Four Seasons: Δράσεις στο πλαίσιο του Employee Experience & Recognition

Για μια σειρά από δράσεις που οργάνωσε το Four Seasons Astir Palace Hotel Athens στο πλαίσιο του Employee Experience & Recognition για τους εργαζομένους του μίλησε στο Workforce η Κατερίνα Γκατζογιάννη, Assistant Director of People and Culture. Με αφετηρία τα Service Foundations της Four Seasons, Start with the Heart, Master your Craft και Be You, η Κ. Γκατζογιάννη εξήγησε πώς «το να είσαι ο εαυτός σου σημαίνει να έχεις Γνήσια Συμπεριφορά, Ειλικρίνεια, Αξιοπιστία καθώς και Αφοσίωση στην Ομάδα. Όλοι μας έχουμε ξεχωριστές “Υπερδυνάμεις”. Θα πρέπει να δημιουργούμε ένα κατάλληλο περιβάλλον εργασίας ώστε να είμαστε ο εαυτός μας». Με αφορμή, λοιπόν, τη μία από τις τρεις αξίες της εταιρείας, η κα. Γκατζογιάννη σημείωσε ότι για τον Αύγουστο έλαβε χώρα ο διαγωνισμός «Be You» Summer Days, κατά τον οποίο ζητήθηκε από τους εργαζόμενους να βγάλουν μια φωτογραφία από τις διακοπές που να τους χαρακτηρίζει και να τη δημοσιεύσουν στο Yammer έως τις 31 Αυγούστου, ενώ η πιο δημιουργική από αυτές κέρδισε ένα εξατομικευμένο δώρο.

Η Back to School καμπάνια και ο χρυσός κανόνας

Παράλληλα, η Assistant Director of People and Culture αναφέρθηκε στην Back to School καμπάνια της εταιρείας, τονίζοντας πως «Μια νέα σχολική χρονιά σημαίνει νέα ξεκινήματα, νέες περιπέτειες, νέες φιλίες και νέες προκλήσεις. Για τον λόγο αυτό, προσφέρουμε στους εργαζόμενους γονείς και στα παιδιά τους, ηλικίας 6 έως 18 ετών, ένα κουπόνι αξίας 30 ευρώ από το κατάστημα “Μουστάκας”. Παράλληλα, προσφέρουμε και έκπτωση 15% από το κατάστημα “Πλαίσιο”». Τέλος, η Κατερίνα Γκατζογιάννη υπογράμμισε ότι θα υπάρξει συνέχεια των δράσεων της εταιρείας, βάσει του employee experience calendar που έχει δημιουργηθεί, ενώ τόνισε πως το μυστικό της επιτυχίας βασίζεται σε έναν μοναδικό χρυσό κανόνα. «Η βασική ιδέα είναι ότι αν φέρεσαι καλά στους ανθρώπους, όπως θέλεις να σου συμπεριφέρονται, τότε και εκείνοι θα κάνουν το ίδιο. Έτσι, κάθε μήνα μοιραζόμαστε μικρά δώρα και εκπλήξεις με τους εργαζομένους μας».

Ξεκινά ο β’ κύκλος του Start at Upstream

Η ελληνική πολυεθνική εταιρεία τεχνολογίας Upstream διοργανώνει τον δεύτερο κύκλο του Start at Upstream, ένα χρόνο μετά την ολοκλήρωση του πρώτου κύκλου. Πρόκειται για ένα υψηλού επιπέδου πρόγραμμα 12μηνης έμμισθης πρακτικής άσκησης για μηχανικούς λογισμικού (software engineers). Οι ενδιαφερόμενοι μπορούν να υποβάλουν τα βιογραφικά τους από τις 6 Σεπτεμβρίου μέχρι τις 17 Οκτωβρίου.

Προϋπόθεση για να συμμετάσχει κανείς στο πρόγραμμα είναι να έχει πτυχίο ή να ολοκληρώνει τις σπουδές του στην επιστήμη των υπολογιστών, την πληροφορική, τον προγραμματισμό ή κάποιον παρεμφερή τομέα. Επίσης, οι υποψήφιοι θα πρέπει να γνωρίζουν καλά την αγγλική γλώσσα, αφού στην Upstream εργάζονται άτομα 30 διαφορετικών εθνικοτήτων, ενώ δραστηριοποιείται εμπορικά σε περισσότερες από 45 χώρες ανά τον κόσμο.

Όπως και κατά τον πρώτο κύκλο του προγράμματος, ο οποίος διεξήχθη από τον Οκτώβριο του 2019 μέχρι τον Σεπτέμβριο του 2020, έτσι και κατά τον δεύτερο, η εταιρεία προτίθεται να εντάξει στο κέντρο έρευνας και ανάπτυξής της στην Αθήνα δέκα από τους υποψηφίους. Η επιλογή των συμμετεχόντων στο πρόγραμμα θα γίνει κατόπιν μιας διαδικασίας αξιολογήσεων και συνεντεύξεων, μέσα από την οποία οι υποψήφιοι θα έχουν τη δυνατότητα να γνωρίσουν την Upstream, το αντικείμενο και τους ανθρώπους της εταιρείας.

Nestle: Talent Acquisition & Development Manager ο Γιώργος Γεωργαλάς

Τη θέση του Talent Acquisition & Development Manager ανέλαβε από τον Αύγουστο του 2021 στη Nestlé Ελλάς ο Γιώργος Γεωργαλάς, του οποίου η εμπειρία σε Marketing ρόλους σημαντικών local και global coffee brands της εταιρείας (Λουμίδης Παπαγάλος, Nescafé και Nespresso), θα ενδυναμώσει την στρατηγική Recruitment Marketing της Nestlé στην ελληνική αγορά, αντιμετωπίζοντας τις προκλήσεις στη σύγχρονη αγορά εργασίας.

Ο Γ. Γεωργαλάς βρίσκεται στο δυναμικό της εταιρείας από το 2010, ενώ είναι κάτοχος B.B.A. στο Business Administration and Marketing από το ΟΠΑ και Μ.Α. στο Advertsing and Marketing από το Leeds University Business School.