Mε τις παρουσιάσεις των τελικών group projects, ολοκληρώθηκε το εκπαιδευτικό πρόγραμμα «Stepping Into Management». Ειδικότερα, οι 36 συμμετέχοντες, έχοντας αξιοποιήσει τη Design Thinking μεθοδολογία, παρουσίασαν τα εν λόγω projects, με θέμα «UX: Μια Phygital Εμπειρία», στις διοικητικές ομάδες των τμημάτων Sales, Customer Care και Unified Commerce & Operations Support. «Πρόκειται για ένα από τα προγράμματα του Leadership Academy της Κωτσόβολος, που απευθύνεται σε 1st Time Managers» επισήμανε στο Workforce o Σπύρος Σαλαούνης, Head of Learning & Development της εταιρείας και συμπλήρωσε: «Το SIM έχει διάρκεια 9 μηνών και αποτελείται από 2 πυλώνες.
Σε σχέση με τον πρώτο πυλώνα, οι εκπαιδευόμενοι έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν τις ηγετικές τους δεξιότητες, μέσα από το πρόγραμμα, που αναπτύχθηκε και υλοποιείται εσωτερικά, ενώ ενδυναμώνεται από βραβευμένα προγράμματα της Blanchard, όπως SLII, Building Trust, Optimal Motivation, σε συνεργασία με την Amnis Learning & Growth». Ως προς τον δεύτερο πυλώνα, ο Σ. Σαλαούνης τόνισε ότι αξιοποιούνται εσωτερικοί Subject Matter Experts σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα, «ούτως ώστε οι συμμετέχοντες να γνωρίσουν το σύνολο των λειτουργιών μιας omnichannel εταιρείας, αναπτύσσοντας βασικές ικανότητες για τη διοίκηση καταστημάτων και τηλεφωνικού κέντρου, όπως Merchandizing, Finance & Budgeting, Supply Chain, Προϊοντικά Θέματα και Εσωτερικές Διαδικασίες. Τα παραπάνω πλαισιώνονται από προσεκτικά σχεδιασμένα projects και On-The-Job δραστηριότητες, στις οποίες συμμετέχουν οι εκπαιδευόμενοι καθ’ όλη τη διάρκεια του προγράμματος».
Η επιλογή των συμμετεχόντων
Οι συμμετέχοντες στο SIM είναι εργαζόμενοι στα καταστήματα και στο τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας, που επιλέγονται, με βάση την απόδοσή τους, τη δυναμική τους καθώς και την απόδοσή τους σε ένα Development Center, προκειμένου να προετοιμαστούν για την ανάληψη διοικητικών ρόλων. «Η πολύ προσεκτική επιλογή των συμμετεχόντων, τα πρακτικά leadership development sessions που είναι συμβατά με την κουλτούρα και τα εργαλεία της εταιρείας μας, καθώς και η ενεργή συνδρομή SMEs της Κωτσόβολος, εγγυώνται την ανάδειξη ολοκληρωμένων στελεχών λιανεμπορίου, που κατανοούν την Κουλτούρα και τη Στρατηγική της Κωτσόβολος» κατέληξε ο κ. Σαλαούνης. Σημειώνεται, τέλος, ότι και οι 36 απόφοιτοι, έχουν ήδη αναλάβει διοικητικούς ρόλους στα καταστήματα και το τηλεφωνικό κέντρο της εταιρείας.