Eurolife FFH: 12ος κύκλος του Advanced Program in Management for Insurance Executives

Την έναρξη του 12ου ακαδημαϊκού κύκλου του Advanced Program in Management for Insurance Executives ανακοίνωσε η Eurolife FFH. Το εν λόγω εκπαιδευτικό πρόγραμμα υλοποιείται σε συνεργασία με το Τμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιώς, με εισηγητές τους καθηγητές του Προγράμματος Μεταπτυχιακών Σπουδών του Πανεπιστημίου και αφορά στην εκπαίδευση και στην κατάρτιση των συνεργατών της εταιρείας.

Το πρόγραμμα καλύπτει τα γνωστικά πεδία «Στρατηγική Σκέψη και Υλοποίηση Στρατηγικών Αποφάσεων», «Ηγεσία και Οργανωσιακή Συμπεριφορά», «Μάρκετινγκ και Συμπεριφορά Καταναλωτή», «Κατάρτιση και αξιολόγηση επιχειρηματικών σχεδίων (Business Plans)» και «Διαπραγματεύσεις και Διαχείριση Συγκρούσεων».

Σημειώνεται ότι οι εκπαιδεύσεις χωρίζονται σε ενότητες, οι οποίες θα πραγματοποιούνται σε δια ζώσης συναντήσεις μέσα σε ένα διήμερο του κάθε μήνα, με την πρώτη ενότητα να ξεκινά τον Ιούνιο και το πρόγραμμα να ολοκληρώνεται τον Δεκέμβριο, ενώ στους συμμετέχοντες θα δοθεί πιστοποιητικό επάρκειας γνώσεων, μετά από σχετικά τεστ γνώσεων.

Etraveli Group: Νέος Senior HR Business Partner ο Ανδρέας Χατζηπαπάς

Καθήκοντα Senior HR Business Partner στην Etraveli Group ανέλαβε από τον Ιούνιο ο Ανδρέας Χατζηπαπάς, ο οποίος μέχρι πρότινος ήταν HR Manager στην Wind.

O A. Χατζηπαπάς είναι απόφοιτος του Πάντειου Πανεπιστημίου και κάτοχος MSc στο HR Management & Industrial Relations από το Alliance Manchester Business School.

Ο Γιάννης Σύρρος στο δυναμικό Συμβουλευτικών Υπηρεσιών της Deloitte

Τη θέση του Principal στην ομάδα Consulting της Deloitte Ελλάδος ανέλαβε από την 1η Ιουνίου ο Γιάννης Σύρρος με αντικείμενο τα έργα Δημοσίου και Τεχνολογίας. Ο Γ. Σύρρος έχει διατελέσει για περισσότερα από 20 χρόνια Γενικός Διευθυντής του Συνδέσμου Επιχειρήσεων Πληροφορικής και Επικοινωνιών Ελλάδος (ΣΕΠΕ), ενώ από το 2020 κατέχει τη θέση του Προέδρου του Παγκόσμιου Συνδέσμου Υπηρεσιών Καινοτομίας και Τεχνολογίας (WITSA), τα μέλη του οποίου αντιπροσωπεύουν το 90% της παγκόσμιας αγοράς Τεχνολογιών Πληροφορικής και Επικοινωνιών.

Έχει επίσης διατελέσει Σύμβουλος Ψηφιακής Τεχνολογίας για θέματα Κοινωνίας της Πληροφορίας στα Υπουργεία Οικονομίας και Οικονομικών, Υγείας και Πρόνοιας, Εσωτερικών Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης και στο Υπουργείο Μεταφορών και Επικοινωνιών.

Υπήρξε μέλος της Επιτροπής Κατάρτισης για το σχεδιασμό του Επιχειρησιακού Προγράμματος “Κοινωνία της Πληροφορίας” στο πλαίσιο του Γ’ ΚΠΣ , ενώ παράλληλα συμμετείχε ως εμπειρογνώμονας της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την αξιολόγηση προτάσεων στο πλαίσιο του 5th RTD Framework Programme. Κατέχει πτυχίο Μηχανικού Πληροφορικής με μεταπτυχιακές σπουδές στα πανεπιστήμια East Anglia και Hertfordshire, στα γνωστικά αντικείμενα Information Systems και Management αντίστοιχα.

Lidl Ελλάς: Νέα επικοινωνιακή καμπάνια με πρωταγωνιστές τους εργαζομένους της

Νέα επικοινωνιακή καμπάνια με τίτλο «Αυτά που βλέπεις και αυτά που δεν βλέπεις», αφιερωμένη στην ομάδα της, δημιούργησε η Lidl Ελλάς. Μέσα από την εν λόγω καμπάνια, η εταιρεία καλεί το κοινό να ανακαλύψει μια δεμένη ομάδα που εργάζεται μαζί, εξελίσσεται μαζί και ξεπερνά τον εαυτό της μαζί. Πρόκειται για μια δυναμική ομάδα, απόλυτα συγκεντρωμένη σε αυτό που κάνει, προσέχοντας την κάθε λεπτομέρεια.

«Ξέρουμε πόσο πολύτιμη είναι η δουλειά τους. Γι’ αυτό θέλουμε να έχουν όλα όσα χρειάζονται για να νιώθουν και να είναι καλά. Δημιουργούμε ένα φιλικό και ομαδικό εργασιακό περιβάλλον που παρέχει όλα τα εφόδια ώστε να εξελιχθούν, χωρίς διακρίσεις και προκαταλήψεις. Το ίδιο φροντίζουμε για πάνω από 6.500 ανθρώπους της Lidl Eλλάς. Και αυτοί μας δίνουν κάθε μέρα τον καλύτερό τους εαυτό» αναφέρει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Βάση της επικοινωνίας αποτελεί μια τηλεοπτική παραγωγή που έχει δημιουργηθεί από τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, για τους ανθρώπους της Lidl Ελλάς, με πρωταγωνιστές τους εργαζόμενους από τα καταστήματα, τα εφοδιαστικά κέντρα και τα γραφεία, από κάθε γωνιά της Ελλάδας. Σημειώνεται, τέλος, πως η καμπάνια είναι στον τηλεοπτικό “αέρα” από την Κυριακή 5 Ιουνίου και θα απλωθεί σε ψηφιακά αλλά και έντυπα μέσα. Γνώρισε το #teamLidl εδώ.