H jetdrops με στόχο την ενίσχυση της εταιρικής της κουλτούρας, εξελίσσει πρόγραμμα εξωτερικών δραστηριοτήτων, μία κάθε μήνα, οι οποίες έχουν σαν στόχο την περαιτέρω ενδυνάμωση των σχέσεων των εργαζομένων.
Όπως αναφέρει η εταιρεία σε σχετική της ενημέρωση, η πρώτη δράση αφορούσε εταιρικό δείπνο, στο οποίο όμως απαγορευόταν οποιαδήποτε αναφορά σε θέματα δουλειάς, ενώ η συνέχεια περιελάμβανε ξενάγηση της ομάδας στην Εθνική Πινακοθήκη, ξενάγηση στο Εθνικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης, καθώς και συμμετοχή στον αγώνα δρόμου Race for the Cure®, ενάντια στον καρκίνο του μαστού.
Τέλος, ιδιαίτερη αναφορά κάνει η εταιρεία στο ετήσιο meeting της που έλαβε χώρα στα Τζουμέρκα, το οποίο περιελάμβανε το review της χρονιάς, καθώς και πολλές team bonding δραστηριότητες. «Οι ενέργειες αυτές αποτελούν βασικό πυλώνα της jetdrops και του τρόπου που διαμορφώνει την καθημερινότητα των, 12 πλέον, εργαζομένων της και στόχος είναι να συνεχίσουν με ακόμη μεγαλύτερη συχνότητα στο μέλλον» καταλήγει η ανακοίνωση της εταιρείας.