Κωτσόβολος: Υποδοχή των trainees του Level Up και αποφοίτηση των CX Partners

Τους 5 trainees του Level Up, του 18μηνου Graduate Trainee Program, καλωσόρισε η Κωτσόβολος, οι οποίοι θα έχουν την ευκαιρία να μάθουν το μοντέλο λειτουργίας της εταιρείας και να δουν σε βάθος τον τρόπο λειτουργίας του Supply Chain. Κατά τη διάρκεια του προγράμματος, οι εκπαιδευόμενοι θα έχουν την δυνατότητα να κάνουν 360 rotation σε τμήματα όπως Commercial, Demand planning, Unified Commerce, αλλά και να εμβαθύνουν σε τμήματα του Supply Chain, όπως Supply Chain Field Operations, Distribution Planning, Routing Operations.

Επιπλέον, θα εκπαιδευτούν και θα χρησιμοποιήσουν εργαλεία όπως MS Power BI και SAP, ενώ παράλληλα θα αποκτήσουν γνώσεις και δεξιότητες σχετικές με Predictive Models & Data Analytics. Επιπρόσθετα, την προηγούμενη εβδομάδα πραγματοποιήθηκε και η αποφοίτηση της 2ης ομάδας των CX Partners της εταιρείας, δηλαδή εκπροσώπων όλων των τμημάτων που παρακολούθησαν το πρόγραμμα «Omnichannel & CX».

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που διαμορφώθηκε σε συνεργασία με το ΟΠΑ, στο οποίο οι συμμετέχοντες εργάστηκαν με τη μεθοδολογία του «Customer Journey Mapping» και απέκτησαν όλα εκείνα τα εργαλεία που είναι απαραίτητα για τη διαμόρφωση μιας omnichannel στρατηγικής. Στο τέλος, οι CX Partners παρουσίασαν τη δουλειά τους στη Διοικητική ομάδα της Κωτσόβολος και είναι πια έτοιμοι να εφαρμόσουν όλα όσα έμαθαν τον τελευταίο χρόνο στην καθημερινότητά τους, με απώτερο στόχο να προσφέρουν βέλτιστη εμπειρία τόσο μέσα από την επαφή τους με πελάτες, όσο και με συναδέλφους τους.

Ινστιτούτο Εργασίας ΓΣΕΕ: Έρευνα για τις επιπτώσεις της πανδημίας στους εργαζόμενους

Το Ινστιτούτο Εργασίας της ΓΣΕΕ και το Κέντρο Προγραμματισμού και Οικονομικών Ερευνών έδωσαν στη δημοσιότητα τη μελέτη με τίτλο «Οι κοινωνικοοικονομικές επιπτώσεις της πανδημίας Covid-19 στους εργαζομένους του ιδιωτικού τομέα». Σκοπός της μελέτης αποτελεί η διερεύνηση του βαθμού επίδρασης της πανδημίας COVID-19 σε τέσσερις τομείς: στον οικονομικό, στον ψηφιακό, στον ψυχολογικό και στον κοινωνικό, προκειμένου να κατατεθούν τεκμηριωμένες προτάσεις πολιτικής για τη βελτίωση της ποιότητας ζωής και εργασίας των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα. Τα βασικά συμπεράσματα της έρευνας είναι τα εξής:

  1. Ο εργαζόμενοι του ιδιωτικού τομέα είναι ιδιαίτερα απαισιόδοξοι για τις επιπτώσεις της πανδημίας στην αντιμετώπιση των οικονομικών τους υποχρεώσεων.
  2. Διακατέχονται από την αγωνία περί ενδεχόμενης ανεργίας και απώλειας θέσεων εργασίας.
  3. Είναι απαισιόδοξοι αναφορικά με την αποτελεσματικότητα των μέτρων της πολιτείας για την αντιμετώπιση των προβλημάτων.
  4. Είναι απαισιόδοξοι σχετικά με την αναμενόμενη πορεία της οικονομίας βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα.
  5. Είναι ανήσυχοι αναφορικά με την ψηφιοποίηση της εργασίας, ενώ εκφράζουν φόβους ότι η ψηφιοποίηση μπορεί να επιφέρει μείωση μισθών, αύξηση του φόρτου εργασίας και νέες ευέλικτες μορφές εργασίας.

Μ. Συρεγγέλα: Σε 6,5 μονάδες μειώθηκε η γυναικεία ανεργία τα τελευταία τρία χρόνια

Επίσκεψη στο Κέντρο Προώθησης Απασχόλησης Αγίων Αναργύρων – Ιλίου πραγματοποίησαν η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων, Μαρία Συρεγγέλα και ο διοικητής της ΔΥΠΑ, Σπύρος Πρωτοψάλτης. Κατά την επίσκεψη τονίστηκε ότι η μείωση της ανεργίας, η ένταξη των νέων στην αγορά εργασίας και η στήριξη των εργαζομένων μητέρων είναι στις προτεραιότητες της σημερινής κυβέρνησης.

«Στο υπουργείο Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων προωθούμε δράσεις για να μειώσουμε την ανεργία των νέων και να καταπολεμήσουμε τις διακρίσεις που υφίστανται οι γυναίκες στην αγορά εργασίας. Σχεδιάζουμε και υλοποιούμε μέτρα για τη στήριξη της γυναικείας εργασίας, μέτρα πρακτικά, ουσιαστικά και με αποτέλεσμα. Έτσι, καταφέραμε να μειώσουμε τη γυναικεία ανεργία στο 15% τον Σεπτέμβριο του 2022 από το 21,5% που ήταν τον Σεπτέμβριο του 2019», τόνισε η υφυπουργός.

Στη συνέχεια η Μ. Συρεγγέλα αναφέρθηκε στη συνεργασία με τη ΔΥΠΑ για τη στήριξη άνεργων γυναικών θυμάτων βίας, με αύξηση μοριοδότησης κατά 40% στο βελτιωμένο πρόγραμμα δεύτερης επιχειρηματικής ευκαιρίας και ένταξη των άνεργων γυναικών θυμάτων στο πρόγραμμα απασχόλησης Ευπαθών Κοινωνικών Ομάδων. «Είμαστε δίπλα σε όλες τις γυναίκες.

Αντιλαμβανόμαστε πλήρως τις ανάγκες τους και το αποδεικνύουμε συνεχώς δημιουργώντας νέες και καινοτόμες δράσεις στήριξής τους», υπογράμμισε η υφυπουργός Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων και πρόσθεσε ότι «εμείς δεν μένουμε στα λόγια, αλλά ασκούμε κοινωνική πολιτική στην πράξη, ενσωματώνουμε την οπτική του φύλου στις τομεακές πολιτικές και δημιουργούμε τα θεμέλια για την ισότιμη πρόσβαση ανδρών και γυναικών στην αγορά εργασίας».

Η Wolt λανσάρει την υπηρεσία Wolt at Work

Τη νέα υπηρεσία Wolt at Work ανακοίνωσε στην Ελλάδα η Wolt, με την οποία οι εργαζόμενοι μπορούν να πραγματοποιούν ομαδικές παραγγελίες από τα συνεργαζόμενα εστιατόρια, τοπικά καταστήματα λιανικής και supermarket.

Επιπλέον, οι επιχειρήσεις μπορούν να παραλαμβάνουν μεγάλες ποσότητες γευμάτων για εταιρικές συσκέψεις ή εκδηλώσεις, προγραμματίζοντας την παράδοσή τους σε ημέρα και ώρα της επιλογής τους. Σε κάθε περίπτωση, παρέχεται η δυνατότητα παρακολούθησης της πορείας της αποστολής με live tracking, μέσω της εφαρμογής ή της ιστοσελίδας της Wolt, ενώ η υπάρχει διαθέσιμη και η Ομάδα Υποστήριξης.

Σύμφωνα με την εταιρεία, η υπηρεσία αυτή επιτρέπει τη συγκέντρωση του συνόλου των εξόδων του ανθρώπινου δυναμικού μίας επιχείρησης σε ένα μόνο τιμολόγιο, διευκολύνοντας την άμεση πληρωμή του ακριβούς ποσού που δαπανάται κάθε μήνα, απλοποιώντας τις εσωτερικές λογιστικές ανάγκες.

Οι εταιρείες τέλος, μπορούν να καθορίσουν το ύψος του μηνιαίου προϋπολογισμού για τα γεύματα που θα παραλαμβάνονται μέσω του Wolt at Work το χρονικό διάστημα για την καταχώρηση παραγγελιών, καθώς και το γεωγραφικό εύρος των διαθέσιμων καταστημάτων.