Συνεργασία Four Seasons και KEAN

Ένα Workshop για θέματα Diversity, Inclusion και Belonging οργάνωσε για τους ανθρώπους του το Four Seasons Astir Palace σε συνεργασία με το Κύτταρο Εναλλακτικών Αναζητήσεων Νέων – ΚΕΑΝ. Συγκεκριμένα, μέσω του εν λόγω workshop, το οποίο πραγματοποιήθηκε στα Αγγλικά, οι συμμετέχοντες είχαν την ευκαιρία να εφαρμόσουν στην πράξη ορισμένες DIB πρωτοβουλίες, να αναπτύξουν αυτογνωσία και να «φωτίσουν» ορισμένα «τυφλά σημεία».

«Στην Four Seasons Hotels and Resorts Athens, ένα θεμελιώδες μέρος του Diversity, Inclusion & Belonging ταξιδιού μας είναι η ανάπτυξη μιας εκπαιδευτικής διαδρομής για τους ηγέτες μας, οι οποίοι θα εκφράσουν τη δέσμευσή τους για τη διαφορετικότητα και τη συμπερίληψη και θα την καταστήσουν προτεραιότητα.

Η εμπειρία αυτή ήταν ένα σημαντικό ορόσημο για εμάς και είμαστε πολύ περήφανοι για τους πιστοποιημένους πλέον ηγέτες μας, οι οποίοι θα εξελιχθούν σε βασικούς παράγοντες για τη διατήρηση και την ανάπτυξη της DIB κουλτούρας μας» ανέφερε χαρακτηριστικά σε ανάρτησή της η Nadya Ghribi, Director of Learning & Development at Four Seasons Astir Palace Athens.

Σημειώνεται, τέλος, ότι τον Δεκέμβριο είχε προηγηθεί αντίστοιχο Workshop στα Ελληνικά, ενώ στην οργάνωση και των δύο αυτών εκπαιδευτικών δράσεων συνέβαλε, από πλευράς της Four Seasons, και η Μυρτώ Κουτσοπούλου, Senior People & Culture Executive της εταιρείας.

Συνεργασία Κωτσόβολος και Orientum

Ένα webinar Επαγγελματικού Προσανατολισμού με θέμα τα «Επαγγέλματα του 2030» διοργάνωσε την Κυριακή 22 Ιανουαρίου η Κωτσόβολος σε συνεργασία με την Orientum.

Στο εν λόγω webinar, το οποίο πραγματοποιήθηκε μέσω zoom, τα παιδιά των εργαζομένων της Κωτσόβολος είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τον Αποστόλη Τζιανάκη, σύμβουλο σπουδών, για τα επαγγέλματα του μέλλοντος και πώς θα τα κατακτήσουν, ενώ στο επόμενο διάστημα θα ακολουθήσει ένα ατομικό τεστ επαγγελματικού προσανατολισμού για κάθε μαθητή, αλλά και μια ατομική συνάντηση συμβουλευτικής σταδιοδρομίας.

Σημειώνεται, τέλος, ότι η εταιρεία συμπεριέλαβε στην πρωτοβουλία αυτή και παιδιά από το Χατζηκυριάκειο Ίδρυμα και από την Κιβωτό του Κόσμου.

ΕΥ: Πρόκληση η αδυναμία βελτίωσης της κουλτούρας του ανθρώπινου δυναμικού για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών

Την ετήσια κατάταξή της με τις 10 κορυφαίες προκλήσεις για τις εταιρείες τηλεπικοινωνιών δημοσιοποίησε η EY, με την αδυναμία βελτίωσης της κουλτούρας του ανθρώπινου δυναμικού και των τρόπων εργασίας να βρίσκεται στην πρώτη τριάδα των κινδύνων. Συγκεκριμένα, στην πρώτη θέση της σχετικής κατάταξης για το 2023 βρίσκεται η ανεπαρκής ανταπόκριση στις ανάγκες των πελατών σε ένα περιβάλλον αυξανόμενου κόστους ζωής, ενώ τη δεύτερη θέση καταλαμβάνει η υποτίμηση των μεταβαλλόμενων απαιτήσεων ως προς την ασφάλεια και την εμπιστοσύνη.

Στην τρίτη θέση, για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά, βρίσκεται η αδυναμία βελτίωσης της κουλτούρας του ανθρώπινου δυναμικού και των τρόπων εργασίας που αποτελεί έναν εξελισσόμενο κίνδυνο, καθώς οι απόψεις εργοδοτών και εργαζομένων συνεχίζουν να αποκλίνουν.

Έτσι, ενώ το 91% των εργαζόμενων στην τεχνολογία, τα μέσα μαζικής επικοινωνίας, την ψυχαγωγία και τις τηλεπικοινωνίες (TMT) θέλει να εργάζεται εξ αποστάσεως για δύο ή περισσότερες ημέρες την εβδομάδα, το 25% των διοικήσεων του κλάδου πιστεύει ότι οι άνθρωποί του πρέπει να επιστρέψουν στο γραφείο πέντε ημέρες την εβδομάδα.

Επιπλέον, είναι ανησυχητικό ότι η απώλεια του ανθρώπινου δυναμικού αποτελεί μεγαλύτερη πρόκληση στον κλάδο των TMT, αφού το 53% των εργαζομένων στον κλάδο δηλώνει ότι σκοπεύει να εγκαταλείψει τη σημερινή του θέση μέσα στους επόμενους 12 μήνες, σε σύγκριση με έναν μέσο όρο 43% σε όλους τους κλάδους. Τέλος, την πρώτη πεντάδα συμπληρώνουν η κακή διαχείριση της ατζέντας για τη βιώσιμη ανάπτυξη και η αδυναμία επιτάχυνσης της αποτελεσματικότητας μέσω της ψηφιοποίησης.

Έρευνα: Το 60% των εργαζομένων άνω των 55 ετών δεν λαμβάνει Upskilling εκπαίδευση

Σύμφωνα με νέα έρευνα της AND Digital, παρότι το 31% των εργαζόμενων άνω των 55 ετών επιθυμεί να βελτιώσει τις ψηφιακές του δεξιότητες, οι εταιρείες δεν τους υποστηρίζουν ή τους ενθαρρύνουν να το κάνουν. Αναλυτικότερα, βάσει της έρευνας, το 81% των διευθυντικών στελεχών παραδέχεται ότι η έλλειψη των digital skills έχει αρνητικό αντίκτυπο στην επιχείρηση, ωστόσο το 60% των εργαζόμενων άνω των 55 ετών εξηγεί ότι δεν έχει λάβει κάποια upskilling εκπαίδευση από τον εργοδότη του.

Ένα 19% μάλιστα αισθάνεται ότι δεν διαθέτει τις απαραίτητες ψηφιακές δεξιότητες ακόμα και για τον τωρινό του ρόλο. Παράλληλα, το 29% των άνω των 55 επιθυμεί να βελτιώσει τα digital skills του αλλά δεν αισθάνεται άνετα να το ζητήσει από τον εργοδότη του, ενώ η έρευνα παρουσιάζει παρόμοια εικόνα και για τους νεότερους εργαζόμενους, καθώς το 40% των εργαζόμενων 18-34 ετών αναφέρει ότι ντρέπεται για την έλλειψη digital skills του, διότι θεωρεί πως, όντας νεότερο από τους άλλους συναδέλφους, θα έπρεπε να τα κατάφερνε καλύτερα.

Τέλος, σύμφωνα με την έρευνα, οι εργαζόμενοι άνω των 55 ετών προτιμούν το upskilling να γίνεται κατά τη διάρκεια της εργασίας του (45%), κάτι που ισχύει μόνο για το 38% των εργαζόμενων 18-24 ετών, οι οποίοι φαίνεται να προτιμούν το upskilling μέσω διαβάσματος και σχετικού περιεχομένου (22%), πρακτική που επιζητά μόνο το 11% των άνω των 55 ετών.