ΙΝΕ-ΓΣΕΕ: Διαγωνισμός συμβουλευτικής κατάρτισης στον τομέα του πολιτισμού

To Ινστιτούτο Εργασίας της Γενικής Συνομοσπονδίας Εργατών Ελλάδας (ΓΣΕΕ) προχώρησε στην προκήρυξη διαγωνισμού αναζητώντας ανάδοχο για έργο που αφορά δράσεις επαγγελματικής συμβουλευτικής, κατάρτισης, πιστοποίησης και πρακτικής άσκησης ωφελούμενων.

Πιο συγκεκριμένα, αντικείμενο της σύμβασης αποτελεί η παροχή υπηρεσιών επαγγελματικής συμβουλευτικής, κατάρτισης και πιστοποίησης σε ειδικότητες του τομέα του πολιτισμού με ωφελούμενους 3.000 ανέργους, εγγεγραμμένους στο μητρώο ανεργίας της ΔΥΠΑ, ηλικίας 18-29 ετών (να έχουν συμπληρώσει το 29ο και να διανύουν το 30ο έτος), που βρίσκονται εκτός εκπαίδευσης, κατάρτισης και απασχόλησης.

Στόχος του προγράμματος είναι η αναβάθμιση των γνώσεων και δεξιοτήτων νέων ανέργων που επιθυμούν να απασχοληθούν σε επιχειρήσεις του τομέα του πολιτισμού. Η δράση περιλαμβάνει την παροχή υπηρεσιών διάγνωσης εκπαιδευτικών αναγκών -επαγγελματικής συμβουλευτικής (έως 4 συνεδρίες), κατάρτιση σε επαγγελματικές δεξιότητες κατάρτισης διάρκειας 140 ωρών (δια ζώσης και εξ αποστάσεως), πιστοποίηση επαγγελματικών προσόντων από φορείς πιστοποίησης που δραστηριοποιούνται στην Ελλάδα ή/και διεθνώς, πρακτική άσκηση- διάρκειας 200 ωρών σε επιχειρήσεις του ιδιωτικού τομέα.

Για κάθε ωφελούμενο που θα τοποθετηθεί σε επιχείρηση για την υλοποίηση της πρακτικής άσκησης θα υπάρχει Υπεύθυνος Πρακτικής άσκησης/εργασιακός υπεύθυνος, ο οποίος θα είναι στέλεχος της επιχείρησης και θα είναι υπεύθυνος για την επίτευξη των μαθησιακών στόχων. Η διάρκεια της σύμβασης είναι 9 μήνες από την υπογραφή της και η προϋπολογισθείσα δαπάνη είναι 4.668.000 ευρώ, χωρίς ΦΠΑ. Η καταληκτική ημερομηνία κατάθεσης προσφορών είναι η 23η Δεκεμβρίου. Πληροφορίες για τον διαγωνισμό στο www.inegsee.gr

Συνεργασία Intersport και ΟΠΑ

Ένα ξεχωριστό project για τους μεταπτυχιακούς φοιτητές του προγράμματος «International Marketing» επεφύλασσε η συνεργασία της Intersport και του ΟΠΑ για τη φετινή ακαδημαϊκή χρονιά. Συγκεκριμένα, οι μεταπτυχιακοί φοιτητές του ΟΠΑ κλήθηκαν να παρουσιάσουν σε στελέχη της Intersport το πώς η εταιρεία θα συνεχίσει να κάνει πράξη το Retail Excellence, μέσα από μία phygital προσέγγιση.

Νικήτρια ομάδα αναδείχθηκε αυτή των Ζωής Μυλωνά, Καλλιόπης Νίκζα και Άρτεμις Σαλπιγγίδου, ενώ για την υλοποίηση του εν λόγω project συνέβαλαν, αφενός η Επίκουρη Καθηγήτρια, Καλυψώ Καραντινού και το Γραφείο Διασύνδεσης του ΟΠΑ και αφετέρου μία ομάδα στελεχών της Intersport, αποτελούμενη από τους Μαρία Κολοκυθά, HR Manager Greece & Cyprus, Νατάσσα Φωτεινακοπούλου, HR Project Specialist, Ελένη Μεταξά, Regional Retail Experience Manager, Μαρία Σούλτου, Retail Marketing Specialist και Χρήστο Μαμακούκα, Visual Merchandising Supervisor.

«Για όλους εμάς στην Intersport, η προσφορά της καλύτερης εμπειρίας του πελάτη, μέσω της omni-channel προσέγγισής μας αποτελεί μέρος της αποστολής μας! Θα θέλαμε να ευχαριστήσουμε όλους τους φοιτητές που προσέφεραν το πάθος και το ταλέντο τους, παράγοντας πολλές ενδιαφέρουσες και πρωτότυπες ιδέες» ανέφερε χαρακτηριστικά η Ν. Φωτεινακοπούλου. Επισημαίνεται ότι η συνεργασία της εταιρείας με το ΟΠΑ συνεχίζεται και με άλλα αντίστοιχα projects.

Coca-Cola HBC: Νέα Talent Acquisition & Identification Specialist η Χριστίνα Στερκέση

Καθήκοντα Talent Acquisition & Identification Specialist στην Coca-Cola HBC ανέλαβε η Χριστίνα Στερκέση, η οποία μέχρι πρότινος ήταν Recruitment Specialist στην Alumil.

Η Χ. Στερκέση είναι κάτοχος BBA από το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας, ενώ στην επαγγελματική της πορεία έχει διατελέσει και Talent Acquisition Specialist στην Randstad Hellas.

Macofin Hellas: Νέα HR Director η Τόνια Μανιάτη

Καθήκοντα HR Director στην Macofin Hellas ανέλαβε η Τόνια Μανιάτη.

Η Τ. Μανιάτη είναι απόφοιτη του BCA College και του London Guildhall University και διαθέτει πιστοποίηση από το SHRM, ενώ μέχρι πρότινος εργαζόταν ως HR & Administration Director στην Oteglobe.

ΜanpowerGroup: ΗΠΑ, Σιγκαπούρη και Καναδάς κορυφαίες αγορές ταλέντων διεθνώς

Τις ΗΠΑ, τη Σιγκαπούρη και τον Καναδά ως τις αγορές εργασίας με την υψηλότερη κατάταξη σε όλο τον κόσμο για την αναζήτηση, πρόσληψη και διατήρηση ταλέντων αναδεικνύει ο δείκτης Total Workforce Index™ λύσεων ταλέντων (TWI) του ομίλου ManpowerGroup. Παράλληλα στην Κεντρική και Ανατολική Ευρώπη, υπάρχει μεγάλη ζήτηση για δεξιότητες Πληροφορικής. Πιο συγκεκριμένα, η 9η ετήσια έκθεση TWI του ομίλου ManpowerGroup αναλύει σε 69 παγκόσμιες αγορές περισσότερους από 200 παράγοντες για την αξιολόγηση της διαθεσιμότητας δεξιοτήτων, της αποδοτικότητας κόστους, των ρυθμιστικών πλαισίων και της παραγωγικότητας.

Σύμφωνα με την έρευνα έλλειψης ταλέντων του ομίλου ManpowerGroup για το 2022 οι σημερινές αγορές εργασίας χαρακτηρίζονται από έντονο ανταγωνισμό για εξειδικευμένους εργαζόμενους, με το 75% των εταιρειών παγκοσμίως να αναφέρουν ελλείψεις ταλέντων και δυσκολία πρόσληψης – υψηλότερο ρεκόρ των τελευταίων 16 ετών. Ο φετινός ανανεωμένος δείκτης TWI δίνει μεγαλύτερη έμφαση στις επιπτώσεις της απομακρυσμένης εργασίας και στην αυξανόμενη προθυμία και ευελιξία των εργοδοτών να μειώσουν τις απαιτήσεις εκπαίδευσης προτιμώντας να εξειδικεύουν τους υποψηφίους «πάνω στην εργασία».

Υπάρχει επίσης μεγαλύτερη εστίαση στην ηλικία του ανθρώπινου δυναμικού: Καθώς οι πιο ηλικιωμένοι εργαζόμενοι εγκαταλείπουν την αγορά εργασίας, περισσότερες εταιρείες καλλιεργούν βιώσιμους πληθυσμούς ταλέντων δίνοντας προτεραιότητα στη διαθεσιμότητα μεγάλων δεξαμενών εργαζομένων της Gen Z και millennials. Τέλος, οι δείκτες κόστους ζωής, τα ποσοστά πληθωρισμού των μισθών και η μεταβλητότητα των συναλλαγματικών ισοτιμιών είναι νέοι παράγοντες που εισάγονται στον δείκτη TWI με βάση τον σημαντικό αντίκτυπο αυτών των ζητημάτων στους οργανισμούς και το ανθρώπινο δυναμικό τους. Αυτό βοηθά στην παροχή μιας σαφέστερης εικόνας της οικονομικής σταθερότητας, καθώς οι εταιρείες λαμβάνουν αποφάσεις για το μείγμα ανθρώπινου δυναμικού και την τοποθεσία.