Tο Employee Value Proposition της, με τίτλο «Let’s Breakthrough» ανακοίνωσε η Generation Y, το οποίο απευθύνεται σε κάθε εργαζόμενο που έχει τη φιλοδοξία να ξεπεράσει όλα τα εμπόδια που εμφανίζονται μπροστά του και να επιτύχει τους στόχους του. Συγκεκριμένα, όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, πρόκειται για ένα μότο που αποτυπώνει τη δράση της εταιρείας και συνοψίζει το όραμά της για το παρόν και το μέλλον, έχοντας πάντα στο επίκεντρο της δράσης της τον Άνθρωπο.
Έτσι, οι πρωτοβουλίες της περιλαμβάνουν το πρόγραμμα αυτοβελτίωσης των εργαζομένων Level Up, το GY Academy, που περιλαμβάνει full stack εκπαιδεύσεις, και το GY Retreat2, το οποίο περιλαμβάνει bonding activities μέσω ολιγοήμερων ταξιδιών. Παράλληλα, στην ανακοίνωση τονίζεται η προσήλωση της εταιρείας στη διαφορετικότητα και στην ισότητα των φύλων, η οποία επιβεβαιώνεται από το γεγονός ότι το ποσοστό των γυναικών που βρίσκονται σε ανώτερες διοικητικές θέσεις υπερβαίνει το 50%, καθώς και από την υπογραφή της Χάρτας Διαφορετικότητας του Diversity Charter Greece.
Επίσης, η Generation Y παρέχει μια σειρά από προνόμια και οφέλη, όπως ιδιωτική ασφάλεια, κάλυψη εκπαιδευτικού προγράμματος κατάρτισης / εκπαίδευσης, επίδομα γάμου, γέννησης και παιδικού σταθμού, κάρτα προνομίων και bonus. Σημειώνεται ότι η εταιρεία απασχολεί 252 άτομα, έχει φυσική παρουσία σε 10 χώρες και ενεργά έργα σε περισσότερες από 24 χώρες παγκοσμίως.