Affidea: Υιοθέτησε το HRIS – Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM)

Tην έναρξη λειτουργίας του HRIS – Oracle Fusion Cloud Human Capital Management (HCM) ανακοίνωσε η Affidea, σε μια προσπάθεια να επιταχύνει τον ψηφιακό της μετασχηματισμό. Ειδικότερα, παρέχοντας καλύτερες δυνατότητες ανάλυσης και αναφοράς στις Ομάδες Ανθρώπινου Δυναμικού σε 15 χώρες, η λύση θα προσφέρει αυξημένη αποτελεσματικότητα στις υπηρεσίες του ανθρώπινου δυναμικού της εταιρείας και της διαχείρισης δεδομένων προσωπικού, σε περιβάλλον συμβατό με τον GDPR, καθιστώντας ένα επίπεδο αυτοματοποίησης των τρεχουσών διαδικασιών ως βάση για περαιτέρω αυτοματοποίηση.

Οι χώρες στις οποίες έχει εφαρμοστεί η πλατφόρμα είναι: Βοσνία & Ερζεγοβίνη, Κροατία, Τσεχία, Ελλάδα, Ουγγαρία, Ιταλία, Λιθουανία, Ολλανδία (Εταιρική έδρα), Πολωνία, Πορτογαλία, Ρουμανία, Ισπανία, Ελβετία, Τουρκία, Ιρλανδία.

«Η εφαρμογή της παγκόσμιας λύσης ανθρώπινου δυναμικού είναι ένα συγκεκριμένο παραδοτέο της ψηφιακής στρατηγικής μας, των πρακτικών διαχείρισης που βασίζονται σε δεδομένα και χτίζει μια ισχυρή βάση για περαιτέρω αυτοματοποίηση και ενοποίηση με συστήματα άλλων εταιρειών, τα οποία θα αναδείξουν την Affidea ως κορυφαίο πάροχο ψηφιακής υγειονομικής περίθαλψης» δήλωσε, μεταξύ άλλων, η Justyna Tyborowska, Senior Vice-President και Chief HR Officer του Ομίλου Affidea.

Lmw: Νέος HR Services Managing Partner o Πάνος Πεζούλας

Καθήκοντα HR Services Managing Partner στην Lmw ανέλαβε από τον τρέχοντα μήνα ο Πάνος Πεζούλας, προαγόμενος από τη θέση του Talent Management Officer.

Ο Π. Πεζούλας είναι κάτοχος Bachelor στην Εφαρμοσμένη Ψυχολογία από το City University of Seattle και MBA στο International Business από το University of East London, ενώ βρίσκεται στην εταιρεία από το 2018, έχοντας ξεκινήσει την πορεία του ως HR Assistant.

Tο Σήμα Ισότητας SHARE σε 18 επιχειρήσεις

Tο Σήμα Ισότητας SHARE, που αποτυπώνει την έμπρακτη προώθηση πρακτικών και πρωτοβουλιών εντός των επιχειρήσεων, με στόχο την ισότητα των φύλων, απονέμεται για πρώτη φορά στην Ελλάδα σε 18 επιχειρήσεις, σύμφωνα με ανακοίνωση του Υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων.

Όπως επισημαίνεται στην ανακοίνωση, η απονομή του Σήματος είναι το αποτέλεσμα διετούς προσπάθειας στο πλαίσιο του έργου «SHARE: Προώθηση της εξισορρόπησης της εργασιακής και οικογενειακής ζωής στις επιχειρήσεις και καλύτερης κατανομής των υποχρεώσεων φροντίδας μεταξύ ανδρών και γυναικών», η οποία περιέλαβε, μεταξύ άλλων, την ανάπτυξη μεθοδολογίας αξιολόγησης, την ανάπτυξη εκπαιδευτικού υλικού, την εκπαίδευση και υποστήριξη των επιχειρήσεων που δήλωσαν συμμετοχή και την τελική αξιολόγησή τους.

Oι 18 επιχειρήσεις που απέσπασαν το Σήμα Ισότητας SHARE είναι οι εξής: ΑΒ Βασιλόπουλος, Έγκριτος Group-Συνεργασία, Ελληνικός Χρυσός, Όμιλος Χρηματιστηρίου Αθηνών, Atos Greece, Blue Ocean (Blue Value), Commit Global, Del Monte Ελλάς, e-Μέντωρ solutions I.K.E., Ecolab, Grant Thornton (Business Solutions), Grant Thornton (Chartered Accountants), Human Rights 360, Lidl Ελλάς, OTS (Open Technology Services – Υπηρεσίες Ανοικτής Τεχνολογίας), Printec Ελλάς, The Body Shop, Wella Company.

Το Σήμα Ισότητας των Φύλων SHARE βρίσκεται σε ισχύ έως τις 31 Ιανουαρίου 2024 και μπορεί να αξιοποιείται σε όποια ενέργεια δημοσιότητας κρίνεται σκόπιμο από τις επιχειρήσεις. Η απονομή του Σήματος Ισότητας στις επιχειρήσεις θα γίνει από την Yφυπουργό Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, αρμόδια για θέματα Δημογραφικής Πολιτικής, Οικογένειας και Ισότητας των Φύλων, Μαρία Συρεγγέλα, στο συνέδριο του έργου, το οποίο αναμένεται να διεξαχθεί τον Μάρτιο. Εκεί, θα παρουσιαστούν οι κυριότερες δράσεις και ενέργειες στο πλαίσιο υλοποίησης του έργου, καθώς και καλές πρακτικές από επιχειρήσεις που έλαβαν το Σήμα Ισότητας.

Το έργο SHARE υλοποιείται από τη Γενική Γραμματεία Δημογραφικής και Οικογενειακής Πολιτικής και Ισότητας των Φύλων (συντονιστής φορέας) σε συνεργασία με το Κέντρο Ερευνών για Θέματα Ισότητας (ΚΕΘΙ) και τον Οργανισμό για την Επαγγελματική Ενδυνάμωση των Γυναικών Women On Top, με τη συγχρηματοδότηση του προγράμματος «Δικαιώματα, Ισότητα και Ιθαγένεια» της Ευρωπαϊκής Ένωσης.