Evalion-SHL: Το success story του 360° feedback της Μπάρμπα Στάθης

Η Μπάρμπα Στάθης, σε συνεργασία με την Evalion-SHL, σχεδίασε και υλοποίησε ένα εξειδικευμένο πρόγραμμα ανατροφοδότησης 360° για το προσωπικό της. Αναλυτικότερα, εφαρμόστηκε η ολοκληρωμένη προσέγγιση performance & potential που συνδυάζει τη συμπλήρωση του και του ερωτηματολογίου επαγγελματικής προσωπικότητας . Μετά την συμπλήρωση των εργαλείων, ακολούθησε η παροχή εξατομικευμένης προφορικής και γραπτής ανατροφοδότησης από τους σύμβουλος της Evalion-SHL και ο σχεδιασμός εξατομικευμένων πλάνων ανάπτυξης.

Τα αποτελέσματα ήταν σημαντικά, τόσο για τους συμμετέχοντες όσο και για τον ευρύτερο οργανισμό. Η αξιολόγηση του προγράμματος από τους συμμετέχοντες, έδειξε ότι:

  • 100% των συμμετεχόντων δήλωσε πως η διαδικασία ήταν εποικοδομητική γι’ αυτούς.
  • 100% των συμμετεχόντων δήλωσαν ικανοποιημένοι από τον εντοπισμό των περιοχών ανάπτυξης τους.
  • 100% των συμμετεχόντων αξιολόγησαν θετικά τη συνάντηση ανατροφοδότησης με τους συμβούλους της Evalion-SHL.

Για τον οργανισμό, η λήψη δεδομένων και αναλύσεων παρείχε μια ολιστική εικόνα για τα δυνατά σημεία και τα σημεία προς ανάπτυξη των συμμετεχόντων, συνθέτοντας μια σημαντική βάση για το σχεδιασμό των ενεργειών ανάπτυξης των συμμετεχόντων.

Δείτε τη συνέντευξη που παραχώρησε ο HR Director της Μπάρμπα Στάθης κος Κυριάκος Μεταξάκης, για τους στόχους και τις προκλήσεις του προγράμματος .

Intersport: Induction Training για τους νέους εργαζομένους της

Τους νέους της εργαζόμενους υποδέχτηκε η Intersport το διήμερο 25 και 26 Οκτωβρίου, με το ανανεωμένο της Induction Process. Συγκεκριμένα, μετά από 2 χρόνια διαδικτυακών εκπαιδεύσεων, οι 20 νέοι εργαζόμενοι παρακολούθησαν στα κεντρικά γραφεία της εταιρείας το internal training, το οποίο σχετίζεται άμεσα με το onboarding τους στην κουλτούρα και στα εργαλεία προσέγγισης του Retail Excellence.

Έτσι, την πρώτη μέρα οι νέοι εργαζόμενοι της Intersport είχαν την ευκαιρία να εκπαιδευτούν σε σχέση με το Customer Experience, τα Customer Personas και να λάβουν χρήσιμα Customer Service Tips. Τη δεύτερη μέρα ακολούθησε το Product Training, καθώς και Visual Merchandising Guidelines και Health & Safety εκπαίδευση.

Σημειώνεται, τέλος, πως σκοπός, της εν λόγω εκπαίδευσης, είναι οι νέοι εργαζόμενοι να αφομοιώσουν τις αξίες και το όραμα της εταιρείας, αλλά και να κατανοήσουν το κλίμα ομαδικότητας που διακατέχει την Intersport.

Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας: Επεκτείνεται σε βιομηχανία, εστίαση, τουρισμό

Η έναρξη από την 1η Νοεμβρίου της απογραφικής διαδικασίας του Ωραρίου Απασχόλησης από όλες τις επιχειρήσεις – εργοδότες της χώρας για το σύνολο των εργαζομένων τους, με σύμβαση μισθωτής εξαρτημένης εργασίας -, σηματοδοτεί την εκκίνηση της δεύτερης φάσης υλοποίησης της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας, η οποία θα επεκταθεί σταδιακά στο σύνολο των επιχειρήσεων και εργαζομένων της χώρας.

Όπως είναι γνωστό, από την 1η Ιουλίου η Ψηφιακή Κάρτα Εργασίας εφαρμόζεται σε όλες τις τράπεζες και τα σούπερ μάρκετ που απασχολούν περισσότερους από 250 εργαζόμενους. Το επόμενο διάστημα, αφού προηγηθεί διάλογος τόσο με την εργοδοσία όσο και με τους εργαζόμενους, θα προχωρήσει, με βάση όσα έχουν ήδη ανακοινωθεί, η σταδιακή επέκταση του μέτρου σε κλάδους, όπως οι ασφαλιστικές εταιρείες, οι εταιρείες security, οι ΔΕΚΟ, η βιομηχανία, η εστίαση και ο τουρισμός.

Στο πλαίσιο της απογραφικής διαδικασίας που ξεκίνησε, ο εργοδότης δηλώνει για κάθε εργαζόμενο τα γενικά στοιχεία εργασιακής σχέσης που αφορούν το χρόνο εργασίας, καθώς και το ωράριο απασχόλησης σε ψηφιακή μορφή είτε ως σταθερό εβδομαδιαίο είτε ως μεταβαλλόμενο ανά ημέρα.

Μετά την ολοκλήρωση της απογραφικής διαδικασίας, στο Π.Σ. Εργάνη θα εμφανίζεται το προγραμματισμένο ωράριο απασχόλησης ανά εργαζόμενο, παράρτημα ή επιχείρηση σε ψηφιακή μορφή ημερολογίου (Τρέχουσα Κατάσταση Ψηφιακής Οργάνωσης Χρόνου Εργασίας), το οποίο θα είναι επίσης άμεσα διαθέσιμο και στον εργαζόμενο μέσα από την εφαρμογή myErgani mobile app, καθώς και μέσα από το myErgani web portal (https://myErgani.gov.gr).

Cosmos Sport: Αφιέρωσε τον Οκτώβριο στις Cosmos Women

Στις Cosmos Women αφιέρωσε τον Οκτώβριο η Cosmos Sport, πραγματοποιώντας μία σειρά από δράσεις. Συγκεκριμένα, η εταιρεία, σε συνεργασία με την Front Line SA Insurance Brokers, προσέφερε σε όλες τις εργαζόμενες δωρεάν μαστογραφίες και υπερήχους μαστών, ενώ προέβη και σε δωρεά στο «ΕΥ ΖΩ με τον Καρκίνο» για κάθε έναν εργαζόμενο που φόρεσε το σχετικό βραχιολάκι ευαισθητοποίησης, μέσω ενός e-donation προγράμματος.

Παράλληλα, η Cosmos Sport οργάνωσε ένα Workshop ενημέρωσης, πρόληψης και αυτοεξέτασης για τον καρκίνο του μαστού, τόσο στο Ηράκλειο, σε συνεργασία με το «Ασκληπιός Διάγνωσις» όσο και στην Αθήνα με εξειδικευμένο μαστολόγο.

Τέλος, η εταιρεία, θέλοντας να επεκτείνει τη δράση τους και πέραν του Οκτωβρίου, δημιούργησε ένα one-stop πληροφόρησης, το οποίο είναι προσβάσιμο σε όλους τους ανθρώπους της όποτε το χρειαστούν.