Alumil: Οικονομική ενίσχυση 500.000 ευρώ στους εργαζομένους της

Στην καταβολή εφάπαξ οικονομικής ενίσχυσης, συνολικού ύψους άνω των 500.000 ευρώ, για το σύνολο των εργαζομένων της στην Ελλάδα προχώρησε η Alumil, λαμβάνοντας υπόψη τις δυσχερείς οικονομικά συνθήκες που έχει επιφέρει η ακρίβεια λόγω του πληθωρισμού. Η εν λόγω κίνηση είναι απόρροια των θετικών αποτελεσμάτων που καταγράφει η Alumil, η οποία επισημαίνει ότι «οι εργαζόμενοι συμβάλλουν καθοριστικά στην ανοδική αναπτυξιακή πορεία που ακολουθεί η εταιρεία».

Ειδικότερα, το πρώτο 9μηνο του 2022 ο κύκλος εργασιών του Ομίλου αυξήθηκε κατά 38.4% στο σύνολο των χωρών όπου δραστηριοποιείται, ξεπερνώντας τα 300 εκατ. ευρώ, ενώ η λειτουργική του κερδοφορία αυξήθηκε κατά 50.8%, στα συνολικά 52.4 εκατ. ευρώ. Επιπλέον, το 2022 στη χώρα μας, η εταιρεία κατέγραψε σημαντική αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της κατά σχεδόν 13% σε σχέση με την περσινή χρονιά.

«H Αlumil διαμορφώνει ένα περιβάλλον εργασίας όπου οι εργαζόμενοι συμβάλλουν καθοριστικά στην επίτευξη του οράματος της εταιρείας, η οποία τους στηρίζει στην επαγγελματική και προσωπική τους ανάπτυξη» αναφέρει χαρακτηριστικά η σχετική ανακοίνωση. «Πυξίδες της εταιρικής κουλτούρας αποτελούν το ομαδικό πνεύμα και η συλλογική προσπάθεια, με την παράλληλη ενίσχυση των πρωτοβουλιών και της συμμετοχής στην ανάπτυξη νέων καινοτόμων λύσεων σε ένα περιβάλλον ισότιμων ευκαιριών» καταλήγει.

Professor Dr. Phil Klaus: Το μόνο KPI που «μετράει», η σύνδεση CX και κερδοφορίας

Πού βρισκόμαστε αυτή τη στιγμή όσον αφορά τη διαχείριση και τη μέτρηση του CX; Πού στοχεύουμε να είμαστε στο μέλλον; Με ποιο τρόπο θα φτάσουμε εκεί; Τα τρία καίρια και πιεστικά ερωτήματα που σήμερα καλούνται να απαντήσουν οι επαγγελματίες του CX, θα εξετάσει μέσα από την κεντρική ομιλία του στο επερχόμενο συνέδριο της Boussias, CX Summit 2023, ο διακεκριμένος καθηγητής του πανεπιστημίου του Μονακό, παρέχοντας έναν χρήσιμο οδηγό πλοήγησης σε όλους όσους επιδιώκουν να παραμείνουν μπροστά από τον ανταγωνισμό σε ότι αφορά στην εμπειρία των πελατών.

Ο Καθηγητής Klaus είναι Πρόεδρος του Ινστιτούτου Εμπειρίας Πελατών PK, ιδρυτής του Prof. Dr. Phil Klaus & Associates Consulting, καθηγητής Στρατηγικής και Διαχείρισης Εμπειρίας Πελατών στο Διεθνές Πανεπιστήμιο του Μονακό και μπεστ σέλερ συγγραφέας του «Measuring Customer Experience».

Η βραβευμένη έρευνά του εμφανίζεται σε πολλά βιβλία και σε ένα ευρύ φάσμα κορυφαίων ακαδημαϊκών και managerial περιοδικών. Είναι έμπειρος διευθυντής, μη εκτελεστικός διευθυντής και σύμβουλος διαχείρισης με ενεργό, διεθνές χαρτοφυλάκιο πελατών Blue-Chip, τους οποίους συμβουλεύει σχετικά με τη στρατηγική εμπειρίας πελατών, τη βελτίωση των κερδών, την «επόμενη πρακτική» και την επιχειρηματική ανάπτυξη. Πληροφορίες και εγγραφές www.cxsummit.live

Developers:Day:Digital: Ολοκληρώθηκε επιτυχώς η 6η διοργάνωση

Στις 8 και 9 Δεκεμβρίου πραγματοποιήθηκε για 6η συνεχή φορά το Developers:Day:Digital, το μεγαλύτερο Online Career Event της Ελλάδας για την Πληροφορική, με τη διαδικτυακή παρουσία 250 και πλέον υποψηφίων Developers & Software Engineers. Σύμφωνα με τον διοργανωτή, στο διήμερο αυτό career event καταγράφηκαν 811 αιτήσεις σε θέσεις εργασίας, 430 λεπτά webinars πάνω στις νέες Τεχνολογίες, 636 επισκέψεις σε webinars και ομιλίες, 5367 μηνύματα μεταξύ IT Recruiters & Developers.

Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση, «το kariera.gr, με στόχο να αντιμετωπίσει τη δυσκολία εύρεσης στελεχών στον κλάδο της Πληροφορικής, σε ειδικότητες όπως Developers, Software Engineers, Full Stack Engineers, Front-End Engineers, Back-End Engineers, Data Analysts, Machine Learning Specialists, κατάφερε μέσα από το διήμερο event να φέρει σε επαφή 250+ υποψηφίους με 92 IT recruiters κορυφαίων εταιρειών Ελλάδας και Κύπρου, μέσω μιας διαδραστικής 3D πλατφόρμας».

Σύμφωνα με τα στοιχεία, συνολικά συμμετείχαν 23 κορυφαίες εταιρείες Ελλάδας και Κύπρου, 23 καλεσμένοι ομιλητές από τον χώρο της Πληροφορικής και 92 ΙΤ Recruiters. Κατά τη διάρκεια του Developers:Day:Digital, οι υποψήφιοι έφτασαν ένα βήμα πιο κοντά στο να βρουν τον πρώτο ή τον επόμενο Εργοδότη τους. Πέρασαν από online συνεντεύξεις, μέσω chat ή video calls, και ήρθαν σε επαφή με εκπροσώπους 23 συμμετεχουσών εταιρειών.

Επιπλέον, οι συμμετέχοντες είχαν τη δυνατότητα να παρακολουθήσουν δωρεάν webinars από 23 ειδικούς του κλάδου σε θέματα που αφορούσαν στην Πληροφορική και τις Νέες Τεχνολογίες, όπως γλώσσες προγραμματισμού (λ.χ. Java), machine learning, cutting edge technologies, digital front-end implementations, CI/CD security risks, in-service software upgrade (ISSU) in 5G Core κ.ά.

ΕΛΣΤΑΤ: Αύξηση 60,8% των κενών θέσεων εργασίας

Σύμφωνα με την ΕΛΣΤΑΤ, ο αριθμός των κενών θέσεων εργασίας στο σύνολο της οικονομίας αυξήθηκε κατά 60,8% το γ’ τρίμηνο εφέτος σε σύγκριση με το γ’ τρίμηνο του 2021 (24.324 θέσεις και 15.125 θέσεις αντίστοιχα), έναντι αύξησης 56,2% κατά την αντίστοιχη σύγκριση το 2021 προς το 2020.

Σημειώνεται ότι δεν περιλαμβάνονται ο πρωτογενής τομέας και οι δραστηριότητες των νοικοκυριών, Σύμφωνα πάντα με την ΕΛΣΤΑΤ, κενή θέση εργασίας θεωρείται μια νεοδημιουργηθείσα θέση, μια ήδη κενή θέση ή μια θέση που πρόκειται να κενωθεί σύντομα, για την οποία ο εργοδότης έχει προβεί πρόσφατα σε δραστικές ενέργειες για να βρεθεί κατάλληλος υποψήφιος, εκτός της επιχείρησης, και η οποία είναι διαθέσιμη είτε άμεσα είτε στο άμεσο /εγγύς μέλλον.

Σημειώνεται ότι οι κενές θέσεις εργασίας αφορούν μόνο στους μισθωτούς. Δεν θεωρούνται κενές θέσεις εργασίας οι θέσεις εργασίας που θα καλυφθούν από μαθητευομένους χωρίς αμοιβή, είτε από εργοδότες, είτε από οποιονδήποτε φορέα κοινωνικής ασφάλισης, εργολάβους, οι οποίοι δεν βρίσκονται στη μισθολογική κατάσταση, προσωπικό που επαναπροσλαμβάνεται ή επιστρέφει από άδεια με αποδοχές ή χωρίς αποδοχές, εσωτερικές μετακινήσεις στην επιχείρηση του ήδη υπάρχοντος προσωπικού. Τέλος, κενές θέσεις εργασίας στο άμεσο μέλλον είναι οι κενές θέσεις πλήρους ή μερικής απασχόλησης, οι οποίες θα πρέπει να καλυφθούν σε διάστημα όχι μεγαλύτερο των τριών μηνών.