Convert Group: Επίδομα ενέργειας σε όλους τους εργαζομένους της

Επίδομα ενέργειας αποφάσισε να δώσει στους ανθρώπους της η Convert Group, προκειμένου να τους βοηθήσει με το κόστος θέρμανσης, μετακίνησης κ.ά. Ειδικότερα, από τον Μάρτιο μέχρι και τον Μάιο, η εταιρεία θα καταβάλει κάθε μήνα το συγκεκριμένο energy allowance σε όλους ανεξαιρέτως τους εργαζομένους της, συνδράμοντας στα αυξημένα έξοδα που συνεπάγεται η αύξηση τιμών της ενέργειας.

Η κίνηση αυτή είναι πλήρως ευθυγραμμισμένη με το μοντέλο εργασίας που εφαρμόζει η Convert Group, η οποία πιστεύει πως η ευελιξία ως προς τον χρόνο, τόπο και τρόπο εργασίας (on-site/remote) δημιουργεί ένα πιο παραγωγικό περιβάλλον για την ομάδα της. Ως εκ τούτου, οι εργαζόμενοι έχουν τη δυνατότητα να επιλέξουν ένα υβριδικό μοντέλο εργασίας, το οποίο προβλέπει την παρουσία στο γραφείο για 8 ημέρες κάθε μήνα, χωρίς ωστόσο μια σταθερή βάση. Αυτό σημαίνει ότι τα άτομα διαθέτουν πλήρη ευελιξία για το ποιες μέρες θα επιλέξουν να εργαστούν από το γραφείο. Έτσι, είναι πιθανό για παράδειγμα ένας εργαζόμενος να επιλέξει να εργαστεί τις πρώτες 8 μέρες του μήνα από το γραφείο και τις υπόλοιπες από το σπίτι του ή από οπουδήποτε επιθυμεί, σεβόμενοι τις προσωπικές ανάγκες των εργαζομένων.

Παράλληλα, η εταιρεία προσφέρει την ευκαιρία σε όλους τους ανθρώπους της να εργάζονται από οποιοδήποτε μέρος επιθυμούν για 2 ολόκληρους μήνες ετησίως. Τέλος, μία ακόμη έμπρακτη απόδειξη της σημασίας που δίνει η Convert Group στους ανθρώπους της, ήταν ο εορτασμός της Παγκόσμιας Ημέρας Επιβράβευσης Υπαλλήλων. Το Employee Appreciation Day, γιορτάστηκε στις 4 Μαρτίου, με την εταιρεία να δίνει ευχετήριες κάρτες και δώρα στους εργαζόμενους που πήραν πρόσφατα προαγωγή, συγχαίροντάς τους για την εξέλιξή τους, αλλά και την αφοσίωση και τον ενθουσιασμό τους.

Μetro: Σημαντικό το έργο του Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων

Η Metro (My market, Metro Cash & Carry) προχώρησε στη δημιουργία Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων, με στόχο τη στήριξη του ανθρώπινου δυναμικού της στο πλαίσιο των σημαντικών αλλαγές που επέφερε η υγειονομική κρίση. Όπως αναφέρει η εταιρεία, πρόκειται για μία ευέλικτη ομάδα στελεχών που βρέθηκε δίπλα στους εργαζόμενους με όλους τους δυνατούς τρόπους και προσπάθησε να ανταποκριθεί στις πολλές και διαφορετικές τους ανάγκες.

Σύμφωνα με τα στοιχεία, μόνο κατά τη διάρκεια του 2021 το Τμήμα δέχθηκε περισσότερα από 10.000 τηλεφωνήματα για θέματα αναφορικά με την Covid-19. Η αποτελεσματικότητα της συγκεκριμένης ομάδας επισφραγίστηκε με σημαντικές διακρίσεις όπως το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Δραστηριότητες Υγείας & Ευεξίας» για την προσπάθεια βελτίωσης των εργασιακών συνθηκών στα Health & Safety Awards 2020, το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Διαχείριση κρούσματος COVID-19» στα Health & Safety Awards 2021, αλλά και το Χρυσό βραβείο στην κατηγορία «Retailers’ Covid Free Best Practices» στα Retail Business Awards 2021.

«Σημαντικό το Τμήμα και για τα επόμενα χρόνια»
Το έργο και το αποτύπωμα του Τμήματος Εργασιακών Σχέσεων στον οργανισμό, ήταν η αφορμή για την πρόσφατη συνάντηση των μελών της ομάδας με τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της εταιρείας, Αριστοτέλη Παντελιάδη. «Όταν προχωρήσαμε στη δημιουργία του Τμήματος το 2019, ήμασταν βέβαιοι για το πόσο σημαντική θα ήταν η συμβολή του, αλλά, φυσικά, δεν γνωρίζαμε πόσο επιτακτική θα ήταν η ανάγκη της δράσης του κατά τα επόμενα χρόνια. Τα μέλη της ομάδας, είναι, για τους εργαζόμενους της Metro, οι δικοί τους άνθρωποι. Τους ακούν με προσοχή, ξεχωρίζουν για τη διακριτικότητά τους και φέρνουν στη Διοίκηση της εταιρείας την οπτική των εργαζομένων της πρώτης γραμμής, σεβόμενοι τη διαφορετικότητα, με αξιοκρατία και ενσυναίσθηση!

Θέλω να ευχαριστήσω την Ελένη Μπάγια, τον Χρήστο Κλείτσα και τον Μιχάλη Αμπαρτζίδη, Προϊστάμενο της ομάδας, γιατί με τη δουλειά και την προσωπική τους δέσμευση, θεμελιώνουν τη συντονισμένη προσπάθεια όλων μας, συντελούν σημαντικά στην διαρκή αναβάθμιση της εργασιακής εμπειρίας στη Metro», δήλωσε χαρακτηριστικά. Η εταιρεία επισημαίνει ότι το έργο του Τμήματος θα συνεχιστεί, «με αμείωτη ένταση, πρεσβεύοντας όλες τις βασικές αξίες του οργανισμού απέναντι στους ανθρώπους του, κερδίζοντας την εμπιστοσύνη των εργαζομένων της εταιρείας και αναδεικνύοντας την ουσιαστική σχέση που μπορεί να χτιστεί στις τάξεις ενός οργανισμού που στο επίκεντρό του βρίσκεται ο άνθρωπος».

Lensa: Στην 5η θέση των χαμηλότερα αμοιβόμενων εργαζομένων οι Έλληνες

Στην 5η θέση των χαμηλότερα αμοιβόμενων εργαζόμενων του κόσμου, βρίσκονται οι Έλληνες εργαζόμενοι, σύμφωνα με νέα έρευνα της διεθνούς πλατφόρμας αναζήτησης εργασίας LensaΌπως προκύπτει από την έρευνα, στην κορυφή της λίστας με τους πιο κακοπληρωμένους εργαζόμενους στον κόσμο, είναι το Μεξικό, αφού οι Μεξικανοί εργάζονται τις περισσότερες ώρες την εβδομάδα και παίρνουν το χαμηλότερο ωρομίσθιο.

Συγκεκριμένα, εργάζονται 40 ώρες και 48 λεπτά κατά μέσο όρο την εβδομάδα και πληρώνονται 7 δολάρια και 64 σεντς την ώρα. Στη δεύτερη θέση της ίδιας κατάταξης παγκοσμίως βρίσκονται οι Χιλιανιοί, που δουλεύουν 35 ώρες και 6 λεπτά την εβδομάδα και αμείβονται με 14 δολάρια και 64 σεντς, ενώ ακολουθούν οι Σλοβάκοι και οι Ούγγροι. Στην πέμπτη θέση των πιο κακοπληρωμένων εργαζομένων βρίσκονται οι Έλληνες, οι οποίοι εργάζονται 33 ώρες και 12 λεπτά την εβδομάδα κατά μέσο όρο και παίρνουν 15 δολάρια και 74 σεντς την ώρα.

Ακολουθούν οι Τσέχοι, οι Πορτογάλοι, ενώ σε καλύτερη θέση είναι οι Πολωνοί, οι Εσθονοί και οι Λιθουανοί. Όσον αφορά στους πιο καλοπληρωμένους εργαζομένους στον κόσμο, στην κορυφή είναι οι Ισλανδοί, οι οποίοι εργάζονται 27 ώρες και 36 λεπτά κατά μέσο όρο την εβδομάδα και παίρνουν 47 δολάρια και 3 σεντς την ώρα. Ακολουθούν οι εργαζόμενοι του Λουξεμβούργου, οι Δανοί, οι Ελβετοί, οι Ολλανδοί, οι Νορβηγοί και οι Γερμανοί.