Jetdrops: Νέο πρόγραμμα team building για ενίσχυση της εταιρικής κουλτούρας

H jetdrops με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής της κουλτούρας, εξελίσσει πρόγραμμα εξωτερικών δραστηριοτήτων, μία κάθε μήνα, οι οποίες έχουν σαν στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση των σχέσεων των εργαζομένων.

Όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ενημέρωση, η πρώτη δράση αφορούσε εταιρικό δείπνο, στο οποίο όμως απαγορευόταν οποιαδήποτε αναφορά σε θέματα δουλειάς, ενώ η συνέχεια περιελάμβανε ξενάγηση της ομάδας στην Εθνική Πινακοθήκη, ξενάγηση στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, καθώς και συμμετοχή στον αγώνα δρόμου Race for the Cure®, ενάντια στον καρκίνο του μαστού.

Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά κάνει η εταιρεία στο ετήσιο meeting της που έλαβε χώρα στα Τζουμέρκα, το οποίο περιελάμβανε το review της χρονιάς, καθώς και πολλές team bonding δραστηριότητες. «Οι ενέργειες αυτές αποτελούν βασικό πυλώνα της jetdrops και του τρόπου που διαμορφώνει την καθημερινότητα των, 12 πλέον, εργαζομένων της και στόχος είναι να συνεχίσουν με ακόμη μεγαλύτερη συχνότητα στο μέλλον» καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.

Συνεργασία Bookstream και Ανάδειξη HR Services

Μία νέα συνεργασία ξεκίνησαν η Bookstream και η Ανάδειξη HR Services. Μέσω της εν λόγω συνεργασίας, οι άνθρωποι της εταιρείας παροχής υπηρεσιών ανθρώπινου δυναμικού θα έχουν δωρεάν πρόσβαση στη βιβλιοθήκη της Bookstream με δημοφιλή έντυπα βιβλία και επιλεγμένα διαδικτυακά άρθρα, μέσω των οποίων θα επιμορφώνονται και θα ενισχύουν την ευεξία τους σε καθημερινή βάση.

Οι δανεισμοί γίνονται σε εβδομαδιαία βάση και η παράδοση γίνεται στον χώρο εργασίας. «Δεν αρκεί να λέμε ότι η γνώση είναι δύναμη! Πρέπει να το αποδεικνύουμε καθημερινά!

Επιλέξαμε την Βookstream και δίνουμε στους εργαζομένους μας τη δυνατότητα να δανείζονται τα βιβλία της προτίμησής τους μέσα από μια μεγάλη γκάμα επαγγελματικών αλλά και ψυχαγωγικών βιβλίων που παραλαμβάνουμε στο γραφείο μας σε άριστη κατάσταση» αναφέρει χαρακτηριστικά ο Κωνσταντίνος Παπαχατζής, HR Director της Ανάδειξη σε σχετική του ανάρτηση.

Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών: Σειρά δράσεων για τις εργαζόμενές του

Μία σειρά δράσεων οργάνωσε ο Διεθνής Αερολιμένας Αθηνών για τις εργαζόμενές του, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα Γυναίκας και στο πλαίσιο του προγράμματος Life in balance.

Συγκεκριμένα, οι εργαζόμενες είχαν την ευκαιρία να ενημερωθούν από τους συνεργάτες της Nutripass για τη σημασία της διατροφής για τις γυναίκες.

Επιπρόσθετα, μπόρεσαν να ακούσουν ένα αυθεντικό storytelling από την Τατιάνα Τούντα, Chairwoman & Chief Executive Officer της Hellas EAP, για το πώς μπορούν άλλες γυναίκες να διαδραματίσουν σημαντικό ρόλο στην επαγγελματική πορεία μιας γυναίκας, αλλά και πώς ο ξεχωριστός δυναμισμός των γυναικών και οι ποιότητες τους είναι τα εργαλεία της πραγματικής γυναικείας ενδυνάμωσης και υποστήριξης των άλλων.

Publicis Groupe CEE: Δημιουργεί χώρους εργασίας «όπου ευδοκιμούν οι καριέρες των γυναικών»

Το Publicis Groupe Κεντρικής και Ανατολικής Ευρώπης (CEE) ανακοίνωσε την έναρξη της εκστρατείας #EmbraceEquity για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας (IWD). Η πρωτοβουλία θα επικεντρωθεί στην αποστολή να «δημιουργήσει χώρους εργασίας, όπου ευδοκιμούν οι καριέρες των γυναικών, αναπτύσσοντας μια κουλτούρα εργασίας χωρίς αποκλεισμούς, όπου οι καριέρες των γυναικών μπορούν να ανθίσουν και τα επιτεύγματά τους να αναγνωρίζονται», όπως αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Η αποστολή θα υποστηριχθεί από τρεις βασικές δράσεις:

  1. Συνειδητοποίηση (Δικαιοσύνη VS Ισότητα) – Για να επιβεβαιώσει ότι η κοινότητα του Publicis Groupe CEE κατανοεί τη διαφορά μεταξύ δικαιοσύνης και ισότητας, «γιατί οι ίσες ευκαιρίες δεν είναι πλέον αρκετές και γιατί είναι σημαντικό να το κατανοήσουμε, να το αναγνωρίσουμε και να το εκτιμήσουμε».
  2. Εκπαίδευση – Για να αξιοποιήσει τα ερευνητικά προγράμματα «Lean in» της IWD, ώστε να ενδυναμώσει όλες τις ομάδες με τη γνώση και την τεχνογνωσία να δημιουργήσουν κουλτούρα στο χώρο εργασίας, χωρίς αποκλεισμούς και να συνδέσουν τις γυναίκες με την καθοδήγηση και τους μέντορες που χρειάζονται για να επιτύχουν τους στόχους τους.
  3. Ανάλυση & Δράση – Για να γίνει μια εσωτερική ανάλυση του χάσματος αμοιβών μεταξύ των δύο φύλων του Publicis Groupe CEE, σε σχέση με το μισθολογικό χάσμα μεταξύ των φύλων σε κάθε αγορά, ώστε να διαμορφωθεί ένα σχέδιο δράσης και ένας οδικός χάρτης για βελτίωση και απτή πρόοδο προς τη σωστή κατεύθυνση.

«Τα τελευταία δύο χρόνια από τότε που ιδρύθηκε το Publicis Groupe CEE, καταβάλαμε συνειδητές προσπάθειες να κινήσουμε τα πράγματα προς τη σωστή κατεύθυνση, για τις γυναίκες ηγέτες, τα γυναικεία ταλέντα μας και γενικότερα για να δημιουργήσουμε ένα περιβάλλον πιο περιεκτικό, ποικιλόμορφο και δίκαιο συνολικά. Αν και είμαι στην ευχάριστη θέση να πω, ότι σήμερα έχουμε ισχυρή γυναικεία ηγεσία και ένα ισχυρό σύνολο γυναικείων ταλέντων στις ομάδες μας, έχουμε επίγνωση ότι πρέπει να γίνουν περισσότερα για τις γυναίκες και άλλες περιθωριοποιημένες κοινότητες» δήλωσε ο Tomas Lauko, Διευθύνων Σύμβουλος, Publicis Groupe Κεντρικής & Ανατολικής Ευρώπης.

ActionAid: Νέο Πρόγραμμα Εργασιακής Ετοιμότητας για τον κλάδο του HR

Ένα νέο Πρόγραμμα Εργασιακής Ετοιμότητας (Job Readiness Scheme) για νέες και νέους που ενδιαφέρονται να εργαστούν στον κλάδο της Διαχείρισης Ανθρώπινου Δυναμικού υλοποιεί το Κέντρο της ActionAid στη Θεσσαλονίκη, με την υποστήριξη της ΔΕΣΦΑ.

Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που απευθύνεται σε νέες και νέους ανέργους, 18-30 ετών, κατοίκους της ευρύτερης περιοχής της Θεσσαλονίκης, με στόχο την ενίσχυση των επαγγελματικών δεξιοτήτων και τη βελτίωση των ικανοτήτων εύρεσης και διατήρησης θέσεων εργασίας.

Το εν λόγω πρόγραμμα περιλαμβάνει ατομικές συνεδρίες επαγγελματικής συμβουλευτικής, χρήση ψυχομετρικών εργαλείων, ομαδικά εργαστήρια ανάπτυξης δεξιοτήτων, συνεργασία με μέντορες και γνωριμία με την αγορά εργασίας.

Οι δηλώσεις συμμετοχής πραγματοποιούνται μέχρι τις 19 Μαρτίου. Επισημαίνεται, τέλος, πως το Κέντρο της ActionAid θα πραγματοποιήσει εκδήλωση την Τετάρτη 15 Μαρτίου στις 15:00, με στόχο την ενημέρωση για το συγκεκριμένο πρόγραμμα.