Συνεργασία jetdrops και Marks & Spencer

Τη συνεργασία της με την Marks & Spencer ανακοίνωσε η jetdrops. Συγκεκριμένα, η ομάδα της jetdrops ανέλαβε εξ’ ολοκλήρου τη δημιουργία και τη διαχείριση της σελίδας Marks & Spencer Greece στο LinkedIn, έχοντας ως πρωταρχικό́ στόχο την εξέλιξη του employer branding.

Παράλληλα, η ομάδα της jetdrops θα αναπτύξει και θα υλοποιήσει τη στρατηγική́ προβολής του employer branding με στοχευμένες τοποθετήσεις σε paid media, που έχουν ως σκοπό́ την αποτελεσματική́ προώθηση της Marks & Spencer Greece ως εργοδότη, αλλά́ και των δράσεών της.

Σημειώνεται ότι η Marks & Spencer διαθέτει περισσότερα από́ 1.400 καταστήματα σε όλον τον κόσμο και 27 καταστήματα στην Ελλάδα.

ΥΠ.ΕΣ.: Νομοσχέδιο αλλαγής εργασιακής κουλτούρας

H θέσπιση μηχανισμού εξορθολογισμού των αρμοδιοτήτων της πολυεπίπεδης διακυβέρνησης είναι το βασικό ζήτημα νομοσχεδίου που προωθείται τις προσεχείς εβδομάδες προς συζήτηση από το Υπουργείο Εσωτερικών. Πρόκειται για νομοσχέδιο που στοχεύει στην καθιέρωση ενός συστήματος διακυβέρνησης σύμφωνα με το οποίο καθιδρύονται και κατανέμονται αρμοδιότητες στα επιμέρους επίπεδα Διοίκησης (Εθνικό, Περιφερειακό και Τοπικό). Αντικείμενο του προτεινόμενου νόμου είναι:

  1. Η κατοχύρωση της «Πολυεπίπεδης Διακυβέρνησης» ως μοντέλου διακυβέρνησης στη χώρα.
  2. Η σύσταση του «Εθνικού Συμβουλίου Πολυεπίπεδης Διακυβέρνησης», ενός κεντρικού μηχανισμού για την καταγραφή, κατηγοριοποίηση, κατανομή και εποπτεία των αρμοδιοτήτων ανά επίπεδο διοίκησης.
  3. Ο ορισμός ενιαίων κανόνων/κριτηρίων για τη κατανομή των αρμοδιοτήτων ανά επίπεδο διοίκησης.
  4. Η αξιοποίηση νέων τεχνολογιών πληροφορικής και επικοινωνίας, για την καταγραφή των αρμοδιοτήτων, τον συντονισμό, τη διάδραση και τη συλλειτουργία των διαφορετικών διοικητικών επιπέδων της Κεντρικής Δημόσιας Διοίκησης και της Τοπικής Αυτοδιοίκησης.

Επιδιωκόμενοι στόχοι είναι η αποσαφήνιση αρμοδιοτήτων ανά επίπεδο διακυβέρνησης, η άρση επικαλύψεων σε ίδια αντικείμενα και η εισαγωγή νέων αρμοδιοτήτων σε φορείς, κατάργηση άλλων. Ειδικότερα:

  1. Η αποφυγή των αλληλεπικαλύψεων άσκησης αρμοδιοτήτων είτε στο ίδιο επίπεδο, είτε σε διαφορετικά επίπεδα διακυβέρνησης.
  2. Ο βέλτιστος συντονισμός των διαφορετικών επιπέδων διακυβέρνησης.
  3. Η άρση ασαφειών για το ρόλο του κάθε συμμετέχοντα σε ένα πεδίο πολιτικής.
  4. Ο σχεδιασμός μεθοδολογίας για την συστηματοποίηση του τρόπου κατανομής των αρμοδιοτήτων μεταξύ των επιπέδων διακυβέρνησης.
  5. Η ανάπτυξη ηλεκτρονικών συστημάτων ΤΠΕ για την παρακολούθηση των πολιτικών πολύ-επίπεδης διακυβέρνησης καθώς και την καλύτερη αξιοποίηση των πόρων της δημόσιας διοίκησης για την εφαρμογή των πολιτικών αυτών.

Πρόκειται για μια από τις πλέον φιλόδοξες προσπάθειες αναδιοργάνωσης του διοικητικού μοντέλου του δημόσιου τομέα, το οποίο ενσωματώνει αρκετές λειτουργίες και από τον ιδιωτικό, φιλοδοξώντας να αλλάξει την κουλτούρα των εργαζομένων και διοικητικών στελεχών του δημοσίου.

Uworc: Νέα πλατφόρμα εύρεσης προσωπικού για τις υπηρεσίες ΗοReCa

Παρουσιάστηκε και επίσημα η νέα πλατφόρμα Uworc, η start up εταιρεία εύρεσης προσωπικού για τις υπηρεσίες ΗοReCa, με τον ιδρυτή της, Πάρη Οικονόμου να αναφέρεται στις αρχές και τις αξίες της εταιρείας, αλλά και τις λύσεις που προτείνει για την αντιμετώπιση του προβλήματος της έντονης έλλειψης προσωπικού που αντιμετωπίζουν σήμερα οι εποχιακές επιχειρήσεις φιλοξενίας. Παράλληλα, ο Βίκτωρας Σίμωσις, Creative Managing Director του digital agency “The Smiling Hippo”, το οποίο και ανέλαβε την ανάπτυξη και υλοποίηση της πλατφόρμας, μίλησε για τον ειδικά σχεδιασμένο και αναπτυγμένο αλγόριθμο που διαθέτει η live πλέον πλατφόρμα της Uworc.

Η εν λόγω παρουσίαση συνεχίστηκε με την ανάλυση των πρώτων στατιστικών στοιχείων από τους πρώτους μήνες λειτουργίας της πλατφόρμας. Σύμφωνα, λοιπόν, με αυτά, το Μέσο Προφίλ Εργαζομένων Πρώτης Γραμμής (Service, Front Desk, Housekeeping κ.ά) είναι άτομα μικρά σε ηλικία που κάνουν τα πρώτα βήματα τους στον Τουρισμό, χωρίς απαραίτητα σχετικές σπουδές, ενώ το Μέσο Προφίλ Εργαζομένων σε Διευθυντικές Θέσεις (Assistant Managers, Operation Managers κ.ά) είναι επαγγελματίες που έμαθαν να εξελίσσονται στον Τουρισμό και οι οποίοι, ανεξαρτήτως σπουδών, έχουν επενδύσει προσωπικό χρόνο σε ποικίλα σεμινάρια, προκειμένου να μετεκπαιδευτούν και να ανελιχθούν.

Επιπρόσθετα, όσον αφορά στα ξενοδοχεία, οι θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάλυψης ήταν αυτές για υπαλλήλους πρώτης γραμμής και για υπαλλήλους service, ενώ στα εστιατόρια, οι θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάλυψης ήταν αυτή των μαγείρων. Τέλος, η περιοχή με το μεγαλύτερο αίτημα για εύρεση προσωπικού ήταν η αγορά της Μυκόνου, με την Αθήνα να ακολουθεί. Την παρουσίαση εκλεισε η υφυπουργός Τουρισμού, Σοφία Ζαχαράκη, η οποία δεν παρέλειψε να σταθεί και στο εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Η Φιλοξενία μου».