Druckfarben Hellas: Τeam building activities σε 3ήμερο για τους εργαζομένους

O Όμιλος Druckfarben Hellas διοργάνωσε εταιρική εκδήλωση στις εγκαταστάσεις του, όπου από τις 16 έως τις 18 Ιανουαρίου, στελέχη και εργαζόμενοι της εταιρίας ενημερώθηκαν για τον απολογισμό του 2022, αλλά και για τους στρατηγικούς στόχους της νέας χρονιάς.

Σύμφωνα με τη σχετική ανακοίνωση, μέσα από ένα προσεκτικά σχεδιασμένο τριήμερο πρόγραμμα, οι εργαζόμενοι από όλα τα ελληνικά γραφεία του Ομίλου συμμετείχαν σε πλήθος δραστηριοτήτων, όπως team building activities, ενώ παρακολούθησαν και εκπαιδευτικά προγράμματα, με θεματικές όπως η εξοικονόμηση ενέργειας και οι ολοκληρωμένες λύσεις που παρέχουν τα brands του Ομίλου, KRAFT Paints και Bioclima.

Παράλληλα, ο Νίκος Βλαχάκης, Εμπορικός Διευθυντής της KRAFT Paints και βασικό μέλος του συνεδρίου, κάλεσε τα στελέχη των τμημάτων να καλύψουν κατά τον πλέον αποδοτικό τρόπο τα επιμέρους θέματα του συνεδρίου και να παρουσιάσουν τις βέλτιστες πρακτικές κάθε ομάδας. Ιδιαίτερη έμφαση δόθηκε στις ενέργειες της ομάδας πωλήσεων του Ομίλου, ενώ και ο ίδιος τόνισε ότι ο ρόλος των πωλήσεων είναι πλέον πολύπλευρος, καθώς η ομάδα καλείται να κινηθεί εκτός των παραδοσιακών πρακτικών, λαμβάνοντας υπόψιν και την αλληλένδετη σχέση πωλήσεων και marketing που χαρακτηρίζει τα δύο brands. Η εκδήλωση ολοκληρώθηκε με την παρουσίαση της στρατηγικής του Ομίλου για το 2023.

ΖeniΘ: Αύξηση 20% του ανθρώπινου δυναμικού της το 2023

Ο πάροχος ολοκληρωμένης ενέργειας ZeniΘ έλαβε πιστοποίηση Great Place to Work για το 2022, μετά από διεξοδική αξιολόγηση που πραγματοποίησε ο φορέας Great Place to Work® Hellas. Όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση της εταιρείας, «η ΖeniΘ διοχετεύει όλη της την ενέργεια στη δημιουργία ενός σύγχρονου εργασιακού περιβάλλοντος που δίνει έμφαση στην ικανοποίηση και τη διαρκή εξέλιξη των 225 ανθρώπων που ανήκουν στο δυναμικό της.

Ως αποτέλεσμα, το 88% των εργαζομένων της ΖeniΘ δηλώνουν ότι «αισθάνονται πως συνεισφέρουν ουσιαστικά στην εταιρεία[1]», σύμφωνα με την έρευνα που πραγματοποίησε το Great Place to Work». Η ίδια ανακοίνωση αναφέρει μεταξύ άλλων ότι η ΖeniΘ εφαρμόζει προηγμένες πρακτικές διοίκησης και διαμορφώνει μία εταιρική κουλτούρα στη βάση των αρχών της διαφάνειας, της ισότητας, της αξιοκρατίας και της συμπερίληψης.

Ταυτόχρονα, επενδύει στην ανάπτυξη και την ενδυνάμωση των ανθρώπων της, παρέχοντας διαρκώς εκπαίδευση σε νέες δεξιότητες, ενθαρρύνοντας την αναζήτηση ιδεών και καινοτόμων προσεγγίσεων στην εργασιακή καθημερινότητα και διασφαλίζοντας την ισορροπία μεταξύ εργασιακού και προσωπικού χρόνου. «Την ίδια στιγμή, η ZeniΘ ενθαρρύνει τους εργαζομένους της να υιοθετούν πρακτικές που προωθούν την προστασία του περιβάλλοντος ώστε να πολλαπλασιάζεται ο θετικός αντίκτυπος των ενεργειών της εταιρείας που έχουν στόχο την περιβαλλοντική βιωσιμότητα και τη βιώσιμη ανάπτυξη» συνεχίζει η ανακοίνωση, καταλήγοντας ότι για το 2023, στόχος της εταιρείας είναι η αύξηση του ανθρώπινου δυναμικού της κατά 20%.

 

Publicis: Παγκόσμια πρωτοβουλία «Working With Cancer»

Μία παγκόσμια πρωτοβουλία για την εξάλειψη του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο παρουσιάζει η Publicis. Συγκεκριμένα, με αφορμή τη μάχη του CEO της, Arthur Sadoun, με την ασθένεια, δημιουργήθηκε το pledge «Working With Cancer», ένας παγκόσμιος διακλαδικός συνασπισμός για τον τερματισμό του στίγματος του καρκίνου στον εργασιακό χώρο. Και αυτό διότι, πέρα από τις ευχές που δέχθηκε ο Sadoun όταν διαγνώστηκε, έλαβε και έναν ανησυχητικό αριθμό μαρτυριών από ανθρώπους του κλάδου που αντιμετώπιζαν την ίδια ασθένεια και φοβόντουσαν όχι μόνο για τη ζωή τους, αλλά και για τη δουλειά τους. «Συνειδητοποιήσαμε ότι αυτό που πολεμούσαμε εδώ δεν ήταν πραγματικότητα, αλλά μια αντίληψη.

Η αντίληψη ότι όταν αρρωσταίνεις, γίνεσαι από δυνατός αδύναμος», ανέφερε ο Sadoun. Έτσι, προκειμένου να επιστήσει την προσοχή, η Publicis δημιούργησε μια καμπάνια που θα «τρέξει» σε επιχειρηματικά Μέσα για να δημιουργήσει ένα κίνημα στις επιχειρηματικές κοινότητες.

Το pledge θα συνοδεύεται επίσης από ένα video, το οποίο σκιαγραφεί την εμπειρία καρκινοπαθών που κρύβουν την κατάστασή τους από τους συναδέλφους τους και το οποίο θα «απλωθεί» σε ψηφιακά Μέσα. Επισημαίνεται, τέλος, ότι το «Working With Cancer» έχει ήδη εξασφαλίσει την υποστήριξη παγκόσμιων οργανισμών, όπως οι Disney, Google, L’Oréal, LVMH, McDonald’s, Meta, Mondelez, Nestlé, Omnicom Group, Interpublic Group, PepsiCo, Unilever κ.ά.

(Πηγή: AdAge)