Trusted Partners: ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ και Amnis Learning & Growth

Η ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ επέλεξε την Amnis Learning & Growth ως Trusted Partner για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα Stepping Into Management – S.I.M. Το S.I.M. σχεδιάστηκε από την ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ με σκοπό να βοηθήσει τα άτομα που αναλαμβάνουν για πρώτη φορά ευθύνη ομάδας, να αναπτύξουν τις ικανότητες, που θα τα κάνουν επιτυχημένα στον νέο τους ρόλο. Η Amnis Learning & Growth παρέχει περιεχόμενο και εκπαιδεύει τα στελέχη σε θέματα ηγεσίας, παρακίνησης και ανάπτυξης σχέσεων εμπιστοσύνης, χρησιμοποιώντας ως πρώτη ύλη τα βραβευμένα προγράμματα Blanchard®.

Ο κ. Σαλαούνης, Learning & Development Manager της ΚΩΤΣΟΒΟΛΟΣ, που σχεδίασε το συγκεκριμένο 8μηνο πρόγραμμα, δηλώνει: Στο πλαίσιο της ανάπτυξης και δημιουργίας των διαφόρων Capabilities aKademies που αναπτύσσονται και υλοποιούνται στην εταιρεία μας, στοχεύουμε σε συνεργασίες που προσθέτουν αξία για τους συμμετέχοντες και τον οργανισμό μας. Η ποιότητα του περιεχομένου των προγραμμάτων της Αmnis Learning & Growth και η ευελιξία ως προς την υλοποίησή τους (in-person, VILT, e-learning), συμπληρώνουν και ενδυναμώνουν όλες τις εκπαιδευτικές δράσεις που εσωτερικά έχουν αναπτυχθεί για τους σκοπούς του S.I.M. Παράλληλα, η ποιότητα, η ευελιξία και ο επαγγελματισμός των ανθρώπων της Amnis σε όλα τα στάδια και επίπεδα της συνεργασίας μας, δικαιώνουν την επιλογή μας!

Ο κ. Παολινέλης, Managing Director της Amnis περιγράφει την εμπειρία του από την συνεργασία: Έχουμε εντυπωσιασθεί από την αρτιότητα του προγράμματος και το πάθος και την ενέργεια όσων ενεπλάκησαν στην σχεδίαση και στην υλοποίησή του. Αυτό που γεμίζει εμάς με ενέργεια και ενθουσιασμό, είναι η ποιότητα των συμμετεχόντων, η ζωτικότητα και ενέργεια που βγάζουν στα εργαστήρια, οι σημαντικές συζητήσεις που γίνονται και η σε βάθος κατανόηση που επιδεικνύουν. Στα μάτια μας, όλα αυτά επιβεβαιώνουν την ορθότητα της επιλογής των συμμετεχόντων  της Κωτσόβολος και προοιωνίζουν ένα επιτυχημένο πέρασμα σε ρόλους ηγεσίας.

Τηλεργασία: Προκρίνεται το υβριδικό μοντέλο στην μετά πανδημίας εποχή

H Focus Bari έδωσε στη δημοσιότητα τη νέα πανελλαδική έρευνα που διεξήγαγε με θέμα την τηλεργασία και τον ρόλο της στην αγορά εργασίας στη μετά-πανδημίας εποχή. Σύμφωνα με τα βασικότερα ευρήματα:

  1. Οι δύο στους πέντε εργαζόμενοι Έλληνες εργάστηκαν ή εργάζονται ακόμη από απόσταση τα τελευταία δύο χρόνια.
  2. Η πλειονότητα του κοινού δηλώνει υπέρ της τηλεργασίας με προϋπόθεση ότι η φύση του επαγγέλματος το επιτρέπει, και θεωρεί ότι είναι κάτι που χρειάζεται να συναποφασίζεται μεταξύ εργαζομένων και εργοδοτών, ώστε η λύση της τηλεργασίας να είναι αμοιβαίας ωφέλειας.
  3. Η τηλεργασία παρουσιάζει αρκετά πλεονεκτήματα τόσο για τους εργαζόμενους —λιγότερος χρόνος στις μετακινήσεις — όσο και για τις επιχειρήσεις — χαμηλότερα ενοίκια και λειτουργικά κόστη.
  4. Παρουσιάζει ωστόσο και αρκετά μειονεκτήματα, με κυριότερο την έλλειψη κοινωνικοποίησης για τους εργαζόμενους και την αδυναμία να χτίσουν ένα δυνατό εσωτερικό κλίμα συνεργασίας μεταξύ συναδέλφων για τους εργοδότες.
  5. Τέλος, η καλύτερη εκδοχή για όσους έχουν δοκιμάσει την λύση της τηλεργασίας είναι να συνεχιστεί σε «μικτή βάση» μετά το τέλος της πανδημίας.

H έρευνα ήταν online ποσοτική πανελλαδική (CAWI) και διεξήχθη μέσω ΥouGov panel, σε δείγμα 1000 ατόμων, την περίοδο 15-22 Ιανουαρίου 2022. Υπενθυμίζεται ότι η Focus Bari είναι ο Affiliate Partner της YouGov για την Ελλάδα, διεθνούς εταιρείας online ερευνών & data analytics.

Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας: Διπλασιάστηκαν οι θέσεις εργασίας ιδιωτικού τομέα

Διπλασιάστηκαν το 2021 σε σχέση με το 2020 οι νέες θέσεις εργασίας του ιδιωτικού τομέα στην Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, σύμφωνα με τα συμπεράσματα της Τακτικής Έκθεσης του Μηχανισμού Διάγνωσης των Αναγκών της Αγοράς Εργασίας της Περιφέρειας. Συγκεκριμένα, το 2021 καταγράφηκαν στην περιφέρεια 24.916 νέες θέσεις εργασίας σε σχέση με το 2021, οπότε είχαν καταγραφεί 12.509.

Η έκθεση αυτή, μετά την επεξεργασία στοιχείων που αντλήθηκαν από το Πληροφοριακό Σύστημα «Εργάνη», του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, διαπιστώνει παράλληλα ότι πρόκειται για την καλύτερη επίδοση της τετραετίας 2018-2021. Επιπλέον, η Περιφέρεια Κεντρικής Μακεδονίας, με δείκτη 1,29 κατέχει την 3η υψηλότερη θέση μεταξύ των 13 Περιφερειών στη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας το 2021 σε σύγκριση με το 2019, μετά τη Δυτική Μακεδονία (με δείκτη 7,53) και τη Θεσσαλία (με δείκτη 1,36). Η Κεντρική Μακεδονία βρίσκεται πολύ πάνω από τον μέσο δείκτη της χώρας (1,04) και μπροστά από την Αττική (1,20).

Ως προς τις Περιφερειακές Ενότητες της Κεντρικής Μακεδονίας, η Θεσσαλονίκη εμφανίζει εξαιρετικά υψηλό ισοζύγιο 20.343 νέων θέσεων εργασίας το 2021, δηλαδή άνω του 80% των νέων θέσεων εργασίας της Περιφέρειας και περίπου 4000 νέες θέσεις περισσότερες από την επίδοση του 2018. Ανοδικές τάσεις στον αριθμό των νέων θέσεων εργασίας καταγράφηκαν στην Πέλλα, όπου το 2021 δημιουργήθηκαν 1343 νέες θέσεις εργασίας, ενώ το 2018 είχαν δημιουργηθεί 849, τις Σέρρες, όπου το 2021 δημιουργήθηκαν 1091 νέες θέσεις εργασίας, ενώ το 2018 είχαν δημιουργηθεί 958 και το Κιλκίς, όπου το 2021 δημιουργήθηκαν 653 νέες θέσεις, ενώ το 2018 είχαν δημιουργηθεί 457. Σταθεροποιητικές τάσεις στον αριθμό νέων θέσεων εργασίας καταγράφηκαν στην Πιερία, όπου το 2021 δημιουργήθηκαν 932 νέες θέσεις, ενώ το 2018 είχαν δημιουργηθεί 1081. Μείωση στις νέες θέσεις που δημιουργήθηκαν το 2021 καταγράφονται στη Χαλκιδική, με 237 νέες θέσεις σε σχέση με 634 το 2018 και στην Ημαθία, με 317 σε σχέση με τις 987 το 2018.

(Πηγή: ΑΠΕ)

Kaizen Gaming: Ολοκληρώθηκε η πρωτοβουλία Values Month

Με επιτυχία ολοκληρώθηκε στις 2 Φεβρουαρίου η πρωτοβουλία της Kaizen Gaming, Values Month, μια καμπάνια παρουσίασης των αξιών που έχει θεσπίσει η εταιρεία για τους εργαζομένους της, με στόχο την ενσωμάτωσή τους στην καθημερινότητα. Αναλυτικότερα, από τις 5 Νοεμβρίου, όταν και ξεκίνησε η εν λόγω καμπάνια, περισσότεροι από 900 εργαζόμενοι σε 8 χώρες, με overall satisfaction rate 88.16%, παρακολούθησαν παγκοσμίου φήμης ομιλητές, όπως τον Mark Gallagher, Formula One Executive, Niven Postma, Strategy, Leadership & Culture Consultant, καθώς και συνεντεύξεις διακεκριμένων στελεχών της ελληνικής αγοράς και του εξωτερικού, όπως της Πέγκυς Αντωνάκου, Regional Director for Southeast Europe της Google, αλλά και από C-level μέλη της εταιρείας.

Μέσα από τη δική τους ιστορία και πορεία οι καλεσμένοι έδωσαν το δικό τους παράδειγμα για το πώς η «αξία» που τους αντιπροσωπεύει, τους οδήγησε σε αυτό που είναι σήμερα, με σκοπό να εμπνεύσουν τους ανθρώπους της εταιρείας να δρουν και αυτοί μέσα από τις 6 αξίες: Continuous Improvement, Passion, Get Things Done, People First, Customer Lens και One Team. Σημειώνεται πως η Kaizen Gaming ξεκίνησε το 2012 με μια ομάδα 25 ανθρώπων και πλέον ξεπερνά τους 1.100 εργαζόμενους σε 8 χώρες σε Ευρώπη και Λατινική Αμερική.

Έτσι, η ταχύτατη ανάπτυξη της εταιρείας δημιούργησε την ανάγκη ανάδειξης και υιοθέτησης αξιών που συνθέτουν την εταιρική κουλτούρα και τους εργαζόμενους που απασχολεί, σε όποιο σημείο της γης και αν βρίσκονται, με το Values month να εγκαινιάζει τη νέα αυτή εποχή με τον καλύτερο τρόπο.