--> 

Άκης Σκέρτσος: 50% χαμηλότερη φορολογία για τους εργαζόμενους που επιστρέφουν στη χώρα

Για το φαινόμενο του brain drain και πώς αυτό θα αναστραφεί, μίλησε στην εκπομπή «Κεραία» της ΕΡΤ1 ο Υπουργός Επικρατείας, αρμόδιος για τον συντονισμό του κυβερνητικού έργου, Άκης Σκέρτσος. Όπως είπε, ένας από τους βασικούς λόγους που οι νέοι άνθρωποι έφευγαν από την Ελλάδα τα προηγούμενα χρόνια ήταν το γεγονός ότι η χώρα δεν ήταν ένας τόπος φιλόξενος γι’ αυτούς. «Δεν ήταν μόνο οικονομικοί λόγοι, αλλά και λόγοι που έχουν να κάνουν με τις ευκαιρίες, την αξιοκρατία, την ενδυνάμωση των νέων ανθρώπων στα πρώτα βήματα της οικογενειακής ή επαγγελματικής τους ζωής.

Οι νέοι θέλουν να αισθάνονται ένα κράτος αρωγό δίπλα στις προσπάθειές τους», σημείωσε, εστιάζοντας στη συνέχεια σε εκείνα τα μέτρα και κίνητρα που στόχο έχουν «να βελτιώσουν το διαθέσιμο εισόδημα των πολιτών, ειδικά των νέων. «Δεν ξέρω αν είναι ευρέως γνωστό, κάποιος που επιστρέφει στην Ελλάδα από το εξωτερικό, έχει 50% χαμηλότερη φορολογία εισοδήματος για τα επόμενα επτά χρόνια. Πρέπει να ξέρει ότι έχει μια προβλεψιμότητα στη ζωή του, πρέπει να ξέρει ότι το εισόδημα, αν και υψηλότερο στο εξωτερικό, θα είναι σε ένα καλό επίπεδο και στην Ελλάδα», επισήμανε μεταξύ άλλων ο Ακ. Σκέρτσος.

Στη συνέχεια αναφέρθηκε για την πολιτική ίσων ευκαιριών στο εργασιακό περιβάλλον, – πολιτικών που θα χρηματοδοτηθούν από το Ταμείο Ανάκαμψης και το Εθνικό Σχέδιο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας «Ελλάδα 2.0» – και που στόχο έχουν, «περισσότερη ισονομία μέσα στις επιχειρήσεις για τους πιο ευάλωτους. Για τις γυναίκες που δεν μπορούν να ανελιχθούν επαγγελματικά, ή όταν παίρνουν χαμηλότερους μισθούς να μπορούν να κάνουν καταγγελία σε τέτοια φαινόμενα. Επίσης για τα μέλη της κοινότητας ΛΟΑΤΚΙ, που επίσης συναντούν διακρίσεις». Τέλος, εξήγγειλε τη χρηματοδότηση ειδικών προγραμμάτων εκπαίδευσης και για τους εργοδότες.

ΔΥΠΑ: Παρουσιάστηκε το λογότυπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης

Το λογότυπο της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης (ΔΥΠΑ) παρουσίασε χθες το Υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, στο πλαίσιο του μετασχηματισμού και εκσυγχρονισμού της υπηρεσίας. Σύμφωνα με το Υπουργείο, το νέο όνομα ΔΥΠΑ συμβολίζει την επανεκκίνηση του πρώην ΟΑΕΔ, ο οποίος με το νόμο 4921/2022 «Δουλειές Ξανά» απέκτησε νέες αρμοδιότητες και καθήκοντα. «Το λογότυπο ακολουθεί μια σύγχρονη δημιουργική προσέγγιση.

Σχεδιαστικά επικρατεί το ανθρώπινο στοιχείο, καθώς κάτω από το γράμμα ύψιλον, που απεικονίζεται ως δέντρο, βρίσκονται δύο εργαζόμενοι. Αυτό αποτυπώνει και σχηματικά το μήνυμα της προστασίας των εργαζομένων από την Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης. Στόχος άλλωστε της ΔΥΠΑ είναι να θέτει στο επίκεντρο τον άνθρωπο, τον άνεργο και τον εργαζόμενο, και να στοχεύει στη δημιουργία περισσότερων δυνατοτήτων κατάρτισης και ευκαιριών απασχόλησης. Η χρωματική παλέτα του λογοτύπου ποικίλει.

Το βασικό χρώμα είναι το μπλε και διαφοροποιείται ανάλογα με τις κατηγορίες δράσεων και τα σημεία εξυπηρέτησης της ΔΥΠΑ στους τομείς της Απασχόλησης, της Εκπαίδευσης και της Κοινωνικής Πολιτικής» αναφέρει η σχετική ανακοίνωση του Υπουργείου. «Το νέο λογότυπο επικοινωνεί την αναδιοργάνωση και τον εκσυγχρονισμό ενός φορέα που βελτιώνεται και ενισχύεται – σε αρμοδιότητες, σε πόρους και σε αντίκτυπο στην κοινωνία – ως κεντρικός πυλώνας κοινωνικής και οικονομικής πολιτικής» σχολίασε μεταξύ άλλων ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης.

Pantene: «Hair Has No Gender», με επίκεντρο την εργασία

Ένα νέο κεφάλαιο στην καμπάνια Hair Has No Gender παρουσίασε το Pantene, συνεχίζοντας να διερευνά την επίδραση των μαλλιών στην προσωπική έκφραση. Συγκεκριμένα, το πιο πρόσφατο instalment εστιάζει στην εργασιακή ζωή των μελών της LGBTQ+ κοινότητας, ενθαρρύνοντας τους οργανισμούς να δημιουργήσουν πιο ασφαλή και συμπεριληπτικά εργασιακά περιβάλλοντα.

Σύμφωνα με έρευνα, το 53% των LGBTQ+ ατόμων νιώθει την ανάγκη να κρύψει την ταυτότητά του στην εργασία του, ενώ λιγότερο από το 0,3% των Διευθύνοντων Συμβούλων των εταιρειών του Fortune 500 ήταν ανοιχτά LGBTQ+ το 2020. Ως εκ τούτου, το Pantene βασίζει το τρίτο σκέλος της πλατφόρμας Hair Has No Gender σε αυτά τα στοιχεία και, σε συνεργασία με το agency Valtech Radon, λάνσαρε μια ταινία μαζί με ενημερωτικές πληροφορίες ώστε να κάνει τους χώρους εργασίας πιο συμπεριληπτικούς, με τη συμβολή των μελών του καστ και οργανώσεων.

Επισημαίνεται ότι για το spot, το Pantene συνεργάστηκε με τη μεγαλύτερη μέχρι σήμερα ομάδα ανθρώπων, συμπεριλαμβάνοντας 12 μέλη από ολόκληρο το LGBTQ+ φάσμα, από διαφορετικές χώρες, μεταξύ των οποίων και η Ελλάδα, με τους πρωταγωνιστές να εκπροσωπούν διαφορετικούς κλάδους, όπως εκπαίδευση, δικηγορία, μόδα, αλλά να έχουν παρόμοιες εμπειρίες από τον εργασιακό χώρο.

(Πηγή: TheDrum)