ManpowerGroup: Σημαντικές πρωτοβουλίες για την ευημερία του ανθρώπινου δυναμικού

Μείωση των λειτουργικών της εκπομπών κατά 39% αναφέρει o όμιλος ManpowerGroup στην έκθεση που δημοσίευσε για το Περιβάλλον, την Κοινωνία και τη Διακυβέρνηση (ESG) για την περίοδο 2021-2022 με τίτλο «Working to Change the World». Η έκθεση αποτυπώνει σημαντική πρόοδο προς την επίτευξη του στόχου του για μείωση των άμεσων εκπομπών (Scope 1 και 2 *) κατά 60% και των εκπομπών της αλυσίδας αξίας κατά 30%.

Όπως αναφέρει ο όμιλος σε σχετική του ανακοίνωση, ήταν η πρώτη εταιρεία στον κλάδο της που επικύρωσε τους κλιματικούς της στόχους από την πρωτοβουλία Science Based Target (SBTi). Συνεχίζοντας, η ανακοίνωση αναφέρει τα εξής: «Η εταιρεία καθοδηγεί επίσης ενεργά την κοινωνική της αποστολή όπου μπορεί να έχει τον μεγαλύτερο αντίκτυπο αντιμετωπίζοντας την αυξανόμενη διαρθρωτική έλλειψη δεξιοτήτων, καλώντας την παγκόσμια κοινότητα να συνεργαστεί για να επιταχύνει την επίδραση στους τομείς της ανάπτυξης δεξιοτήτων, της απασχολησιμότητας και της ποικιλομορφίας, της ισότητας, της ένταξης και του «ανήκειν» (DEIB). Αυτό θα βοηθήσει τους εργαζομένους να προετοιμαστούν για ένα πιο ψηφιακό εργασιακό μέλλον, πιο παγκόσμιο και με ταχύτερους ρυθμούς από ποτέ»

Πρωτοβουλίες για το ανθρώπινο δυναμικό
Στο πλαίσιο των παραπάνω, ο Όμιλος αναφέρει τις σχετικές πρωτοβουλίες που έχει λάβει το τελευταίο διάστημα στο κομμάτι του ανθρώπινου δυναμικού. Όπως αναφέρει:

  1. Επικεντρώθηκε στη γεφύρωση του χάσματος δεξιοτήτων, στη βελτίωση της απασχολησιμότητας και της εισοδηματικής ευημερίας και στην οικοδόμηση ενός πιο ανθεκτικού και έτοιμου για το μέλλον, ανθρώπινου  δυναμικού.
  2. «Μεταμόρφωσε» -όπως λέει- 182.000 ζωές μέχρι σήμερα μέσω του προγράμματος Manpower MyPath, παρέχοντας εξατομικευμένες ευκαιρίες καθοδήγησης και αναβάθμισης δεξιοτήτων που αντιστοιχίζονται σε περιζήτητα μονοπάτια σταδιοδρομίας – κυρίως σε εξειδικευμένους τεχνικούς, σε μεταφορές και logistics, καθώς και επαγγελματίες επιχειρήσεων όπως αυτοί σε θέσεις μάρκετινγκ και πωλήσεων.
  3. Δεσμεύθηκε για την προάσπιση της διαφορετικότητας, της ισότητας, της ένταξης και του ανήκειν (DEIB) στον χώρο εργασίας καθώς και για τον καθορισμό ενός φιλόδοξου στόχου για την επίτευξη 50% ποικιλομορφίας των φύλων σε παγκόσμιο επίπεδο ηγεσίας έως το 2025. Τα τελευταία 10 χρόνια, ο όμιλος ManpowerGroup έχει ξεπεράσει το 30% της ποικιλομορφίας των φύλων στα διοικητικά του συμβούλια και το παγκόσμιο εργατικό δυναμικό του το 2021 ήταν κατά 60% γυναίκες.

Στην Leroy Merlin η Βάσια Δαλάκου

Τη θέση της Talent Acquisition & Employer Branding Leader | People Partner | Greece & Cyprus στην Leroy Merlin ανέλαβε η Βάσια Δαλάκου, η οποία μέχρι πρότινος ήταν Senior Talent Acquisition Specialist στην Wind.

H B. Δαλάκου είναι απόφοιτη του τμήματος Ιστορίας και Αρχαιολογίας του Πανεπιστημίου Κρήτης και κάτoχος Master στο Strategic HR Management από το Alba, ενώ παλαιότερα έχει εργαστεί και στην Icap.

Fournarakis: Νέα HR Manager η Μαρία Πανταζή

Καθήκοντα HR Manager στην Fournarakis ανέλαβε από τον τρέχοντα μήνα η Μαρία Πανταζή, η οποία μέχρι πρότινος κατείχε την ίδια θέση στην Southstar.

Η Μ. Πανταζή είναι απόφοιτη του ΤΕΙ Χαλκίδας και κάτοχος MSc στο HR Management από το The University of Bolton, ενώ στην επαγγελματική της πορεία έχει, μεταξύ άλλων, διατελέσει Payroll Specialist στην Eurobank και Compensation & Benefits Leader, HR Business Partner στην Leroy Merlin.

Pepsico Hellas: Στήριξη των φοιτητών μέσω του προγράμματος First Gen

Tη δυνατότητα σε φοιτητές/τριες να πραγματοποιήσουν την πρακτική τους άσκηση δίπλα σε καταξιωμένους επαγγελματίες, αποκτώντας skills που θα είναι χρήσιμα στη μετέπειτα πορεία τους, προσέφερε, για μία ακόμα χρονιά, η Pepsico Hellas.

Συγκεκριμένα, το First Gen, όπως ονομάζεται παγκόσμια το πρόγραμμα Internship του Οργανισμού, απασχόλησε συνολικά 11 φοιτητές από το Εθνικό Μετσόβιο Πολυτεχνείο, το Πολυτεχνείο Κρήτης και το Γεωπονικό Πανεπιστήμιο Αθηνών στους τομείς του Ελέγχου Ποιότητας, της Παραγωγής, του Ανθρώπινου Δυναμικού, του Supply Chain καθώς και του Health & Safety/Περιβάλλοντος. Αξίζει επίσης να σημειωθεί ότι ο αριθμός των φοιτητών αυξήθηκε φέτος σε σχέση με πέρυσι, ενώ αναμένονται ακόμα 3 φοιτητές τον Οκτώβριο του 2022.

Στόχος της εταιρείας είναι οι ασκούμενοι να αποκτήσουν πρακτική εμπειρία πάνω στο αντικείμενο σπουδών της επιλογής τους, ώστε να είναι έτοιμοι επαγγελματίες όταν ξεκινήσουν την εργασιακή τους σταδιοδρομία. Όπως επισημαίνει η εταιρεία στο Workforce, η Pepsico Hellas στοχεύει διαχρονικά στην ανάπτυξη του Ανθρώπινου κεφαλαίου, στηρίζοντας ενεργά αποφοίτους που κάνουν τα πρώτα επαγγελματικά τους βήματα κοντά της.

Η Dialectica λανσάρει το πρόγραμμα “Unexplored Futures”

Η Dialectica λανσάρει το πρόγραμμα “Unexplored Futures” σε συνεργασία με τον Μη Κερδοσκοπικό Οργανισμό, The Tipping Point. Στόχος του προγράμματος μέχρι το τέλος του χρόνου είναι η ενημέρωση 500+ μαθητών από όλη την Ελλάδα για τις ανεξερεύνητες ευκαιρίες και επιλογές στην αγορά εργασίας με σκοπό να λάβουν πιο συνειδητοποιημένα αποφάσεις για το επαγγελματικό τους μέλλον.

Στο πλαίσιο του προγράμματος, οι μέντορες μοιράζονται προσωπικές εμπειρίες και insights από την επαγγελματική τους πορεία και απαντούν σε ερωτήσεις των μαθητών σχετικά με την αγορά εργασίας και τα soft skills που χρειάζεται να αναπτύξουν μεταξύ άλλων.

Κατά τον πρώτο κύκλο του προγράμματος, την άνοιξη του 2022, πραγματοποιήθηκαν 21 διαδικτυακές συναντήσεις με σχολεία σε Αθήνα, Θεσσαλονίκη, Πάτρα, Ιωάννινα και Κρήτη. Ήδη 295 μαθητές και 9 εκπαιδευτικοί έχουν συνομιλήσει με μέντορες της Dialectica και επαγγελματίες από όλον τον κόσμο.