυών επιχειρήσεων που εντάσσονται στο πρόγραμμα Elevate Greece, μέσω ειδικά σχεδιασμένων συμβουλευτικών σεμιναρίων. Ειδικότερα, μέσω της διαμόρφωσης και παροχής 17 σεμιναρίων, 23 στελέχη της εταιρείας αλληλεπίδρασαν με 86 startups συμβάλλοντας στην αναβάθμιση των δεξιοτήτων 126 μελών τους σε αυτά.

Μεταξύ άλλων οι θεματικές ενότητες των εκπαιδεύσεων περιλαμβάνουν: Σχεδιασμό business plan και εξεύρεση πόρων, ασφάλεια πληροφοριών και δεδομένων, νομικές αρχές για μικρές και μεσαίες επιχειρήσεις, οικονομικά για μη οικονομικούς. Παράλληλα, τα στελέχη της PwC υποστήριξαν τους συμμετέχοντες στο Elevate Greece με υπηρεσίες mentoring για την αποτελεσματικότερη καθοδήγηση τους βάσει εξειδικευμένων αναγκών.

Η συνεισφορά της εταιρείας ως επίσημου υποστηρικτή, επισφραγίζεται με την απονομή χρηματικού επάθλου σε μία από τις κορυφαίες νεοφυείς επιχειρήσεις, όπως αυτές θα αναδειχθούν στα Εθνικά Βραβεία Νεοφυούς Επιχειρηματικότητας “Elevate Greece”, που θα διεξαχθούν το Σάββατο, 11 Σεπτεμβρίου στη Διεθνή Έκθεση Θεσσαλονίκης.

Επίσης, ο Γιώργος Κολλιδάς, Advisory Partner, Technology Leader, PwC Ελλάδας, θα πραγματοποιήσει παρουσίαση, με θέμα “Growth Strategy for Startups – Business-led, Technology-enabled” στο περίπτερο του Elevate Greece στη ΔΕΘ, τη Δευτέρα 13 Σεπτεμβρίου στις 20.30.

Εκτός από το Elevate Greece, η PwC συμμετείχε και στο Visa Innovation Program, που στοχεύει στην ανάπτυξη και ενίσχυση καινοτόμων τρόπων ψηφιακών πληρωμών, παρέχοντας διαδικτυακά mentoring sessions workshops για νομικά, φορολογικά ζητήματα και θέματα απασχόλησης προσωπικού. Τέλος, στήριξε με μια σειρά σεμιναρίων το Start School of Business, ένα εκπαιδευτικό πρόγραμμα ψηφιακών δεξιοτήτων για μικρές, μεσαίες και νεοφυείς επιχειρήσεις, υπό την Αιγίδα του Δήμου Αθηναίων και σε συνεργασία με το SocialInnov.

Αγορά Εργασίας: Άδεια άνευ αποδοχών και στον ιδιωτικό τομέα

Άδεια άνευ αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα για πρώτη φορά, διάρκειας ενός έτους, προβλέπει μεταξύ άλλων η διευκρινιστική εγκύκλιος του Υπουργείου Εργασίας για την εφαρμογή του νόμου 4808/2021 για την Προστασία της Εργασίας. Παράλληλα, παρέχεται η δυνατότητα παράτασης της άδειας αυτής κατόπιν σχετικής αίτησης του εργαζόμενου, ενώ προβλέπεται η δυνατότητα εξάντλησης της ετήσιας κανονικής άδειας έως και το πρώτο τρίμηνο του επόμενου ημερολογιακού έτους. Τέλος, συμπεριλαμβάνονται για λόγους σαφήνειας στις υποχρεωτικές αργίες η 1η Ιανουαρίου και η εορτή των Θεοφανείων (6η Ιανουαρίου).

Πιο συγκεκριμένα και όσον αφορά στην άδεια άνευ αποδοχών, με το άρθρο 62 θεσμοθετείται για πρώτη φορά στο εθνικό δίκαιο άδεια άνευ αποδοχών στον ιδιωτικό τομέα. Ειδικότερα, η χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών από τον εργοδότη σε εργαζομένους του προβλεπόταν μόνο με βάση την νομολογία των δικαστηρίων και ύστερα από σχετική αίτηση του εργαζόμενου προς τον εργοδότη.

Με την παρούσα διάταξη ο εργαζόμενος πλήρους ή μερικής απασχόλησης έχει την δυνατότητα να κάνει χρήση άδειας άνευ αποδοχών, κατόπιν ατομικής έγγραφης συμφωνίας με τον εργοδότη. Η άδεια αυτή δεν μπορεί να υπερβαίνει το ένα έτος, ενώ μπορεί να παραταθεί με νεότερη συμφωνία των μερών.

Κατά τη διάρκεια της άδειας η σύμβαση εργασίας τίθεται σε αναστολή και δεν οφείλονται ασφαλιστικές εισφορές. Περαιτέρω, η έγγραφη ατομική συμφωνία για την χορήγηση άδειας άνευ αποδοχών στον εργαζόμενο θα πρέπει να αναρτάται από τον εργοδότη στο Πληροφοριακό Σύστημα (Π/Σ) «Εργάνη» και αντίγραφό της να γνωστοποιείται στον e-Ε.Φ.Κ.Α. Μετά τη λήξη της άδειας άνευ αποδοχών συνεχίζουν να ισχύουν όλα τα δικαιώματα και οι υποχρεώσεις των μερών που απορρέουν από την σύμβαση εξαρτημένης εργα

ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ: H Νικολέττα Καραΐσκου νέα Group HR Director

Καθήκοντα Group HR Director ανέλαβε από τον τρέχοντα μήνα στον όμιλο ΓΕΚ ΤΕΡΝΑ η Νικολέττα Καραΐσκου, η οποία διαθέτει πάνω από 14 χρόνια εμπειρίας στο People Consulting Services. Μέχρι πρότινος, η Ν. Καραΐσκου ήταν Senior Manager, People Advisory Services, Workforce Advisory στην ΕΥ, ενώ έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει και HR Manager στην Leroy Merlin.

H κα. Καραΐσκου είναι κάτοχος BSc στο Business Economics with Marketing and Operational Research από το University of Dundee και MSc στο HR Management από το Oxford Brookes University.