--> 

Sani/Ikos Group: Διοργανώνει Recruitment Days σε 5 πόλεις

Ενημερωτικές εκδηλώσεις σε 5 πόλεις για όσους ενδιαφέρονται να μάθουν πώς μπορούν να εξελίξουν την καριέρα τους στον ξενοδοχειακό κλάδο θα πραγματοποιήσει ο Όμιλος Sani/Ikos, στο πλαίσιο της στελέχωσης των ξενοδοχειακών του μονάδων στη Χαλκιδική, στην Κω και στην Κέρκυρα.

Συγκεκριμένα, από τις 23 έως και τις 27 Ιανουαρίου, στελέχη του τμήματος Ανθρώπινου Δυναμικού του Ομίλου θα επισκεφτούν τις πόλεις του Βόλου, της Λάρισας, των Τρικάλων, των Ιωαννίνων και της Κοζάνης για να ενημερώσουν αυτοπροσώπως τους υποψηφίους για τις δυνατότητες εργασίας, με τις συνεντεύξεις να  αφορούν σε θέσεις υποδοχής, μάγειρα, βοηθού μάγειρα, σερβιτόρου, μπάρμαν, λάντζας και καθαριότητας.

Επιπρόσθετα, στο πλαίσιο των εν λόγω Sani/Ikos Recruitment Days 2023, θα πραγματοποιηθεί σε κάθε πόλη ένα ενενηντάλεπτο δωρεάν εκπαιδευτικό Masterclass με θέμα «Διαχείριση Αλλαγών στο Σύγχρονο Εργασιακό Περιβάλλον», με σκοπό να δώσει χρήσιμες οδηγίες για το πως αναπτύσσουμε σημαντικές δεξιότητες όπως η προσαρμοστικότητα και η ανθεκτικότητα ώστε να διαχειριστούμε αποτελεσματικότερα τις αλλαγές σε ένα ταχύτατα μεταβαλλόμενο εργασιακό περιβάλλον.

Στην Alpha Bank η Δέσποινα Μάκκα

Καθήκοντα Talent Acquisition & Employer Branding Specialist στην Alpha Bank ανέλαβε από τον τρέχοντα μήνα η Δέσποινα Μάκκα, η οποία μέχρι πρότινος ήταν Talent Acquisition & Development Specialist στο Attica.

Η Δ. Μάκκα είναι απόφοιτη του τμήματος Κοινωνιολογίας του Παντείου Πανεπιστημίου και κάτοχος Master στο HR Management από το ΟΠΑ, ενώ κατά το παρελθόν έχει εργαστεί και στην Vodafone.

Coca-Cola Τρία Έψιλον: Κορυφαίος Εργοδότης στην Ελλάδα για 4η συνεχή χρονιά

H Coca-Cola Τρία Έψιλον αναδείχτηκε για 4η συνεχή χρονιά «Κορυφαίος Εργοδότης» στην Ελλάδα, σύμφωνα με την αξιολόγηση του διεθνούς θεσμού «Top Employers Institute». Σύμφωνα με την εταιρεία, το 60% της Ανώτερης Διοίκησης και το 40% των Διευθυντικών Στελεχών της εκπροσωπείται από γυναίκες, ενώ δέσμευσή της είναι έως το 2025 το 50% των διευθυντικών θέσεων να καταλαμβάνεται από γυναίκες.

Στο ίδιο πλαίσιο, η Coca-Cola Τρία Έψιλον έχει σχεδιάσει και υλοποιεί εξειδικευμένα προγράμματα εκπαίδευσης όπως το Sales και Supply Chain Academy και προγράμματα ταχείας ανάπτυξης όπως το Fast Forward, μέσω των οποίων αναπτύσσονται οι δεξιότητες των ανθρώπων της. Μια ακόμα πρωτοβουλία που ξεχωρίζει είναι η εσωτερική έρευνα και τα ολοκληρωμένα πλάνα Κουλτούρας & Δέσμευσης που υλοποιεί η Coca-Cola Τρία Έψιλον, με σκοπό να αφουγκράζεται και να ανταποκρίνεται άμεσα στις ανάγκες των ανθρώπων της.

Η εταιρεία υλοποιεί ετήσιες και τριμηνιαίες έρευνες αξιολόγησης όπου λαμβάνει σταθερά τον παλμό του οργανισμού. Ενδεικτικά για το 2022, ο δείκτης δέσμευσης εργαζομένων ανήλθε στο 85%, με το 90% των εργαζομένων να νιώθουν υπερήφανοι που είναι μέλος της Coca-Cola Τρία Έψιλον και 88% όλων των εργαζομένων να πιστεύουν στις στρατηγικές προτεραιότητες της εταιρείας.

Τέλος, όπως αναφέρεται και στη σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, η τελευταία δίνει μεγάλη βαρύτητα σε θέματα εργασιακής ευελιξίας, με στόχο τη βέλτιστη ενσωμάτωση προσωπικής και επαγγελματικής ζωής. Χαρακτηριστικό παράδειγμα το υβριδικό μοντέλο εργασίας που έχει υιοθετήσει, όπου οι εργαζόμενοι γραφείου μπορούν σταθερά να εργάζονται από το σπίτι τους έως και δύο φορές την εβδομάδα.

ΔΥΠΑ: Ριζικός επανασχεδιασμός των Κέντρων Προώθησης Απασχόλησης

H ΔΥΠΑ (πρώην ΟΑΕΔ) ανακοίνωσε ότι εγκρίθηκε το έργο «Επανασχεδιασμός των Κέντρων Προώθησης Απασχόλησης (ΚΠΑ2) της Δημόσιας Υπηρεσίας Απασχόλησης» που αφορά στην λειτουργική ανακαίνιση και ενεργειακή αναβάθμιση των 116 υπηρεσιών της ΔΥΠΑ ανά τη χώρα. Το έργο, προϋπολογισμού 41.024.200 ευρώ, θα χρηματοδοτηθεί με πόρους από το Ταμείο Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας (ΤΑΑ) και εντάσσεται στο πλαίσιο της συνολικής οργανωσιακής αναδιάρθρωσης της ΔΥΠΑ και της μετεξέλιξής της «σε μία σύγχρονη, ευρωπαϊκή Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης, που θα ανταποκρίνεται στις ανάγκες των πολιτών, των επιχειρήσεων και της αγοράς εργασίας και θα παρέχει ταχύτερες και πιο αποτελεσματικές υπηρεσίες, αξιοποιώντας βέλτιστες ευρωπαϊκές πρακτικές», όπως χαρακτηριστικά αναφέρει η σχετική ανακοίνωση.

Το έργο προβλέπει τη δημιουργία σύγχρονων εγκαταστάσεων με ενιαίες προδιαγραφές στην οργάνωση, τα υλικά και τον εξοπλισμό, «για την κατασκευή των οποίων θα εφαρμοστούν οι πλέον σύγχρονες προδιαγραφές ενεργειακής αναβάθμισης, εξοικονόμησης και ασφάλειας». Κάθε ανασχεδιασμένο ΚΠΑ2 θα ενσωματώνει τα στοιχεία της νέας εταιρικής ταυτότητας της ΔΥΠΑ, με ταυτόχρονη υιοθέτηση των ψηφιακών καινοτομιών, που έχουν ήδη τεθεί σε λειτουργία και όσων βρίσκονται σε εξέλιξη και θα παρουσιαστούν στο επόμενο διάστημα, ενώ, παράλληλα, θα δοθεί έμφαση στις εξατομικευμένες υπηρεσίες αντιστοίχισης προσφοράς-ζήτησης εργασίας και ενίσχυσης της συμβουλευτικής, προσφέροντας μία νέα εμπειρία εξυπηρέτησης σε ανέργους, εργαζόμενους και επιχειρήσεις.

Όπως αναφέρεται στη σχετική ανακοίνωση, η ΔΥΠΑ, σε συνέχεια της μετονομασίας της (rebranding), της οργανωτικής της μετεξέλιξης, του ψηφιακού μετασχηματισμού της και της ανάληψης νέων αρμοδιοτήτων, που αφορούν στην ανάπτυξη δεξιοτήτων του εργατικού δυναμικού, αλλά και στην υλοποίηση μίας νέας στεγαστικής πολιτικής για τους νέους της χώρας, «υλοποιεί μεθοδικά ένα ολοκληρωμένο σχέδιο αναδιάρθρωσης, με σκοπό να καταστεί μία σύγχρονη Δημόσια Υπηρεσία Απασχόλησης, που προσφέρει ποιοτικές υπηρεσίες εφάμιλλες των αντίστοιχων ευρωπαϊκών φορέων, με συνέπεια στον κοινωνικό ρόλο της και με στόχο τη μείωση της ανεργίας και την αύξηση της απασχόλησης».