Ένα εκπαιδευτικό Session για τους Leaders του Customer Support Department της οργάνωσε η Novibet, σε συνεργασία με την Game Tree. Συγκεκριμένα, το εν λόγω session αφορούσε τους 12 Leaders του τμήματος Customer Support, οι οποίοι εκπαιδεύτηκαν πάνω στα Soft Skills.
Μεταξύ άλλων, η εκπαίδευση αφορούσε το Complaint Management, το empathy και το problem solving. «Είναι υπέροχο να συνεργαζόμαστε με εταιρείες που βρίσκονται στην αιχμή της τεχνολογίας στον κλάδο τους και να δουλεύουμε παρέα ώστε το Customer Experience να είναι ανθρωποκεντρικό, συμπεριληπτικό, καινοτόμο, αξιόπιστο και μοντέρνο» αναφέρει χαρακτηριστικά η Game Tree σε σχετική ανακοίνωσή της.
Σημειώνεται, τέλος, ότι το Customer Support Department της Novibet, το οποίο ανήκει στο τμήμα Operations, απασχολεί συνολικά 180 άτομα.