Lidl Ελλάς: Νέες πρωτοβουλίες και παροχές προς το ανθρώπινο δυναμικό της

Στη χορήγηση έκτακτης επιπρόσθετης παροχής ποσού ύψους 1,3 εκατ. ευρώ σε όλους τους εργαζομένους της προχώρησε πρόσφατα η διοίκηση της Lidl Ελλας. Αναλυτικότερα, το εν λόγω ποσό επιμερίσθηκε με τη μορφή διατακτικών τροφίμων στους πάνω από 6.500 εργαζομένους, ως επιβράβευση για τη συλλογική προσπάθεια, την αφοσίωση και τη συνεισφορά τους κατά το προηγούμενο οικονομικό έτος, ενώ έρχεται να προστεθεί σε ένα τακτικό ετήσιο πρόγραμμα διατακτικών που λαμβάνει εδώ και χρόνια το προσωπικό της Lidl Ελλάς, ύψους 3 εκατ. ευρώ.

Επιπρόσθετα, η εταιρεία προχωρά σε επενδύσεις άνω των 700.000€ σε μισθούς εργαζομένων στα καταστήματα για αύξηση των απολαβών και στηρίζει τις νέες οικογένειες με την ενεργοποίηση 2 νέων παροχών. Η πρώτη αφορά κάθε νέο μπαμπά, εξασφαλίζοντας 6 επιπλέον ημέρες άδειας πατρότητας από τις 14 που προβλέπονται από τον νόμο.

Η δεύτερη αφορά κάθε γονέα με παιδί έως 8 ετών, καλύπτοντας οικονομικά τον τρίτο μήνα της γονικής άδειας ανατροφής τέκνου, αντί για τους 2 μήνες μετ’ αποδοχών που δικαιούνται, βάσει νόμου, από τον Ο.Α.Ε.Δ. Τέλος, η Lidl Ελλάς δημιουργεί μια μόνιμη πολιτικής τηλεργασίας κάνοντας χρήση ενός υβριδικού μοντέλου, που θα τεθεί σε ισχύ τον Σεπτέμβριο. Η νέα αυτή πολιτική δίνει τη δυνατότητα στους ανθρώπους της εταιρείας να κάνουν χρήση της τηλεργασίας σε ποσοστό έως και 40% ανά μήνα.

ΒΝP Paribas: Wellness Day για τους ανθρώπους της

Με θετικά σχόλια από το σύνολο του ανθρώπινου δυναμικού της ολοκληρώθηκε το φετινό Wellness Day που διοργάνωσε η BNP Paribas την Παρασκευή 15 Απριλίου, σε συνεργασία με την Στέλλα Σαμαρτζή και την YooDοo Corporate Wellness. Ειδικότερα, η Wellness Day αποτελεί μέρος ενός ευρύτερου πλαισίου του στρατηγικού προγράμματος «People Care» της εταιρείας και διοργανώνεται ετησίως με διαφορετικές δραστηριότητες κάθε φορά, πάντα όμως με στόχο την αυτοβελτίωση και την ευεξία νου και σώματος.

Φέτος, η ημέρα περιλάμβανε Ορθοσωμία/ Γιόγκα στο γραφείο, τεχνικές αναπνοής, μασάζ, διατροφική συμβουλευτική, καθώς και ομιλία του Στέφανου Ξενάκη, συγγραφέα του best seller «Το Δώρο», με θέμα «Μπορώ να έχω τη ζωή που θέλω». Στόχος των φετινών δραστηριοτήτων ήταν αφενός η επίτευξη του Ευ ζην στον χώρο εργασίας και αφετέρου η ευεξία στην καθημερινότητα και των 40 ατόμων της εταιρείας που συμμετείχαν με χαρά, ειδικά καθώς είχαν προηγηθεί 2 χρόνια απομόνωσης εξαιτίας της πανδημίας.

«Αφουγκραζόμαστε με σεβασμό τις ανάγκες του ανθρώπινου δυναμικού μας και αναλόγως αναλαμβάνουμε δράση, ώστε να συμβάλουμε με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε μια ισορροπημένη καθημερινότητα μεταξύ επαγγελματικής και προσωπικής ζωής των εργαζομένων, είτε αυτό σημαίνει κάποια εκπαιδευτικά προγράμματα είτε κάποια υποστήριξη για την ψυχική υγειά κατά την διάρκεια της πανδημίας και κατά την έξοδο μας από αυτήν» ανέφερε στο Workforce η Ελεάνα Σβορώνου, HR & Engagement Manager της BNP Paribas Athens.

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Ενδυναμώνει τους νέους μέσω του Virtual Summership

Tο Virtual Summership πραγματοποιεί, για 2η συνεχόμενη χρονιά, η Coca-Cola Τρία Έψιλον, έχοντας ως βασική της προτεραιότητα να είναι κοντά στους νέους, ενδυναμώνοντάς τους στα πρώτα τους επαγγελματικά βήματα. Ειδικότερα, μέσα από διαδραστικές παρουσιάσεις, career workshops, αλλά και συζητήσεις με leaders της εταιρείας, το Virtual Summership έχει στόχο να ενισχύσει και να δημιουργήσει ευκαιρίες απασχόλησης για τη νέα γενιά.

Στην πρώτη φάση του προγράμματος, διάρκειας 2 εβδομάδων, οι φοιτητές και οι φοιτήτριες θα έχουν την ευκαιρία να γνωρίσουν σε βάθος τη λειτουργία του οργανισμού και να εμβαθύνουν στους ρόλους των διαφόρων τμημάτων. Μετά την ολοκλήρωση του πρώτου αυτού μέρους, ένας αριθμός επιλεγμένων φοιτητών θα έχει την ευκαιρία να ενταχθεί στην ομάδα της εταιρείας μέσα από θέσεις πρακτικής άσκησης σε διάφορα τμήματα του οργανισμού και σε συνεργασία με τα προγράμματα πρακτικής άσκησης του εκάστοτε Πανεπιστημίου.

«Στόχος της Coca-Cola 3E είναι το Virtual Summership να γίνει θεσμός στα επόμενα χρόνια και να βοηθήσει όσο το δυνατόν περισσότερους νέους να έρθουν σε επαφή από νωρίς στις σπουδές τους με το εργασιακό περιβάλλον και να κάνουν ένα δυναμικό ξεκίνημα στην καριέρα τους» αναφέρουν πηγές της εταιρείας στο Workforce. Σημειώνεται ότι οι αιτήσεις θα είναι ανοιχτές μέχρι και τις 13 Μαΐου, με την πρώτη φάση του προγράμματος να ξεκινά στις 23 Μαΐου.

Ταμείο Ανάκαμψης: Τρία έργα για την ένταξη προσφύγων στην αγορά εργασίας

Την στρατηγική κατεύθυνση ουσιαστικής και βιώσιμης ένταξης του προσφυγικού πληθυσμού της χώρας στην αγορά εργασίας σηματοδοτεί η ένταξη τριών νέων έργων του Ταμείου Ανάκαμψης, τα οποία υπογράφηκαν από τον Αναπληρωτή Υπουργό Οικονομικών, Θόδωρο Σκυλακάκη, αρμόδιο σχεδιασμού και υλοποίησης του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» (Αποφάσεις Ν. 276, 277, 278).

Πρόκειται για τρία έργα συνολικού προϋπολογισμού 24.176.135 ευρώ, από τα οποία τα 7.100.000 ευρώ θα απορροφηθούν εντός του 2022, με την έναρξη των σχετικών δράσεων. Τα συγκεκριμένα προγράμματα έχουν εκτιμώμενη διάρκεια 4 χρόνων και υπολογίζεται ότι αφορούν 18.000 δικαιούχους «διεθνούς προστασίας», όπως αναφέρεται χαρακτηριστικά στη σχετική απόφαση.

Ο κύριος στόχος είναι η προώθηση της ένταξης του προσφυγικού πληθυσμού στην αγορά εργασίας μέσω α) της περαιτέρω ανάπτυξης και διατήρησης ενός διαρκούς, αποτελεσματικού, ευέλικτου και προσαρμοσμένου στις ανάγκες των δικαιούχων και των επιχειρήσεων, μηχανισμού ενσωμάτωσης στην αγορά εργασίας και β) της υλοποίησης συμπληρωματικών και διασυνδεδεμένων δραστηριοτήτων όσον αφορά τόσο την κατάλληλη προετοιμασία των προσφύγων όσο και τη δομημένη συνεργασία με επιχειρήσεις και άλλους ενδιαφερόμενους φορείς.

Αρμόδιο παρακολούθησης και υλοποίησης των παραπάνω έργων είναι το Υπουργείο Μετανάστευσης και Ασύλου. Τα έργα εντάσσονται στον 4 πυλώνα του Εθνικού Σχεδίου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0», «Απασχόληση, Δεξιότητες, Κοινωνική Συνοχή» και περιλαμβάνουν επαγγελματική εκπαίδευση και κατάρτιση, συμβουλευτική, πρακτική άσκηση, μαθήματα ελληνικής γλώσσας, πιστοποίηση προσόντων και ειδικoτήτων κ.α.